Ja, ik kan wel een tt naar mijn gevoelssituatie toewijden, maar dan word ik nooit vrolijk.quote:
Het kan geen kwaad om soms te doen alsof je blij bent. Van veel lachen maakt je lichaam vanzelf endorfine aan, dus lachen maakt gelukkiger. Ook al is het niet gemeend, in eerste instantie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel een tt naar mijn gevoelssituatie toewijden, maar dan word ik nooit vrolijk.
Leuk topic heb je, Godt. Ik heb een onzichtbare tvp gedaan.quote:
QFT!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:15 schreef Lily-Ella het volgende:
Het kan geen kwaad om soms te doen alsof je blij bent. Van veel lachen maakt je lichaam vanzelf endorfine aan, dus lachen maakt gelukkiger. Ook al is het niet gemeend, in eerste instantie.
Onzichtbaar?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:17 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Leuk topic heb je, Godt. Ik heb een onzichtbare tvp gedaan.
Ja, okee, dat zal ik dan maar proberen,quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:15 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad om soms te doen alsof je blij bent. Van veel lachen maakt je lichaam vanzelf endorfine aan, dus lachen maakt gelukkiger. Ook al is het niet gemeend, in eerste instantie.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, okee, dat zal ik dan maar proberen,
Succes!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar naar mijn dagbesteding, tot de volgende keer
Lachen leidt tot lol, lol leidt tot geluk, geluk is overrated goddamnit!quote:
Neuken dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lachen leidt tot lol, lol leidt tot geluk, geluk is overrated goddamnit!.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:32 schreef Feitosa het volgende:
Contract getekend. Champagne!!!![]()
Ik ga er dik op vooruit. SHOW ME THE MONEY!!!!!!![]()
Lach jij nooit tijdens je werk?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:32 schreef rival het volgende:
Hahahahaha!
Ohnee wacht, ik moet nog tot 4 uur werken
Optimisme is.....quote:
Dood gaan we toch wel!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Optimisme is.....
Ach laat ook maar, let's party.
Sommige hopelijk sneller dan anderenquote:
Maar het werk is minder leuk?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:32 schreef Feitosa het volgende:
Contract getekend. Champagne!!!![]()
Ik ga er dik op vooruit. SHOW ME THE MONEY!!!!!!![]()
En dan krijg je om 12:00 uur te horen dat het verlengd wordtquote:
Kan niet, aangezien ik dat zelf bepaalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan krijg je om 12:00 uur te horen dat het verlengd wordt![]()
Geen vaarweer iigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:41 schreef Lily-Ella het volgende:
Wat voor weer wordt het eigenlijk morgen?
Date-weer.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:41 schreef Lily-Ella het volgende:
Wat voor weer wordt het eigenlijk morgen?
Mijn det.bureau laat me écht écht écht niet 'op de bank' zitten als ik ook een opdracht kan doen. Dikke vette pech als het een kutopdracht is, maar dat heb ik dan maar uit te zitten.quote:
Oh nee, regen! Daar gaat mijn haar van pluizen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen vaarweer iig
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Het is altijd date-weer.quote:
Deet-weer, er komen muggen.quote:
Dan is de date bij voorbaat al mislukt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:44 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Oh nee, regen! Daar gaat mijn haar van pluizen!![]()
Dat wordt een regenkapje opdoen, je weet wel, zo één waar 80-jarigen hun watergolfpruik mee beschermen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:44 schreef Lily-Ella het volgende:
Moet je de hele dag binnen blijven. Wat een ramp.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:44 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat zijn jouw wensen t.a.v. het apparaat?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:45 schreef Lily-Ella het volgende:
Jullie moeten trouwens nog steeds even zeggen welke nieuwe telefoon ik moet nemen.
Ik cancel de date wel. Dit heeft geen zin.quote:
Ja, 50 cent bij Zeeman.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat wordt een regenkapje opdoen, je weet wel, zo één waar 80-jarigen hun watergolfpruik mee beschermen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:46 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik cancel de date wel. Dit heeft geen zin.
Misschien omdat ik hier al zo lang zit, of omdat ik een goede band heb met de accountmanagers maar dat gebeurd me hier niet. Ik ben toch teveel computer geschoold voor dit soort dingen ze verdienen nu echt niks aan me hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn det.bureau laat me écht écht écht niet 'op de bank' zitten als ik ook een opdracht kan doen. Dikke vette pech als het een kutopdracht is, maar dat heb ik dan maar uit te zitten.
Klassevrouw, het straalt er aan alle kanten vanaf!quote:
Een roze. Want je bent een meisje.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:45 schreef Lily-Ella het volgende:
Jullie moeten trouwens nog steeds even zeggen welke nieuwe telefoon ik moet nemen.
Als je eenmaal aan de kids zit maakt het allemaal geen hol meer uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klassevrouw, het straalt er aan alle kanten vanaf!.
Ik ken mijn bureau al ongeveer zolang als ik werk, dus de goede band zit ook wel goed hierquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:47 schreef rival het volgende:
Misschien omdat ik hier al zo lang zit, of omdat ik een goede band heb met de accountmanagers maar dat gebeurd me hier niet. Ik ben toch teveel computer geschoold voor dit soort dingen ze verdienen nu echt niks aan me hoor
Kutweer maakt niks romantisch altijd leuk dit soort bullshit verhalen rot op geef me lekker weerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is altijd date-weer.Het ideale date-seizoen is eigenlijk de herfst, dan regen je lekker samen nat en moet je elkaar warm houden bij het haardvuur.
.
Makkelijk in gebruik, niet al te lelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:46 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Wat zijn jouw wensen t.a.v. het apparaat?
Hoiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Makkelijk in gebruik, niet al te lelijk.
Dat was toch als je een relatie had? Nu snap ik het niet meer, wanneer mag ik nou stoppen met als die onzin als push-up bh's en mooie kleding enzquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:48 schreef Q. het volgende:
Als je eenmaal aan de kids zit maakt het allemaal geen hol meer uit.
Heb jij niet zo'n kapje dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klassevrouw, het straalt er aan alle kanten vanaf!.
En daarbij ook nog. Ze kennen mequote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ken mijn bureau al ongeveer zolang als ik werk, dus de goede band zit ook wel goed hierMaar als ze niks aan je verdienen begrijp ik het iets meer, alhoewel ze altijd meer daar aan je verdienen dan op de bank
true. nutteloos om je nog te verzorgen, er kijkt toch geen hond meer naar jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij begrijpt het.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:51 schreef rival het volgende:
En daarbij ook nog. Ze kennen me
Ze houden liever de klant denk ik
Heb jij een relatie? GATVERDAMME!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat was toch als je een relatie had? Nu snap ik het niet meer, wanneer mag ik nou stoppen met als die onzin als push-up bh's en mooie kleding enz
Jij altijd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat was toch als je een relatie had? Nu snap ik het niet meer, wanneer mag ik nou stoppen met als die onzin als push-up bh's en mooie kleding enz
Ja, echt vies hoor.quote:
Slecht-weer-hater die je bent!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
Kutweer maakt niks romantisch altijd leuk dit soort bullshit verhalen rot op geef me lekker weer
Nee hoor, erg mooi werk wat zeer goed op m,n cv staat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar het werk is minder leuk?
Gefeliciteerd
Het mag regenen als ik met de auto ben. Als ik buiten ben wil ik mooi/lekker weer.quote:
Q, ze hebben een relatie. Ze leven al ín de slangenkuil.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
MAAK ZE AF! ALLEMAAL! GOOI ZE IN DE SLANGENKUIL!
Geen wensen t.a.v. camera; wel/geen touchscreen; we/lgeen QWERTY-toetsenbord? En wat is 't budget?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Makkelijk in gebruik, niet al te lelijk.
Als het regent kruip je toch samen in bed?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Het mag regenen als ik met de auto ben. Als ik buiten ben wil ik mooi/lekker weer.
Dan wil ik best romantisch doen
Nee, dat allemaal niet, ik sms er voornamelijk mee.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:54 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Geen wensen t.a.v. camera; wel/geen touchscreen; we/lgeen QWERTY-toetsenbord? En wat is 't budget?
Juist!!! Dan stap je dus niet op een fiets oidquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:55 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Als het regent kruip je toch samen in bed?
Eens.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Juist!!! Dan stap je dus niet op een fiets oid
Ik ben zooooo burgerlijk geworden nu. Ik neuk nooit meer en word ook nooit meer schandalig dronken. Want dat hoort niet meer, als je een relatie hebt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:54 schreef Lily-Ella het volgende:
Q, ze hebben een relatie. Ze leven al ín de slangenkuil.
Je scheert je benen zeker ook niet meer?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben zooooo burgerlijk geworden nu. Ik neuk nooit meer en word ook nooit meer schandalig dronken. Want dat hoort niet meer, als je een relatie hebt.
je neukt niet meer OMDAT je niet meer dronken wordt noukiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben zooooo burgerlijk geworden nu. Ik neuk nooit meer en word ook nooit meer schandalig dronken. Want dat hoort niet meer, als je een relatie hebt.
Scheren? Wat is dat?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:01 schreef Lily-Ella het volgende:
Je scheert je benen zeker ook niet meer?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:01 schreef HeatWave het volgende:
je neukt niet meer OMDAT je niet meer dronken wordt noukie.
Hammie?quote:
Oh ja. Stom van me.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:54 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Q, ze hebben een relatie. Ze leven al ín de slangenkuil.
El Hamdaouiquote:
Wat is er dan? Waar zeur je over?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:10 schreef mahlah het volgende:
Aaargh, wat heb ik toch de laatste tijd?
Ik weet het wel, maar ik word echt moe van mn eigen gezeur!
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja de verleiding om daar wéér over te beginnen ga ik nu dus proberen te weerstaan!quote:
Ik wil dat je me opvrolijktquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Halloooo schatjepatatjes! Hoe istie daaaaaaaan?
Nou ja, ik dacht gewoon, misschien helpt het als je erover praatquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef mahlah het volgende:
Ja de verleiding om daar wéér over te beginnen ga ik nu dus proberen te weerstaan!
Hoi.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef Ang3l het volgende:
ja lekkaaaaahhhhhhh.. en met jou daaaan? Al wilde plannen om die heupen van je eens goed los te draaien voor vanavond?!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Hoe wil je dat ik dat doe?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:25 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik wil dat je me opvrolijkt... daar ben je tenslotte gay voor.
Ik moet zeuren om uit te leggen waarom ik baal dat ik de laatste tijd zo aan het zeuren ben?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht gewoon, misschien helpt het als je erover praat
Doe eens niet zo gay op de vroege morgenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Heuj baby-blue-eyes!quote:
Nee je moet er gewoon niet over beginnen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:27 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik moet zeuren om uit te leggen waarom ik baal dat ik de laatste tijd zo aan het zeuren ben?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe wil je dat ik dat doe?
Ik kan m'n boobs flashen maar die zijn AA en met borsthaar, dus ik geloof niet dat je er blij van wordt.
Anders nog iets?
Moet ik een dansje doen? ---->
Vanavond?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja lekkaaaaahhhhhhh.. en met jou daaaan? Al wilde plannen om die heupen van je eens goed los te draaien voor vanavond?!
Samen met Machoman?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanavond?
Vanavond geen dansles. Maar wel een afspraak met een kennis van me (fotograaf die me ooit voor de lens heeft gehad) om ff bij te kletsen. Morgen een verjaardag en zondag eindelijk naar inception na 3x cancellen denk ik.
EN snuitje? Gaat die de stal an henny ui?
Ik hou wel van kleinere borstenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe wil je dat ik dat doe?
Ik kan m'n boobs flashen maar die zijn AA en met borsthaar, dus ik geloof niet dat je er blij van wordt.
Anders nog iets?
Moet ik een dansje doen? ---->
Sorry Meester Rival.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gay op de vroege morgen
Jaaah neee, ik moet mijn stalletje nog pimpen, is beetje meer werk dan ik in eerste instantie dacht. Maaarrr zondag ga ik lekker zeilen op het ijsselmeer, beetje door de regendruppels bruin worden en blaren op mijn handen kwekenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanavond?
Vanavond geen dansles. Maar wel een afspraak met een kennis van me (fotograaf die me ooit voor de lens heeft gehad) om ff bij te kletsen. Morgen een verjaardag en zondag eindelijk naar inception na 3x cancellen denk ik.
EN snuitje? Gaat die de stal an henny ui?
Kijk, jij snapt het.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heuj baby-blue-eyes!
Nog 1 dag en je gaat zoenen met Ang3l in een pruik Lily-Ella!![]()
Spannuuuuuuuund!
Die was toch al naar inception geweest?quote:
Ik was een lelijke vrouw!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:31 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik hou wel van kleinere borsten![]()
Maar met mijn handen is C al klein
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gay op de vroege morgen
Ik snap alles.quote:
JamaarhijgaatmetL-Etrouwen! En das NOG beter dan met jou trouwen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap alles.
Als je nou met mij trouwt hoef je later nooit te zeggen "mijn vrouw begrijpt me niet!"
Ach, leuk. Maar het is geen Affelay.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
El Hamdaoui
Weer een echte spits, een scorende spits vooral.
Hoop dat hij en suarez een beetje lekker samenwerken
Laarzen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry Meester Rival.
Moet ik uw laarzen weer poetsen?
Ja voor jou ben ik het nog steedsquote:
Q. snapt het ook, sorry Ang3l. HeulMacho niks voor jou?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
JamaarhijgaatmetL-Etrouwen! En das NOG beter dan met jou trouwen!
NOG beter?! Jeumiiiiiig!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
JamaarhijgaatmetL-Etrouwen! En das NOG beter dan met jou trouwen!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:41 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Q. snapt het ook, sorry Ang3l. HeulMacho niks voor jou?
Daar loopt hij al de hele tijd op te azen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:41 schreef Rifoki het volgende:
Q. snapt het ook, sorry Ang3l. HeulMacho niks voor jou?
SHUT IT, YOU FUGLY CUMDUMPBIN!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar loopt hij al de hele tijd op te azen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:31 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik hou wel van kleinere borsten![]()
Maar met mijn handen is C al klein
Jullie zouden dezelfde avond gaan maar toch niet geweest. Daaruit bleek jullie match in heaven!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die was toch al naar inception geweest?
Ze hadden het druk met andere zaken. Sterren kijken en zo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:44 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Jullie zouden dezelfde avond gaan maar toch niet geweest. Daaruit bleek jullie match in heaven!
*zucht*
Lijkt me verder weinig aan de hand eigenlijkquote:
Ik ben niet geweest die zondag, maar hij toch uiteindelijk wel? Dacht ik? Alsnog, later?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:44 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Jullie zouden dezelfde avond gaan maar toch niet geweest. Daaruit bleek jullie match in heaven!
*zucht*
Zeg dat maar tegen die man die eronder ligtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me verder weinig aan de hand eigenlijk.
"Als m'n sterretje naar de hemel staart dan...."quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:44 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ze hadden het druk met andere zaken. Sterren kijken en zo.
Waaronder? Ik zie geen man, alleen auto's.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die man die eronder ligt
Geef hem nog 2 jaartjes en hij speelt hem zoek.quote:
Die zijn een verdieping naar beneden gezakt, het hele asfalt. Het lijkt mij dat daaronder ook ruimte benut werdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waaronder? Ik zie geen man, alleen auto's.
Wij hebben geen 2 jaar geduld meer, dat mag toch duidelijk zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Geef hem nog 2 jaartjes en hij speelt hem zoek.
O een hele verdieping? Ik dacht dat deze gewoon ingezakt was, de begane grond. Als in gezonken of zo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Die zijn een verdieping naar beneden gezakt, het hele asfalt. Het lijkt mij dat daaronder ook ruimte benut werd
Ach, dit jaar worden jullie ook geen kampioen hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Wij hebben geen 2 jaar geduld meer, dat mag toch duidelijk zijn
qua werk is dit wel eens mijn grootste nachtmerrie geweest. Hoogwerkers zijn mooi materieel, behalve als je het op een parkeerdek moet gebruiken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me verder weinig aan de hand eigenlijk.
volgens de beschrijving was er niemand onder aanwezig, alleen bestuurder hoogwerker licht gewond.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die man die eronder ligt
Je brengt me op een idee... ik ga muziek luisteren op mn werk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Set me freee why don;t you baby?
Get out my life why don;t you baby?
Coz you don;t really love me, you just keep me hanging oooon!
Indien niet geblokkeerd en GS geen must is: http://www.myspace.com/houseshouses .quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee... ik ga muziek luisteren op mn werk.
Koptelefoon en Grooveshark aan. Iemand nog tips voor een beetje recente goeie zomerse muziek?
Zie je, ik zou je blij maken!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee... ik ga muziek luisteren op mn werk.
Ginger Ninjaquote:Koptelefoon en Grooveshark aan. Iemand nog tips voor een beetje recente goeie zomerse muziek?
Dat kan ook, ik dacht dat anderequote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O een hele verdieping? Ik dacht dat deze gewoon ingezakt was, de begane grond. Als in gezonken of zo.
Die playlist heb ik gisteren nog geluisterd ... idd erg lekkerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:01 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Indien niet geblokkeerd en GS geen must is: http://www.myspace.com/houseshouses .
Wedden om een kratje bier?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ach, dit jaar worden jullie ook geen kampioen hoor.
* Barbussegeeft biertje aan rival Zo moeilijk is dat nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Wedden om een kratje bier?
Na 4 jaar weggeven is het tijd om een biertje te krijgen
Ginger Ninja - Sunshinequote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie je, ik zou je blij maken!
[..]
Ginger Ninja
Oud nieuwsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:09 schreef Barbusse het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ord%2C_dat_gaat_niet
[ afbeelding ]
Ik vind Bone will break metal ook ERG lekkerquote:
Hij leek me zo Charles Bronson Deathwish achtigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:09 schreef Nouk84 het volgende:
Voor wie trouwens Law Abiding Citizen nog niet gezien heeft, doen!
Als het maar Bavaria is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Wedden om een kratje bier?
Na 4 jaar weggeven is het tijd om een biertje te krijgen
Maar weer actueel omdat eer nu eeen cruiseship een walvis geschept heeftquote:
Is het ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij leek me zo Charles Bronson Deathwish achtig
Mag even het nieuws een beetje inhalen?quote:
Ik dacht dat ze zo bourgoundisch waren daar, ik drink ook Bavaria omdat mijn 2 stamkroegen het hebben, maar het is en blijft niet te zuipen.quote:
Die ken ik dan weer niet, maar ik vond 'm goedquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:14 schreef Ang3l het volgende:
Dacht ik al. Niks voor mij dus!quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Ik wil Sucker Punch zien
Ik vind het goed te drinken in een kroeg of op het terras. Beter dan heineken. Beter dan Grolsch. Maar da's persoonlijke smaak. Thuis drink ik amper bier. Ja... Gulden Draek!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zo bourgoundisch waren daar, ik drink ook Bavaria omdat mijn 2 stamkroegen het hebben, maar het is en blijft niet te zuipen.
Zowel Heineken als Grolsch vind ik lekkerder. Bavaria is zo muffig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het goed te drinken in een kroeg of op het terras. Beter dan heineken. Beter dan Grolsch. Maar da's persoonlijke smaak. Thuis drink ik amper bier. Ja... Gulden Draek!
Die komt met kerst toch? Die wil ik ook zienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dacht ik al. Niks voor mij dus!
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!![]()
![]()
\
En Tron Legacy. In Disney 3D. Met de soundtrack van Daft Punk. Sodefap zeg!
De Limburgers hebben veel beter bier inderdaad.... Hertog Jan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik dacht dat ze zo bourgoundisch waren daar, ik drink ook Bavaria omdat mijn 2 stamkroegen het hebben, maar het is en blijft niet te zuipen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die komt met kerst toch? Die wil ik ook zienSucker Punch komt maart pas....gelukkig is er al een teaser
![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:23 schreef Techno het volgende:
[..]
De Limburgers hebben veel beter bier inderdaad.... Hertog Jan.
Weinig bier dat ik echt niet graag drink, maar bavaria en dommelsch hou ik echt niet van....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das ook prima te drinken jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is die man met die snor in dat flatgebouw toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alfa.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:23 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:17 schreef Ang3l het volgende:
En Tron Legacy. In Disney 3D. Met de soundtrack van Daft Punk. Sodefap zeg!
Ja, de eenzame wreker. En dat een deeltje of 5 - 6 lang.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:27 schreef rival het volgende:
Dat is die man met die snor in dat flatgebouw toch?
Ik heb deze gisteren bij geschreven: http://trailers.apple.com/trailers/universal/devil/quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:29 schreef JoeBravo het volgende:
na weer 2 films op m'n must-see lijstje geschreven te hebben, ben ik er weer weg van.
Even wat een en dan m'n ventje ophalen voor het weekend![]()
laters
Zeker een Acer ofzo?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:31 schreef vencodark het volgende:
Deels lachend, deels niet lachend het weekend in. Volgens mij heeft de accu van mijn laptop het begeven naar een kortsluiting gister.En het stekkertje van mijn oplader (ook al vervangen van het origineel) is niet zo stevig...dus elke beweging kan de boel uitzetten.
De nieuwe trailer al gezien?quote:
Vond ik wel vermakelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, de eenzame wreker. En dat een deeltje of 5 - 6 lang.
Ja die leek me erg spannend en origineel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:30 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik heb deze gisteren bij geschreven: http://trailers.apple.com/trailers/universal/devil/
Nee, Asus.quote:
Ja. Charles Bronson.quote:
Sow...en niet zo´n beetje ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De nieuwe trailer al gezien?
Dat is echt opgepimpt jeugdsentiment
Daar heb jij dan helemaal geen tijd voor.... je zou veel te druk bezig zijn om je op te makenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Eigenlijk moet je DEVIL op je laptop kijken bij liftpech, wachtende op de monteur
Jep! Jammer dat we zolang moeten wachten, want ik wil hem zeker in de bios zien.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De nieuwe trailer al gezien?
Dat is echt opgepimpt jeugdsentiment
Het is donker. In een lift. En Warmquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:38 schreef mahlah het volgende:
[..]
Daar heb jij dan helemaal geen tijd voor.... je zou veel te druk bezig zijn om je op te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is donker. In een lift. En Warm
Dan ga ik me toch niet opmaken?!Ang3l in de interim-darkroom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is donker. In een lift. En Warm
Dan ga ik me toch niet opmaken?!Ik wist het!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:
Alvast voor de date?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:45 schreef Lily-Ella het volgende:
Gedouched!
(Nee, dat duurde geen twee uur.)
1 uur en 58 minuten? 2 minuten uitkleden en die zwarte haar op je neus er uit trekken voor de spiegel?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:45 schreef Lily-Ella het volgende:
Gedouched!
(Nee, dat duurde geen twee uur.)
Heineken en Dommelsch vind ik niet te zuipen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zowel Heineken als Grolsch vind ik lekkerder. Bavaria is zo muffig.
maar als het goed koud is en dan in een frosty pint is het nog wel te doen.
Starring HeulMacho & Ang3lquote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heineken en Dommelsch vind ik niet te zuipen.
Roep het nou niet op!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moguh!
Voordat ze je weer negeren....
Nofi, maar je houdt niet van bier dusquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heineken en Dommelsch vind ik niet te zuipen.
Het liefst drink ik Budweiser.![]()
+1quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Budweiser, it's like having sex in a canoe..
Die laat ik zitten, part of my charm!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 uur en 58 minuten? 2 minuten uitkleden en die zwarte haar op je neus er uit trekken voor de spiegel?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:53 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Die laat ik zitten, part of my charm!
Ik dronk vroeger whisky en Tequila omdat ik bier niet lekker vond.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nofi, maar je houdt niet van bier dus.
Budweiser, it's like having sex in a canoe..
En Hello Kitty Becks dan?quote:
Kijk niet zo boos, daar krijg je rimpels van!quote:
Wie zegt dat wij alleen maar bier drinken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:54 schreef Feitosa het volgende:
Ik dronk vroeger whisky en Tequila omdat ik bier niet lekker vond.
Eigenlijk is bier voor mietjes die niet tegen sterke drank kunnen.
Ja, ik ga ff 5-6 euro neerleggen voor 3 druppels whiskey in een kroeg zeker?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik dronk vroeger whisky en Tequila omdat ik bier niet lekker vond.
Eigenlijk is bier voor mietjes die niet tegen sterke drank kunnen.
Misschien is dat dan ook part of her charme.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:55 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Kijk niet zo boos, daar krijg je rimpels van!
Zonde van de whiskey.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:57 schreef Feitosa het volgende:
Wat erg lekker is , Jackbeer. Dat is whisky met bier.
Jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ga ff 5-6 euro neerleggen voor 3 druppels whiskey in een kroeg zeker?
Ik wil de aflevering wel zien waarin ze baby,s maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:56 schreef Godtje het volgende:
Zo en ik weet hoe ze schoensmeer maken. How stuff is made
Een beetje zoals het Klokhuis dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:56 schreef Godtje het volgende:
Zo en ik weet hoe ze schoensmeer maken. How stuff is made
Die heb ik al.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:55 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Kijk niet zo boos, daar krijg je rimpels van!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik wil de aflevering wel zien waarin ze baby,s maken.
Zoals venco zei: all part of your charm!quote:
Want je weet nog niet hoe dat moet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik wil de aflevering wel zien waarin ze baby,s maken.
Oh, dat weer wél?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Zoals venco zei: all part of your charm!
Je begeeft je op glas ijs.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Zoals venco zei: all part of your charm!
Ik doe enkel mee voor spek en bonen.quote:
Noem je me nu DIK?!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je begeeft je op glas ijs.
Misschien was het juiste antwoord: Welnee schatje, die heb je niet hoor!
Is altijd lastig in te schatten zulke dingen.
Net als: Do these pants make me look fat?
.................................. neequote:
Aangezien je geen fobo hebt ga ik daar wel automatisch van uit jaquote:
Ik voel niet de behoefte iets aan dat beeld te veranderen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aangezien je geen fobo hebt ga ik daar wel automatisch van uit ja.
Jij ook al? Nu heb ik Lily al gezien maar mensen zonder fobo zijn standaard dik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aangezien je geen fobo hebt ga ik daar wel automatisch van uit ja.
Ik heb ook niet behoefte hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik voel niet de behoefte iets aan dat beeld te veranderen.
Ik heb dat niet. Ik denk wel dat ze heel lelijk zijn, maar niet perse dik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij ook al? Nu heb ik Lily al gezien maar mensen zonder fobo zijn standaard dik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik ook. Het ene sluit het andere niet uit. Dik en lelijk. Al vind ik dik altijd al lelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:07 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik heb dat niet. Ik denk wel dat ze heel lelijk zijn, maar niet perse dik.
jeweetz chimeid, ik klap die pina colada's in tha club!quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moguh!
Voordat ze je weer negeren....
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:48 schreef mahlah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is alvast voor vandaag
Hoi allemaalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Roep het nou niet op!![]()
Weer Tarantino waardige dromen gehad, Lotusss?
Strange, lekker mengelmoesje van alles. Vooral die Katholieke kerk, ga je teveel met DK om?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:10 schreef Lotusss het volgende:
Helaas geen Tarantino dromen gehad, wel een droom waar ik in een Katholieke kerk als laatste moest spreken, en echt een ladder op moest voordat ik bij het altaar was en na de kerkdienst kon ik met de dominee meerijden naar mijn huis (aka huis van moeders) in zijn zwarte Jaguar Cabrio, alleen de linkerdeur bij de achterbank was flink ingedeukt dus moest er overheen stappen, want hij kon niet open.![]()
Geen actie dus helaas.
Nee gisteren uit eten geweest met een vriend van mij en hij had het over een discussie op zijn werk waarbij hij een foute opmerking maakte over jongetjes en de RK kerk. Dat is onbewust blijven hangen denk ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Strange, lekker mengelmoesje van alles. Vooral die Katholieke kerk, ga je teveel met DK om?
Blijkbaar. Dat zijn van die vage dingetjes soms.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee gisteren uit eten geweest met een vriend van mij en hij had het over een discussie op zijn werk waarbij hij een foute opmerking maakte over jongetjes en de RK kerk. Dat is onbewust blijven hangen denk ik
En daarna broodjes.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een beetje gezelschap, tijd voor jezelf. Koffie, koffie...tijjjjjjd.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi allemaal
Helaas geen Tarantino dromen gehad, wel een droom waar ik in een Katholieke kerk als laatste moest spreken, en echt een ladder op moest voordat ik bij het altaar was en na de kerkdienst kon ik met de dominee meerijden naar mijn huis (aka huis van moeders) in zijn zwarte Jaguar Cabrio, alleen de linkerdeur bij de achterbank was flink ingedeukt dus moest er overheen stappen, want hij kon niet open.![]()
Geen actie dus helaas.
Mja, maar niet Tarantino waardig helaasquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blijkbaar. Dat zijn van die vage dingetjes soms.Of soms dagen later pas ofzo dat je er ineens over droomt.
Er drijft een lijk, door de grachten van Venetië.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goedemorgen
Zo droomde ik vannacht dat er ergens bij een zwembad een lijk moest liggen. Dat ging ook helemaal nergens over.
Tosti!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet nog eens bedenken wat ik vanmiddag ga eten.
You can't have it all, all the time.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja, maar niet Tarantino waardig helaas
Mwè, geen zin in. Moet wel iets warms hebben, echt een maaltijd want dat heb ik vanavond niet.quote:
Ik ga weer even een tukkie doen... ben wéér bekaf zonder reden...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
You can't have it all, all the time.
Ik dacht als lunch.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwè, geen zin in. Moet wel iets warms hebben, echt een maaltijd want dat heb ik vanavond niet.
Dat is indd. niks.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga weer even een tukkie doen... ben wéér bekaf zonder reden...
Hoop niet dat ik weer zo hyper word in mijn hoofd als de laatste dagen...
Nee, het was een vaag niet bestaand openluchtzwembad bij Harlingen en mijn vader was mij in mijn droom aan het vertellen wat er gebeurd was.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er drijft een lijk, door de grachten van Venetië.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:22 schreef vencodark het volgende:
Ja, maar als ik avonddienst heb, eet ik 's middags warm en 's avonds brood.
Heb ik geen moeite mee.quote:
Ik vind warm eten tussen de middag gewoon echt heel vies. Ben sowieso veel meer een brood liefhebber dan bijv. aardappelen, groenten, vlees. En vroeger deed mijn oma enz dat vrij vaak en ik vind het dan echt vies.quote:
Ieder zn ding wat dat betreft. Ik ben het nog gewend van vroeger toen ik nog bij mijn grootouders at. Op zondag was dat altijd 's middags warm. Ook als zij bij ons kwamen dan gebeurde dat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind warm eten tussen de middag gewoon echt heel vies. Ben sowieso veel meer een brood liefhebber dan bijv. aardappelen, groenten, vlees. En vroeger deed mijn oma enz dat vrij vaak en ik vind het dan echt vies.
Dus een keertje gezellig lunchen in het buitenland waar dit heel gewoon is zit er niet in?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:33 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind warm eten tussen de middag gewoon echt heel vies. Ben sowieso veel meer een brood liefhebber dan bijv. aardappelen, groenten, vlees. En vroeger deed mijn oma enz dat vrij vaak en ik vind het dan echt vies.
Zodadelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus een keertje gezellig lunchen in het buitenland waar dit heel gewoon is zit er niet in?
Yummm....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:40 schreef Techno het volgende:
[..]
En dan 's avonds wederom lekker warm eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |