Ginger Ninja - Sunshinequote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie je, ik zou je blij maken!
[..]
Ginger Ninja
Oud nieuwsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:09 schreef Barbusse het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ord%2C_dat_gaat_niet
[ afbeelding ]
Ik vind Bone will break metal ook ERG lekkerquote:
Hij leek me zo Charles Bronson Deathwish achtigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:09 schreef Nouk84 het volgende:
Voor wie trouwens Law Abiding Citizen nog niet gezien heeft, doen!
Als het maar Bavaria is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Wedden om een kratje bier?
Na 4 jaar weggeven is het tijd om een biertje te krijgen
Maar weer actueel omdat eer nu eeen cruiseship een walvis geschept heeftquote:
Is het ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij leek me zo Charles Bronson Deathwish achtig
Mag even het nieuws een beetje inhalen?quote:
Ik dacht dat ze zo bourgoundisch waren daar, ik drink ook Bavaria omdat mijn 2 stamkroegen het hebben, maar het is en blijft niet te zuipen.quote:
Die ken ik dan weer niet, maar ik vond 'm goedquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:14 schreef Ang3l het volgende:
Dacht ik al. Niks voor mij dus!quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Ik wil Sucker Punch zien
Ik vind het goed te drinken in een kroeg of op het terras. Beter dan heineken. Beter dan Grolsch. Maar da's persoonlijke smaak. Thuis drink ik amper bier. Ja... Gulden Draek!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zo bourgoundisch waren daar, ik drink ook Bavaria omdat mijn 2 stamkroegen het hebben, maar het is en blijft niet te zuipen.
Zowel Heineken als Grolsch vind ik lekkerder. Bavaria is zo muffig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het goed te drinken in een kroeg of op het terras. Beter dan heineken. Beter dan Grolsch. Maar da's persoonlijke smaak. Thuis drink ik amper bier. Ja... Gulden Draek!
Die komt met kerst toch? Die wil ik ook zienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dacht ik al. Niks voor mij dus!
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!![]()
![]()
\
En Tron Legacy. In Disney 3D. Met de soundtrack van Daft Punk. Sodefap zeg!
De Limburgers hebben veel beter bier inderdaad.... Hertog Jan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik dacht dat ze zo bourgoundisch waren daar, ik drink ook Bavaria omdat mijn 2 stamkroegen het hebben, maar het is en blijft niet te zuipen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die komt met kerst toch? Die wil ik ook zienSucker Punch komt maart pas....gelukkig is er al een teaser
![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:23 schreef Techno het volgende:
[..]
De Limburgers hebben veel beter bier inderdaad.... Hertog Jan.
Weinig bier dat ik echt niet graag drink, maar bavaria en dommelsch hou ik echt niet van....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das ook prima te drinken jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is die man met die snor in dat flatgebouw toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alfa.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:23 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:17 schreef Ang3l het volgende:
En Tron Legacy. In Disney 3D. Met de soundtrack van Daft Punk. Sodefap zeg!
Ja, de eenzame wreker. En dat een deeltje of 5 - 6 lang.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:27 schreef rival het volgende:
Dat is die man met die snor in dat flatgebouw toch?
Ik heb deze gisteren bij geschreven: http://trailers.apple.com/trailers/universal/devil/quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:29 schreef JoeBravo het volgende:
na weer 2 films op m'n must-see lijstje geschreven te hebben, ben ik er weer weg van.
Even wat een en dan m'n ventje ophalen voor het weekend![]()
laters
Zeker een Acer ofzo?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:31 schreef vencodark het volgende:
Deels lachend, deels niet lachend het weekend in. Volgens mij heeft de accu van mijn laptop het begeven naar een kortsluiting gister.En het stekkertje van mijn oplader (ook al vervangen van het origineel) is niet zo stevig...dus elke beweging kan de boel uitzetten.
De nieuwe trailer al gezien?quote:
Vond ik wel vermakelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, de eenzame wreker. En dat een deeltje of 5 - 6 lang.
Ja die leek me erg spannend en origineel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:30 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik heb deze gisteren bij geschreven: http://trailers.apple.com/trailers/universal/devil/
Nee, Asus.quote:
Ja. Charles Bronson.quote:
Sow...en niet zo´n beetje ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De nieuwe trailer al gezien?
Dat is echt opgepimpt jeugdsentiment
Daar heb jij dan helemaal geen tijd voor.... je zou veel te druk bezig zijn om je op te makenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Eigenlijk moet je DEVIL op je laptop kijken bij liftpech, wachtende op de monteur
Jep! Jammer dat we zolang moeten wachten, want ik wil hem zeker in de bios zien.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De nieuwe trailer al gezien?
Dat is echt opgepimpt jeugdsentiment
Het is donker. In een lift. En Warmquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:38 schreef mahlah het volgende:
[..]
Daar heb jij dan helemaal geen tijd voor.... je zou veel te druk bezig zijn om je op te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is donker. In een lift. En Warm
Dan ga ik me toch niet opmaken?!Ang3l in de interim-darkroom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is donker. In een lift. En Warm
Dan ga ik me toch niet opmaken?!Ik wist het!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |