Dat is een risico natuurlijk, na die 38 uur kon ik nauwelijks meer lopen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar feit is dat je concentratie aardig onderuit gaat als je lang doorwerkt. En als je met 10kV werkt en dan fouten gaat maken, dan is dat niet echt goed voor de gezondheid, en ook niet voor complete woonwijken en winkelcentra...
Moeten ze eerst hun werk maar eens goed doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik lees net op Tweakers dat het SysAdminDay is. Misschien een leuke reden om een extra koffie voor hem te halen
Keur mijn antwoord ff goedquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is een risico natuurlijk, na die 38 uur kon ik nauwelijks meer lopen.
Maar je bent niet alleen, er wordt goed voor je gezorgd (ook een taak van de coördinator) en het gebeurt zelden.
Als jij dat wil...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat hetzelfde als systeembeheerder?
Misschien willen ze na een extra bakkie wel wat meer moeite voor je doen, dat werkt ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Moeten ze eerst hun werk maar eens goed doen.
Misschien moeten ze gewoon hun werk doen zonder van iemand koffie te krijgen, dat moet ik ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien willen ze na een extra bakkie wel wat meer moeite voor je doen, dat werkt ook
Waarschijnlijk doen ze nu gewoon hun werk. Maar misschien willen ze met wat extra waardering wel net iets meer moeite voor je doen dan per se nodig is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien moeten ze gewoon hun werk doen zonder van iemand koffie te krijgen, dat moet ik ook.
Dus ze trekken mensen voor in ruil voor koffie, nog verachtelijkerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen ze nu gewoon hun werk. Maar misschien willen ze met wat extra waardering wel net iets meer moeite voor je doen dan per se nodig is.
quote:
Kan jij niet beter presteren dan dat je nu doet danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus ze trekken mensen voor in ruil voor koffie, nog verachtelijker.
Tevens impliceert het dat ze normaal niet hun best doen, het kan tenslotte beter.
Jawel, maar daar heb ik alleen mezelf mee.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Kan jij niet beter presteren dan dat je nu doet dan
Tja, je wilde niet luisteren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:39 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker varen en strandzeilen morgen.
Dat is geen concreet persoonquote:
WTFquote:
Echt waar?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:21 schreef Soempie het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sven is aangenomen! En we krijgen een auto van de zaak.En hij gaat er in salaris op vooruit.
Enenen, nu ben ik echt heel blij.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:21 schreef Soempie het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sven is aangenomen! En we krijgen een auto van de zaak.En hij gaat er in salaris op vooruit.
Nee, die poster krijgt ie erbijquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
Het lijkt me stug dat je die auto krijgt
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Oh dat is ook gunstigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:27 schreef LadyBlack het volgende:
Kun jij nu ook wat minder thuiszorg gaan doen?
Die rijden wel goedquote:
De eerste tijd niet, omdat hij pas per 1 september begint.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Gefeliciteeeeeeeeeerd!!!!!
Oh wat heerlijk voor jullie zegKun jij nu ook wat minder thuiszorg gaan doen?
Ja, 't is echt vermoeiend.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:32 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, maar ik weet heel goed dat veel uren thuiszorg ook niet goed voor je zijn, die tijd kun je dan beter besteden aan ander werk zoeken
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, 't is echt vermoeiend.![]()
Maar vandaag was ik bij zo'n leuke mevrouw. 85 jaar en ik moest de hele tijd koffie met haar drinken.We hebben het gehad over haar verliefdheid op een 65 jarige man. Ze kreeg helemaal zo'n wazige blik en ging stralen zodra ze hem noemde.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar vandaag was ik bij zo'n leuke mevrouw. 85 jaar en ik moest de hele tijd koffie met haar drinken.We hebben het gehad over haar verliefdheid op een 65 jarige man. Ze kreeg helemaal zo'n wazige blik en ging stralen zodra ze hem noemde.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:32 schreef Soempie het volgende:
En nu is hij aan het flirten met de intercedent.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:36 schreef Soempie het volgende:
Oja, en 85 jaar he, maar toen ik daar kwam vertelde ze dat ze de douche en het toilet al had gedaan. En toen ik aan het stofzuigen was ging ze de keukenvloer dweilen op haar knieën.Dus ik zei daar iets van, dat dat mijn werk is. Zegt ze: 'ja, maar ik krijg juist energie van jou!'
![]()
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kreeg je er een koekje bij?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
'Oh, maar ik kan je nummer zo onderhand wel droooomen.'quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:51 schreef Wiebelkont het volgende:
Wie wil er een foto zien van Soempie met een appel op haar hoofd terwijl ze slaapt?
Wie wil er een foto zien van Soempie met een appel op haar hoofd terwijl ze slaapt?
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Maar dan mag jij toch ook gewoon flirten met anderenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
'Oh, maar ik kan je nummer zo onderhand wel droooomen.'
'Ja, je bent ook zo'n goede intercedent *haha*slijm*slijm*'
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:32 schreef Soempie het volgende:
En nu is hij aan het flirten met de intercedent.
Ja, natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:51 schreef Wiebelkont het volgende:
En zij wil meerijden in jouw auto?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:55 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik krijg hier een Veto tegen de foto, op straffe van een hoop onheil over mijn persoontje
Je zet je happyseks op het spel als je die foto postquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:55 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik krijg hier een Veto tegen de foto, op straffe van een hoop onheil over mijn persoontje
Wie geeft zijn vriendin dan ook vetorechtenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:55 schreef Wiebelkont het volgende:
Daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zet je happyseks op het spel als je die foto post
Ja, maar hij verdient er wel oneindig veel respect mee (van de AKQSC -/- Soempie)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
Pics van je fail?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn ochtend was er een om in te lijsten, ruim 4 uur gewerkt en eigenlijk bijna niks gedaan omdat alles niet ging zoals ik wilde
Happyseks? Is er dan ook unhappyseks?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het was geen persoonlijke failquote:
En wat koop ik daar precies voor?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, maar hij verdient er wel oneindig veel respect mee (van de AKQSC -/- Soempie)
We kunnen een inzameling houden voor een FOK!aboquote:
Een warm gevoel terwijl je op de bank slaapt?quote:
Als Wiebel de intercedent in bed krijgt: pimp abboquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:02 schreef Bart het volgende:
We kunnen een inzameling houden voor een FOK!abo.
Ik zal vanavond ff foto's uploaden en uitleg gevenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Okee, vertel dan maar gewoon het verhaal
De keuze lijkt me bijzonder gemakkelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, maar hij verdient er wel oneindig veel respect mee (van de AKQSC -/- Soempie)
En nu alvast het verhaal?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zal vanavond ff foto's uploaden en uitleg geven
Jij gaat voor de happysex met Soempie?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
De keuze lijkt me bijzonder gemakkelijk
Je meterkast?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zal vanavond ff foto's uploaden en uitleg geven
Nee daar ben ik nog niet eens aan toe, terwijl ik daar vandaag ook aan wilde beginnenquote:
Pist ie dan in z'n slaapquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een warm gevoel terwijl je op de bank slaapt?
Heb je geen hulp nodig eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee daar ben ik nog niet eens aan toe, terwijl ik daar vandaag ook aan wilde beginnen
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:55 schreef Wiebelkont het volgende:
Het is opeens heel erg stilquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:21 schreef Soempie het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa
En anders kom je inspiratie opdoen in dit topicquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren vergadering gehad, net even een soort programma overzicht gemaakt voor onszelf, we zijn er wel zo'n beetje klaar voor geloof ik
Door wie word je de studio ingetrokken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:47 schreef Etcetera het volgende:
Moest ik even naar de wc, loop ik terug, word ik weer de studio ingetrokkenVannacht ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |