SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
Die was stom van me, en niet expres .quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Die was wel erg ja.Maar dan moet je het bericht ook niet quoten!
Er zijn verder weinig eisen aan de discussie, de vraag is immer of de mensen hier ook afknappen op andere mensen die in gekke dingen geloven. Er is verder niet gevraagd naar oorzaken hiervan, oftewel kunnen we in het wilde weg langs elkaar heen gaan praten!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:22 schreef nokwanda het volgende:
Naar mijn mening is er trouwens niet zoveel verschil in deze discussie tussen geloven en politieke overtuiging. Mijn houding is hetzelfde: ik ben blij dat onze politieke mening ook niet ver uit elkaar ligt, net als onze spirituele mening.
Ben ik het wel mee eens. Ik wil mijn (toekomstige) vriendje kunnen begrijpen en ik kan mensen niet begrijpen die geloven in zoiets als een God of hiernamaals. Zelfde geldt voor iemand die een politieke overtuiging heeft die volgens mijzelf nergens op slaat of zelfs gevaarlijk is. En wederzijds begrip is belangrijk in een relatie. Of misschien is dat mijn gebrek dan, dat ik zo iemand niet kan begrijpen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:22 schreef nokwanda het volgende:
Naar mijn mening is er trouwens niet zoveel verschil in deze discussie tussen geloven en politieke overtuiging. Mijn houding is hetzelfde: ik ben blij dat onze politieke mening ook niet ver uit elkaar ligt, net als onze spirituele mening.
Gezocht voor Lavenderr: Lees meer...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ook liever niet, maar als hij verder erg lekker is neem ik die treintjes wel op de koop toe.
Nee mediaconsument, dat is niet de vraag. De vraag is of men een relatie zou kunnen hebben met iemand die een (ander) geloof aanhangt. Namelijk:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:27 schreef mediaconsument het volgende:
Er zijn verder weinig eisen aan de discussie, de vraag is immer of de mensen hier ook afknappen op andere mensen die in gekke dingen geloven. Er is verder niet gevraagd naar oorzaken hiervan, oftewel kunnen we in het wilde weg langs elkaar heen gaan praten!![]()
Nergens voor nodig, ik heb geen treintjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ook liever niet, maar als hij verder erg lekker is neem ik die treintjes wel op de koop toe.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
Dat denk ik ook. En vlak de familie niet uit, die maakt vaak de problemen.
Vrijwel ieder geloof is ook (uit te leggen als) een politieke ideologie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Anders lees je het even na.
Iemand zei geen PVV'er te willen als vriendin, en zo ook geen gelovig iemand.
Toen kwam er een reactie van iemand die het topic alleen bij geloven en geen andere overtuigingen wilde houden. Vervolgens zei ik dat bepaalde geloven ook wel eens als politieke ideologie worden aangeduid, dus dat daar het verband met het topic is.
Bedankt voor je ontopic postquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef R0N1N het volgende:
Maar goed, ik begrijp ons poepie wel (een beetje). Je moet dit wel vanuit een TRU context benaderen.
Maar heb jij dan niet, zoals Michielos dat heeft, dat je dan een beetje moet gniffelen als ze met haar zweverij bezig is? Als je moet gniffelen om iets wat in haar leven heel belangrijk is, levert dat namelijk een bepaalde ongelijkwaardigheid op in een relatie.quote:& dan moet ik bekennen dat ik stukken minder moeite met een 'zweefteef' heb. Zolang ze het niet overdrijft. Daarbij is de familie meestal geen probleem in die gevallen. ("Als je met m'n dochter wilt trouwen, moet je eerst bekeren tot Wicca" zal niet zo vaak voorkomen, schat ik zo in)
Geen dank. Heb erg m'n best gedaan om het naar SEX te krijgen, maar helaas ... dus ik geef 't maar opquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Bedankt voor je ontopic post! Zo moeilijk is het inderdaad niet. Het staat in TRU en de topictitel spreekt boekdelen
. Dat sommige mensen dit topic liever in een ander subforum zien, omdat ze het liever over andere eisen in een relatie willen hebben, dat kan ik niet helpen.
