Ja, ik kan wel een tt naar mijn gevoelssituatie toewijden, maar dan word ik nooit vrolijk.quote:
Het kan geen kwaad om soms te doen alsof je blij bent. Van veel lachen maakt je lichaam vanzelf endorfine aan, dus lachen maakt gelukkiger. Ook al is het niet gemeend, in eerste instantie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel een tt naar mijn gevoelssituatie toewijden, maar dan word ik nooit vrolijk.
Leuk topic heb je, Godt. Ik heb een onzichtbare tvp gedaan.quote:
QFT!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:15 schreef Lily-Ella het volgende:
Het kan geen kwaad om soms te doen alsof je blij bent. Van veel lachen maakt je lichaam vanzelf endorfine aan, dus lachen maakt gelukkiger. Ook al is het niet gemeend, in eerste instantie.
Onzichtbaar?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:17 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Leuk topic heb je, Godt. Ik heb een onzichtbare tvp gedaan.
Ja, okee, dat zal ik dan maar proberen,quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:15 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad om soms te doen alsof je blij bent. Van veel lachen maakt je lichaam vanzelf endorfine aan, dus lachen maakt gelukkiger. Ook al is het niet gemeend, in eerste instantie.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, okee, dat zal ik dan maar proberen,
Succes!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar naar mijn dagbesteding, tot de volgende keer
Lachen leidt tot lol, lol leidt tot geluk, geluk is overrated goddamnit!quote:
Neuken dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lachen leidt tot lol, lol leidt tot geluk, geluk is overrated goddamnit!.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:32 schreef Feitosa het volgende:
Contract getekend. Champagne!!!![]()
Ik ga er dik op vooruit. SHOW ME THE MONEY!!!!!!![]()
Lach jij nooit tijdens je werk?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:32 schreef rival het volgende:
Hahahahaha!
Ohnee wacht, ik moet nog tot 4 uur werken
Optimisme is.....quote:
Dood gaan we toch wel!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Optimisme is.....
Ach laat ook maar, let's party.
Sommige hopelijk sneller dan anderenquote:
Maar het werk is minder leuk?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:32 schreef Feitosa het volgende:
Contract getekend. Champagne!!!![]()
Ik ga er dik op vooruit. SHOW ME THE MONEY!!!!!!![]()
En dan krijg je om 12:00 uur te horen dat het verlengd wordtquote:
Kan niet, aangezien ik dat zelf bepaalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan krijg je om 12:00 uur te horen dat het verlengd wordt![]()
Geen vaarweer iigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:41 schreef Lily-Ella het volgende:
Wat voor weer wordt het eigenlijk morgen?
Date-weer.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:41 schreef Lily-Ella het volgende:
Wat voor weer wordt het eigenlijk morgen?
Mijn det.bureau laat me écht écht écht niet 'op de bank' zitten als ik ook een opdracht kan doen. Dikke vette pech als het een kutopdracht is, maar dat heb ik dan maar uit te zitten.quote:
Oh nee, regen! Daar gaat mijn haar van pluizen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen vaarweer iig
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Het is altijd date-weer.quote:
Deet-weer, er komen muggen.quote:
Dan is de date bij voorbaat al mislukt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:44 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Oh nee, regen! Daar gaat mijn haar van pluizen!![]()
Dat wordt een regenkapje opdoen, je weet wel, zo één waar 80-jarigen hun watergolfpruik mee beschermen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:44 schreef Lily-Ella het volgende:
Moet je de hele dag binnen blijven. Wat een ramp.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:44 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat zijn jouw wensen t.a.v. het apparaat?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:45 schreef Lily-Ella het volgende:
Jullie moeten trouwens nog steeds even zeggen welke nieuwe telefoon ik moet nemen.
Ik cancel de date wel. Dit heeft geen zin.quote:
Ja, 50 cent bij Zeeman.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat wordt een regenkapje opdoen, je weet wel, zo één waar 80-jarigen hun watergolfpruik mee beschermen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:46 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik cancel de date wel. Dit heeft geen zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |