abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84740993
ik zie geen overeenkomsten tussen die 2 tattoos
  zondag 1 augustus 2010 @ 19:14:24 #52
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_84745075








Ik voel een fotostrip opborrelen :').
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_84746106
Oh god. Fotoromannetjes.............Die verslond ik vroeger. :@

Ze waren altijd met dezelfde 'acteurs' though. Beetje Italiaanse types. _O-

Bestaat dat nog eigenlijk?
pi_84747974
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:46 schreef conleche het volgende:
Oh god. Fotoromannetjes.............Die verslond ik vroeger. :@

Ze waren altijd met dezelfde 'acteurs' though. Beetje Italiaanse types. _O-

Bestaat dat nog eigenlijk?

Die stonden vroeger toch ook in de break-out? (I know, te fout maar ik was ook ooit 14)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:45:34 #55
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_84748352
Ligt het aan mij of heeft Yolanthe siliconen?
pi_84749164
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:45 schreef Starlie het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Yolanthe siliconen?
Het ligt niet aan jou. Het valt je niet op dat het bikinitopje nogal losjes om is gestrikt en er een dikke bol onder prijkt? Op een tenger lijfje?
Da kom nie van piendakaas .
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:05:13 #57
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_84749251
Volgens mij niet hoor, toen ik 25 was had ik ook dat figuur inc. borsten. (Nu nog steeds de borsten maar verder ook wat meer omvang :') ).
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_84749456
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:03 schreef dalaiblama het volgende:

Op een tenger lijfje?

Tenger? Lijfje? :D Die is niet bepaald tenger, alleen wel een tikkie slanker dan voor alles rondom de bruiloft in gang werd gezet.

En welnee, ze heeft gewoon een goeie borstpartij van zichzelf (als je het mij vraagt) :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_84749496
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:03 schreef dalaiblama het volgende:

Het valt je niet op dat het bikinitopje nogal losjes om is gestrikt en er een dikke bol onder
Och wie weet zit er een goed stevig stofje in de cups van de bikini ;) Dat zegt toch niet meteen wat. Ja kán...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:13:06 #60
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_84749625
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:03 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Het ligt niet aan jou. Het valt je niet op dat het bikinitopje nogal losjes om is gestrikt en er een dikke bol onder prijkt? Op een tenger lijfje?
Da kom nie van piendakaas .
Je wilt nu suggereren dat ze zwanger is?
Een dikke bol vind ik nog wel meevallen ik zou een moord doen voor haar figuurtje!
pi_84750108
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Tenger? Lijfje? :D Die is niet bepaald tenger, alleen wel een tikkie slanker dan voor alles rondom de bruiloft in gang werd gezet.

En welnee, ze heeft gewoon een goeie borstpartij van zichzelf (als je het mij vraagt) :)
eens, tenger is ze ook echt niet.....bij tenger denk ik aan Sylvie Meis en niet bepaald aan Yolanthe
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:35:53 #62
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_84750800
Sylvie is gewoon zwaar op haar ondergewicht maar haaqr bouw is van nature ook niet echt tenger imo.

Neem bijvoorbeeld Lauren Verster, die is echt tenger van zichzelf.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_84751068
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:35 schreef Vivi het volgende:
maar haaqr bouw is van nature ook niet echt tenger imo.

Zij beweert dat dit dunne haar natuurlijke bouw is, ik zie het er ook absoluut niet in :D


Maar dan gaan we weer op de Sylvie-dik-dun discussie en leuker is het verhaal van de strip van de foto's :7
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_84751237
Ik dacht aan een discussie op de eerste foto, maar volgens mij kunnen ze net zo goed half aan het dansen zijn :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_84751306
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:35 schreef Vivi het volgende:
Sylvie is gewoon zwaar op haar ondergewicht maar haaqr bouw is van nature ook niet echt tenger imo.

Neem bijvoorbeeld Lauren Verster, die is echt tenger van zichzelf.
ja van zichzelf is ze ook niet tenger, maar ik noemde haar even erbij als vergelijkingsmateriaal....
Want Yolanthe is echt niet tenger...ik kan me die aflevering nog herrineren van haar gastoptreden bij de lama's toen had ze echt wel een chunky postuur met een pensje
pi_84755343
Yolanthe haar figuur is prachtig, juist omdat ze niet tenger is. Ze heeft ook echt mooie benen, niet van die skeletterige spillenbeentjes. Maar de meeste vrouwen zullen haar dan al wel weer te dik vinden, terwijl mannen volgens mij juist wel houden van een beetje vlees op de botten.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 augustus 2010 @ 23:35:34 #67
163650 Greys
pi_84755877
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:13 schreef Starlie het volgende:

[..]

Je wilt nu suggereren dat ze zwanger is?
Een dikke bol vind ik nog wel meevallen ik zou een moord doen voor haar figuurtje!
Met die 'dikke bol' wordt een borst bedoeld, denk ik ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 augustus 2010 @ 23:37:56 #68
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_84755976
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 23:23 schreef bloodymary het volgende:
Yolanthe haar figuur is prachtig, juist omdat ze niet tenger is. Ze heeft ook echt mooie benen, niet van die skeletterige spillenbeentjes. Maar de meeste vrouwen zullen haar dan al wel weer te dik vinden, terwijl mannen volgens mij juist wel houden van een beetje vlees op de botten.
Ja precies ik vind ook absoluut dat ze een goed figuur heeft! Haar figuur is wat mij betreft een verademing vergeleken
Bij de Sylvie v/d Vaart figuurtjes van tegenwoordog. Zit in mijn ogen niets diks aan bij Yolanthe het is gewoon in verhouding, al vielen haar borsten mij opeens wel wat meer op.
pi_84762793
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:05 schreef Vivi het volgende:
Volgens mij niet hoor, toen ik 25 was had ik ook dat figuur inc. borsten. (Nu nog steeds de borsten maar verder ook wat meer omvang :') ).
Grote borsten wijzen niet uit zichzelf naar de zon, zelfs niet als je mid twintig bent. Zwaartekracht enzo. Die dingen staan recht vooruit, terwijl het topje losjes is geknoopt.
Daarbij een duidelijk figuur wat van boven tenger is en onder iets forser. Ik durf te wedden dat ze of een lift/siliconen heeft gehad, of heel hendig gebruik heeft gemaakt van opvulling en plak om de boel strak te trekken.

Ik ken mijn borsten! :+
  maandag 2 augustus 2010 @ 09:02:14 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84762816
Ik ken borsten wat beter en die priemden toch echt recht naar voren, toen ik midtwintiger was. Met een tenger lijf en grote borsten.

Nu struikel ik er constant over :+ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_84762855
Dat zweren alle vrouwen CC. Vooral vrouwen die wat in omvang zijn toegenomen. Die zweren het hardst dat ze mager met priemende grote tieten waren.

Er zijn anatomische uitzonderingen. Helaas zijn die zeldzaam en niet alom vertegenwoordigd op Fok!. :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 09:06:05 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84762864
:')

Dan blijf je dat vooral geloven. Ik weet beter.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_84763000
Dalai, je lijkt wel een wijf. :P

Ik laat me wijselijk niet uit over alle borsten, maar ik geloof dat ik die van Yolanthe wel eens minder vooruit heb zien steken.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 augustus 2010 @ 10:08:02 #74
163650 Greys
pi_84763920
Dat touwtje in d'r nek zit toch niet losjes?
Dan kan je je naturelle boobs er toch best zo uit laten zien in bikini? Zeker op die leeftijd. Volgens mij zitten die van haar nog best op goede hoogte. En de rest corrigeer je met je bikini.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84764247
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:08 schreef Greys het volgende:
En de rest corrigeer je met je bikini.
:Y En als de bikini een beetje stevige cups heeft hijst dat de boel ook wel aardig, in combi met die touwtjes :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:54:07 #76
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_84782077
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:02 schreef Copycat het volgende:
Ik ken borsten wat beter en die priemden toch echt recht naar voren, toen ik midtwintiger was. Met een tenger lijf en grote borsten.

Nu struikel ik er constant over :+
Idd, bij mij zaten ze onder mijn kin hoor!

Dat laatste herken ik uiteraard niet.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:55:56 #77
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_84782152
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 23:23 schreef bloodymary het volgende:
Yolanthe haar figuur is prachtig, juist omdat ze niet tenger is. Ze heeft ook echt mooie benen, niet van die skeletterige spillenbeentjes. Maar de meeste vrouwen zullen haar dan al wel weer te dik vinden
Ik niet, ik hou juist van O+ curvy O+. Daarbij vind ik haar gewoon slank, niks diks aan. Slank is een begrip wat imo veel te ver doorgeschoten is en synoniem geworden met uitgemergeld :{.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_84782286
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik niet, ik hou juist van O+ curvy O+. Daarbij vind ik haar gewoon slank, niks diks aan. Slank is een begrip wat imo veel te ver doorgeschoten is en synoniem geworden met uitgemergeld :{.
Jawel, maar hoe noem je dan iemand die minder curvy is, is dat dan meteen mager?
Blijft moeilijk om iemand in een hokje te zetten. Er zijn ook mensen die Sylvie dus erg slank noemen, en ze is ongeveer de helft van Yo :D

Net zoiets als vrouwen die echt 20 kilo te zwaar zijn, die zichzelf ook slank noemen :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_84782308
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:54 schreef Vivi het volgende:


Dat laatste herken ik uiteraard niet.
:D!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_84798649
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

:Y En als de bikini een beetje stevige cups heeft hijst dat de boel ook wel aardig, in combi met die touwtjes :)
Daarvoor moeten de touwtjvees vooral onder goed strak zitten. Anders zakt het naar beneden. In de nek zit niet het zwaartepunt. Onder moet goed vast zitten en dan boven ook, dan kan je ze onder je kin duwen.

Maar je gaat mij niet vertellen dat mevr cup b, na een immense afvalrace ineens een volle cup D draagt.
Of ze heeft een meesterlijke opvul bikini met wonderbra effect.
In dat geval wil ik een merk/naam/rugnummer . Uiteraard niet voor mezelf </vivi>
  Moderator / Miss SHO dinsdag 3 augustus 2010 @ 03:29:51 #81
22592 crew  Ole
pi_84801251
eeeehhh.... zijn er ook tips om ze kleiner te laten lijken :@
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 08:11:40 #82
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_84802142
- De vakantievilla van het kersverse echtpaar Wesley en Yolanthe Sneijder is maandag compleet leeggeroofd.
Paspoorten, geld, kleding en juwelen van de twee tortelduifjes zijn verdwenen.

De inbraak vond plaats in een door Wesley en Yolanthe gehuurde villa in Santa Agnes, aan de noordkant van het party-eiland. Tijdens de roof, die in de nacht van zondag op maandag plaatsvond, was er niemand in de villa aanwezig.

Patrick en Rosanna Kluivert, die momenteel in dezelfde villa logeren, zijn eveneens gedupeerd. De twee stellen zijn hevig geschrokken en zullen vandaag terugkeren naar Nederland.
pi_84802186
Bron?

:)
pi_84802251
Volgens mij is Ibiza heel erg crimineel geworden. En dan ook heel erg, jammer.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 augustus 2010 @ 08:35:28 #85
163650 Greys
pi_84802390
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 08:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Bron?

:)
Klik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 09:00:42 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84802708
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:54 schreef Vivi het volgende:
Dat laatste herken ik uiteraard niet.
Uiteraard niet! Miss Perky Breasts!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:21:22 #87
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_84805969
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 09:02 schreef Copycat het volgende:
Ik ken borsten wat beter en die priemden toch echt recht naar voren, toen ik midtwintiger was. Met een tenger lijf en grote borsten.

Nu struikel ik er constant over :+ .
Toen ik midtwintiger was had ik cupje B, nu een D, ha, beat that.
En dat struikelen?
Gewoon ankomen, flink, stoppen met roken enzo, grappig effect heeft dat.


Zullen we een tietentopic openen? :o
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:31:35 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84806292
Als twintiger had ik een goedgevulde C, nu een E en in PMSperiodes een F. Maar nog steeds in 75 vorm.
En ik rook al ruim een jaar niet meer!

Tietentopic! Waar gaan we dat openen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:49:22 #89
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_84808581
quote:
Wesley Sneijder en zijn vrouw Yolanthe Sneijder Cabau zijn beroofd op Ibiza. De vakantievilla van het stel in Santa Agnes, waar zij samen met Patrick en Rosanna Kluivert verbleven, werd zondagnacht leegehaald. Dit meldt de Telegraaf. De dieven namen de paspoorten van Wesley en Yolanthe mee, maar ook geld, kleding en juwelen werden ontvreemd. Ook Patrick en Rosanna zijn gedupeerd. Tijdens de roof waren ze gelukkig niet thuis.

De roof maakte meteen een eind aan de vakantiepret, want het viertal zou zo geschrokken zijn dat zij dinsdag terugkeren naar Nederland.

Het is niet de eerste keer dat BN'ers slachtoffer worden van inbrekers op het populaire eiland. Drie jaar geleden werd de kluis in de luxe vakantievilla van Marco en Leontine Borsato leeggehaald.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_84808843
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:49 schreef Zeroku het volgende:

[..]


Good job! Het was al gepost. Misschien even lezen voor je post.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:59:00 #91
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_84808894
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:57 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Good job! Het was al gepost. Misschien even lezen voor je post.
Hier staat nieuwe info in over de Borsato's
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_84809351
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:59 schreef Marble het volgende:

[..]

Hier staat nieuwe info in over de Borsato's
:')
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:11:15 #93
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_84816465
Alles is weg!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:19:21 #94
163650 Greys
pi_84816814
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:11 schreef Vivi het volgende:
Alles is weg!
Ze gaan als eerste huiszoeking doen bij Gerda denk ik :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:20:36 #95
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_84816873
Ik verdenk Gerda.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:22:13 #96
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_84816945
GMTA :').
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_84817174
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:45 schreef Starlie het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Yolanthe siliconen?
ligt niet aan jou


maar deel 8?? gaat het al 8 delen zo _O-
Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:42:24 #98
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_84817934
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:14 schreef Vivi het volgende:


Telkens als ik deze foto zie denk ik dat ze ruzie hebben.... maar eigenlijk is het gewoon een begin shot van een intieme knuffel :')
  Moderator / Miss SHO dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:53:23 #99
22592 crew  Ole
pi_84818426
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:19 schreef Greys het volgende:

[..]



Ze gaan als eerste huiszoeking doen bij Gerda denk ik :D
w/
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_84820491
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:11 schreef Vivi het volgende:
Alles is weg!
_O-

En nog even over die tieten, ik kan dat eigenlijk helemaal niet zo zien op die foto's dat ze zo groot lijken. Je ziet ze alleen van opzij, lijkt eerder of het hesje nog te groot is. Of zijn er ook nog andere foto's van voren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')