Ja, absoluut. Vandaar dat ze het niet moet overdrijven. Met overdrijven bedoel ik b.v. uit je dak gaan omdat je DENKT dat ik aan je tarot kaarten heb gezeten. (en ze weer opnieuw moet laten inwijden of zo, etc.)quote:Maar heb jij dan niet, zoals Michielos dat heeft, dat je dan een beetje moet gniffelen als ze met haar zweverij bezig is? Als je moet gniffelen om iets wat in haar leven heel belangrijk is, levert dat namelijk een bepaalde ongelijkwaardigheid op in een relatie.
Als mijn vriend mij elke keer zou zitten uitlachen als ik aan het coden (dat is voor mij een belangrijk iets in mijn leven) ben, zou het wat mij betreft snel voorbij zijn.
<snip>
Top!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, ik heb geen treintjes![]()
[..]
Meestal komen juist daar de problemen vandaan.
[..]
Vrijwel ieder geloof is ook (uit te leggen als) een politieke ideologie.
Zeker in de tijd waar deze uitdrukking uit stamt.
GELUKKIG, zijn tegenwoordig staat en kerk een beetje gescheiden (een beetje maar hoor, van een echte strikte scheiding is hier geen sprake met een CDA, CU, SGP, PVV etc.) maar diep in hun hart willen vele gelovigen de wet van HUN God door de strot van de rest duwen als enigste wet. Niet alleen sharia-loving salafisten. o.i.d.
Maar goed, ik begrijp ons poepie wel (een beetje). Je moet dit wel vanuit een TRU context benaderen.
& dan moet ik bekennen dat ik stukken minder moeite met een 'zweefteef' heb. Zolang ze het niet overdrijft. Daarbij is de familie meestal geen probleem in die gevallen. ("Als je met m'n dochter wilt trouwen, moet je eerst bekeren tot Wicca" zal niet zo vaak voorkomen, schat ik zo in)
Wat lief van je dat je gezocht hebt voor me!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Gezocht voor Lavenderr: Lees meer...
Zei je dat echt? Ik had haar gezicht weleens willen zienquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:33 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Geen dank. Heb erg m'n best gedaan om het naar SEX te krijgen, maar helaas ... dus ik geef 't maar op![]()
[..]
Ja, absoluut. Vandaar dat ze het niet moet overdrijven. Met overdrijven bedoel ik b.v. uit je dak gaan omdat je DENKT dat ik aan je tarot kaarten heb gezeten. (en ze weer opnieuw moet laten inwijden of zo, etc.)
![]()
* echt gebeurd ! Had die krengen alleen ergens anders neergelegd ! Stomme B%*&$.
Toen was mijn reactie zoiets van: Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. Voor jou is nu de tijd gekomen, om te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Dank u!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was correct Engels namelijk.
Maar ik was juist Michielos aan jou aan het koppelenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
Wat lief van je dat je gezocht hebt voor me!
Maar ik lees al dat we daar niet gewenst zijn, dus iemand van ONZ wordt het niet
Ze vinden ons eng daar
Zoals ik zeg dat boeit me niks, het gaat me toch maar om 1 ding. ;Dquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar ik was juist Michielos aan jou aan het koppelen! En ik ben in TRU niet gewenst
, so what
?!
Maar goed, ontopic: Wil je niks met Michielos omdat jij in gekke andere dingen gelooft dan hij?
Ik weet helemaal niet waar Michielos in gelooft, ja, in vechten en zijn goddelijke lichaamquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar ik was juist Michielos aan jou aan het koppelen! En ik ben in TRU niet gewenst
, so what
?!
Maar goed, ontopic: Wil je niks met Michielos omdat jij in gekke andere dingen gelooft dan hij?
Waar ik in geloof? In alle serieusheid: Ik zie het nut totaal niet van ergens in geloven? Ik leef gewoon zonder aannames (al zal ik er vast wel 3000 hebben ::P) en heb er plezier aan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet waar Michielos in gelooft, ja, in vechten en zijn goddelijke lichaam
Nou....eeuwig branden in de hel lijkt me ook geen pretje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waar ik in geloof? In alle serieusheid: Ik zie het nut totaal niet van ergens in geloven? Ik leef gewoon zonder aannames (al zal ik er vast wel 3000 hebben ::P) en heb er plezier aan.
Ik vind je wel een schatje hoor. Van mij mag je blijven!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
En ik ben in TRU niet gewenst, so what
?!
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou....eeuwig branden in de hel lijkt me ook geen pretje.
Joh, heeft ons Poepie een paarden gebit ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:23 schreef Darkwolf het volgende:
Ik vind je wel een schatje hoor. Van mij mag je blijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |