Nee, graag of niet is bij mij het motto in dit soort gevallen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:45 schreef Whiteguy het volgende:
MM: nog een beetje blij met de komst van Mounir... of had ie toch beter weg kunnen blijven?
Als je de standaard vergoeding van 19ct per kilometer krijgt van je werkgever, en dat ding weet echt 1:29 te rijden, verdien je bij een dieselprijs van EUR 1,15 per liter elke 100 kilometerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Net even gekeken. Zonder korting op het treinkaartje ben ik op het stuk Leeuwarden-Utrecht goedkoper uit als ik de auto neem (alleen benzinekosten gerekend), met korting spant het er om. Maar met de auto kan ik er 25 minuten eerder zijn, een verschil dat nog groter wordt als ik ook nog een bus moet nemen.
Mooi op tijd toch? In de eerste minuut van de dag van haar verjaardag.quote:
Hoi lubjequote:
Nog niet, ben weinig online geweest laatste tijd. Vol hoogseizoenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi lubjeHeb je al gestemd voor de awards?
Het beste seizoen is het wildseizoen. Geen geldig excuus dus.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:32 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Nog niet, ben weinig online geweest laatste tijd. Vol hoogseizoen
best is iets anders als druk(st)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het beste seizoen is het wildseizoen. Geen geldig excuus dus.
Daar moeten jullie het menu dan maar aan aanpassen.quote:
er hangt gelukkig geen grote M of een Toekan boven mijn hoofdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar moeten jullie het menu dan maar aan aanpassen.
Gooi die toeristen een kom soep, een lap vlees en een bak ijs in de miegel en werk ze de deur uit.
Dat is dan wel een pluspunt voor jouw toko.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
er hangt gelukkig geen grote M of een Toekan boven mijn hoofd
Heb je een link naar dat stemtopic? Ben te afgemat om te zoekenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is dan wel een pluspunt voor jouw toko.
AKQ/AKQ SC Awards 2010: Het stemtopicquote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:01 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb je een link naar dat stemtopic? Ben te afgemat om te zoeken
Hoi Ofyles.quote:
Nog steeds zonder 3FM?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Met deze week een compleet nieuw luisterschema.
Het was toch een Valk of een Ibis?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
er hangt gelukkig geen grote M of een Toekan boven mijn hoofd
Dat was woensdag.quote:
quote:
Is Studio Brussel trouwens hetzelfde als Donna?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat was woensdag.
Ik was nogal boos geworden om de toekomstplannen van die radiozender en ik heb afscheid genomen met 'Welgemeende' van Flip Kowlier, het eerste nummer waaraan ik denk als ik iemand niet meer kan luchten.
Nu luister ik afwisselend Kink FM en Studio Brussel. Laatstgenoemde zender moet je echt gehoord hebben: meer afwisselende nummers, 's nachts komen de nummers als een lawine op je af.
volgens mij is dat een heel andere zenderquote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is Studio Brussel trouwens hetzelfde als Donna?
Dan is Donna veel beter dan Studio Brussel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
volgens mij is dat een heel andere zender
Nee, maar ze zijn wel allebei publieke zenders.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is Studio Brussel trouwens hetzelfde als Donna?
Waarom begin je daar niet mee als er kans op regen is?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 07:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Laat het tot de middag maar even droog blijven, dan gaat er nog een dakraam in
Neuh zal wel meevallen. Als ik moe ben dan zie je dat heel snel in m'n gezicht omdat ik dan wit wegtrek zeg maarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent toch niet ziek aan het worden!?
Anders heb ik morgen en overmorgen geen DJ sidekick om naar te kijken/luisteren.
Ah. Dan zien we over een paar uur of je weer een beetje kleur hebt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neuh zal wel meevallen. Als ik moe ben dan zie je dat heel snel in m'n gezicht omdat ik dan wit wegtrek zeg maar
Hij zit en we hebben bijna geen regen gehadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom begin je daar niet mee als er kans op regen is?
Mooi zoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij zit en we hebben bijna geen regen gehad
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:05 schreef peaceman het volgende:
Even een berichtje vanuit het Franse...
Gisteren na een ritje van iets meer dan 8 uur aangekomen op de plaats van bestemming. Files geen!!!!!!
op voorhand niet, maar als hij er 30 inschiet, vergeet (bijna) iedereen dat weer...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, graag of niet is bij mij het motto in dit soort gevallen.
Met z'n actie de afgelopen week heeft hij bij mij (en veel anderen) z'n krediet al weer verspeeld.
Hij zal dus z'n best moeten doen om dat krediet weer te krijgen, maar ik denk dat het niet de publiekslieveling van Ajax gaat worden...
Vanochtend was het boodschappen tijd... en vandaag doen we nog niet veel denk ik. We zien het wel. Niks moet en (bijna) alles mag.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Al wat van de omgeving kunnen zien vanochtend?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vanochtend was het boodschappen tijd... en vandaag doen we nog niet veel denk ik. We zien het wel. Niks moet en (bijna) alles mag.
Heb je ze wel gehad ja?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben ik al mijn volgelingen alweer kwijt
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vanochtend was het boodschappen tijd... en vandaag doen we nog niet veel denk ik. We zien het wel. Niks moet en (bijna) alles mag.
Sinds wanneer zit jij op Twitter?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben ik al mijn volgelingen alweer kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |