En daarbij ook nog. Ze kennen mequote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ken mijn bureau al ongeveer zolang als ik werk, dus de goede band zit ook wel goed hierMaar als ze niks aan je verdienen begrijp ik het iets meer, alhoewel ze altijd meer daar aan je verdienen dan op de bank
true. nutteloos om je nog te verzorgen, er kijkt toch geen hond meer naar jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je eenmaal aan de kids zit maakt het allemaal geen hol meer uit.
Jij begrijpt het.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je eenmaal aan de kids zit maakt het allemaal geen hol meer uit.
Hahahaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:51 schreef rival het volgende:
En daarbij ook nog. Ze kennen me
Ze houden liever de klant denk ik
Heb jij een relatie? GATVERDAMME!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat was toch als je een relatie had? Nu snap ik het niet meer, wanneer mag ik nou stoppen met als die onzin als push-up bh's en mooie kleding enz
Jij altijd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat was toch als je een relatie had? Nu snap ik het niet meer, wanneer mag ik nou stoppen met als die onzin als push-up bh's en mooie kleding enz
Ja, echt vies hoor.quote:
Slecht-weer-hater die je bent!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
Kutweer maakt niks romantisch altijd leuk dit soort bullshit verhalen rot op geef me lekker weer
Nee hoor, erg mooi werk wat zeer goed op m,n cv staat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar het werk is minder leuk?
Gefeliciteerd
Het mag regenen als ik met de auto ben. Als ik buiten ben wil ik mooi/lekker weer.quote:
Q, ze hebben een relatie. Ze leven al ín de slangenkuil.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
MAAK ZE AF! ALLEMAAL! GOOI ZE IN DE SLANGENKUIL!
Geen wensen t.a.v. camera; wel/geen touchscreen; we/lgeen QWERTY-toetsenbord? En wat is 't budget?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Makkelijk in gebruik, niet al te lelijk.
Als het regent kruip je toch samen in bed?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Het mag regenen als ik met de auto ben. Als ik buiten ben wil ik mooi/lekker weer.
Dan wil ik best romantisch doen
Nee, dat allemaal niet, ik sms er voornamelijk mee.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:54 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Geen wensen t.a.v. camera; wel/geen touchscreen; we/lgeen QWERTY-toetsenbord? En wat is 't budget?
Juist!!! Dan stap je dus niet op een fiets oidquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:55 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Als het regent kruip je toch samen in bed?
Eens.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Juist!!! Dan stap je dus niet op een fiets oid
Ik ben zooooo burgerlijk geworden nu. Ik neuk nooit meer en word ook nooit meer schandalig dronken. Want dat hoort niet meer, als je een relatie hebt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:54 schreef Lily-Ella het volgende:
Q, ze hebben een relatie. Ze leven al ín de slangenkuil.
Je scheert je benen zeker ook niet meer?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben zooooo burgerlijk geworden nu. Ik neuk nooit meer en word ook nooit meer schandalig dronken. Want dat hoort niet meer, als je een relatie hebt.
je neukt niet meer OMDAT je niet meer dronken wordt noukiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben zooooo burgerlijk geworden nu. Ik neuk nooit meer en word ook nooit meer schandalig dronken. Want dat hoort niet meer, als je een relatie hebt.
Scheren? Wat is dat?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:01 schreef Lily-Ella het volgende:
Je scheert je benen zeker ook niet meer?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:01 schreef HeatWave het volgende:
je neukt niet meer OMDAT je niet meer dronken wordt noukie.
Hammie?quote:
Oh ja. Stom van me.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:54 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Q, ze hebben een relatie. Ze leven al ín de slangenkuil.
El Hamdaouiquote:
Wat is er dan? Waar zeur je over?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:10 schreef mahlah het volgende:
Aaargh, wat heb ik toch de laatste tijd?
Ik weet het wel, maar ik word echt moe van mn eigen gezeur!
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja de verleiding om daar wéér over te beginnen ga ik nu dus proberen te weerstaan!quote:
Ik wil dat je me opvrolijktquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Halloooo schatjepatatjes! Hoe istie daaaaaaaan?
Nou ja, ik dacht gewoon, misschien helpt het als je erover praatquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef mahlah het volgende:
Ja de verleiding om daar wéér over te beginnen ga ik nu dus proberen te weerstaan!
Hoi.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef Ang3l het volgende:
ja lekkaaaaahhhhhhh.. en met jou daaaan? Al wilde plannen om die heupen van je eens goed los te draaien voor vanavond?!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Hoe wil je dat ik dat doe?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:25 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik wil dat je me opvrolijkt... daar ben je tenslotte gay voor.
Ik moet zeuren om uit te leggen waarom ik baal dat ik de laatste tijd zo aan het zeuren ben?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht gewoon, misschien helpt het als je erover praat
Doe eens niet zo gay op de vroege morgenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Heuj baby-blue-eyes!quote:
Nee je moet er gewoon niet over beginnen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:27 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik moet zeuren om uit te leggen waarom ik baal dat ik de laatste tijd zo aan het zeuren ben?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe wil je dat ik dat doe?
Ik kan m'n boobs flashen maar die zijn AA en met borsthaar, dus ik geloof niet dat je er blij van wordt.
Anders nog iets?
Moet ik een dansje doen? ---->
Vanavond?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja lekkaaaaahhhhhhh.. en met jou daaaan? Al wilde plannen om die heupen van je eens goed los te draaien voor vanavond?!
Samen met Machoman?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanavond?
Vanavond geen dansles. Maar wel een afspraak met een kennis van me (fotograaf die me ooit voor de lens heeft gehad) om ff bij te kletsen. Morgen een verjaardag en zondag eindelijk naar inception na 3x cancellen denk ik.
EN snuitje? Gaat die de stal an henny ui?
Ik hou wel van kleinere borstenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe wil je dat ik dat doe?
Ik kan m'n boobs flashen maar die zijn AA en met borsthaar, dus ik geloof niet dat je er blij van wordt.
Anders nog iets?
Moet ik een dansje doen? ---->
Sorry Meester Rival.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gay op de vroege morgen
Jaaah neee, ik moet mijn stalletje nog pimpen, is beetje meer werk dan ik in eerste instantie dacht. Maaarrr zondag ga ik lekker zeilen op het ijsselmeer, beetje door de regendruppels bruin worden en blaren op mijn handen kwekenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanavond?
Vanavond geen dansles. Maar wel een afspraak met een kennis van me (fotograaf die me ooit voor de lens heeft gehad) om ff bij te kletsen. Morgen een verjaardag en zondag eindelijk naar inception na 3x cancellen denk ik.
EN snuitje? Gaat die de stal an henny ui?
Kijk, jij snapt het.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heuj baby-blue-eyes!
Nog 1 dag en je gaat zoenen met Ang3l in een pruik Lily-Ella!![]()
Spannuuuuuuuund!
Die was toch al naar inception geweest?quote:
Ik was een lelijke vrouw!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:31 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik hou wel van kleinere borsten![]()
Maar met mijn handen is C al klein
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gay op de vroege morgen
Ik snap alles.quote:
JamaarhijgaatmetL-Etrouwen! En das NOG beter dan met jou trouwen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap alles.
Als je nou met mij trouwt hoef je later nooit te zeggen "mijn vrouw begrijpt me niet!"
Ach, leuk. Maar het is geen Affelay.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
El Hamdaoui
Weer een echte spits, een scorende spits vooral.
Hoop dat hij en suarez een beetje lekker samenwerken
Laarzen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry Meester Rival.
Moet ik uw laarzen weer poetsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |