quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd vrij snel. In de meeste gevallen is het dan ook gewoon een negeer actie... op bezet kom je alleen maar als je een ander programma opent of als je het zelf aanklikt. Als je een msn lampje ziet knipperen dan doe je dat dus alleen als je diegene niet spreken wil.
Ik heb het zelf ook wel eens gedaan hoor. Als ik vergeten was iemand te blokkeren en er geen zin in had om ermee in gesprek te gaan dan deed ik gauw afwezig ofzo. Had ik teminste een excuus waarom ik niks terug zei
Nog niemand gezien waarvan ik dacht: die MOET ik een berichtje sturen ipv een bij voorbaat zo goed als kansloos hartje, dus ik weet nog niet of ik het de moeite waard vind...quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
aanbieding van RP ook gehad. Jammer genoeg zit ik door een verhuizing binnenkort bijna 2 weken zonder internet. Beetje zonde dan.
Het vinden van vrouwen om te benaderen is het probleem niet, maar als man werkt het volgens mij alleen maar averechts om een hartje te gaan sturenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:35 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nog niemand gezien waarvan ik dacht: die MOET ik een berichtje sturen ipv een bij voorbaat zo goed als kansloos hartje, dus ik weet nog niet of ik het de moeite waard vind...
Zelfde gezichten, nieuwe profielenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:48 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ga het na de vakantie na een half jaar afwezigheid van datingsites ook maar weer eens proberen... kijken of er weer wat nieuwe gezichten op RP zijn
He bah, is het zo erg?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:51 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zelfde gezichten, nieuwe profielen
He ja, laten we lekker gaan generaliseren!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
He bah, is het zo erg?
Die gezichten die je na zo'n lange periode opnieuw ziet sla ik trouwens meestal bij voorbaat al over. Zijn van die kieskeurige types die niet aan de man komen omdat niks goed genoeg voor ze is.
Ja kijk het is natuurlijk wel zo dat als je je weer met een nieuw profiel aanmeldt je boven in de lijst komt te staan en dan trek je toch de nieuwe mensen naar je profiel toe. Na verloop zakt het weer weg en worden de reacties minder en dan is een nieuw profiel aanmaken weer een goede oplossing.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
He bah, is het zo erg?
Die gezichten die je na zo'n lange periode opnieuw ziet sla ik trouwens meestal bij voorbaat al over. Zijn van die kieskeurige types die niet aan de man komen omdat niks goed genoeg voor ze is.
Een nieuw profiel is ook niet erg als je bijv er een half of een jaar lang niet opgestaan hebt maar als je om de twee maanden een nieuw profiel aanmaakt dan riekt dat voor mij naar aandachtsgeil zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:11 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
He ja, laten we lekker gaan generaliseren!
Ik sta er weer, niet nog steeds. Even voor de goede orde
Of je zegt gewoon eerlijk, "hé je kop staat mij niet aan, ik denk niet dat dit gaat werken. Het was leuk om je een keer gesproken te hebben. En we zien elkaar nog wel hè !"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:43 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet 2x op bezet staan maar blokkeer je die persoon? Zou ik doen tenminste.
haha idd bijna alleen maar icebreakers, omdat ik met de meeste gewoon nooit tegelijk online ben..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:22 schreef Maanvis het volgende:
TVP's zijn verboden dus bij deze dan toch een bericht dat zinnig lijkt, zodat jullie ook weer weten dat ik nog steeds niet weg ben.
Communiceren jullie in PaiQ ook vaak alleen via icebreakers als je weg bent?
Dat het maar een kwartiertje duurde is 2 keer gebeurd en dat had er voornamelijk mee te maken dat die personen over iets hadden gelogen (of in ieder geval anders waren dan ik dacht).quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef Ijscodude het volgende:
Ja inderdaad, ben wel benieuwd hoe jij het ziet karina. En hoe kap je zo'n date af? Wat zeg je dan bijvoorbeeld? (I need advice)
100x liever maar ook wazig, aangezien ze al een hoop foto's heeft gezien.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:20 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon eerlijk, "hé je kop staat mij niet aan, ik denk niet dat dit gaat werken. Het was leuk om je een keer gesproken te hebben. En we zien elkaar nog wel hè !"
ik heb dat ook gehad... maar wat het is? Geen ideequote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:44 schreef Karina het volgende:
Kent iemand de site nextlover? Ik krijg net op Paiq bij iemand deze melding:
"Willem is geen lid van Paiq maar van Nextlover"
In de uitleg staat dat Paiq en Nextlover samenwerken.
Zijn precies dezelfde sites, alleen een ander jasje.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:44 schreef Karina het volgende:
Kent iemand de site nextlover? Ik krijg net op Paiq bij iemand deze melding:
"Willem is geen lid van Paiq maar van Nextlover"
In de uitleg staat dat Paiq en Nextlover samenwerken.
Ik hou me nog steeds aanbevolen voor die kale meidquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:02 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
Zijn precies dezelfde sites, alleen een ander jasje.
De matches en speeddates komen allemaal uit dezelfde database.
Heb een accuont bij beide...Moet je wel een aparte email aanmaken. Als je bij nextlover aan wil melden met dezelfde mail die je bij Paiq gebruikt, krijg je de melding dat je al ingeschreven bent.
Het gevaar is alleen dat je mensen die je op Paiq geblokkeerd hebt, opnieuw als match kan krijgen op nextlover. Al vaak de opmerking gehad: 'heeey hebben wij elkaar niet al eens gesproken?' Dat had ik dus met die kale meid![]()
hahaha, mocht ik ooit nog een foto vinden dan ben jij de eerstequote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik hou me nog steeds aanbevolen voor die kale meid
Nou, inderdaad. Dat is tenminste duidelijk en dan weet de ander tenminste gelijk waar ie aan toe is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:20 schreef Krullehoofd het volgende:
Of je zegt gewoon eerlijk, "hé je kop staat mij niet aan, ik denk niet dat dit gaat werken. Het was leuk om je een keer gesproken te hebben. En we zien elkaar nog wel hè !"
"En we zien elkaar nog wel he"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Dat is tenminste duidelijk en dan weet de ander tenminste gelijk waar ie aan toe is.
Een nieuw profiel na een lange tijd. Oké. Dat doe ik zelf ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:11 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
He ja, laten we lekker gaan generaliseren!
Ik sta er weer, niet nog steeds. Even voor de goede orde
Dat is uiteraard bullshit, maar je begrijpt het wel...quote:
Geen idee, ik volg al die soaps en sitcoms niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Welke serie was dat ook alweer, Friends ofzo, waarin iemand elk afspraakje afsloot met: 'We should do it again sometime', ook al was ze echt een draak. Zo kwam hij nooit van 'r af
Echte mannen kijken alleen studio sport op zondagavond om 19:00quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg al die soaps en sitcoms niet.
Dan ben ik maar geen echte man.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:33 schreef Krullehoofd het volgende:
Echte mannen kijken alleen studio sport op zondagavond om 19:00
+ 1quote:
Dan ben ik ook maar geen echte manquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:33 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Echte mannen kijken alleen studio sport op zondagavond om 19:00
Beetje overbodig.quote:
Ik heb op Knuz ook wel eens een profiel zien staan met als enige tekst:quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Een nieuw profiel na een lange tijd. Oké. Dat doe ik zelf ook.
Maar ik zie er ook genoeg dezelfde nog tussen staan. Met dezelfde foto en hetzelfde profiel met als enige nieuwe toevoeging: 'Ik heb de prins op het witte paard nog niet voorbij zien komen'terwijl ze al zo'n 80.000 (even een ruwe schatting
) berichten hebben gehad.
Misschien wat vriendjes aan de haak slaan voor op de "reservebank" ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:05 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik heb op Knuz ook wel eens een profiel zien staan met als enige tekst:
"Hallo,
Ik heb sinds xx-xx-xxxx(datum van een maand of 4 geleden) een hele lieve vriend.
Groetjes [insert naam]"
En die ben ik regelmatig tegengekomen bij mijn online matches. Ik vraag me dan af wat zo'n meid op een datingsite zoekt terwijl ze al een paar maanden een vriend heeft..
Dat, of ze kickt gewoon op aandacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:06 schreef MalleJongen het volgende:
Misschien wat vriendjes aan de haak slaan voor op de "reservebank" ?
Mijn ex-vriendin bleef ook nog gewoon de eerste 2 maanden op RP ingeschreven staan. Ze deed dat omdat ze de berichtjes vaak 'grappig' vondquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:05 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik heb op Knuz ook wel eens een profiel zien staan met als enige tekst:
"Hallo,
Ik heb sinds xx-xx-xxxx(datum van een maand of 4 geleden) een hele lieve vriend.
Groetjes [insert naam]"
En die ben ik regelmatig tegengekomen bij mijn online matches. Ik vraag me dan af wat zo'n meid op een datingsite zoekt terwijl ze al een paar maanden een vriend heeft..
Maar die kunnen nog verwachten dat ze aandacht krijgen, lelijke mormels snappen het gewoon niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet alleen knappe mensen willen aandacht hoor.
True that, maar dat neemt niet weg dat er genoeg zijn die het toch proberen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Maar die kunnen nog verwachten dat ze aandacht krijgen, lelijke mormels snappen het gewoon niet.
ik ga er vandaag een opzettenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef Techno het volgende:
Ik niet, maar waar blijven die verhalen aychelle?
Next !quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:44 schreef aychelle het volgende:
Van: vrouw
Voor man:
Hallo daar, of moet ik eigenlijk meteen ‘’dag lieve schat’’ zeggen.
Nee, dat doe ik niet sorrie. … graag zou ik namelijk jou eerst beter leren kennen voordat ik ‘’schat’’ zeg. En hopelijk wil jij mij ook beter leren kennen. Ik kan het kort houden, ik het lang houden maar het liefst gewoon ergens tussenin. En dat is precies wat ik zelf ook ben; ergens tussenin. Ik ben niet té lief, maar ook niet onaardig, niet bloedmooi maar ook niet lelijk. Ook hoef jij niet bang te zijn dat ik achter je geld aan zit. Betrouwbaarheid staat daarom voor mij op nr. 1
Dus heb jij na het lezen van dit verhaaltje van; hé die meid wil ik beter leren kennen. Aarzel dan niet en stuur me een mail, en wie weet zitten we over een week samen gezellig op de bank een filmpje te kijken
Lieve groet,
….
Zo'n lang berichtje.. en dan eigenlijk gewoon niets zeggen...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:44 schreef aychelle het volgende:
Van: vrouw
Voor man:
Hallo daar, of moet ik eigenlijk meteen ‘’dag lieve schat’’ zeggen.
Nee, dat doe ik niet sorrie. … graag zou ik namelijk jou eerst beter leren kennen voordat ik ‘’schat’’ zeg. En hopelijk wil jij mij ook beter leren kennen. Ik kan het kort houden, ik het lang houden maar het liefst gewoon ergens tussenin. En dat is precies wat ik zelf ook ben; ergens tussenin. Ik ben niet té lief, maar ook niet onaardig, niet bloedmooi maar ook niet lelijk. Ook hoef jij niet bang te zijn dat ik achter je geld aan zit. Betrouwbaarheid staat daarom voor mij op nr. 1
Dus heb jij na het lezen van dit verhaaltje van; hé die meid wil ik beter leren kennen. Aarzel dan niet en stuur me een mail, en wie weet zitten we over een week samen gezellig op de bank een filmpje te kijken
Lieve groet,
….
Dat is ook een kunst op zichquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:50 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zo'n lang berichtje.. en dan eigenlijk gewoon niets zeggen...
Was het dan een berichtje dat jij wilde sturen aan iemand dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:09 schreef aychelle het volgende:
ach, jullie kunnen het zelf natuurlijk zoveel beter!![]()
ik verzin wel een nieuw verhaaltje
ik ga het niemand sturen, zit zelf namelijk niet op datingsites. Maar ik dacht misschien een ideetje voor anderenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:21 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Was het dan een berichtje dat jij wilde sturen aan iemand dan?
Ik dacht dat het een berichtje was wat je gevonden had van iemand..
Ow zoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:38 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik ga het niemand sturen, zit zelf namelijk niet op datingsites. Maar ik dacht misschien een ideetje voor anderen(heb het zelf bedacht
heb je dan niet in je profiel staan van: Geen single moms!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:32 schreef xenobinol het volgende:
Ik word de laatste tijd geteisterd door 'single moms' van rond de 35-40 jaar oud die op zoek zijn naar en 'echte man'![]()
Hoewel ik duidelijk aangegeven heb niet geïnteresseerd te zijn in vrouwen die al reeds kinderen hebben, blijven ze komen![]()
Hoe houden jullie deze groep mensen buiten de deur?
Misschien moet ik het expliciet toevoegen, maar het staat wel in mijn profiel voorkeur. Waarom zoeken die dames dan alsnog contact? Zijn ze hopeloos?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:46 schreef aychelle het volgende:
heb je dan niet in je profiel staan van: Geen single moms!!
Misschien zoeken ze niet op hun matches maar op vrijgezellen in een bepaalde leeftijdscategorie..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Misschien moet ik het expliciet toevoegen, maar het staat wel in mijn profiel voorkeur. Waarom zoeken die dames dan alsnog contact? Zijn ze hopeloos?
Niet... Stel dat er een lekkere MILSWANCA tussen zitquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:32 schreef xenobinol het volgende:
Ik word de laatste tijd geteisterd door 'single moms' van rond de 35-40 jaar oud die op zoek zijn naar en 'echte man'![]()
Hoewel ik duidelijk aangegeven heb niet geïnteresseerd te zijn in vrouwen die al reeds kinderen hebben, blijven ze komen![]()
Even opgezocht in the urban dictionaryquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet... Stel dat er een lekkere MILSWANCA tussen zit
Mmm... in dat geval vallen ze direct af, ik zoek ook nog een vrouw die wel weet hoe ze de zoekfunctie correct weet te gebruikenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:01 schreef MMUFC het volgende:
Misschien zoeken ze niet op hun matches maar op vrijgezellen in een bepaalde leeftijdscategorie..
quote:hoi spirit
ik heb jouw profiel gelezen. en ik heb der wel interesse in
je lijkt me een leuke gezellige vrouw .
en je ziet der leuk en lief uit.
en ik ben zekers voor dingen in wat je zelf ook doet . in jouw profiel
en ik ben zelf ook op zoek naar een serieus relatie
waar een echte liefde uit ken ontstaan.
der is niks mooiers dan echt ware liefde
en dit is mijn msn bassieXXX@live.nl en email adres . als je wel interesse der in hebt
groetjes henk
Voor dit soort berichtjes zou ik inderdaad op rp blijven, ook als ik een relatie heb. Lachequote:
En en en ? Ga je terug msn-en ? Leuk joh !quote:
Aan de ene kant is het wel lachen, maar eigenlijk toch triest.quote:
Het is gewoon niet eerlijk verdeeld op de wereld, waarschijnlijk krijg je als vrouw veel meer komisch leesvoerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:03 schreef Turbomuis het volgende:
Voor dit soort berichtjes zou ik inderdaad op rp blijven, ook als ik een relatie heb. Lache
Ik had er van de week ook eentje, nou ja, die was dan 30, maar toch. Op zich zou ik een vrouw er niet direct voor afwijzen als ze een kind heeft, maar als ik dan dit lees in het profiel, vraag ik me af wat ze zoekt, een partner of een nieuwe vader voor haar kindquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:32 schreef xenobinol het volgende:
Misschien lees ik te selectief, maar die zinnen sprongen er toch echt wel uit in het profielquote:Hallo, Ik zoek een man die; (...) een vaderfiguur is (...) Kortom ik zoek eigenlijk iemand waarmee ik het huisje, boompje, beestje en kindje mee kan delen. (...)
Uiteraardquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:04 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
En en en ? Ga je terug msn-en ? Leuk joh !
Kindje delen... gewoon een zwaard meenemen naar de eerste date, Salomo-stijl.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien lees ik te selectief, maar die zinnen sprongen er toch echt wel uit in het profiel.
Joh, moet je doen ! Kèn je lachûh !quote:
No thanks, jij maakt me al genoeg aan het lachûh!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:03 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Joh, moet je doen ! Kèn je lachûh !
Mom i like to sleep with and never call again!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet... Stel dat er een lekkere MILSWANCA tussen zit
Veel mannen, maar ook vrouwen op die sites zijn echt te simpel voor woordenquote:
Ruudt!! Wat krijgen we nu? Wat heb ik gemist?! Wat is er met je cam-chickie gebeurd?!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:53 schreef Ruudt het volgende:
Gesprekje begonnen met de reserve, geeft erge korte antwoorden en stelt weinig vragen terug..
Saai!
Dumpen die handel, als je het niet ziet zitten moet je gewoon eerlijk zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:17 schreef Turbomuis het volgende:
Heb gisteravond behoorlijk lang zitten kletsen met iemand op paiq. Leuk gesprek op zich, foto ook niet echt verkeerd, maar het is het allemaal net niet. Moet ik het nou nog een kans geven, in het kader van wat niet is kan nog komen, of de boel afkappen? (Waar ik heel slecht in ben, want ik ben een watje)
(Zelfde verhaal met iemand van RP die ik op msn heb. Ik ben hier echt niet goed in...)
Wat is er mis mee dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:17 schreef Turbomuis het volgende:
Heb gisteravond behoorlijk lang zitten kletsen met iemand op paiq. Leuk gesprek op zich, foto ook niet echt verkeerd, maar het is het allemaal net niet. Moet ik het nou nog een kans geven, in het kader van wat niet is kan nog komen, of de boel afkappen? (Waar ik heel slecht in ben, want ik ben een watje)
(Zelfde verhaal met iemand van RP die ik op msn heb. Ik ben hier echt niet goed in...)
Ik heb op het moment m'n haar gemillimeterd, dat zal me wel lelijker maken ofzo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ruudt!! Wat krijgen we nu? Wat heb ik gemist?! Wat is er met je cam-chickie gebeurd?!
WTF? Wat een raar wijfquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:28 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik heb op het moment m'n haar gemillimeterd, dat zal me wel lelijker maken ofzo.Ze had namelijk al een haffel foto's gezien met haar.
Heb iig woensdagmiddag zitten cammen en toen ging ze midden in een gesprek "de was op hangen". Diezelfde avond en gisteren sprong ze een paar minuten na mijn begroeting op bezet.
Helaas pindakaas.
Ik zou zeggen, vertrouw op je vrouwelijke intuitie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:17 schreef Turbomuis het volgende:
Mja, ik zoek gewoon een reden, want ik weet het nog steeds niet zeker maar het is mij te toevallig dat je 2 dagen achter elkaar op bezet springt na mijn begroeting.quote:
Je 'springt' ook niet automatisch op bezet hoor, das een keuze die je maakt.. zo van.. 'klik' hop 'bezet'. Dus ik zou me ook aangesproken voelen als ik jou was!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:50 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Mja, ik zoek gewoon een reden, want ik weet het nog steeds niet zeker maar het is mij te toevallig dat je 2 dagen achter elkaar op bezet springt na mijn begroeting.
Jezus alweer een date, dat gaat snel zeg.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je 'springt' ook niet automatisch op bezet hoor, das een keuze die je maakt.. zo van.. 'klik' hop 'bezet'. Dus ik zou me ook aangesproken voelen als ik jou was!
Enniewee, NEXT!!!!!!
Om je gerust te stellen zal ik opbiechten dat ik vanavond ook een date had staan, die net een uur terug af heeft gezegd omdat.. I quote: "hij chagarijnig was en liever naar huis ging" na gezeik op zn werk. NOU... wat een knurft. Wederom voel ik me niet gedumpt gezien ik de beste jongen nog nooit heb ontmoet, maar stiekem ben ik dat natuurlijk wel een beetje...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je 'springt' ook niet automatisch op bezet hoor, das een keuze die je maakt.. zo van.. 'klik' hop 'bezet'. Dus ik zou me ook aangesproken voelen als ik jou was!
Enniewee, NEXT!!!!!!
Om je gerust te stellen zal ik opbiechten dat ik vanavond ook een date had staan, die net een uur terug af heeft gezegd omdat.. I quote: "hij chagarijnig was en liever naar huis ging" na gezeik op zn werk. NOU... wat een knurft. Wederom voel ik me niet gedumpt gezien ik de beste jongen nog nooit heb ontmoet, maar stiekem ben ik dat natuurlijk wel een beetje...
Ik heb vanmiddag m'n haar laten milimeterenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:28 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik heb op het moment m'n haar gemillimeterd, dat zal me wel lelijker maken ofzo.Ze had namelijk al een haffel foto's gezien met haar.
Heb iig woensdagmiddag zitten cammen en toen ging ze midden in een gesprek "de was op hangen". Diezelfde avond en gisteren sprong ze een paar minuten na mijn begroeting op bezet.
Helaas pindakaas.
Schatjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
als ik niet zo chagerijnig was van het geen werk hebben en daarom liever thuis blijf was ik je komen opvrolijken.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:58 schreef Godtje het volgende:
Ik heb ook een labiel wijf op RP. Daar krijg ik een interesse bericht van waar ik vriendelijk op reageer om vervolgens een geen interesse bericht terug te krijgen.
So far so good
Maar dat heeft ze nu al twee keer gedaan.
Het is wel zonde, want de klik was er absoluut.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Enniewee, NEXT!!!!!!
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Godt!! Tis een fakert!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:00 schreef picardmike het volgende:
[..]
It wasn't me maar het is vast een faker.
Awr..... *knuf*quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:53 schreef Spirit82 het volgende:
Dat afzeggen blijkt ook moeilijk te zijn de juf houdt nog steeds hoog bij laag vol dat ze een keer een date gaat voorstellen. Maar wanneer, niemand die het weet. Ik heb haar ondertussen maar een confronterende mail gestuurd. Dat ik het niet meer pik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:06 schreef Charles.Darwin het volgende:
Dates afzeggen lijkt makkelijker dan dates regelen
Goed zo! Je moet dat ook echt niet pikken. Jij bent ook een mens met gevoel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat afzeggen blijkt ook moeilijk te zijn de juf houdt nog steeds hoog bij laag vol dat ze een keer een date gaat voorstellen. Maar wanneer, niemand die het weet. Ik heb haar ondertussen maar een confronterende mail gestuurd. Dat ik het niet meer pik.
Hier trek ik de lijn en niet verder
Bel haar op ipv mailen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat afzeggen blijkt ook moeilijk te zijn de juf houdt nog steeds hoog bij laag vol dat ze een keer een date gaat voorstellen. Maar wanneer, niemand die het weet. Ik heb haar ondertussen maar een confronterende mail gestuurd. Dat ik het niet meer pik.
Hier trek ik de lijn en niet verder
Ik heb geen nummer van haar, ze heeft alleen mijn nummer. Maar sms'en doet ze ook niet.quote:
Oh zo'n type... dan blijf je maar vragen stellen en de ander zegt alleen "ok"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:53 schreef Ruudt het volgende:
Gesprekje begonnen met de reserve, geeft erge korte antwoorden en stelt weinig vragen terug..
Saai!
Die ziin zooooooooooooooooooooo irritant!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zo'n type... dan blijf je maar vragen stellen en de ander zegt alleen "ok"
Exactly!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die ziin zooooooooooooooooooooo irritant!!
Omdat vrouwen niet moeten denken dat ze hier zomaar mee wegkomen zal ik je maandag haar nummer wel even gevenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:11 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik heb geen nummer van haar, ze heeft alleen mijn nummer. Maar sms'en doet ze ook niet.
QFT!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:16 schreef Karina het volgende:
Ook irritant (niet echt datingsites gerelateerd) mensen die invisible inloggen en opeens tegen je beginnen te kletsen, stiekemerds.
Dat is eerder dom van die mensen, spring dan eerst ff op online.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:16 schreef Karina het volgende:
Ook irritant (niet echt datingsites gerelateerd) mensen die invisible inloggen en opeens tegen je beginnen te kletsen, stiekemerds.
Zoek de verschillen......quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:18 schreef Karina het volgende:
Oh ik kwam er vanmiddag achter dat mijn buurjongen wel erg leuk is eigenlijkhelaas, een beetje te jong (en hij heeft nog een tweelingbroer ook! daar had ik al een keer tegen gekletst, maar ik dacht dat dit dezelfde jongen was
).
Was ze niet lekker dan? Hmm.. nou dan moet het idd wel een labiel wijf zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fakerts gebruiken toch meestal een foto van een lekker wijf?
haha die tweelingbroer houdt van ijsjes in ieder geval, dat weet ik alvast (vriezer was vorig jaar kapot en toen heb ik hem mijn ijsjes gegeven).quote:
Uhoh, straks krijgen we de "iemand labiel noemen is fout" discussie weerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Was ze niet lekker dan? Hmm.. nou dan moet het idd wel een labiel wijf zijn
Hoezo ben jij meester?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:16 schreef right_turn het volgende:
[..]
Omdat vrouwen niet moeten denken dat ze hier zomaar mee wegkomen zal ik je maandag haar nummer wel even geven
He? Ze weet niet hoe chatten werkt? Maar wel hoe RP werkt, vaag.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:01 schreef MalleJongen het volgende:
Probeer ik al 2 dagen diverse keren te chatten met een mooie vrouw.
Krijg ik net een berichtje terug dat ze niet weet hoe dat dat werkt......met je HBO
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:36 schreef sjippen het volgende:
Vanmiddag een date gehad. De derde keer dat ik met een meisje via internet afsprak. Ik "screen" mijn dates redelijk nauwkeurig op voorhand. Dat wil zeggen dat er na wat over en weer mailen nog steeds wederzijdse interesse bestaat EN dat ik foto's van haar gezien heb die me echt wel aanstaan.
Ik kwam aan op de markt in haar stad en zij zat reeds op een terrasje. Mijn eerste indruk was dat ze een beetje gezet was maar wel op de goede plaatsen.Belangrijker: ze had een zeer lief snoetje en naarmate het gesprek vorderde, bleek ze nog intelligent, lief en down to earth te zijn ook!
![]()
Opeens zaten we al meer dan 4 uur te praten en ze maakte niet echt aanstalten om te vertrekken. Na betaald te hebben, zij wou per se betalen omdat ik van ver was gekomen, nog even wat gepraat voor we afscheid namen.
Een halfuurtje later kreeg ik een sms dat ze het zeer fijn had gevonden en dat ze een tweede keer afspreken zeker zag zitten.![]()
Intussen hebben we volgende week al afgesproken, we gaan een eindje fietsen!![]()
Wie weet!
Tja, ben ik nou zo slim of is zij zo dom....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
He? Ze weet niet hoe chatten werkt? Maar wel hoe RP werkt, vaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:00 schreef Karina het volgende:
Voor de Badooleden, wat een kansloos figuur dit:lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nipple-power!451 °F
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:00 schreef Karina het volgende:
Voor de Badooleden, wat een kansloos figuur dit:Haha, sexy motherfucker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo is dat dom? Als je direct online gaat dan ziet iedereen je en zit je weer aan tig gesprekken vast. Ik log ook altijd in op offline weergevenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:18 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat is eerder dom van die mensen, spring dan eerst ff op online.
Voordat je het gesprek begint ff op online springen en dan zet je hem maar op bezet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hoezo is dat dom? Als je direct online gaat dan ziet iedereen je en zit je weer aan tig gesprekken vast. Ik log ook altijd in op offline weergeven
Probleem is dat sommige mensen niet weten wat Bezet of Afwezig betekent op MSNquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Voordat je het gesprek begint ff op online springen en dan zet je hem maar op bezet.
Hoezo zit je aan gesprekken vast? Gewoon niet reageren en niet op online gaan, maar op bezet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hoezo is dat dom? Als je direct online gaat dan ziet iedereen je en zit je weer aan tig gesprekken vast. Ik log ook altijd in op offline weergeven
Dat is hun probleem dan..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Probleem is dat sommige mensen niet weten wat Bezet of Afwezig betekent op MSN
Nee hoor, je kan toch speciaal voor 1 iemand online gaan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:24 schreef GlenSpey het volgende:
Ik vind het eigelijk juist nogal raar om online te gaan en dan direct op bezet of afwezig. Je gaat toch juist online als je zin hebt in dat geouwehoer. Anders kun je ze net zo goed blokkeren
Ja, maar dan is het toch handiger om diegene vanuit offline msn aan te spreken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:25 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan toch speciaal voor 1 iemand online gaan?
Haha het blijft een heel gedoe uiteindelijk, hoe je het ook doet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:29 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het toch handiger om diegene vanuit offline msn aan te spreken?
Heb je later ook dat gezeur niet over waarom je niks terugzei tegen degenen bij wie je 'plots op afwezig ging toen ze je aanspraken'.
Age is just a number! Go for it!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:29 schreef Karina het volgende:
Krijg ik net een interesseberichtje op RP, ik denk, oh leuk, leeftijd: 26
Niks mis met groene sappige blaadjes tochquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:29 schreef Karina het volgende:
En jij bent...?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:29 schreef Karina het volgende:
Ze is ouder dan 26 want ze heeft een ICQ nummerquote:
En, al uitgebeld? Vertel....verteeeeeeeeeelquote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:30 schreef Turbomuis het volgende:
Net een hele tijd een leuk gesprek gehad via Paiq. En hij gaat zo bellen. Spannend! En leuk!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:29 schreef Karina het volgende:
Iets met een bruine beer en een oude fietsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:29 schreef Karina het volgende:
vertel!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:59 schreef Ijscodude het volgende:
De date is goed afgelopen! Eerste internetdate gelijk een goede:-)
Wat is dat nu voor logica?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ze is ouder dan 26 want ze heeft een ICQ nummer
Dan is ze laat met ICQ begonnen. Ik ben 30 en mijn nummer is een stuk lagerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:15 schreef Jabberwocky het volgende:
Karina is veertiger toch?
Ik had vroeger ook een ICQ nummer!
Mijn oude nummer (weet hem nog uit mn hoofd) is inmiddels door een Rus gejat.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:15 schreef Jabberwocky het volgende:
Karina is veertiger toch?
Ik had vroeger ook een ICQ nummer!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Iets met een bruine beer en een oude fiets
Die heeft haast !quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:30 schreef Turbomuis het volgende:
Net een hele tijd een leuk gesprek gehad via Paiq. En hij gaat zo bellen. Spannend! En leuk!
Haha er valt niet heel veel te vertellen hoor, maar het was super gezellig. We gingen eerst wat drinken en toen hebben we gewoon zo'n beetje 2,5 uur zitten praten over alles en nog wat. Er was geen enkel moment een ongemakkelijke stilte dus dat was heel fijn!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 06:33 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
En, al uitgebeld? Vertel....verteeeeeeeeeel
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:44 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Haha er valt niet heel veel te vertellen hoor, maar het was super gezellig. We gingen eerst wat drinken en toen hebben we gewoon zo'n beetje 2,5 uur zitten praten over alles en nog wat. Er was geen enkel moment een ongemakkelijke stilte dus dat was heel fijn! Ik kwam er achter dat we echt veel dezelfde smaak hebben qua films en muziek..
Daarna zijn we naar huis gegaan en hebben we de hele film Forrest Gump gekeken. We hadden hem allebei al iets van 5x gezien maar de 6e keer was nog leuker
Heb je haar kinderkamer gewit?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:44 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Haha er valt niet heel veel te vertellen hoor, maar het was super gezellig. We gingen eerst wat drinken en toen hebben we gewoon zo'n beetje 2,5 uur zitten praten over alles en nog wat. Er was geen enkel moment een ongemakkelijke stilte dus dat was heel fijn!
Daarna zijn we naar huis gegaan en hebben we de hele film Forrest Gump gekeken. We hadden hem allebei al iets van 5x gezien maar de 6e keer was nog leuker
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:46 schreef Silenus het volgende:
You can say that again, inderdaad!
Maarreh, wat we natuurlijk willen weten, een vraag die op onze lippen brandt, de hamvraag:
IS ER GETONGELD?!
quote:
Haha gelijk heb je Ijscodude! Op een eerste date behoor je niet te ver te gaan! De vrouw heeft immers ook gevoel, en het is altijd leuker om iets op te bouwen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:01 schreef Ijscodude het volgende:
Ja en nee; het was ook mijn intentie niet om gelijk de eerste avond meer te doen. Het is niet voor niets de eerste date!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:05 schreef Silenus het volgende:
Hehehe heel verstandig, er lezen vrouwen mee, dus dan houden we dat lulverhaal van 'alleen zoenen op de eerste date' braaf in stand! Je weet nooit of het nog van pas komt!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha gelijk heb je Ijscodude! Op een eerste date behoor je niet te ver te gaan! De vrouw heeft immers ook gevoel, en het is altijd leuker om iets op te bouwen!
Hehehe heel verstandig, er lezen vrouwen mee, dus dan houden we dat lulverhaal van 'alleen zoenen op de eerste date' braaf in stand! Je weet nooit of het nog van pas komt!
Om uit de friendzone te blijven moet je wel gelijk actie ondernemen, sexuele spanning opbouwen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:01 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ja en nee; het was ook mijn intentie niet om gelijk de eerste avond meer te doen. Het is niet voor niets de eerste date!
Vergeet het maar!quote:Hallo bezoekster,
Dus je zag mijn foto en was nieuwsgierig naar de rest van het verhaal?
Welkom in mijn wereld! Een wereld waarin jij je weer vrouw mag voelen. Een wereld waarin jij je vast thuis zult voelen
Ben je er klaar voor? Doe dan je ogen dicht en laat me je meevoeren!
Als je ze opent zit je aan een kleine houten tafel, de ober schenkt net een glas rosé voor je in. Hij geeft je de kaart... tapas! We proosten...
Je knippert kort met je ogen, het restaurant is verdwenen, waar is het restaurant? Het antwoord kan je niets meer schelen wanneer ik je op de zonnige klanken van Zuidamerikaanse muziek laat rondspinnen.
Licht duizelig open je je ogen, onze blikken laten elkaar niet meer los. Ik kus je welterusten, en natintelend val je naast me in slaap
Welkom in mijn wereld!
Ja, en een klein beetje om het feit dat vrouwen denken dat je door dat profiel zo'n vent-zonder-ballen bent die houdt van geurkaarsen en romantisch doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:12 schreef right_turn het volgende:
Het gaat alleen maar om de foto die er op het profiel staat !
Vrouwen spreek je aan op hun gevoel! Uiteraard gaan ze ook voor de keiharde porneau, maar bij een vrouw moet je het tempo langzaam opvoeren, bij een man is het van 0 -100 in 10 seconden!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, en een klein beetje om het feit dat vrouwen denken dat je door dat profiel zo'n vent-zonder-ballen bent die houdt van geurkaarsen en romantisch doen.
Vrouwen willen dat niet, die willen gewoon een stoere vent die hen neemt op de keukentafel als 'ie daar zin in heeft. Zonder al dat zoete gedoe over rozen, 'laat je meevoeren', 'natintelen' en andere gayshit.
Er stond eerst toch heel iets anders dan "natintelend"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:12 schreef right_turn het volgende:
Om nog even op profielteksten terug te komen:
[..]
Vergeet het maar!
Het gaat alleen maar om de foto die er op het profiel staat !
In ieder geval voor het krijgen van reacties. Geen idee hoe het is bij het zelf versturen van reacties. Geen betaald lid![]()
Ja idd, iets vunzigs geloof ik.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:34 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Er stond eerst toch heel iets anders dan "natintelend"
Uitgewoond!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:34 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Er stond eerst toch heel iets anders dan "natintelend"
Jaar of tien geleden gok ik? Ik zou het niet meer weten. En ik ben in de 40 inderdaad, 26 is toch echt te jong. Boven de 35 graag.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan is ze laat met ICQ begonnen. Ik ben 30 en mijn nummer is een stuk lager
10 jaar verschil gaat ook prima weet ik uit ervaring....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaar of tien geleden gok ik? Ik zou het niet meer weten. En ik ben in de 40 inderdaad, 26 is toch echt te jong. Boven de 35 graag.
Via ICQ kreeg je destijds anders de vreemdste berichten binnen, je had (hebt) toch zo'n functie "find random friend" of iets dergelijks? Ik gebruik het ICQ programma niet meer (wel het nummer, maar via een ander programma), dus ik weet niet meer precies hoe dat ook weer heette.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:02 schreef Silenus het volgende:
Ik had ICQ in 1999. Toen wist ik nog niet eens dat er gedate kon worden via het internet.
Die heb ik nog steeds, ook voor MSN, uhuh zoiets als er een berichtje is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:19 schreef Krullehoofd het volgende:
Ik weet alleen nog van ICQ dat het zo'n leuk geluidje maakte. En op de een of andere manier werd ik altijd gevonden door hopeloze braziliaanse meiden...
MSN update statussen niet altijd netjes. Omdat je een berichtje stuurt wordt een statusupdate geforceerd. En dan lijkt het alsof de ander actief zichzelf offline zet of op bezet zet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:50 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Mja, ik zoek gewoon een reden, want ik weet het nog steeds niet zeker maar het is mij te toevallig dat je 2 dagen achter elkaar op bezet springt na mijn begroeting.
Ook dat is niet waar. Als je iets fullscreen opent (film of game), dan spring je automatisch op bezet.quote:Je 'springt' ook niet automatisch op bezet hoor, das een keuze die je maakt.. zo van.. 'klik' hop 'bezet'. Dus ik zou me ook aangesproken voelen als ik jou was!
Edit: Oh wacht, ik snap hem al hehequote:
Om half 7 (toen je dit berichtje stuurde) was ik net een kwartier van de telefoon. Meer dan twee uur aan de lijn gezeten. Was gezellig, was interessant, geen stiltes, het klikte prima.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 06:33 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
En, al uitgebeld? Vertel....verteeeeeeeeeel
Haast? Bellen is toch veel handiger, als je niet van msn houd?quote:
je doet je nick eer aan...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:19 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Haast? Bellen is toch veel handiger, als je niet van msn houd?
Uiteraard. Ik doelde meer op het tijdstip.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:19 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Haast? Bellen is toch veel handiger, als je niet van msn houd?
Nou, ik dacht dat Picard het over dates had (0 voor de heren, 7 voor de dames), maar inmiddels hadden al meer heren hun date-escapades gemeld, dus het was al lang geen 0-7 meerquote:
Idd. Als ik een nieuw iemand op MSN heb, dan word ik echt élke dag gestoord. En dat hoeft voor mij gewoon niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:41 schreef Knipoogje het volgende:
Verder heb ik er zelf ook een hekel aan als mensen waarmee het toevallig goed klikte over MSN vervolgens elke dag zodra ik online ben contact zoeken als ik net een film wil gaan kijken ofzo. Eigenlijk zou iedereen moeten openen met een 'hoi, stoor ik?' ipv een 'hoihoi!!! hoe is ie?'
Dat heb ik ook. Wat uiteindelijk ook resulteert in gesprekken die nergens over gaanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Als ik een nieuw iemand op MSN heb, dan word ik echt élke dag gestoord. En dat hoeft voor mij gewoon niet.
Ik sta meestal op online, maar als ik wel online wil, maar zelf wil uitmaken met wie ik praat zet ik hem op afwezig(kan je "legaal" mensen negeren die tegen je aan gaan praten) en wil ik alleen maar heel ff kijken of ik nieuwe mail heb zet ik m op offline weergeven..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Als ik niet offline sta, sta ik wel op bezet. Dan kan ik 'ongestoord' met één iemand praten die niet in de spagaat schiet als ik niet binnen tien seconden antwoord.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:50 schreef JoeBravo het volgende:
Als m'n pc aan staat sta ik op online op MSN. Kans dat ik aangesproken word op MSN is toch nihil.
Je wilt liever dat ze een foto stuurt, zodat jij vervolgens weer een bericht stuurt, terwijl zij toch niks van je wil weten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:01 schreef ManAtWork het volgende:
'Foto op verzoek'
Berichtje gestuurd met natuurlijk een vriendelijk verzoek om een foto.
Krijg je alleen een 'geen interesse'-berichtje terug.
Jaja, als je niet eens de moeite wilt nemen om een berichtje terug te sturen, zet het er dan niet bij.
Lijkt me toch dat ze minimaal een berichtje terug kan sturen met wat inhoud.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:04 schreef Superlam het volgende:
[..]
Je wilt liever dat ze een foto stuurt, zodat jij vervolgens weer een bericht stuurt, terwijl zij toch niks van je wil weten.
Dan kan ze het toch maar beter meteen laten weten.
Waarom lees ik in dat soort berichten altijd:'je moet hier echt even kijken!'quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:42 schreef MalleJongen het volgende:
Waarschuwing, niet gaan kijken NL68508320
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige verbouwingen lukken nu eenmaal beter als anderequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:42 schreef MalleJongen het volgende:
Waarschuwing, niet gaan kijken NL68508320
Daar heeft een plastisch chirurg wel een flink aantal behandelingen voor nodig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Sommige verbouwingen lukken nu eenmaal beter als andere
Ik vind het juist super om mijn vriendin via het internet ontmoet te hebben (Paiq)... en ik laat het iedereen ook graag wetenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:44 schreef Hank- het volgende:
4 Maanden geleden iemand leren kennen via Parship (niet betalend lid uiteraard, je kunt je e-mailadres kwijt bij 'muzieksmaak'), niet met de intentie om direct een relatie te beginnen. Maar het klikte, en er volgde aardig wat dates. Rustig aan gedaan, en sinds vrijdag mag ik haar de mijne noemen. Beetje vreemd alleen om het aan je omgeving te vertellen dat we elkaar op deze manier hebben ontmoet ... (19 & 21 jaar)... Iemand tips hiervoor? Of gewoon simpelweg schijt aan hebben
?
niks mis mee om je vriend(in) via het internet te ontmoeten! ~~ Youre soulmate can be anywere... ~~quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:44 schreef Hank- het volgende:
4 Maanden geleden iemand leren kennen via Parship (niet betalend lid uiteraard, je kunt je e-mailadres kwijt bij 'muzieksmaak'), niet met de intentie om direct een relatie te beginnen. Maar het klikte, en er volgde aardig wat dates. Rustig aan gedaan, en sinds vrijdag mag ik haar de mijne noemen. Beetje vreemd alleen om het aan je omgeving te vertellen dat we elkaar op deze manier hebben ontmoet ... (19 & 21 jaar)... Iemand tips hiervoor? Of gewoon simpelweg schijt aan hebben
?
Niks om geven. Je omgeving komt daar (als het serieus is) toch wel achter, en heeft er ook een eigen oordeel over wat je toch niet kan veranderen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:44 schreef Hank- het volgende:
?
'Parship' klinkt wel fout trouwens. Voor een 19/21 jarige kun je dan beter zeggen dat je elkaar via paiq hebt ontmoet. 'leuke chatsite waar je fotootje langzaam zichtbaar wordt'. Da's wat luchtiger.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:44 schreef Hank- het volgende:
?
Wat mij betreft dat dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:23 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Of gewoon simpelweg schijt aan hebben ja
Hoe dat zo? Wat voor reden werd er gegeven?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:10 schreef MMUFC het volgende:
Hmz.. gister te horen gekregen dat een 2e date er voor de komende weken even niet inzithopelijk blijft het bij uitstel en wordt het geen afstel..
simpelweg schijt aan hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:44 schreef Hank- het volgende:
?
Haar nichtje(die ze volgens mij meer als vriendin beschouwt) gaat voor 3 maanden naar Afrika, en daardoor heeft ze het druk..quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Wat voor reden werd er gegeven?
slecht excuusquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:26 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Haar nichtje(die ze volgens mij meer als vriendin beschouwt) gaat voor 3 maanden naar Afrika, en daardoor heeft ze het druk..
En daardoor heeft ze de komende twee weken tijd geen enkele gelegenheid om af te spreken? Hmm. Was ze na afloop van de eerste date wel enthousiast?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:26 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Haar nichtje(die ze volgens mij meer als vriendin beschouwt) gaat voor 3 maanden naar Afrika, en daardoor heeft ze het druk..
Bullshit, zelfde als 'we zien elkaar wel weer hè !'quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:26 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Als je echt wil maak je wel tijd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:26 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ze vertelde het via een sms-je, en ik heb haar daarna nog niet gesproken. En ja ze was wel enthousiast, ze zei dat ze het erg leuk vond en ze zei tot de volgende keer.. en in de laatste weken was ze regelmatig de eerste die een sms-je stuurde.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:41 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
En daardoor heeft ze de komende twee weken tijd geen enkele gelegenheid om af te spreken? Hmm. Was ze na afloop van de eerste date wel enthousiast?
Dat dikgedrukte heb ik ook vaak genoeg gehoord, om vervolgens nooit meer iets van ze te horen....quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:53 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ze vertelde het via een sms-je, en ik heb haar daarna nog niet gesproken. En ja ze was wel enthousiast, ze zei dat ze het erg leuk vond en ze zei tot de volgende keer.. en in de laatste weken was ze regelmatig de eerste die een sms-je stuurde.
En ik had twee weken geleden voorgesteld om weer een keer af te spreken, en daar reageerde ze ook heel positief op en eerdere deze week zei ze nog dat ze aanstaande dinsdag weet of ze over ander halve week af kon spreken..
Dus hopelijk spreek ik haar vandaag nog.. maar wil ook weer niet te veel pushen..
Nee okee.. maar waarom stuurt ze dan nog vaak sms-jes.. en waarom zegt ze in eerste instantie dat ze het leuk vind om weer een keer af te spreken..quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte heb ik ook vaak genoeg gehoord, om vervolgens nooit meer iets van ze te horen....
Proberen ze het lief te brengen om je niet meer te hoeven zien, heb zelf liever dat ze gewoon eerlijk zeggen wat ze er van vonden.... ben geen teer zieltje ofzo
Dat zeg ik net.... is gewoon een manier om niet te hoeven zeggen dat het niet voor herhaling vatbaar is...quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:02 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Nee okee.. maar waarom stuurt ze dan nog vaak sms-jes.. en waarom zegt ze in eerste instantie dat ze het leuk vind om weer een keer af te spreken..
Sommige vrouwen vinden het moeilijk om je direct af te wijzen en doen het stapsgewijs..quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:02 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Nee okee.. maar waarom stuurt ze dan nog vaak sms-jes.. en waarom zegt ze in eerste instantie dat ze het leuk vind om weer een keer af te spreken..
Daar moeten die vrouwen maar eens snel vanaf stappen, wat een onzin is dat zeg!quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:41 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden het moeilijk om je direct af te wijzen en doen het stapsgewijs..
3 maandenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:47 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Daar moeten die vrouwen maar eens snel vanaf stappen, wat een onzin is dat zeg!
M'n ex heeft er 3 maanden over gedaan om al haar spullen hier op te halen, had ze tegen m'n moeder gezegd dat ze dat deed omdat anders de klap voor mij te groot was.
Deed ik ook wel eens. Soms denk je dat ze het niet aankunnen, dan bouw je langzaam je enthousiasme wat af.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:41 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden het moeilijk om je direct af te wijzen en doen het stapsgewijs..
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Deed ik ook wel eens. Soms denk je dat ze het niet aankunnen, dan bouw je langzaam je enthousiasme wat af.
Dat is lekker makkelijk inderdaadquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:51 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Leek er wel op idd en het dan af proberen te schuiven uit schaamte ofzo.
Oh ik bedoel niet dat ik niks meer van me laat horen, maar wel dat ik het nog wat 'aardig' inpak allemaal.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:52 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
![]()
( die pan moet een hammer zijn)
Whehequote:Op zondag 1 augustus 2010 13:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh ik bedoel niet dat ik niks meer van me laat horen, maar wel dat ik het nog wat 'aardig' inpak allemaal.
Het standaard-praatje 'ik mis toch een beetje die klik, ik denk niet dat ik verliefd op je word, je bent wel echt gezellig maar ik mís iets, ik ben niet klaar voor een relatie, blablablabla'
betekent altijd
'ik kan er toch niet mee omgaan dat je zo'n dikke reet hebt, je zeikt teveel, je hebt een stom hinnikend lachje, je kan niet pijpen, je lult teveel over je ex en je bent te zwaar op de hand'.
Heb ik liever..quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
'ik kan er toch niet mee omgaan dat je zo'n dikke reet hebt, je zeikt teveel, je hebt een stom hinnikend lachje, je kan niet pijpen, je lult teveel over je ex en je bent te zwaar op de hand'.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh ik bedoel niet dat ik niks meer van me laat horen, maar wel dat ik het nog wat 'aardig' inpak allemaal.
Het standaard-praatje 'ik mis toch een beetje die klik, ik denk niet dat ik verliefd op je word, je bent wel echt gezellig maar ik mís iets, ik ben niet klaar voor een relatie, blablablabla'
betekent altijd
Btw dus jij hebt al vrij snel sex.. verkapte post dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Find out yourselfquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:00 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Is er iets van toepassing op jouw dan?
Haha, dat zeggen ze allemaal. Ik heb die smsjes van die Sarah geloof ik wel eens hier gepost die meteen losging nadat ik zei dat ze te serieus/zwaar op de hand voor me was.quote:
Duidelijke frustratie.. arm kind, heb je haar niet getroost?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, dat zeggen ze allemaal. Ik heb die smsjes van die Sarah geloof ik wel eens hier gepost die meteen losging nadat ik zei dat ze te serieus/zwaar op de hand voor me was.
"ACH WAT WEET JIJ DAAR NOU VAN, JE KENT ME NIET, MAARGOED DAN VIND JE ME TOCH NIET LEUK!!'
En?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:27 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb een berichtje
Zag dat jij ook uit ... kwam.
Jammer van je foto's dat die zo belicht is.
Maar denk niet dat ik joun type ben. Je valt vast op. Lang, slank en blond.
.hyves.nl staat wel foto van mij.
Groetjes
"Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij!"quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, dat zeggen ze allemaal. Ik heb die smsjes van die Sarah geloof ik wel eens hier gepost die meteen losging nadat ik zei dat ze te serieus/zwaar op de hand voor me was.
"ACH WAT WEET JIJ DAAR NOU VAN, JE KENT ME NIET, MAARGOED DAN VIND JE ME TOCH NIET LEUK!!'
Degene die dat schreef is waarschijnlijk ook niet al te snugger. Als je op voorhand al met zo'n onzeker bericht aan komt zetten dan kun je het bij de meesten wel schudden. Hou je alleen de echte zielepoten over.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:27 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb een berichtje
Zag dat jij ook uit ... kwam.
Jammer van je foto's dat die zo belicht is.
Maar denk niet dat ik joun type ben. Je valt vast op. Lang, slank en blond.
.hyves.nl staat wel foto van mij.
Groetjes
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:12 schreef MalleJongen het volgende:
Ik ben ook niet leuk, blijkbaar. Heb al aardig wat berichtjes verstuurd, maar reageren, ho maar.
En die pakketten met eisen, je maakt eerder kennis met Beatrix, dan met een van die vrouwen op RP.
Ben er wel even klaar mee
Als ik zo die verhalen hier eens lees, dan kan je wel eens gelijk hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
![]()
Ik heb niet het idee dat dat op andere datingsites anders is
Inderdaad.... helemaal als er staat: ik reageer altijdquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:46 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Als ik zo die verhalen hier eens lees, dan kan je wel eens gelijk hebben.
Zelfs een "geen interesse" berichtje is al te veel om te versturen, wat ben je dan voor trut.
Nou, dan ben ik blijkbaar een trutquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:46 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Als ik zo die verhalen hier eens lees, dan kan je wel eens gelijk hebben.
Zelfs een "geen interesse" berichtje is al te veel om te versturen, wat ben je dan voor trut.
Kan me wel voorstellen dat jij aardig wat reacties krijgtquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik blijkbaar een trut, want ik ga echt niet op alle berichtjes die ik krijg reageren. Geen reactie staat gelijk aan geen interesse. Maar om nou deze hele discussie weer van voren af aan te gaan voeren...
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat jij aardig wat reacties krijgt
Wat? Ze ziet er toch leuk uit?quote:
Oh hoi trutquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik blijkbaar een trut, want ik ga echt niet op alle berichtjes die ik krijg reageren. Geen reactie staat gelijk aan geen interesse. Maar om nou deze hele discussie weer van voren af aan te gaan voeren...
Ja Ruudt, leer ervan jongenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat? Ze ziet er toch leuk uit?
Dat heet gewoon attent zijn
quote:
Zij ook!quote:haha leuk profiel, en ondeugendkoppie, mijn complimenten.
Grappige woordkeus trouwens 'uitgewoond'![]()
Nog zo'n dooddoenerquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:13 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
"Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij!"
En toch is het wel waarquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:10 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Nog zo'n dooddoener![]()
Als je dat niet begrijpt, dan heb je echt een plaat voor je kop !
Wat is nu eigenlijk het nut van die battle-dates ? Om aan te tonen hoe alfa je wel niet bent ofzo ?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:12 schreef MMUFC het volgende:
Het gaat goed met mijn battle-dates vandaag..
Ging de eerste off line op het moment dat de battle date start, de tweede keer dat ik op een battle date reageer.. de battle date is al 5 minuten bezig en zijn heeft nog niets gezegd..
Nee serieus!! Zoiets zeg je toch omdat jij die "klik" niet met iemand voelt? Dan ligt het toch "aan jou"?quote:
Vanuit dat perspectief bekijkend, kan ik niet anders dan je gelijk te geven.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee serieus!! Zoiets zeg je toch omdat jij die "klik" niet met iemand voelt? Dan ligt het toch "aan jou"?
Als je dooddoeners en andere clichés wilt vermijden, dan moet je vooral onderstaand profiel op RP niet lezenquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je dooddoeners en andere clichés wilt vermijden, dan moet je vooral onderstaand profiel op RP niet lezen.
Gelukkig kan ik niet meer op RPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
quote:Welkom op m'n profiel. Ik heb het opgesierd met wat recente vakantie foto's.
Deze zijn genomen op Rhodos, Griekenland.
Het was weer zeer gezellig en relaxed: kortom erg veel lol gehad
Dit keer was ik met een goede vriend maar misschien ga ik volgende keer wel met jou?
Nou wie weet wat er van komt! Stuur gerust een berichtje!
Of loop ik iets te hard van stapel?
Gewoon een dagje uit in Nederland is ook prima, ik vind de meeste dingen wel leuk om te doen
Dus doe gewoon een suggestie, dan komen we er vast wel uit.
Over mezelf:
28 jaar, IT-er (en niet het type IT-er dat 's avonds alleen maar met computers bezig is, don't worry)
rustige persoonlijkheid, niet religieus.
Brede interesses: sport, actualiteiten, geschiedenis, techniek etc etc
woon in Enschede, geboren in de Achterhoek
Hou niet zo van: mensen met korte lontjes en zeurkousen
Goedgekeurdquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Iemand zin om deze tekst als profiel te beoordelen? Ik probeer een beetje origineel te zijn.
Als het niks is, kraak het gerust af
[..]
Zet er iets onzinnigs neer... trapezewerkster of zoquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen mijn account op RP ook maar weer eens actief gemaakt.
Nog even advies nodig voor die eeuwige stomme werkvraag;ik zit in de ziektewet vanwege psychische problemen. Nu heb ik bij 'werk' ingevuld van "vertel ik later". In mijn profieltekst komt er ook niks van carriere of ambitie mbt werk naar voren, dus ik denk dat mannen die daar erg op uit zijn me gelijk al wel over slaan
. Is het iets wat je wel zou willen weten? Als je op zoek bent ? Of diegene een baan heeft of niet? En of hij/zij in de ziektewet zit? Of zou je dat niks uitmaken?
Ik zal wel een oppervlakkige lul zijn maar ik zou het willen weten. Dat hoeft niet in font size 200 op je profiel gelijk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen mijn account op RP ook maar weer eens actief gemaakt.
Nog even advies nodig voor die eeuwige stomme werkvraag;ik zit in de ziektewet vanwege psychische problemen. Nu heb ik bij 'werk' ingevuld van "vertel ik later". In mijn profieltekst komt er ook niks van carriere of ambitie mbt werk naar voren, dus ik denk dat mannen die daar erg op uit zijn me gelijk al wel over slaan
. Is het iets wat je wel zou willen weten? Als je op zoek bent ? Of diegene een baan heeft of niet? En of hij/zij in de ziektewet zit? Of zou je dat niks uitmaken?
Klinkt een beetje alsof je een spreekbeurt gaat houdenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Iemand zin om deze tekst als profiel te beoordelen? Ik probeer een beetje origineel te zijn.
Welkom op m'n profiel. Ik heb het opgesierd met wat recente vakantie foto's.
Deze zijn genomen op Rhodos, Griekenland.
Weer gezellig? Dit was dus niet je eerste reis? Je bent dus blijkbaar reislustig ingesteld? Misschien dat je daar iets meer over kan vertellen?quote:Het was weer zeer gezellig en relaxed: kortom erg veel lol gehad
Wie weet wat waar van komt? Van het samen op vakantie gaan? Zoals het er nu staat wil je eerst samen met een vrouw op vakantie en daarna pas eens gaan daten en kennismakenquote:Dit keer was ik met een goede vriend maar misschien ga ik volgende keer wel met jou?
Nou wie weet wat er van komt!
Afgaande op vorige stukje: JA!!!quote:Stuur gerust een berichtje!
Of loop ik iets te hard van stapel?
Ok , je wil echt gelijk een reis maken???quote:Gewoon een dagje uit in Nederland is ook prima, ik vind de meeste dingen wel leuk om te doen
Dus doe gewoon een suggestie, dan komen we er vast wel uit.
Ik zou wat meer kwaliteiten van jezelf benoemen. Je noemt nu 2 feiten (je leeftijd en je functie) vervolgens 1 karaktereigenschap van je (dat je rustig bent) en vervolgens nog iets wat je niet bent. Daar is erg weinig uit op te maken. Dit is altijd lastig, maar vraag anders eens aan je vrienden of familie hoe ze jou zouden beschrijven? Ben je aardig, behulpzaam, romantisch, kan je goed luisteren, serieus of meer speels? Etc.quote:Over mezelf:
28 jaar, IT-er (en niet het type IT-er dat 's avonds alleen maar met computers bezig is, don't worry)
rustige persoonlijkheid, niet religieus.
Etc etc is echt een enorme dooddoener in een advertentie. Haal dat aub weg en vul het OF in met je interesses of laat het leeg.quote:Brede interesses: sport, actualiteiten, geschiedenis, techniek etc etc
Ik denk dat niemand daarvan houdtquote:woon in Enschede, geboren in de Achterhoek
Hou niet zo van: mensen met korte lontjes en zeurkousen
Wahahahaquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:56 schreef right_turn het volgende:
[..]
Zet er iets onzinnigs neer... trapezewerkster of zo
Hangt volledig van de persoon af. Vaak kunnen mensen er niks aan doen en persoonlijk vind ik het prettig als dat wel snel bekend wordt gemaakt tijdens een chat of msn gesprek ofzo. Stel dat je iemand treft die het wel erg vind, hoef je er geen energie meer in te steken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
Paiqquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:12 schreef MMUFC het volgende:
Het gaat goed met mijn battle-dates vandaag..
Ging de eerste off line op het moment dat de battle date start, de tweede keer dat ik op een battle date reageer.. de battle date is al 5 minuten bezig en zijn heeft nog niets gezegd..
Dat ben ik het helemaal mee eens! Ik zou het dan ook zeker vertellen op een date of in een mail oid (heb dit tot nu toe ook gedaan en dat werd altijd goed ontvangen).quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hangt volledig van de persoon af. Vaak kunnen mensen er niks aan doen en persoonlijk vind ik het prettig als dat wel snel bekend wordt gemaakt tijdens een chat of msn gesprek ofzo. Stel dat je iemand treft die het wel erg vind, hoef je er geen energie meer in te steken.
En als iemand het niet erg vind, kan hij/zij altijd nog kijken of het wat wordt. Maar dat laat ik niet direct afhangen van iemand z'n werkstatus...
Ik zou ook gaan voor de optie ´´vertel ik later´´quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:10 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens! Ik zou het dan ook zeker vertellen op een date of in een mail oid (heb dit tot nu toe ook gedaan en dat werd altijd goed ontvangen).
Maar ik ben bang dat ik mezelf gelijk buitenspel zou zetten als ik in mijn profieltekst al gelijk vertel hoe en wat.
Ja in de profieltekst is inderdaad niet goed.... dan krijg je vaak wel een stempel van mensen...quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:10 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens! Ik zou het dan ook zeker vertellen op een date of in een mail oid (heb dit tot nu toe ook gedaan en dat werd altijd goed ontvangen).
Maar ik ben bang dat ik mezelf gelijk buitenspel zou zetten als ik in mijn profieltekst al gelijk vertel hoe en wat.
Zoals al vaker hier is gezegd. De RP vrouwen kijken voornamelijk naar je foto en dan heel misschien naar de rest van je profiel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik doe als man echt hetzelfde hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:14 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Zoals al vaker hier is gezegd. De RP vrouwen kijken voornamelijk naar je foto en dan heel misschien naar de rest van je profiel.
Daarvoor moeten we de rest van het profiel beoordelen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:10 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dat ben ik het helemaal mee eens! Ik zou het dan ook zeker vertellen op een date of in een mail oid (heb dit tot nu toe ook gedaan en dat werd altijd goed ontvangen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |