Ik dacht dat het een vakantie was?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren vergadering gehad, net even een soort programma overzicht gemaakt voor onszelf, we zijn er wel zo'n beetje klaar voor geloof ik
Ja maar nu moet ik dus ook dingen doenquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:00 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar nu moet ik dus ook dingen doen
Ach het scheelt: ik kan niet meehelpen met eten klaarmaken
Je werd in de studio getrokken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:47 schreef Etcetera het volgende:
Moest ik even naar de wc, loop ik terug, word ik weer de studio ingetrokkenVannacht ook al
A dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je werd in de studio getrokken?Heeft Giel Beelen niet een soortgelijk iets gedaan ooit?
Gewoon via de PM versturen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:55 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik krijg hier een Veto tegen de foto, op straffe van een hoop onheil over mijn persoontje
Het tosti ijzer staat aan. Dus alles ok.quote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:21 schreef Soempie het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sven is aangenomen! En we krijgen een auto van de zaak.En hij gaat er in salaris op vooruit.
Enenen, nu ben ik echt heel blij.
Misschien zitten ze bij ouders of vrienden?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vervelende situatie: voor de vereniging moet vandaag een klusje gedaan worden. In totaal zijn er drie mensen die het kunnen. Twee daarvan zijn samen op vakantie maar komen vandaag terug. Nummer 3 ben ik. Nu zegt een van die andere twee dat de vakantie wat uitloopt, met de vraag of ik het klusje kan doen (ik ben normaal alleen back-up). Nu heb ik daar om te beginnen geen zin in, maar ik geloof er ook niks van dat de vakantie zo uitloopt.
Waarom? Ze zaten in een huisje ergens in Gelderland. Daar moet je doorgaans rond 10 uur uit zijn, en een dag bijboeken is zo makkelijk niet. Om 14:00 Twitterde een van de andere twee (met beschikking over auto) al 'Was een lekker stukje kachelen!' waardoor ik vermoed dat ze al weer terug zijn. Wat nog een keer bevestigd werd door de selectie van vakantiefoto's die al op internet staat.
Ik heb een nieuw plan: eerst lekker verder gaan met mijn dag in de hoop dat het niet meer nodig is wanneer ik wel belquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Misschien zitten ze bij ouders of vrienden?
Ik zou even bellen
Of terugtwitteren...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Misschien zitten ze bij ouders of vrienden?
Ik zou even bellen
Dan zeg je toch: "waar heb je het over, je bent allang terug?"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vervelende situatie: voor de vereniging moet vandaag een klusje gedaan worden. In totaal zijn er drie mensen die het kunnen. Twee daarvan zijn samen op vakantie maar komen vandaag terug. Nummer 3 ben ik. Nu zegt een van die andere twee dat de vakantie wat uitloopt, met de vraag of ik het klusje kan doen (ik ben normaal alleen back-up). Nu heb ik daar om te beginnen geen zin in, maar ik geloof er ook niks van dat de vakantie zo uitloopt.
Waarom? Ze zaten in een huisje ergens in Gelderland. Daar moet je doorgaans rond 10 uur uit zijn, en een dag bijboeken is zo makkelijk niet. Om 14:00 Twitterde een van de andere twee (met beschikking over auto) al 'Was een lekker stukje kachelen!' waardoor ik vermoed dat ze al weer terug zijn. Wat nog een keer bevestigd werd door de selectie van vakantiefoto's die al op internet staat.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:49 schreef MadMaster het volgende:
Waar is die foto van Soempie met appel nu?
quote:
Soempie, had je nou een van deze twee spaarpotten of had je een soortgelijk maar net iets ander model? Mogelijk handige linkquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie, had je nou een van deze twee spaarpotten of had je een soortgelijk maar net iets ander model? Mogelijk handige link
Vanavond.quote:
Ik had die linker! Die met zwart hoofd!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soempie, had je nou een van deze twee spaarpotten of had je een soortgelijk maar net iets ander model? Mogelijk handige link
Ik wilde ze zelf opsporen als cadeautjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jammer jammer... had je dat willen betalen uit de opbrengst van de te koop staande auto?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:01 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik wilde ze zelf opsporen als cadeautje
Dit is inderdaad de AKQ..... slowchatquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Wat bedoel je dan ? Hier staat AKQ voor... dus ik dacht, hie rmoet ik zijn
Nee, dat gaat op de spaarrekening, die aardig is geplunderd de laatste maanden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jammer jammer... had je dat willen betalen uit de opbrengst van de te koop staande auto?
Nee hoor, 3 SC's, 3 tabjes (of vensters)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:05 schreef charmed_angel het volgende:Ik dacht dat ik hier moest zijn van iamredleader
Maar dat word moeilijk, 3 SC's bijhouden
Verstandigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:05 schreef Wiebelkont het volgende:
Nee, dat gaat op de spaarrekening, die aardig is geplunderd de laatste maanden.
Ja, dat is makkelijk scoren nu héquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:01 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik wilde ze zelf opsporen als cadeautje
zo slim ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de AKQ..... slowchat
Het lopende topic voor de AKQ is AKQ #2008 Obama wint de verkiezingen
die kijkt toch een STUK minder eng dan die andere foto die je posttequote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had die linker! Die met zwart hoofd!
Onzin.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Verstandigwie spaart, die heeft wat
Schulden?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:14 schreef MadMaster het volgende:
Onzin.
Wie geld uitgeeft, die heeft pas wat...
En nu kunnen we alsnog een kleine vakantie hebben dit jaar, wat eerder in het water viel door mijn werkloosheid.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Verstandigwie spaart, die heeft wat
Nou ja, het is maar net wat je belangrijker vindt: toch op vakantie, en dan die leuke auto gebruiken, of extra geld uitgeven omdat mensen wel eens zouden kunnen denken "goh, wat een leuke auto en wat een schamel spul verder". Ik zou kiezen voor optie 1quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:19 schreef Wiebelkont het volgende:
En nu kunnen we alsnog een kleine vakantie hebben dit jaar, wat eerder in het water viel door mijn werkloosheid.
Al staat het misschien wel een beetje dom om met een Perry-sport bloemententje van 39 euro en wat Xenos bestek te gaan kamperen als je vervolgens een gloednieuwe auto op je kampeerplek zet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |