quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe wil je dat ik dat doe?
Ik kan m'n boobs flashen maar die zijn AA en met borsthaar, dus ik geloof niet dat je er blij van wordt.
Anders nog iets?
Moet ik een dansje doen? ---->
Vanavond?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja lekkaaaaahhhhhhh.. en met jou daaaan? Al wilde plannen om die heupen van je eens goed los te draaien voor vanavond?!
Samen met Machoman?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanavond?
Vanavond geen dansles. Maar wel een afspraak met een kennis van me (fotograaf die me ooit voor de lens heeft gehad) om ff bij te kletsen. Morgen een verjaardag en zondag eindelijk naar inception na 3x cancellen denk ik.
EN snuitje? Gaat die de stal an henny ui?
Ik hou wel van kleinere borstenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe wil je dat ik dat doe?
Ik kan m'n boobs flashen maar die zijn AA en met borsthaar, dus ik geloof niet dat je er blij van wordt.
Anders nog iets?
Moet ik een dansje doen? ---->
Sorry Meester Rival.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gay op de vroege morgen
Jaaah neee, ik moet mijn stalletje nog pimpen, is beetje meer werk dan ik in eerste instantie dacht. Maaarrr zondag ga ik lekker zeilen op het ijsselmeer, beetje door de regendruppels bruin worden en blaren op mijn handen kwekenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanavond?
Vanavond geen dansles. Maar wel een afspraak met een kennis van me (fotograaf die me ooit voor de lens heeft gehad) om ff bij te kletsen. Morgen een verjaardag en zondag eindelijk naar inception na 3x cancellen denk ik.
EN snuitje? Gaat die de stal an henny ui?
Kijk, jij snapt het.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heuj baby-blue-eyes!
Nog 1 dag en je gaat zoenen met Ang3l in een pruik Lily-Ella!![]()
Spannuuuuuuuund!
Die was toch al naar inception geweest?quote:
Ik was een lelijke vrouw!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:31 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik hou wel van kleinere borsten![]()
Maar met mijn handen is C al klein
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gay op de vroege morgen
Ik snap alles.quote:
JamaarhijgaatmetL-Etrouwen! En das NOG beter dan met jou trouwen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap alles.
Als je nou met mij trouwt hoef je later nooit te zeggen "mijn vrouw begrijpt me niet!"
Ach, leuk. Maar het is geen Affelay.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
El Hamdaoui
Weer een echte spits, een scorende spits vooral.
Hoop dat hij en suarez een beetje lekker samenwerken
Laarzen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry Meester Rival.
Moet ik uw laarzen weer poetsen?
Ja voor jou ben ik het nog steedsquote:
Q. snapt het ook, sorry Ang3l. HeulMacho niks voor jou?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
JamaarhijgaatmetL-Etrouwen! En das NOG beter dan met jou trouwen!
NOG beter?! Jeumiiiiiig!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
JamaarhijgaatmetL-Etrouwen! En das NOG beter dan met jou trouwen!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:41 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Q. snapt het ook, sorry Ang3l. HeulMacho niks voor jou?
Daar loopt hij al de hele tijd op te azen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:41 schreef Rifoki het volgende:
Q. snapt het ook, sorry Ang3l. HeulMacho niks voor jou?
SHUT IT, YOU FUGLY CUMDUMPBIN!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar loopt hij al de hele tijd op te azen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:31 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik hou wel van kleinere borsten![]()
Maar met mijn handen is C al klein
Jullie zouden dezelfde avond gaan maar toch niet geweest. Daaruit bleek jullie match in heaven!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die was toch al naar inception geweest?
Ze hadden het druk met andere zaken. Sterren kijken en zo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:44 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Jullie zouden dezelfde avond gaan maar toch niet geweest. Daaruit bleek jullie match in heaven!
*zucht*
Lijkt me verder weinig aan de hand eigenlijkquote:
Ik ben niet geweest die zondag, maar hij toch uiteindelijk wel? Dacht ik? Alsnog, later?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:44 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Jullie zouden dezelfde avond gaan maar toch niet geweest. Daaruit bleek jullie match in heaven!
*zucht*
Zeg dat maar tegen die man die eronder ligtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me verder weinig aan de hand eigenlijk.
"Als m'n sterretje naar de hemel staart dan...."quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:44 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ze hadden het druk met andere zaken. Sterren kijken en zo.
Waaronder? Ik zie geen man, alleen auto's.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die man die eronder ligt
Geef hem nog 2 jaartjes en hij speelt hem zoek.quote:
Die zijn een verdieping naar beneden gezakt, het hele asfalt. Het lijkt mij dat daaronder ook ruimte benut werdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waaronder? Ik zie geen man, alleen auto's.
Wij hebben geen 2 jaar geduld meer, dat mag toch duidelijk zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Geef hem nog 2 jaartjes en hij speelt hem zoek.
O een hele verdieping? Ik dacht dat deze gewoon ingezakt was, de begane grond. Als in gezonken of zo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Die zijn een verdieping naar beneden gezakt, het hele asfalt. Het lijkt mij dat daaronder ook ruimte benut werd
Ach, dit jaar worden jullie ook geen kampioen hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Wij hebben geen 2 jaar geduld meer, dat mag toch duidelijk zijn
qua werk is dit wel eens mijn grootste nachtmerrie geweest. Hoogwerkers zijn mooi materieel, behalve als je het op een parkeerdek moet gebruiken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me verder weinig aan de hand eigenlijk.
volgens de beschrijving was er niemand onder aanwezig, alleen bestuurder hoogwerker licht gewond.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die man die eronder ligt
Je brengt me op een idee... ik ga muziek luisteren op mn werk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Set me freee why don;t you baby?
Get out my life why don;t you baby?
Coz you don;t really love me, you just keep me hanging oooon!
Indien niet geblokkeerd en GS geen must is: http://www.myspace.com/houseshouses .quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee... ik ga muziek luisteren op mn werk.
Koptelefoon en Grooveshark aan. Iemand nog tips voor een beetje recente goeie zomerse muziek?
Zie je, ik zou je blij maken!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee... ik ga muziek luisteren op mn werk.
Ginger Ninjaquote:Koptelefoon en Grooveshark aan. Iemand nog tips voor een beetje recente goeie zomerse muziek?
Dat kan ook, ik dacht dat anderequote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O een hele verdieping? Ik dacht dat deze gewoon ingezakt was, de begane grond. Als in gezonken of zo.
Die playlist heb ik gisteren nog geluisterd ... idd erg lekkerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:01 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Indien niet geblokkeerd en GS geen must is: http://www.myspace.com/houseshouses .
Wedden om een kratje bier?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ach, dit jaar worden jullie ook geen kampioen hoor.
* Barbussegeeft biertje aan rival Zo moeilijk is dat nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Wedden om een kratje bier?
Na 4 jaar weggeven is het tijd om een biertje te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |