Je moest reageren in een topic die je niet trekt he?quote:
Moet je vooral lekker gaan reagerenquote:
Die jimmy choo's zijn echt geweldig!quote:
Nou, op die foto's van jou waren ze niet bepaald bruin. En dat vind ik wel verdacht voor een stel wat van de seychellen komt. Die zijn hun strandhut niet uit geweest hoor!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:47 schreef Vivi het volgende:
Hahaha, die koeien op de achtergrond met die herkauwende blikken.
En Yolanthe en Wesley snappen het begrip wittebroodsweken niet. Regent het? Blijf dan binnen en doe waar het voor bedoelt is!! Kids these days!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:47 schreef Vivi het volgende:
Hahaha, die koeien op de achtergrond met die herkauwende blikken.
Oh hij doet het nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:03 schreef alors het volgende:
Ik dacht dattie nog niet voorbij was gekomen, maar hier een beter plaatje van Sylvie tijdens de bruiloft
[ afbeelding ]
Ja maar dat was omdat het regendequote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:03 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Nou, op die foto's van jou waren ze niet bepaald bruin. En dat vind ik wel verdacht voor een stel wat van de seychellen komt. Die zijn hun strandhut niet uit geweest hoor!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef alors het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dan moet het denk ik maar zo, hier kun je op klikken voor een grotere versie
Totdat ze haar met Chanel gestifte mond open trekt en dat snerpende zeikerig geluid eruit komt...quote:
Lijkt wel een gebruikt oversized condoom op haar hoofd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef alors het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dan moet het denk ik maar zo, hier kun je op klikken voor een grotere versie
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:38 schreef static het volgende:
[..]
Lijkt wel een gebruikt oversized condoom op haar hoofd.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:53 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ie een kluif krijgen?
[ afbeelding ]
Waarom lees je dan in godsnaam dit topique?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet ondertussen dat ze getrouwd zijn maar hoef niet alle ins en outs weten.
Ook al blijven ze voor eeuwig bij elkaar .. .de naam Wesley op je lijf geïnkt is al een drama op zich.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:14 schreef J-net het volgende:
Die tattoo... stel dat het ooit uitgaat. Dan Wesley doorkrassen........... ach tegen die tijd vast 5 kinderen om de rij mee op te vullen
Zie ik daar een licht geirriteerde blik van Y?quote:
Wat leuk, net als Jan een Spaanse tattooquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook al blijven ze voor eeuwig bij elkaar .. .de naam Wesley op je lijf geïnkt is al een drama op zich.
Twee drama's in één Spaanse zin. Je rug op!
En daar komt straks nog Chelsey, Kimberley, Ashley of misschien toch zijn joch Jessey bijquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:11 schreef Copycat het volgende:
.de naam Wesley op je lijf geïnkt is al een drama op zich.
Dat weet ik niet. Ik weet alleen dat klasse ermee overduidelijk is komen te vervallen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:26 schreef bloodymary het volgende:
Wat staat er nou eigenlijk met die tattoo?
Of ze gaan "origineel-grappig" doen en gaan voor namen als Chardonnay....quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En daar komt straks nog Chelsey, Kimberley, Ashley of misschien toch zijn joch Jessey bij
Of gaat Yo er met haar temperament dwars tegenin en krijgt ze Wesley zover om de Y-traditie te doorbreken en wordt het Megan, Kim of Bartquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze gaan "origineel-grappig" doen en gaan voor namen als Chardonnay....
Kunnen die extensions nog langer?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:36 schreef dalaiblama het volgende:
Vorige deel : Yo en Wes getrouwd #7 En nu op huwelijksreis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Te agradezco Dios por Wesley'quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:26 schreef bloodymary het volgende:
Wat staat er nou eigenlijk met die tattoo?
You've gotta be f**ing kiddin' me!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:53 schreef Kings het volgende:
[..]
'Te agradezco Dios por Wesley'
oftewel, Ik dank God voor Wesley
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:53 schreef Kings het volgende:
[..]
'Te agradezco Dios por Wesley'
oftewel, Ik dank God voor Wesley
Het is echt geen grapje.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:58 schreef conleche het volgende:
[..]
You've gotta be f**ing kiddin' me!!![]()
Oh. Wat een ellende. Wat een wansmaak. Misschien is het een plakplaatje?
Dat trekt vanzelf wel weer recht als ze begint uit te dijen na haar dertigste. Vooruitziende blik noemt men dat.quote:
Als ze teveel uitdijt wordt het een boomerang. Gna.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:27 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat trekt vanzelf wel weer recht als ze begint uit te dijen na haar dertigste. Vooruitziende blik noemt men dat.
En als ze er dan ook nog "en Jessey en Chardonnay" achteraan plakt een cirkel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ze teveel uitdijt wordt het een boomerang. Gna.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:32 schreef Marble het volgende:
[..]
En als ze er dan ook nog "en Jessey en Chardonnay" achteraan plakt een cirkel.
Heeft wel iets poëtisch.
Dat dacht ik ook te zien inderdaadquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie ik daar een licht geirriteerde blik van Y?
"Oh God daar is ie weer met z'n geklef, nog even volhouden Yo, we zijn straks weer heel lang apart"
Mwoah ...quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:14 schreef erik666 het volgende:
Lijkt een beetje op de tatoo van Angelina Jolie.
Die stonden vroeger toch ook in de break-out? (I know, te fout maar ik was ook ooit 14)quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:46 schreef conleche het volgende:
Oh god. Fotoromannetjes.............Die verslond ik vroeger.![]()
Ze waren altijd met dezelfde 'acteurs' though. Beetje Italiaanse types.![]()
Bestaat dat nog eigenlijk?
Het ligt niet aan jou. Het valt je niet op dat het bikinitopje nogal losjes om is gestrikt en er een dikke bol onder prijkt? Op een tenger lijfje?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:45 schreef Starlie het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Yolanthe siliconen?
Tenger? Lijfje?quote:
Och wie weet zit er een goed stevig stofje in de cups van de bikiniquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:03 schreef dalaiblama het volgende:
Het valt je niet op dat het bikinitopje nogal losjes om is gestrikt en er een dikke bol onder
Je wilt nu suggereren dat ze zwanger is?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:03 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou. Het valt je niet op dat het bikinitopje nogal losjes om is gestrikt en er een dikke bol onder prijkt? Op een tenger lijfje?
Da kom nie van piendakaas .
eens, tenger is ze ook echt niet.....bij tenger denk ik aan Sylvie Meis en niet bepaald aan Yolanthequote:Op zondag 1 augustus 2010 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tenger? Lijfje?Die is niet bepaald tenger, alleen wel een tikkie slanker dan voor alles rondom de bruiloft in gang werd gezet.
En welnee, ze heeft gewoon een goeie borstpartij van zichzelf (als je het mij vraagt)
Zij beweert dat dit dunne haar natuurlijke bouw is, ik zie het er ook absoluut niet inquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:35 schreef Vivi het volgende:
maar haaqr bouw is van nature ook niet echt tenger imo.
ja van zichzelf is ze ook niet tenger, maar ik noemde haar even erbij als vergelijkingsmateriaal....quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:35 schreef Vivi het volgende:
Sylvie is gewoon zwaar op haar ondergewicht maar haaqr bouw is van nature ook niet echt tenger imo.
Neem bijvoorbeeld Lauren Verster, die is echt tenger van zichzelf.
Met die 'dikke bol' wordt een borst bedoeld, denk ikquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Je wilt nu suggereren dat ze zwanger is?
Een dikke bol vind ik nog wel meevallen ik zou een moord doen voor haar figuurtje!
Ja precies ik vind ook absoluut dat ze een goed figuur heeft! Haar figuur is wat mij betreft een verademing vergelekenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:23 schreef bloodymary het volgende:
Yolanthe haar figuur is prachtig, juist omdat ze niet tenger is. Ze heeft ook echt mooie benen, niet van die skeletterige spillenbeentjes. Maar de meeste vrouwen zullen haar dan al wel weer te dik vinden, terwijl mannen volgens mij juist wel houden van een beetje vlees op de botten.
Grote borsten wijzen niet uit zichzelf naar de zon, zelfs niet als je mid twintig bent. Zwaartekracht enzo. Die dingen staan recht vooruit, terwijl het topje losjes is geknoopt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:05 schreef Vivi het volgende:
Volgens mij niet hoor, toen ik 25 was had ik ook dat figuur inc. borsten. (Nu nog steeds de borsten maar verder ook wat meer omvang).
quote:
Idd, bij mij zaten ze onder mijn kin hoor!quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:02 schreef Copycat het volgende:
Ik ken borsten wat beter en die priemden toch echt recht naar voren, toen ik midtwintiger was. Met een tenger lijf en grote borsten.
Nu struikel ik er constant over
Ik niet, ik hou juist vanquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:23 schreef bloodymary het volgende:
Yolanthe haar figuur is prachtig, juist omdat ze niet tenger is. Ze heeft ook echt mooie benen, niet van die skeletterige spillenbeentjes. Maar de meeste vrouwen zullen haar dan al wel weer te dik vinden
Jawel, maar hoe noem je dan iemand die minder curvy is, is dat dan meteen mager?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik niet, ik hou juist vancurvy
. Daarbij vind ik haar gewoon slank, niks diks aan. Slank is een begrip wat imo veel te ver doorgeschoten is en synoniem geworden met uitgemergeld
.
quote:
Daarvoor moeten de touwtjvees vooral onder goed strak zitten. Anders zakt het naar beneden. In de nek zit niet het zwaartepunt. Onder moet goed vast zitten en dan boven ook, dan kan je ze onder je kin duwen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als de bikini een beetje stevige cups heeft hijst dat de boel ook wel aardig, in combi met die touwtjes
Uiteraard niet! Miss Perky Breasts!quote:
Toen ik midtwintiger was had ik cupje B, nu een D, ha, beat that.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:02 schreef Copycat het volgende:
Ik ken borsten wat beter en die priemden toch echt recht naar voren, toen ik midtwintiger was. Met een tenger lijf en grote borsten.
Nu struikel ik er constant over.
quote:Wesley Sneijder en zijn vrouw Yolanthe Sneijder Cabau zijn beroofd op Ibiza. De vakantievilla van het stel in Santa Agnes, waar zij samen met Patrick en Rosanna Kluivert verbleven, werd zondagnacht leegehaald. Dit meldt de Telegraaf. De dieven namen de paspoorten van Wesley en Yolanthe mee, maar ook geld, kleding en juwelen werden ontvreemd. Ook Patrick en Rosanna zijn gedupeerd. Tijdens de roof waren ze gelukkig niet thuis.
De roof maakte meteen een eind aan de vakantiepret, want het viertal zou zo geschrokken zijn dat zij dinsdag terugkeren naar Nederland.
Het is niet de eerste keer dat BN'ers slachtoffer worden van inbrekers op het populaire eiland. Drie jaar geleden werd de kluis in de luxe vakantievilla van Marco en Leontine Borsato leeggehaald.
Hier staat nieuwe info in over de Borsato'squote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:57 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Good job! Het was al gepost. Misschien even lezen voor je post.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:59 schreef Marble het volgende:
[..]
Hier staat nieuwe info in over de Borsato's
ligt niet aan jouquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:45 schreef Starlie het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Yolanthe siliconen?
Telkens als ik deze foto zie denk ik dat ze ruzie hebben.... maar eigenlijk is het gewoon een begin shot van een intieme knuffelquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaan als eerste huiszoeking doen bij Gerda denk ik
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |