Oh absoluut. Ik kan niet wachten tot ik weer met koude voeten mijn tent uit kruip 's ochtends om thee voor Soempie te maken en in een gammel pannetje 's avonds mijn prut op te warmenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou ja, het is maar net wat je belangrijker vindt: toch op vakantie, en dan die leuke auto gebruiken, of extra geld uitgeven omdat mensen wel eens zouden kunnen denken "goh, wat een leuke auto en wat een schamel spul verder". Ik zou kiezen voor optie 1
Een oude Lada Nivaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:21 schreef zebaz het volgende:
Of je regelt speciaal voor de vakantie een bijbehorende schamele auto...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:20 schreef MadMaster het volgende:
Nee, bezit was meer mijn insteek.
Home Sweet Home...
Of juist een superdeluxe pimpwagenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:21 schreef zebaz het volgende:
Of je regelt speciaal voor de vakantie een bijbehorende schamele auto...
A) koude voeten horen tegen het vrouwtje aangelegd te wordenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:22 schreef Wiebelkont het volgende:
Oh absoluut. Ik kan niet wachten tot ik weer met koude voeten mijn tent uit kruip 's ochtends om thee voor Soempie te maken en in een gammel pannetje 's avonds mijn prut op te warmen
En ik hou wel van een leuke grap, dus we houden gewoon een budgetvakantie, schijt aan wat mensen denken
Ik heb 2 jaar lang een 520i gehad, je had mensen moeten zien kijken toen ik daarmee mijn spulletje uitlaadde om op de rommelmarkt te gaan zitten bij de Geuzefeesten in Sluiskilquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Of juist een superdeluxe pimpwagen![]()
Ik kan misschien een BMW 5.25 regelen, enige nadeel: hij zit helemaal onder de ducttape
Dat is inderdaad een mooi plaatjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:24 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik heb 2 jaar lang een 520i gehad, je had mensen moeten zien kijken toen ik daarmee mijn spulletje uitlaadde om op de rommelmarkt te gaan zitten bij de Geuzefeesten in Sluiskil
Campingsnobsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:19 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
En nu kunnen we alsnog een kleine vakantie hebben dit jaar, wat eerder in het water viel door mijn werkloosheid.
Al staat het misschien wel een beetje dom om met een Perry-sport bloemententje van 39 euro en wat Xenos bestek te gaan kamperen als je vervolgens een gloednieuwe auto op je kampeerplek zet
Het is wel opvallend dat de meeste caravans die ik op de snelweg zie, inderdaad hele grote dikke trek-wagens hebben. SUV's, mercedessen, noem maar op.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Campingsnobs
Dat zijn echt hele foute lui.
Tja, sommige van die campingsnobs lijden aan een Calimero-complex.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:44 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat de meeste caravans die ik op de snelweg zie, inderdaad hele grote dikke trek-wagens hebben. SUV's, mercedessen, noem maar op.
Je zou bijna denken dat al het geld in die auto is gaan zitten waardoor kamperen de enige vakantie-optie is
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:01 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik wilde ze zelf opsporen als cadeautje
Whoeps, sorry. Nou ja, je had ook wel wat sneller kunnen zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:01 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik wilde ze zelf opsporen als cadeautje
Vaak is het wel mooi als het totaalplaatje niet klopt. Een collega moest ook lachen toen ik vertelde dat ik (1.90 lang, iets meer dan 100 kg zwaar) een Cinquecentootje had gekochtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:24 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar lang een 520i gehad, je had mensen moeten zien kijken toen ik daarmee mijn spulletje uitlaadde om op de rommelmarkt te gaan zitten bij de Geuzefeesten in Sluiskil
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:12 schreef MadMaster het volgende:
Etcie in beeld (!!!) en geluid:
http://live.gamezoneradio.nl/live/player
Ik keek eerst naar de rechter en dacht 'Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat kan niet'! Gelukkig was Etcie er zelf ook nogquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:17 schreef MadMaster het volgende:
Voor de niet-streamers:
[ afbeelding ]
Subtiel verscholen achter de microfoon...
* Ofyles2 meldt...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:12 schreef MadMaster het volgende:
Etcie in beeld (!!!) en geluid:
http://live.gamezoneradio.nl/live/player
Ik stuur ze ook de groeten terug.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
Als ze hun twitter account bekijken dan krijgen we zo de groeten terug.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Horen we daar een naar een pizzaboer met ontbloot bovenlijf hunkerende mede AKQ-SC'er?
Pas je wel op met wat je allemaal schrijft?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Horen we daar een naar een pizzaboer met ontbloot bovenlijf hunkerende mede AKQ-SC'er?
Yep.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet wel wie Etcie is van de in beeld zijnde dames?
Je kent de AKQ CS'ers toch?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:42 schreef MadMaster het volgende:
Heb jij je aangemeld voor de mr. Campzone verkiezing, Cobra?
De mijne ligt hier nog, mw. MM was niet akkoord...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb mijn aanmelding samen met die van jou verstuurd.
Da's het origineel, de kopie is opgestuurd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De mijne ligt hier nog, mw. MM was niet akkoord...
Gewoon meedoen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De mijne ligt hier nog, mw. MM was niet akkoord...
Nou, dan hoor ik zo mijn naam wel oproepen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's het origineel, de kopie is opgestuurd.
Ik hoop dat ze morgen weer 3 uur lang presenteren. Heb ik wat te kijken als ik op mijn werk zit.quote:
En daarom ben ik juist getrouwd.quote:
Hou toch eens op met dat zinloze bashen, het is weekend!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is normale muziek.
Dit in tegenstelling tot de ene speeltuin van ene C.S. en S.L. ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |