quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:12 schreef yvonne het volgende:
Tsja ach.
Kijk wie het zegt zou ik zo zeggen.
Mja, ik vind het ergens wel jammer dat TRU helemaal kapotgemaakt wordt door trolls als GrotePier en bassos.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:12 schreef yvonne het volgende:
Tsja ach.
Kijk wie het zegt zou ik zo zeggen.
Bedoel je hier nu mee dat dit topic:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:33 schreef GrotePierFR het volgende:
"The Messenger Requests That He Please Not Be Shot"
troll verwijderdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Bedoel je hier nu mee dat dit topic:
Truth is een trollengrot geworden
niet op jouw eigen mening en visie gebaseerd is
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:06 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Ik ben geen doorgewinterde Truther, maar ik zie toch zelf wat er gebeurt? De truth policy wordt niet nageleefd door jou, led en anderen die even hun kots droppen vanuit ONZ.
Inderdaad, GrotePier die overal 'troll' roept en nu ook onze posts 'kots droppen' noemt:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:08 schreef _Led_ het volgende:
Wij volgen de policy prima, er zijn anderen die schijnbaar denken dat een woedeaanval een prima reactie is op een doodnormale vraag, en lui zoals jij die enkel in TRU komen om "troll!" te roepen maar zelf nooit inhoudelijk deelnemen aan een discussie.
Zonde.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:06 schreef GrotePierFR het volgende:
Ik ben geen doorgewinterde Truther, maar ik zie toch zelf wat er gebeurt? De truth policy wordt niet nageleefd door jou, led en anderen die even hun kots droppen vanuit ONZ.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Inderdaad, GrotePier die overal 'troll' roept en nu ook onze posts 'kots droppen' noemt:
[..]
GrotePierFR, met dit soort posts van jou krijg je een supergezellige sfeer in TRU
Mag ik je daar dan aan houden ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:58 schreef mediaconsument het volgende:
Dan wens ik jullie verder veel plezier en ga ik maar weer posten in de fora van fok waar je niet tegen dergelijke ongein aanloopt en het onderwerp wel de baas is.
Als de ogen en oren gesloten worden voor deze problematiek, zeker. Echter vind ik ook dat in het andere topic er toch wel een redelijke discussie gaande is. Elkaar begrijpen via fora is namelijk ook een vak. Heb zo vaak zat gehad dat ik in discussie was met mensen die precies hetzelfde bedoelden als mij, mooi als je er dan zo achterkomt na een thread van 200 posts.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:17 schreef _Led_ het volgende:
Assistentie vereist !
Als dit niet duidelijk maakt dat bassos de boel loopt te trollen dan weet ik het ook niet meer
Magie?
Ben het hier helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:58 schreef mediaconsument het volgende:
En zo word wederom elke user die ook maar iets serieus in dit forum wil vertellen, weggejaagd. Ieder zijn eigen mening en vrijheid van meningsuiting blijven een mooi streven, echter als een onnodige of kinderachtige mening de overhand krijgt en de mensen met deze mening hebben niet het geduld en respect om de rest ook hun mening te laten geven of om deze mening te respecteren, dan is het einde zoek.
Als jullie voor dit verhaal jullie ogen willen sluiten, dan is dat uiteraard jullie goed recht. Dan wens ik jullie verder veel plezier en ga ik maar weer posten in de fora van fok waar je niet tegen dergelijke ongein aanloopt en het onderwerp wel de baas is. Neem jullie verder dan ook niets kwalijk, het blijft namelijk altijd lastig om fora met dergelijke controversiële onderwerpen te onderhouden.
Users zoals bassos, jij en mediaconsument die niet begrijpen wat respect inhoudt maar voortdurend schelden, naamtopics openen en proberen mensen geband te krijgen ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:10 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Ben het hier helemaal mee eens.
Truth is helemaal naar de knoppen geholpen door users die de TRUTH policy niet snappen.
Of mensen die voor het gemak maar even alles wat ze zelf fout doen gaan wijten aan andere mensen. Daarom hoop ik dat mensen als _led_ zich eens een keer naar hun leeftijd gaan gedragen, en niet dmv. sneue stemmingmakerij hele fora te ontwrichten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Users zoals bassos, jij en mediaconsument die niet begrijpen wat respect inhoudt maar voortdurend schelden, naamtopics openen en proberen mensen geband te krijgen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |