Die stonden vroeger toch ook in de break-out? (I know, te fout maar ik was ook ooit 14)quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:46 schreef conleche het volgende:
Oh god. Fotoromannetjes.............Die verslond ik vroeger.![]()
Ze waren altijd met dezelfde 'acteurs' though. Beetje Italiaanse types.![]()
Bestaat dat nog eigenlijk?
Het ligt niet aan jou. Het valt je niet op dat het bikinitopje nogal losjes om is gestrikt en er een dikke bol onder prijkt? Op een tenger lijfje?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:45 schreef Starlie het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Yolanthe siliconen?
Tenger? Lijfje?quote:
Och wie weet zit er een goed stevig stofje in de cups van de bikiniquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:03 schreef dalaiblama het volgende:
Het valt je niet op dat het bikinitopje nogal losjes om is gestrikt en er een dikke bol onder
Je wilt nu suggereren dat ze zwanger is?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:03 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou. Het valt je niet op dat het bikinitopje nogal losjes om is gestrikt en er een dikke bol onder prijkt? Op een tenger lijfje?
Da kom nie van piendakaas .
eens, tenger is ze ook echt niet.....bij tenger denk ik aan Sylvie Meis en niet bepaald aan Yolanthequote:Op zondag 1 augustus 2010 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tenger? Lijfje?Die is niet bepaald tenger, alleen wel een tikkie slanker dan voor alles rondom de bruiloft in gang werd gezet.
En welnee, ze heeft gewoon een goeie borstpartij van zichzelf (als je het mij vraagt)
Zij beweert dat dit dunne haar natuurlijke bouw is, ik zie het er ook absoluut niet inquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:35 schreef Vivi het volgende:
maar haaqr bouw is van nature ook niet echt tenger imo.
ja van zichzelf is ze ook niet tenger, maar ik noemde haar even erbij als vergelijkingsmateriaal....quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:35 schreef Vivi het volgende:
Sylvie is gewoon zwaar op haar ondergewicht maar haaqr bouw is van nature ook niet echt tenger imo.
Neem bijvoorbeeld Lauren Verster, die is echt tenger van zichzelf.
Met die 'dikke bol' wordt een borst bedoeld, denk ikquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Je wilt nu suggereren dat ze zwanger is?
Een dikke bol vind ik nog wel meevallen ik zou een moord doen voor haar figuurtje!
Ja precies ik vind ook absoluut dat ze een goed figuur heeft! Haar figuur is wat mij betreft een verademing vergelekenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:23 schreef bloodymary het volgende:
Yolanthe haar figuur is prachtig, juist omdat ze niet tenger is. Ze heeft ook echt mooie benen, niet van die skeletterige spillenbeentjes. Maar de meeste vrouwen zullen haar dan al wel weer te dik vinden, terwijl mannen volgens mij juist wel houden van een beetje vlees op de botten.
Grote borsten wijzen niet uit zichzelf naar de zon, zelfs niet als je mid twintig bent. Zwaartekracht enzo. Die dingen staan recht vooruit, terwijl het topje losjes is geknoopt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:05 schreef Vivi het volgende:
Volgens mij niet hoor, toen ik 25 was had ik ook dat figuur inc. borsten. (Nu nog steeds de borsten maar verder ook wat meer omvang).
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |