Idd, bij mij zaten ze onder mijn kin hoor!quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:02 schreef Copycat het volgende:
Ik ken borsten wat beter en die priemden toch echt recht naar voren, toen ik midtwintiger was. Met een tenger lijf en grote borsten.
Nu struikel ik er constant over
Ik niet, ik hou juist vanquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:23 schreef bloodymary het volgende:
Yolanthe haar figuur is prachtig, juist omdat ze niet tenger is. Ze heeft ook echt mooie benen, niet van die skeletterige spillenbeentjes. Maar de meeste vrouwen zullen haar dan al wel weer te dik vinden
Jawel, maar hoe noem je dan iemand die minder curvy is, is dat dan meteen mager?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik niet, ik hou juist vancurvy
. Daarbij vind ik haar gewoon slank, niks diks aan. Slank is een begrip wat imo veel te ver doorgeschoten is en synoniem geworden met uitgemergeld
.
quote:
Daarvoor moeten de touwtjvees vooral onder goed strak zitten. Anders zakt het naar beneden. In de nek zit niet het zwaartepunt. Onder moet goed vast zitten en dan boven ook, dan kan je ze onder je kin duwen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als de bikini een beetje stevige cups heeft hijst dat de boel ook wel aardig, in combi met die touwtjes
Uiteraard niet! Miss Perky Breasts!quote:
Toen ik midtwintiger was had ik cupje B, nu een D, ha, beat that.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:02 schreef Copycat het volgende:
Ik ken borsten wat beter en die priemden toch echt recht naar voren, toen ik midtwintiger was. Met een tenger lijf en grote borsten.
Nu struikel ik er constant over.
quote:Wesley Sneijder en zijn vrouw Yolanthe Sneijder Cabau zijn beroofd op Ibiza. De vakantievilla van het stel in Santa Agnes, waar zij samen met Patrick en Rosanna Kluivert verbleven, werd zondagnacht leegehaald. Dit meldt de Telegraaf. De dieven namen de paspoorten van Wesley en Yolanthe mee, maar ook geld, kleding en juwelen werden ontvreemd. Ook Patrick en Rosanna zijn gedupeerd. Tijdens de roof waren ze gelukkig niet thuis.
De roof maakte meteen een eind aan de vakantiepret, want het viertal zou zo geschrokken zijn dat zij dinsdag terugkeren naar Nederland.
Het is niet de eerste keer dat BN'ers slachtoffer worden van inbrekers op het populaire eiland. Drie jaar geleden werd de kluis in de luxe vakantievilla van Marco en Leontine Borsato leeggehaald.
Hier staat nieuwe info in over de Borsato'squote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:57 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Good job! Het was al gepost. Misschien even lezen voor je post.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:59 schreef Marble het volgende:
[..]
Hier staat nieuwe info in over de Borsato's
ligt niet aan jouquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:45 schreef Starlie het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Yolanthe siliconen?
Telkens als ik deze foto zie denk ik dat ze ruzie hebben.... maar eigenlijk is het gewoon een begin shot van een intieme knuffelquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaan als eerste huiszoeking doen bij Gerda denk ik
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |