Mijn ex-vriendin bleef ook nog gewoon de eerste 2 maanden op RP ingeschreven staan. Ze deed dat omdat ze de berichtjes vaak 'grappig' vondquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:05 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik heb op Knuz ook wel eens een profiel zien staan met als enige tekst:
"Hallo,
Ik heb sinds xx-xx-xxxx(datum van een maand of 4 geleden) een hele lieve vriend.
Groetjes [insert naam]"
En die ben ik regelmatig tegengekomen bij mijn online matches. Ik vraag me dan af wat zo'n meid op een datingsite zoekt terwijl ze al een paar maanden een vriend heeft..
Maar die kunnen nog verwachten dat ze aandacht krijgen, lelijke mormels snappen het gewoon niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet alleen knappe mensen willen aandacht hoor.
True that, maar dat neemt niet weg dat er genoeg zijn die het toch proberen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Maar die kunnen nog verwachten dat ze aandacht krijgen, lelijke mormels snappen het gewoon niet.
ik ga er vandaag een opzettenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef Techno het volgende:
Ik niet, maar waar blijven die verhalen aychelle?
Next !quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:44 schreef aychelle het volgende:
Van: vrouw
Voor man:
Hallo daar, of moet ik eigenlijk meteen ‘’dag lieve schat’’ zeggen.
Nee, dat doe ik niet sorrie. … graag zou ik namelijk jou eerst beter leren kennen voordat ik ‘’schat’’ zeg. En hopelijk wil jij mij ook beter leren kennen. Ik kan het kort houden, ik het lang houden maar het liefst gewoon ergens tussenin. En dat is precies wat ik zelf ook ben; ergens tussenin. Ik ben niet té lief, maar ook niet onaardig, niet bloedmooi maar ook niet lelijk. Ook hoef jij niet bang te zijn dat ik achter je geld aan zit. Betrouwbaarheid staat daarom voor mij op nr. 1
Dus heb jij na het lezen van dit verhaaltje van; hé die meid wil ik beter leren kennen. Aarzel dan niet en stuur me een mail, en wie weet zitten we over een week samen gezellig op de bank een filmpje te kijken
Lieve groet,
….
Zo'n lang berichtje.. en dan eigenlijk gewoon niets zeggen...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:44 schreef aychelle het volgende:
Van: vrouw
Voor man:
Hallo daar, of moet ik eigenlijk meteen ‘’dag lieve schat’’ zeggen.
Nee, dat doe ik niet sorrie. … graag zou ik namelijk jou eerst beter leren kennen voordat ik ‘’schat’’ zeg. En hopelijk wil jij mij ook beter leren kennen. Ik kan het kort houden, ik het lang houden maar het liefst gewoon ergens tussenin. En dat is precies wat ik zelf ook ben; ergens tussenin. Ik ben niet té lief, maar ook niet onaardig, niet bloedmooi maar ook niet lelijk. Ook hoef jij niet bang te zijn dat ik achter je geld aan zit. Betrouwbaarheid staat daarom voor mij op nr. 1
Dus heb jij na het lezen van dit verhaaltje van; hé die meid wil ik beter leren kennen. Aarzel dan niet en stuur me een mail, en wie weet zitten we over een week samen gezellig op de bank een filmpje te kijken
Lieve groet,
….
Dat is ook een kunst op zichquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:50 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zo'n lang berichtje.. en dan eigenlijk gewoon niets zeggen...
Was het dan een berichtje dat jij wilde sturen aan iemand dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:09 schreef aychelle het volgende:
ach, jullie kunnen het zelf natuurlijk zoveel beter!![]()
ik verzin wel een nieuw verhaaltje
ik ga het niemand sturen, zit zelf namelijk niet op datingsites. Maar ik dacht misschien een ideetje voor anderenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:21 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Was het dan een berichtje dat jij wilde sturen aan iemand dan?
Ik dacht dat het een berichtje was wat je gevonden had van iemand..
Ow zoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:38 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik ga het niemand sturen, zit zelf namelijk niet op datingsites. Maar ik dacht misschien een ideetje voor anderen(heb het zelf bedacht
heb je dan niet in je profiel staan van: Geen single moms!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:32 schreef xenobinol het volgende:
Ik word de laatste tijd geteisterd door 'single moms' van rond de 35-40 jaar oud die op zoek zijn naar en 'echte man'![]()
Hoewel ik duidelijk aangegeven heb niet geïnteresseerd te zijn in vrouwen die al reeds kinderen hebben, blijven ze komen![]()
Hoe houden jullie deze groep mensen buiten de deur?
Misschien moet ik het expliciet toevoegen, maar het staat wel in mijn profiel voorkeur. Waarom zoeken die dames dan alsnog contact? Zijn ze hopeloos?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:46 schreef aychelle het volgende:
heb je dan niet in je profiel staan van: Geen single moms!!
Misschien zoeken ze niet op hun matches maar op vrijgezellen in een bepaalde leeftijdscategorie..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Misschien moet ik het expliciet toevoegen, maar het staat wel in mijn profiel voorkeur. Waarom zoeken die dames dan alsnog contact? Zijn ze hopeloos?
Niet... Stel dat er een lekkere MILSWANCA tussen zitquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:32 schreef xenobinol het volgende:
Ik word de laatste tijd geteisterd door 'single moms' van rond de 35-40 jaar oud die op zoek zijn naar en 'echte man'![]()
Hoewel ik duidelijk aangegeven heb niet geïnteresseerd te zijn in vrouwen die al reeds kinderen hebben, blijven ze komen![]()
Even opgezocht in the urban dictionaryquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet... Stel dat er een lekkere MILSWANCA tussen zit
Mmm... in dat geval vallen ze direct af, ik zoek ook nog een vrouw die wel weet hoe ze de zoekfunctie correct weet te gebruikenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:01 schreef MMUFC het volgende:
Misschien zoeken ze niet op hun matches maar op vrijgezellen in een bepaalde leeftijdscategorie..
quote:hoi spirit
ik heb jouw profiel gelezen. en ik heb der wel interesse in
je lijkt me een leuke gezellige vrouw .
en je ziet der leuk en lief uit.
en ik ben zekers voor dingen in wat je zelf ook doet . in jouw profiel
en ik ben zelf ook op zoek naar een serieus relatie
waar een echte liefde uit ken ontstaan.
der is niks mooiers dan echt ware liefde
en dit is mijn msn bassieXXX@live.nl en email adres . als je wel interesse der in hebt
groetjes henk
Voor dit soort berichtjes zou ik inderdaad op rp blijven, ook als ik een relatie heb. Lachequote:
En en en ? Ga je terug msn-en ? Leuk joh !quote:
Aan de ene kant is het wel lachen, maar eigenlijk toch triest.quote:
Het is gewoon niet eerlijk verdeeld op de wereld, waarschijnlijk krijg je als vrouw veel meer komisch leesvoerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:03 schreef Turbomuis het volgende:
Voor dit soort berichtjes zou ik inderdaad op rp blijven, ook als ik een relatie heb. Lache
Ik had er van de week ook eentje, nou ja, die was dan 30, maar toch. Op zich zou ik een vrouw er niet direct voor afwijzen als ze een kind heeft, maar als ik dan dit lees in het profiel, vraag ik me af wat ze zoekt, een partner of een nieuwe vader voor haar kindquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:32 schreef xenobinol het volgende:
Misschien lees ik te selectief, maar die zinnen sprongen er toch echt wel uit in het profielquote:Hallo, Ik zoek een man die; (...) een vaderfiguur is (...) Kortom ik zoek eigenlijk iemand waarmee ik het huisje, boompje, beestje en kindje mee kan delen. (...)
Uiteraardquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:04 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
En en en ? Ga je terug msn-en ? Leuk joh !
Kindje delen... gewoon een zwaard meenemen naar de eerste date, Salomo-stijl.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien lees ik te selectief, maar die zinnen sprongen er toch echt wel uit in het profiel.
Joh, moet je doen ! Kèn je lachûh !quote:
No thanks, jij maakt me al genoeg aan het lachûh!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:03 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Joh, moet je doen ! Kèn je lachûh !
Mom i like to sleep with and never call again!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet... Stel dat er een lekkere MILSWANCA tussen zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |