Juist!!! Dan stap je dus niet op een fiets oidquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:55 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Als het regent kruip je toch samen in bed?
Eens.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Juist!!! Dan stap je dus niet op een fiets oid
Ik ben zooooo burgerlijk geworden nu. Ik neuk nooit meer en word ook nooit meer schandalig dronken. Want dat hoort niet meer, als je een relatie hebt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:54 schreef Lily-Ella het volgende:
Q, ze hebben een relatie. Ze leven al ín de slangenkuil.
Je scheert je benen zeker ook niet meer?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben zooooo burgerlijk geworden nu. Ik neuk nooit meer en word ook nooit meer schandalig dronken. Want dat hoort niet meer, als je een relatie hebt.
je neukt niet meer OMDAT je niet meer dronken wordt noukiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben zooooo burgerlijk geworden nu. Ik neuk nooit meer en word ook nooit meer schandalig dronken. Want dat hoort niet meer, als je een relatie hebt.
Scheren? Wat is dat?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:01 schreef Lily-Ella het volgende:
Je scheert je benen zeker ook niet meer?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:01 schreef HeatWave het volgende:
je neukt niet meer OMDAT je niet meer dronken wordt noukie.
Hammie?quote:
Oh ja. Stom van me.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:54 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Q, ze hebben een relatie. Ze leven al ín de slangenkuil.
El Hamdaouiquote:
Wat is er dan? Waar zeur je over?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:10 schreef mahlah het volgende:
Aaargh, wat heb ik toch de laatste tijd?
Ik weet het wel, maar ik word echt moe van mn eigen gezeur!
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja de verleiding om daar wéér over te beginnen ga ik nu dus proberen te weerstaan!quote:
Ik wil dat je me opvrolijktquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Halloooo schatjepatatjes! Hoe istie daaaaaaaan?
Nou ja, ik dacht gewoon, misschien helpt het als je erover praatquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef mahlah het volgende:
Ja de verleiding om daar wéér over te beginnen ga ik nu dus proberen te weerstaan!
Hoi.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef Ang3l het volgende:
ja lekkaaaaahhhhhhh.. en met jou daaaan? Al wilde plannen om die heupen van je eens goed los te draaien voor vanavond?!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Hoe wil je dat ik dat doe?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:25 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik wil dat je me opvrolijkt... daar ben je tenslotte gay voor.
Ik moet zeuren om uit te leggen waarom ik baal dat ik de laatste tijd zo aan het zeuren ben?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht gewoon, misschien helpt het als je erover praat
Doe eens niet zo gay op de vroege morgenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef Ang3l het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |