Je moest reageren in een topic die je niet trekt he?quote:
Moet je vooral lekker gaan reagerenquote:
Die jimmy choo's zijn echt geweldig!quote:
Nou, op die foto's van jou waren ze niet bepaald bruin. En dat vind ik wel verdacht voor een stel wat van de seychellen komt. Die zijn hun strandhut niet uit geweest hoor!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:47 schreef Vivi het volgende:
Hahaha, die koeien op de achtergrond met die herkauwende blikken.
En Yolanthe en Wesley snappen het begrip wittebroodsweken niet. Regent het? Blijf dan binnen en doe waar het voor bedoelt is!! Kids these days!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:47 schreef Vivi het volgende:
Hahaha, die koeien op de achtergrond met die herkauwende blikken.
Oh hij doet het nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:03 schreef alors het volgende:
Ik dacht dattie nog niet voorbij was gekomen, maar hier een beter plaatje van Sylvie tijdens de bruiloft
[ afbeelding ]
Ja maar dat was omdat het regendequote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:03 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Nou, op die foto's van jou waren ze niet bepaald bruin. En dat vind ik wel verdacht voor een stel wat van de seychellen komt. Die zijn hun strandhut niet uit geweest hoor!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef alors het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dan moet het denk ik maar zo, hier kun je op klikken voor een grotere versie
Totdat ze haar met Chanel gestifte mond open trekt en dat snerpende zeikerig geluid eruit komt...quote:
Lijkt wel een gebruikt oversized condoom op haar hoofd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef alors het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dan moet het denk ik maar zo, hier kun je op klikken voor een grotere versie
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:38 schreef static het volgende:
[..]
Lijkt wel een gebruikt oversized condoom op haar hoofd.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:53 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ie een kluif krijgen?
[ afbeelding ]
Waarom lees je dan in godsnaam dit topique?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet ondertussen dat ze getrouwd zijn maar hoef niet alle ins en outs weten.
Ook al blijven ze voor eeuwig bij elkaar .. .de naam Wesley op je lijf geļnkt is al een drama op zich.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:14 schreef J-net het volgende:
Die tattoo... stel dat het ooit uitgaat. Dan Wesley doorkrassen........... ach tegen die tijd vast 5 kinderen om de rij mee op te vullen
Zie ik daar een licht geirriteerde blik van Y?quote:
Wat leuk, net als Jan een Spaanse tattooquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook al blijven ze voor eeuwig bij elkaar .. .de naam Wesley op je lijf geļnkt is al een drama op zich.
Twee drama's in één Spaanse zin. Je rug op!
En daar komt straks nog Chelsey, Kimberley, Ashley of misschien toch zijn joch Jessey bijquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:11 schreef Copycat het volgende:
.de naam Wesley op je lijf geļnkt is al een drama op zich.
Dat weet ik niet. Ik weet alleen dat klasse ermee overduidelijk is komen te vervallen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:26 schreef bloodymary het volgende:
Wat staat er nou eigenlijk met die tattoo?
Of ze gaan "origineel-grappig" doen en gaan voor namen als Chardonnay....quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En daar komt straks nog Chelsey, Kimberley, Ashley of misschien toch zijn joch Jessey bij
Of gaat Yo er met haar temperament dwars tegenin en krijgt ze Wesley zover om de Y-traditie te doorbreken en wordt het Megan, Kim of Bartquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze gaan "origineel-grappig" doen en gaan voor namen als Chardonnay....
Kunnen die extensions nog langer?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:36 schreef dalaiblama het volgende:
Vorige deel : Yo en Wes getrouwd #7 En nu op huwelijksreis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Te agradezco Dios por Wesley'quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:26 schreef bloodymary het volgende:
Wat staat er nou eigenlijk met die tattoo?
You've gotta be f**ing kiddin' me!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:53 schreef Kings het volgende:
[..]
'Te agradezco Dios por Wesley'
oftewel, Ik dank God voor Wesley
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:53 schreef Kings het volgende:
[..]
'Te agradezco Dios por Wesley'
oftewel, Ik dank God voor Wesley
Het is echt geen grapje.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:58 schreef conleche het volgende:
[..]
You've gotta be f**ing kiddin' me!!![]()
Oh. Wat een ellende. Wat een wansmaak. Misschien is het een plakplaatje?
Dat trekt vanzelf wel weer recht als ze begint uit te dijen na haar dertigste. Vooruitziende blik noemt men dat.quote:
Als ze teveel uitdijt wordt het een boomerang. Gna.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:27 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat trekt vanzelf wel weer recht als ze begint uit te dijen na haar dertigste. Vooruitziende blik noemt men dat.
En als ze er dan ook nog "en Jessey en Chardonnay" achteraan plakt een cirkel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ze teveel uitdijt wordt het een boomerang. Gna.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:32 schreef Marble het volgende:
[..]
En als ze er dan ook nog "en Jessey en Chardonnay" achteraan plakt een cirkel.
Heeft wel iets poėtisch.
Dat dacht ik ook te zien inderdaadquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie ik daar een licht geirriteerde blik van Y?
"Oh God daar is ie weer met z'n geklef, nog even volhouden Yo, we zijn straks weer heel lang apart"
Mwoah ...quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:14 schreef erik666 het volgende:
Lijkt een beetje op de tatoo van Angelina Jolie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |