quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:17 schreef Ang3l het volgende:
En Tron Legacy. In Disney 3D. Met de soundtrack van Daft Punk. Sodefap zeg!
Ja, de eenzame wreker. En dat een deeltje of 5 - 6 lang.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:27 schreef rival het volgende:
Dat is die man met die snor in dat flatgebouw toch?
Ik heb deze gisteren bij geschreven: http://trailers.apple.com/trailers/universal/devil/quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:29 schreef JoeBravo het volgende:
na weer 2 films op m'n must-see lijstje geschreven te hebben, ben ik er weer weg van.
Even wat een en dan m'n ventje ophalen voor het weekend![]()
laters
Zeker een Acer ofzo?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:31 schreef vencodark het volgende:
Deels lachend, deels niet lachend het weekend in. Volgens mij heeft de accu van mijn laptop het begeven naar een kortsluiting gister.En het stekkertje van mijn oplader (ook al vervangen van het origineel) is niet zo stevig...dus elke beweging kan de boel uitzetten.
De nieuwe trailer al gezien?quote:
Vond ik wel vermakelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, de eenzame wreker. En dat een deeltje of 5 - 6 lang.
Ja die leek me erg spannend en origineel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:30 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik heb deze gisteren bij geschreven: http://trailers.apple.com/trailers/universal/devil/
Nee, Asus.quote:
Ja. Charles Bronson.quote:
Sow...en niet zo´n beetje ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De nieuwe trailer al gezien?
Dat is echt opgepimpt jeugdsentiment
Daar heb jij dan helemaal geen tijd voor.... je zou veel te druk bezig zijn om je op te makenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Eigenlijk moet je DEVIL op je laptop kijken bij liftpech, wachtende op de monteur
Jep! Jammer dat we zolang moeten wachten, want ik wil hem zeker in de bios zien.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De nieuwe trailer al gezien?
Dat is echt opgepimpt jeugdsentiment
Het is donker. In een lift. En Warmquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:38 schreef mahlah het volgende:
[..]
Daar heb jij dan helemaal geen tijd voor.... je zou veel te druk bezig zijn om je op te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is donker. In een lift. En Warm
Dan ga ik me toch niet opmaken?!Ang3l in de interim-darkroom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is donker. In een lift. En Warm
Dan ga ik me toch niet opmaken?!Ik wist het!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:
Alvast voor de date?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:45 schreef Lily-Ella het volgende:
Gedouched!
(Nee, dat duurde geen twee uur.)
1 uur en 58 minuten? 2 minuten uitkleden en die zwarte haar op je neus er uit trekken voor de spiegel?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:45 schreef Lily-Ella het volgende:
Gedouched!
(Nee, dat duurde geen twee uur.)
Heineken en Dommelsch vind ik niet te zuipen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zowel Heineken als Grolsch vind ik lekkerder. Bavaria is zo muffig.
maar als het goed koud is en dan in een frosty pint is het nog wel te doen.
Starring HeulMacho & Ang3lquote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heineken en Dommelsch vind ik niet te zuipen.
Roep het nou niet op!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moguh!
Voordat ze je weer negeren....
Nofi, maar je houdt niet van bier dusquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heineken en Dommelsch vind ik niet te zuipen.
Het liefst drink ik Budweiser.![]()
+1quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Budweiser, it's like having sex in a canoe..
Die laat ik zitten, part of my charm!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 uur en 58 minuten? 2 minuten uitkleden en die zwarte haar op je neus er uit trekken voor de spiegel?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:53 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Die laat ik zitten, part of my charm!
Ik dronk vroeger whisky en Tequila omdat ik bier niet lekker vond.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nofi, maar je houdt niet van bier dus.
Budweiser, it's like having sex in a canoe..
En Hello Kitty Becks dan?quote:
Kijk niet zo boos, daar krijg je rimpels van!quote:
Wie zegt dat wij alleen maar bier drinken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:54 schreef Feitosa het volgende:
Ik dronk vroeger whisky en Tequila omdat ik bier niet lekker vond.
Eigenlijk is bier voor mietjes die niet tegen sterke drank kunnen.
Ja, ik ga ff 5-6 euro neerleggen voor 3 druppels whiskey in een kroeg zeker?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik dronk vroeger whisky en Tequila omdat ik bier niet lekker vond.
Eigenlijk is bier voor mietjes die niet tegen sterke drank kunnen.
Misschien is dat dan ook part of her charme.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:55 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Kijk niet zo boos, daar krijg je rimpels van!
Zonde van de whiskey.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:57 schreef Feitosa het volgende:
Wat erg lekker is , Jackbeer. Dat is whisky met bier.
Jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ga ff 5-6 euro neerleggen voor 3 druppels whiskey in een kroeg zeker?
Ik wil de aflevering wel zien waarin ze baby,s maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:56 schreef Godtje het volgende:
Zo en ik weet hoe ze schoensmeer maken. How stuff is made
Een beetje zoals het Klokhuis dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:56 schreef Godtje het volgende:
Zo en ik weet hoe ze schoensmeer maken. How stuff is made
Die heb ik al.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:55 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Kijk niet zo boos, daar krijg je rimpels van!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik wil de aflevering wel zien waarin ze baby,s maken.
Zoals venco zei: all part of your charm!quote:
Want je weet nog niet hoe dat moet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik wil de aflevering wel zien waarin ze baby,s maken.
Oh, dat weer wél?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Zoals venco zei: all part of your charm!
Je begeeft je op glas ijs.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Zoals venco zei: all part of your charm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |