Dat is een risico natuurlijk, na die 38 uur kon ik nauwelijks meer lopen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar feit is dat je concentratie aardig onderuit gaat als je lang doorwerkt. En als je met 10kV werkt en dan fouten gaat maken, dan is dat niet echt goed voor de gezondheid, en ook niet voor complete woonwijken en winkelcentra...
Moeten ze eerst hun werk maar eens goed doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik lees net op Tweakers dat het SysAdminDay is. Misschien een leuke reden om een extra koffie voor hem te halen
Keur mijn antwoord ff goedquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is een risico natuurlijk, na die 38 uur kon ik nauwelijks meer lopen.
Maar je bent niet alleen, er wordt goed voor je gezorgd (ook een taak van de coördinator) en het gebeurt zelden.
Als jij dat wil...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat hetzelfde als systeembeheerder?
Misschien willen ze na een extra bakkie wel wat meer moeite voor je doen, dat werkt ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Moeten ze eerst hun werk maar eens goed doen.
Misschien moeten ze gewoon hun werk doen zonder van iemand koffie te krijgen, dat moet ik ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien willen ze na een extra bakkie wel wat meer moeite voor je doen, dat werkt ook
Waarschijnlijk doen ze nu gewoon hun werk. Maar misschien willen ze met wat extra waardering wel net iets meer moeite voor je doen dan per se nodig is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien moeten ze gewoon hun werk doen zonder van iemand koffie te krijgen, dat moet ik ook.
Dus ze trekken mensen voor in ruil voor koffie, nog verachtelijkerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen ze nu gewoon hun werk. Maar misschien willen ze met wat extra waardering wel net iets meer moeite voor je doen dan per se nodig is.
quote:
Kan jij niet beter presteren dan dat je nu doet danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus ze trekken mensen voor in ruil voor koffie, nog verachtelijker.
Tevens impliceert het dat ze normaal niet hun best doen, het kan tenslotte beter.
Jawel, maar daar heb ik alleen mezelf mee.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Kan jij niet beter presteren dan dat je nu doet dan
Tja, je wilde niet luisteren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:39 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker varen en strandzeilen morgen.
Dat is geen concreet persoonquote:
WTFquote:
Echt waar?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:21 schreef Soempie het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sven is aangenomen! En we krijgen een auto van de zaak.En hij gaat er in salaris op vooruit.
Enenen, nu ben ik echt heel blij.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:21 schreef Soempie het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sven is aangenomen! En we krijgen een auto van de zaak.En hij gaat er in salaris op vooruit.
Nee, die poster krijgt ie erbijquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
Het lijkt me stug dat je die auto krijgt
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Oh dat is ook gunstigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:27 schreef LadyBlack het volgende:
Kun jij nu ook wat minder thuiszorg gaan doen?
Die rijden wel goedquote:
De eerste tijd niet, omdat hij pas per 1 september begint.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Gefeliciteeeeeeeeeerd!!!!!
Oh wat heerlijk voor jullie zegKun jij nu ook wat minder thuiszorg gaan doen?
Ja, 't is echt vermoeiend.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:32 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, maar ik weet heel goed dat veel uren thuiszorg ook niet goed voor je zijn, die tijd kun je dan beter besteden aan ander werk zoeken
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, 't is echt vermoeiend.![]()
Maar vandaag was ik bij zo'n leuke mevrouw. 85 jaar en ik moest de hele tijd koffie met haar drinken.We hebben het gehad over haar verliefdheid op een 65 jarige man. Ze kreeg helemaal zo'n wazige blik en ging stralen zodra ze hem noemde.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar vandaag was ik bij zo'n leuke mevrouw. 85 jaar en ik moest de hele tijd koffie met haar drinken.We hebben het gehad over haar verliefdheid op een 65 jarige man. Ze kreeg helemaal zo'n wazige blik en ging stralen zodra ze hem noemde.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:32 schreef Soempie het volgende:
En nu is hij aan het flirten met de intercedent.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:36 schreef Soempie het volgende:
Oja, en 85 jaar he, maar toen ik daar kwam vertelde ze dat ze de douche en het toilet al had gedaan. En toen ik aan het stofzuigen was ging ze de keukenvloer dweilen op haar knieën.Dus ik zei daar iets van, dat dat mijn werk is. Zegt ze: 'ja, maar ik krijg juist energie van jou!'
![]()
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kreeg je er een koekje bij?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
'Oh, maar ik kan je nummer zo onderhand wel droooomen.'quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:51 schreef Wiebelkont het volgende:
Wie wil er een foto zien van Soempie met een appel op haar hoofd terwijl ze slaapt?
Wie wil er een foto zien van Soempie met een appel op haar hoofd terwijl ze slaapt?
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Maar dan mag jij toch ook gewoon flirten met anderenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
'Oh, maar ik kan je nummer zo onderhand wel droooomen.'
'Ja, je bent ook zo'n goede intercedent *haha*slijm*slijm*'
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:32 schreef Soempie het volgende:
En nu is hij aan het flirten met de intercedent.
Ja, natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:51 schreef Wiebelkont het volgende:
En zij wil meerijden in jouw auto?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:55 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik krijg hier een Veto tegen de foto, op straffe van een hoop onheil over mijn persoontje
Je zet je happyseks op het spel als je die foto postquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:55 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik krijg hier een Veto tegen de foto, op straffe van een hoop onheil over mijn persoontje
Wie geeft zijn vriendin dan ook vetorechtenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:55 schreef Wiebelkont het volgende:
Daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zet je happyseks op het spel als je die foto post
Ja, maar hij verdient er wel oneindig veel respect mee (van de AKQSC -/- Soempie)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
Pics van je fail?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn ochtend was er een om in te lijsten, ruim 4 uur gewerkt en eigenlijk bijna niks gedaan omdat alles niet ging zoals ik wilde
Happyseks? Is er dan ook unhappyseks?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was geen persoonlijke failquote:
En wat koop ik daar precies voor?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, maar hij verdient er wel oneindig veel respect mee (van de AKQSC -/- Soempie)
We kunnen een inzameling houden voor een FOK!aboquote:
Een warm gevoel terwijl je op de bank slaapt?quote:
Als Wiebel de intercedent in bed krijgt: pimp abboquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:02 schreef Bart het volgende:
We kunnen een inzameling houden voor een FOK!abo.
Ik zal vanavond ff foto's uploaden en uitleg gevenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Okee, vertel dan maar gewoon het verhaal
De keuze lijkt me bijzonder gemakkelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, maar hij verdient er wel oneindig veel respect mee (van de AKQSC -/- Soempie)
En nu alvast het verhaal?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zal vanavond ff foto's uploaden en uitleg geven
Jij gaat voor de happysex met Soempie?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
De keuze lijkt me bijzonder gemakkelijk
Je meterkast?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zal vanavond ff foto's uploaden en uitleg geven
Nee daar ben ik nog niet eens aan toe, terwijl ik daar vandaag ook aan wilde beginnenquote:
Pist ie dan in z'n slaapquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een warm gevoel terwijl je op de bank slaapt?
Heb je geen hulp nodig eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee daar ben ik nog niet eens aan toe, terwijl ik daar vandaag ook aan wilde beginnen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:55 schreef Wiebelkont het volgende:
Het is opeens heel erg stilquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:21 schreef Soempie het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa
En anders kom je inspiratie opdoen in dit topicquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren vergadering gehad, net even een soort programma overzicht gemaakt voor onszelf, we zijn er wel zo'n beetje klaar voor geloof ik
Door wie word je de studio ingetrokken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:47 schreef Etcetera het volgende:
Moest ik even naar de wc, loop ik terug, word ik weer de studio ingetrokkenVannacht ook al
Ik dacht dat het een vakantie was?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren vergadering gehad, net even een soort programma overzicht gemaakt voor onszelf, we zijn er wel zo'n beetje klaar voor geloof ik
Ja maar nu moet ik dus ook dingen doenquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:00 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar nu moet ik dus ook dingen doen
Ach het scheelt: ik kan niet meehelpen met eten klaarmaken
Je werd in de studio getrokken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:47 schreef Etcetera het volgende:
Moest ik even naar de wc, loop ik terug, word ik weer de studio ingetrokkenVannacht ook al
A dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je werd in de studio getrokken?Heeft Giel Beelen niet een soortgelijk iets gedaan ooit?
Gewoon via de PM versturen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:55 schreef Wiebelkont het volgende:
Het tosti ijzer staat aan. Dus alles ok.quote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:21 schreef Soempie het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Misschien zitten ze bij ouders of vrienden?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vervelende situatie: voor de vereniging moet vandaag een klusje gedaan worden. In totaal zijn er drie mensen die het kunnen. Twee daarvan zijn samen op vakantie maar komen vandaag terug. Nummer 3 ben ik. Nu zegt een van die andere twee dat de vakantie wat uitloopt, met de vraag of ik het klusje kan doen (ik ben normaal alleen back-up). Nu heb ik daar om te beginnen geen zin in, maar ik geloof er ook niks van dat de vakantie zo uitloopt.
Waarom? Ze zaten in een huisje ergens in Gelderland. Daar moet je doorgaans rond 10 uur uit zijn, en een dag bijboeken is zo makkelijk niet. Om 14:00 Twitterde een van de andere twee (met beschikking over auto) al 'Was een lekker stukje kachelen!' waardoor ik vermoed dat ze al weer terug zijn. Wat nog een keer bevestigd werd door de selectie van vakantiefoto's die al op internet staat.
Ik heb een nieuw plan: eerst lekker verder gaan met mijn dag in de hoop dat het niet meer nodig is wanneer ik wel belquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Misschien zitten ze bij ouders of vrienden?
Ik zou even bellen
Of terugtwitteren...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Misschien zitten ze bij ouders of vrienden?
Ik zou even bellen
Dan zeg je toch: "waar heb je het over, je bent allang terug?"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vervelende situatie: voor de vereniging moet vandaag een klusje gedaan worden. In totaal zijn er drie mensen die het kunnen. Twee daarvan zijn samen op vakantie maar komen vandaag terug. Nummer 3 ben ik. Nu zegt een van die andere twee dat de vakantie wat uitloopt, met de vraag of ik het klusje kan doen (ik ben normaal alleen back-up). Nu heb ik daar om te beginnen geen zin in, maar ik geloof er ook niks van dat de vakantie zo uitloopt.
Waarom? Ze zaten in een huisje ergens in Gelderland. Daar moet je doorgaans rond 10 uur uit zijn, en een dag bijboeken is zo makkelijk niet. Om 14:00 Twitterde een van de andere twee (met beschikking over auto) al 'Was een lekker stukje kachelen!' waardoor ik vermoed dat ze al weer terug zijn. Wat nog een keer bevestigd werd door de selectie van vakantiefoto's die al op internet staat.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:49 schreef MadMaster het volgende:
Waar is die foto van Soempie met appel nu?
quote:
Soempie, had je nou een van deze twee spaarpotten of had je een soortgelijk maar net iets ander model? Mogelijk handige linkquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie, had je nou een van deze twee spaarpotten of had je een soortgelijk maar net iets ander model? Mogelijk handige link
Vanavond.quote:
Ik had die linker! Die met zwart hoofd!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soempie, had je nou een van deze twee spaarpotten of had je een soortgelijk maar net iets ander model? Mogelijk handige link
Ik wilde ze zelf opsporen als cadeautjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jammer jammer... had je dat willen betalen uit de opbrengst van de te koop staande auto?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:01 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik wilde ze zelf opsporen als cadeautje
Dit is inderdaad de AKQ..... slowchatquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Wat bedoel je dan ? Hier staat AKQ voor... dus ik dacht, hie rmoet ik zijn
Nee, dat gaat op de spaarrekening, die aardig is geplunderd de laatste maanden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jammer jammer... had je dat willen betalen uit de opbrengst van de te koop staande auto?
Nee hoor, 3 SC's, 3 tabjes (of vensters)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:05 schreef charmed_angel het volgende:Ik dacht dat ik hier moest zijn van iamredleader
Maar dat word moeilijk, 3 SC's bijhouden
Verstandigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:05 schreef Wiebelkont het volgende:
Nee, dat gaat op de spaarrekening, die aardig is geplunderd de laatste maanden.
Ja, dat is makkelijk scoren nu héquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:01 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
zo slim ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de AKQ..... slowchat
Het lopende topic voor de AKQ is AKQ #2008 Obama wint de verkiezingen
die kijkt toch een STUK minder eng dan die andere foto die je posttequote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had die linker! Die met zwart hoofd!
Onzin.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Verstandigwie spaart, die heeft wat
Schulden?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:14 schreef MadMaster het volgende:
Onzin.
Wie geld uitgeeft, die heeft pas wat...
En nu kunnen we alsnog een kleine vakantie hebben dit jaar, wat eerder in het water viel door mijn werkloosheid.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Verstandigwie spaart, die heeft wat
Nou ja, het is maar net wat je belangrijker vindt: toch op vakantie, en dan die leuke auto gebruiken, of extra geld uitgeven omdat mensen wel eens zouden kunnen denken "goh, wat een leuke auto en wat een schamel spul verder". Ik zou kiezen voor optie 1quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:19 schreef Wiebelkont het volgende:
En nu kunnen we alsnog een kleine vakantie hebben dit jaar, wat eerder in het water viel door mijn werkloosheid.
Al staat het misschien wel een beetje dom om met een Perry-sport bloemententje van 39 euro en wat Xenos bestek te gaan kamperen als je vervolgens een gloednieuwe auto op je kampeerplek zet
Oh absoluut. Ik kan niet wachten tot ik weer met koude voeten mijn tent uit kruip 's ochtends om thee voor Soempie te maken en in een gammel pannetje 's avonds mijn prut op te warmenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou ja, het is maar net wat je belangrijker vindt: toch op vakantie, en dan die leuke auto gebruiken, of extra geld uitgeven omdat mensen wel eens zouden kunnen denken "goh, wat een leuke auto en wat een schamel spul verder". Ik zou kiezen voor optie 1
Een oude Lada Nivaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:21 schreef zebaz het volgende:
Of je regelt speciaal voor de vakantie een bijbehorende schamele auto...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:20 schreef MadMaster het volgende:
Nee, bezit was meer mijn insteek.
Home Sweet Home...
Of juist een superdeluxe pimpwagenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:21 schreef zebaz het volgende:
A) koude voeten horen tegen het vrouwtje aangelegd te wordenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:22 schreef Wiebelkont het volgende:
Oh absoluut. Ik kan niet wachten tot ik weer met koude voeten mijn tent uit kruip 's ochtends om thee voor Soempie te maken en in een gammel pannetje 's avonds mijn prut op te warmen
En ik hou wel van een leuke grap, dus we houden gewoon een budgetvakantie, schijt aan wat mensen denken
Ik heb 2 jaar lang een 520i gehad, je had mensen moeten zien kijken toen ik daarmee mijn spulletje uitlaadde om op de rommelmarkt te gaan zitten bij de Geuzefeesten in Sluiskilquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Of juist een superdeluxe pimpwagen![]()
Ik kan misschien een BMW 5.25 regelen, enige nadeel: hij zit helemaal onder de ducttape
Dat is inderdaad een mooi plaatjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:24 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik heb 2 jaar lang een 520i gehad, je had mensen moeten zien kijken toen ik daarmee mijn spulletje uitlaadde om op de rommelmarkt te gaan zitten bij de Geuzefeesten in Sluiskil
Campingsnobsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:19 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
En nu kunnen we alsnog een kleine vakantie hebben dit jaar, wat eerder in het water viel door mijn werkloosheid.
Al staat het misschien wel een beetje dom om met een Perry-sport bloemententje van 39 euro en wat Xenos bestek te gaan kamperen als je vervolgens een gloednieuwe auto op je kampeerplek zet
Het is wel opvallend dat de meeste caravans die ik op de snelweg zie, inderdaad hele grote dikke trek-wagens hebben. SUV's, mercedessen, noem maar op.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Campingsnobs
Dat zijn echt hele foute lui.
Tja, sommige van die campingsnobs lijden aan een Calimero-complex.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:44 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat de meeste caravans die ik op de snelweg zie, inderdaad hele grote dikke trek-wagens hebben. SUV's, mercedessen, noem maar op.
Je zou bijna denken dat al het geld in die auto is gaan zitten waardoor kamperen de enige vakantie-optie is
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:01 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Whoeps, sorry. Nou ja, je had ook wel wat sneller kunnen zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:01 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Vaak is het wel mooi als het totaalplaatje niet klopt. Een collega moest ook lachen toen ik vertelde dat ik (1.90 lang, iets meer dan 100 kg zwaar) een Cinquecentootje had gekochtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:24 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar lang een 520i gehad, je had mensen moeten zien kijken toen ik daarmee mijn spulletje uitlaadde om op de rommelmarkt te gaan zitten bij de Geuzefeesten in Sluiskil
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:12 schreef MadMaster het volgende:
Etcie in beeld (!!!) en geluid:
http://live.gamezoneradio.nl/live/player
Ik keek eerst naar de rechter en dacht 'Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat kan niet'! Gelukkig was Etcie er zelf ook nogquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:17 schreef MadMaster het volgende:
Voor de niet-streamers:
[ afbeelding ]
Subtiel verscholen achter de microfoon...
* Ofyles2 meldt...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:12 schreef MadMaster het volgende:
Etcie in beeld (!!!) en geluid:
http://live.gamezoneradio.nl/live/player
Ik stuur ze ook de groeten terug.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
Als ze hun twitter account bekijken dan krijgen we zo de groeten terug.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Horen we daar een naar een pizzaboer met ontbloot bovenlijf hunkerende mede AKQ-SC'er?
Pas je wel op met wat je allemaal schrijft?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Horen we daar een naar een pizzaboer met ontbloot bovenlijf hunkerende mede AKQ-SC'er?
Yep.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet wel wie Etcie is van de in beeld zijnde dames?
Je kent de AKQ CS'ers toch?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:42 schreef MadMaster het volgende:
Heb jij je aangemeld voor de mr. Campzone verkiezing, Cobra?
De mijne ligt hier nog, mw. MM was niet akkoord...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb mijn aanmelding samen met die van jou verstuurd.
Da's het origineel, de kopie is opgestuurd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De mijne ligt hier nog, mw. MM was niet akkoord...
Gewoon meedoen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De mijne ligt hier nog, mw. MM was niet akkoord...
Nou, dan hoor ik zo mijn naam wel oproepen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's het origineel, de kopie is opgestuurd.
Ik hoop dat ze morgen weer 3 uur lang presenteren. Heb ik wat te kijken als ik op mijn werk zit.quote:
En daarom ben ik juist getrouwd.quote:
Hou toch eens op met dat zinloze bashen, het is weekend!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is normale muziek.
Dit in tegenstelling tot de ene speeltuin van ene C.S. en S.L. ...
Ik ga ondertussen een pakketje downloaden, kan ik de stream onafhankelijk van mijn internetbrowser draaien...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze morgen weer 3 uur lang presenteren. Heb ik wat te kijken als ik op mijn werk zit.
Elke dag van 3 tot 6, als ik het goed heb...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze morgen weer 3 uur lang presenteren. Heb ik wat te kijken als ik op mijn werk zit.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diepte interview:
Hoe voelt dat nou, je ex-vrouw in beeld en geluid?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elke dag van 3 tot 6, als ik het goed heb...
Een eye-openener.quote:
We hadden ze weggevaagd met onze Peppi & Kokki-mutsen...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Oh, hoor je MM. Wij mogen niet mee doen.
Het is ook nooit goed bij Etcie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hadden ze weggevaagd met onze Peppi & Kokki-mutsen...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:54 schreef MadMaster het volgende:
En zo meteen komt meneer Etcie op de radio (als ik het goed hoorde)...
Die zit natuurlijk achter die pizzaboer aan.quote:
Etcie!quote:
Ik heb nog wel een oude lompe volvo te leenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:21 schreef zebaz het volgende:
En leuk om te zien.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:21 schreef Etcetera het volgende:
Dat was wel even gezelligEn ontzettend zwaar
Precies.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Whoeps, sorry. Nou ja, je had ook wel wat sneller kunnen zijn. Een keer zoeken op Marktplaats en ik had de link gelijk!
Omdat je nu weet hoe ik eruit zie of omdat het leuke radio wasquote:
Ik wist al hoe je eruit ziet. Dus leuke radio. Improv rules.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat je nu weet hoe ik eruit zie of omdat het leuke radio was
Onze ster...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat je nu weet hoe ik eruit zie of omdat het leuke radio was
Ik vond het nog wel meevallenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze ster...![]()
Maar wat een vunzige onderwerpen...
Dat heb ik geloof ik gemist, heb alleen het laatste uurtje meegekregen met wat onderbrekingen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vond het nog wel meevallen3d porno was wel een beetje een toevalstreffer hoor
Zelfs ene G.B. durfde dat niet aan...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze ster...![]()
Maar wat een vunzige onderwerpen...
Golden oldies?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Ben m'n MP3-collectie aan het herordenen.
Heb nog wel wat leuke songs voor jullie...
Ik geloof het niet.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben sidekickEn moe. Werd me net gemeld dat ik echt lijkbleek zag
Toen ik de advertentie vanmiddag vond stond ie er al een paar dagen op met in totaal 1 view. Ik denk dat de kans dat hij hem nog heeft best aanwezig isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:13 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft een mail gestuurd naar die man van de spaarpot. Ik hoop dat hij hem nog heeft.
Maar een niqaab verbieden is discriminatiequote:'Zware jongens' blijken grappenmakers
Uitgegeven: 30 juli 2010 13:05
Laatst gewijzigd: 30 juli 2010 16:50
ZOETERMEER - De politie in Zoetermeer heeft donderdag met veel machtsvertoon negen mannen met donkere bivakmutsen op van de weg gehaald.
Een lezer mailde de redactie van NU.nl een video van de actie.
De agenten dachten een groep zware criminelen op het spoor te zijn, maar het bleek te gaan om een uit de hand gelopen grap. Dat maakte de politie vrijdag bekend.
Een agent in burger zag hoe de mannen in de Wattstraat allemaal tegelijk een bivakmuts opzetten en in twee auto's wegreden. Hij waarschuwde zijn collega's en zette zelf de achtervolging in.
Op de Aziëweg reed de politie de twee auto's klem en werden de negen aangehouden. Een agent hield daarbij zijn dienstwapen op hen gericht.
Karten
Achteraf bleek dat de mannen een grap hadden willen uithalen. Zij hadden de bivakmutsen gekregen om onder hun helm te dragen tijdens een middagje karten, en hadden bedacht dat het leuk zou zijn om de oma van een van hen daar eens flink mee te laten schrikken.
De mannen zijn volgens de politie erg geschrokken en hebben hun excuses aangeboden. Uit niets bleek dat zij een strafbaar feit wilden plegen. Zij kwamen er dan ook met een flinke waarschuwing van af.
Dat is idd best lang, was er niemand om je af te lossen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:26 schreef Whiteguy het volgende:
En weer terug van een 12-uurs werkdagje. Een beetje matig vergelijken met het record van MM, maar toch vond ik het wel best toen ze er op zaten
Nah, vond het wel best ook om een paar uurtjes extra te draaien. Wil best student zijn, maar geen arme studentquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is idd best lang, was er niemand om je af te lossen?
NS moet eens stoppen met kijken naar inflatie, maar naar relatieve kosten van reizen.quote:Treinkaartje 2 procent duurder
UTRECHT - De NS verhoogt de prijzen voor onder andere enkele reizen en dagretours begin volgend jaar naar verwachting met 2 procent. Dat heeft het spoorbedrijf vrijdag laten weten.
De verhoging, die ook geldt voor traject- en netabonnementen, zal net zo hoog zijn als de inflatie. Het Centraal Planbureau verwacht dat die 2 procent zal zijn. Als de inflatie anders uitvalt, past de NS zijn prijsverhoging aan.
In het licht van de invoering van de ov-chipkaart voert het bedrijf ook enkele tariefsveranderingen in. Per 1 januari kost reizen met de chipkaart en het papieren kaartje daardoor evenveel.
Het tarief voor een retour zal daarbij net zo veel kosten als twee enkele reizen. Om dat te bereiken, worden enkele reizen gemiddeld 3 procent goedkoper en papieren retourtjes 2 procent duurder.
Weekendretour
Vanaf volgend jaar verdwijnt het weekendretour, zo meldt de NS. De reden is volgens het bedrijf dat het voordeel verdwijnt en reizigers met twee enkele reizen ''net zo voordelig uit'' zijn.
Ook de 5-retourkaart en Rondreis en omwegbewijs verdwijnen. De NS hebben overleg gehad met het Landelijk Overleg Consumentenbelangen Openbaar vervoer over de tariefsveranderingen.
Hmz, dat is het proberen waard. Eens zien of er hier nog zo'n ijsblokjes-maak-tray te vinden is.quote:
En overheden moeten ook stoppen met het doorberekenen van statische energieprijzen. Dat is ook één van de oorzaken waarom de relatieve kosten van het OV verder stijgen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nah, vond het wel best ook om een paar uurtjes extra te draaien. Wil best student zijn, maar geen arme student
[..]
NS moet eens stoppen met kijken naar inflatie, maar naar relatieve kosten van reizen.
Inflatie berekent men o.a. aan de hand van brandstofprijzen. Auto's worden echter ook steeds zuiniger. Als ze de inflatie volgen terwijl auto's zuiniger worden en dus relatief de kosten daarvan zakken, kun je het niet maken om mee te stijgen met inflatie.
Op tv heb je nu reclames voor een behoorlijk grote, belastingvrije (want zuinige) skoda.
http://www.autoweek.nl/au(...)e-wegenbelastingvrij
Ik kan me indenken dat voor echt ENORM VEEL MENSEN auto rijden VEEL voordeliger is dan het OV...
Net even gekeken. Zonder korting op het treinkaartje ben ik op het stuk Leeuwarden-Utrecht goedkoper uit als ik de auto neem (alleen benzinekosten gerekend), met korting spant het er om. Maar met de auto kan ik er 25 minuten eerder zijn, een verschil dat nog groter wordt als ik ook nog een bus moet nemen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
Op tv heb je nu reclames voor een behoorlijk grote, belastingvrije (want zuinige) skoda.
http://www.autoweek.nl/au(...)e-wegenbelastingvrij
Ik kan me indenken dat voor echt ENORM VEEL MENSEN auto rijden VEEL voordeliger is dan het OV...
Ik geef het weinig kans, omdat in een smeltend ijsblokje de Mentos heel langzaam in contact komt met de cola. Normaal smijten ze in een keer een hele rol in een fles, niet 10% van een enkel snoepjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmz, dat is het proberen waard. Eens zien of er hier nog zo'n ijsblokjes-maak-tray te vinden is.
Nee, graag of niet is bij mij het motto in dit soort gevallen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:45 schreef Whiteguy het volgende:
MM: nog een beetje blij met de komst van Mounir... of had ie toch beter weg kunnen blijven?
Als je de standaard vergoeding van 19ct per kilometer krijgt van je werkgever, en dat ding weet echt 1:29 te rijden, verdien je bij een dieselprijs van EUR 1,15 per liter elke 100 kilometerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Net even gekeken. Zonder korting op het treinkaartje ben ik op het stuk Leeuwarden-Utrecht goedkoper uit als ik de auto neem (alleen benzinekosten gerekend), met korting spant het er om. Maar met de auto kan ik er 25 minuten eerder zijn, een verschil dat nog groter wordt als ik ook nog een bus moet nemen.
Mooi op tijd toch? In de eerste minuut van de dag van haar verjaardag.quote:
Hoi lubjequote:
Nog niet, ben weinig online geweest laatste tijd. Vol hoogseizoenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi lubjeHeb je al gestemd voor de awards?
Het beste seizoen is het wildseizoen. Geen geldig excuus dus.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:32 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Nog niet, ben weinig online geweest laatste tijd. Vol hoogseizoen
best is iets anders als druk(st)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het beste seizoen is het wildseizoen. Geen geldig excuus dus.
Daar moeten jullie het menu dan maar aan aanpassen.quote:
er hangt gelukkig geen grote M of een Toekan boven mijn hoofdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar moeten jullie het menu dan maar aan aanpassen.
Gooi die toeristen een kom soep, een lap vlees en een bak ijs in de miegel en werk ze de deur uit.
Dat is dan wel een pluspunt voor jouw toko.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
er hangt gelukkig geen grote M of een Toekan boven mijn hoofd
Heb je een link naar dat stemtopic? Ben te afgemat om te zoekenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is dan wel een pluspunt voor jouw toko.
AKQ/AKQ SC Awards 2010: Het stemtopicquote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:01 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb je een link naar dat stemtopic? Ben te afgemat om te zoeken
Hoi Ofyles.quote:
Nog steeds zonder 3FM?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Met deze week een compleet nieuw luisterschema.
Het was toch een Valk of een Ibis?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
er hangt gelukkig geen grote M of een Toekan boven mijn hoofd
Dat was woensdag.quote:
quote:
Is Studio Brussel trouwens hetzelfde als Donna?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat was woensdag.
Ik was nogal boos geworden om de toekomstplannen van die radiozender en ik heb afscheid genomen met 'Welgemeende' van Flip Kowlier, het eerste nummer waaraan ik denk als ik iemand niet meer kan luchten.
Nu luister ik afwisselend Kink FM en Studio Brussel. Laatstgenoemde zender moet je echt gehoord hebben: meer afwisselende nummers, 's nachts komen de nummers als een lawine op je af.
volgens mij is dat een heel andere zenderquote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is Studio Brussel trouwens hetzelfde als Donna?
Dan is Donna veel beter dan Studio Brussel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
volgens mij is dat een heel andere zender
Nee, maar ze zijn wel allebei publieke zenders.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is Studio Brussel trouwens hetzelfde als Donna?
Waarom begin je daar niet mee als er kans op regen is?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 07:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Laat het tot de middag maar even droog blijven, dan gaat er nog een dakraam in
Neuh zal wel meevallen. Als ik moe ben dan zie je dat heel snel in m'n gezicht omdat ik dan wit wegtrek zeg maarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent toch niet ziek aan het worden!?
Anders heb ik morgen en overmorgen geen DJ sidekick om naar te kijken/luisteren.
Ah. Dan zien we over een paar uur of je weer een beetje kleur hebt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neuh zal wel meevallen. Als ik moe ben dan zie je dat heel snel in m'n gezicht omdat ik dan wit wegtrek zeg maar
Hij zit en we hebben bijna geen regen gehadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom begin je daar niet mee als er kans op regen is?
Mooi zoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij zit en we hebben bijna geen regen gehad
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:05 schreef peaceman het volgende:
Even een berichtje vanuit het Franse...
Gisteren na een ritje van iets meer dan 8 uur aangekomen op de plaats van bestemming. Files geen!!!!!!
op voorhand niet, maar als hij er 30 inschiet, vergeet (bijna) iedereen dat weer...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, graag of niet is bij mij het motto in dit soort gevallen.
Met z'n actie de afgelopen week heeft hij bij mij (en veel anderen) z'n krediet al weer verspeeld.
Hij zal dus z'n best moeten doen om dat krediet weer te krijgen, maar ik denk dat het niet de publiekslieveling van Ajax gaat worden...
Vanochtend was het boodschappen tijd... en vandaag doen we nog niet veel denk ik. We zien het wel. Niks moet en (bijna) alles mag.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Al wat van de omgeving kunnen zien vanochtend?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vanochtend was het boodschappen tijd... en vandaag doen we nog niet veel denk ik. We zien het wel. Niks moet en (bijna) alles mag.
Heb je ze wel gehad ja?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben ik al mijn volgelingen alweer kwijt
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vanochtend was het boodschappen tijd... en vandaag doen we nog niet veel denk ik. We zien het wel. Niks moet en (bijna) alles mag.
Sinds wanneer zit jij op Twitter?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben ik al mijn volgelingen alweer kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |