Pos. | Rijder | Team | Punten |
1 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 157 |
2 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 143 |
3 | Mark Webber | Red Bull Racing | 136 |
4 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing | 136 |
5 | Fernando Alonso | Ferrari | 123 |
6 | Nico Rosberg | Mercedes Grand Prix | 94 |
7 | Robert Kubica | Renault | 89 |
8 | Felipe Massa | Ferrari | 85 |
9 | Michael Schumacher | Mercedes Grand Prix | 38 |
10 | Adrian Sutil | Force India F1 | 35 |
11 | Rubens Barrichello | Williams | 29 |
12 | Kamui Kobayashi | Sauber | 15 |
13 | Vitantonio Liuzzi | Force India F1 | 12 |
14 | Vitaly Petrov | Renault | 7 |
15 | Sebastien Buemi | Scuderia Toro Rosso | 7 |
16 | Jaime Alguersuari | Scuderia Toro Rosso | 3 |
17 | Nico Hulkenberg | Williams | 2 |
18 | Pedro de la Rosa | Sauber | 0 |
19 | Heikki Kovalainen | Lotus F1 | 0 |
20 | Karun Chandhok | HRT F1 Team | 0 |
21 | Lucas Di Grassi | Virgin Racing | 0 |
22 | Bruno Senna | HRT F1 Team | 0 |
23 | Jarno Trulli | Lotus F1 | 0 |
24 | Timo Glock | Virgin Racing | 0 |
25 | Sakon Yamamoto | HRT F1 Team | 0 |
Pos. | Team | Punten |
1 | McLaren-Mercedes | 300 |
2 | Red Bull Racing | 272 |
3 | Ferrari | 208 |
4 | Mercedes Grand Prix | 132 |
5 | Renault | 96 |
6 | Force India F1 | 47 |
7 | Williams | 31 |
8 | Sauber | 15 |
9 | Scuderia Toro Rosso | 10 |
10 | Lotus F1 | 0 |
11 | HRT F1 Team | 0 |
12 | Virgin Racing | 0 |
Datum | Tijd | Programma |
Za 31 juli | 13.55-15.15 uur | RTL GP: Formule 1 - Hongarije - Kwalificatie |
Zo 1 augustus | 13.00-13.55 uur | RTL GP: Formule 1 - Hongarije - Pre-show |
Zo 1 augustus | 13.55-16.00 uur | RTL GP: Formule 1 - Hongarije - Race |
Zo 1 augustus | 18.00-19.00 uur | RTL GP: Formule 1 - Hongarije - Samenvatting |
Datum | Tijd | Programma |
Za 31 juli | 13.10-15.15 uur | BBC1: Formule 1 - Hongarije - Kwalificatie |
Zo 1 augustus | 13.10-16.00 uur | BBC1: Formule 1 - Hongarije - Race |
Zo 1 augustus | 20.00-21.00 uur | BBC3: Formule 1 - Hongarije - Samenvatting |
Dag | Minimum | Maximum | Neerslagkans | Weerbeeld |
Vrijdag | 19 °C | 29 °C | 30 % | buien mogelijk |
Zaterdag | 18 °C | 31 °C | 20 % | licht bewolkt |
Zondag | 19 °C | 29 °C | 30 % | buien mogelijk |
Het probleem van schumi.quote:Also teams have found that this year’s narrower front tyres are rather weak in high speed corners, leading many cars to understeer. This ruse of Red Bull’s also helps offset that.
Met de knie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:57 schreef Treveo het volgende:
Ik weet dat ze bij Red Bull hun F-duct bedienen met de linkerhand, maar hoe doen ze bij Ferrari eigenlijk?
al afgelopenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:39 schreef Sally het volgende:
VT1 al bezig?
Thnxquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
al afgelopen
http://www.formula1.com/results/season/2010/835/6767/
Dat bericht is er de laatste paar keer wat bij in geschotenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:59 schreef Salatrel het volgende:
ik mis trouwens de spam dat het live te volgen is op fok sport
quote:Force India fined for new tyre blunder
Force India has been fined 5000 Euros for using a set of tyres on Paul di Resta's car in first practice that were not supposed to be used before Saturday.
The race stewards found that Force India had been in breach of Article 25.4 of Formula 1's sporting regulations when it used a set of prime tyres that should only have been run from Saturday morning's final practice session.
Article 25.4 states: "Each nominated driver will be allocated three sets of dry-weather tyres for use during P1 and P2, two of "prime" specification and one of "option" specification. These are the only dry-weather tyres which may be used during these sessions."
The tyre mix-up comes just one week after Force India was reprimanded at the German Grand Prix for accidentally fitting the wrong tyres to Vitantonio Liuzzi and Adrian Sutil's cars during an early pit stop.
Hmmm, gemist. Ik zie nog niet echt hoe dit meer dan enkele tienden van een seconde kan winnen overigens.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:12 schreef Peterselieman het volgende:
Die krik die Ferrari gebruikt is wel interessant om te zien. Lijkt een soort van plateau op te zitten waardoor de monteur alvast naar de zijkant kan gaan en de auto bij het wegtrekken al kan vertrekken.
Die tienden kunnen beslissend zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Hmmm, gemist. Ik zie nog niet echt hoe dit meer dan enkele tienden van een seconde kan winnen overigens.
Dat kan ja, maar tienden bij een pitstop van gemiddeld 20-25 seconden (in en uit) is niet heel veel tijdswinst.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die tienden kunnen beslissend zijn
klopt, maar je kunt ze wel direct of indirect gebruiken om een concurrent voorbij te gaan of juist voor te blijven.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:11 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar tienden bij een pitstop van gemiddeld 20-25 seconden (in en uit) is niet heel veel tijdswinst.
Dat betwijfel is dus juist. Om iemand in de pitstraat voorbij te komen zul je de pitstop (bij tegelijk binnenkomen) toch minimaal een seconde sneller moeten zijn. Slechts enkele tienden is dan niet genoeg denk ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar je kunt ze wel direct of indirect gebruiken om een concurrent voorbij te gaan of juist voor te blijven.
Ja dank! Goh, zou Vettel het weer goed doen deze VT?quote:
Volgens mij hadden ze die bij de vorige race ook al.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:12 schreef Peterselieman het volgende:
Die krik die Ferrari gebruikt is wel interessant om te zien. Lijkt een soort van plateau op te zitten waardoor de monteur alvast naar de zijkant kan gaan en de auto bij het wegtrekken al kan vertrekken.
Inderdaad, dat, met de in- en outlaps, is bepalend bij een mogelijke positiewijziging/behoud.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar je kunt ze wel direct of indirect gebruiken om een concurrent voorbij te gaan of juist voor te blijven.
Ja ik heb hem toen ook al gezien. Wel slim bedacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze die bij de vorige race ook al.
Klopt, dat gebruikte ze op Hockenheim ook al. Dacht dat het al langer in gebruik was, ook omdat er niemand iets over vermeld had.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze die bij de vorige race ook al.
volgens mij hebben ze die al heel lang?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze die bij de vorige race ook al.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:00 schreef kepler het volgende:
Ik was er echt van overtuigd dat het pas volgend weekend was
Vragen over de F1-Manager kan je in onderstaande topic stellen:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:01 schreef GrapeFruit het volgende:
Wat een gezelligheid hier zeg!
Ik ben op Fok helemaal niet van het forum, hang meer bij de FP en het F1-gedeelte rond en wist niet eens dat dit er was (shame on me).
Anyways, ik had een vraag over de manager mbt subleagues, waar kan ik deze stellen. Dit lijkt me niet het juiste topic ervoor en het is irritant als iemand dat soort berichten hier midden in zo'n topic post.
Kan iemand me vertellen hoe/waar/aan wie ik dit kan vragen? (wie ik moet pm-en bijv)
Dank je!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vragen over de F1-Manager kan je in onderstaande topic stellen:
FOK! F1-manager 2010 #4
Buiten de race-topics om hebben we ook nog het nieuwtjes topic, ik zou zeggen kom daar ook eens gezellig langsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:01 schreef GrapeFruit het volgende:
Wat een gezelligheid hier zeg!
Ik ben op Fok helemaal niet van het forum, hang meer bij de FP en het F1-gedeelte rond en wist niet eens dat dit er was (shame on me).
Ohja haha dat was ik even vergetenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze mogen bij de pitstops niet meer bijtanken
zowel vandaag als morgen kans op regen zeiden ze net op de bbcquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:49 schreef Mister_T het volgende:
Iets bekend over de weersvoorspellingen van het weekend.
Las woensdag wat berichten over regen, maar deze berichten zijn nu weer verdwenen van all sites..
Kut. Dan moet ik maken dat ik ergens een tv kan vinden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
![]()
voorbeschouwing is wel al bezig
Wat hebben ze nu weer gedaan?quote:
terugblik op hockenheimquote:
Dat was het stuk en het vet gedrukte slaat de spijker op zn kopquote:Button stopt als teamorders terugkeren
Jenson Button heeft verrassend verklaard dat hij meteen de Formule 1 de rug zal toekeren, mocht blijken dat het verbod op teamorders zou opgeheft worden.
"Waarom zou ik in de Formule 1 blijven, als je op voorhand al de nummer één of nummer twee van het team zou zijn?" stelde Button zich de vraag in Press Association Sport.
"In deze sport wil je gewoon winnen, en hoort elke rijder dezelfde kansen te krijgen. Als je dit niet doet zal de rijder geen enkele bijdrage kunnen leveren aan de sport. Het zou enkel maar gaan om teams die elkaar bekampen."
"Formule 1 mag dan wel een teamsport zijn, het rijderskampioenschap is in mijn ogen even belangrijk. Mocht de sport dit vergeten, zou ik meteen de Formule 1 de rug toekeren en elders mijn heil zoeken."
"Eén van de leukste dingen in de Formule 1, is het competitiegevoel met je teamgenoot. Wanneer je wereldkampioen wordt, besef je dat jij de beste rijder van het hele veld was. Als nu zou blijken dat er heel veel punten jou cadeau werden gedaan, zou je niet terecht fier op jezelf mogen zijn."
Button is zelf zeer tevreden dat McLaren beide coureurs gelijkwaardig behandelt. Natuurlijk bestaat de vrees dat het team zo de wereldtitel kan verliezen, zoals in 2007, maar volgens Button krijg je alleen maar meer respect als je op eigen kracht de titel kan behalen.
"Soms kan het voor een team schadelijk zijn als twee rijders vechten om een kampioenschap. Maar het kan tegelijkertijd een grote stimulans zijn om elkaar te pushen, zodat je de wagen sneller kan ontwikkelen. Er zijn altijd voor- en nadelen aan zo'n situatie."
Button was zelf ook vol lof over Felipe Massa. Hij vindt het knap dat hij zijn trots en reputatie op het spel zette voor zijn eigen team.
"Dat moet een zeer moeilijke situatie voor Felipe geweest zijn. Hij was in mijn ogen snel genoeg om de overwinning te behalen. De beslissing van Ferrari heeft alleen maar voor meer vraagtekens gezorgd. Veel mensen verwachten dat hij ook dit weekend moet wijken voor Fernando, dat moet voor hem behoorlijk lastig zijn."
helemaal mee eens idd, je teamgenoot is juist je eerste concurentquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was het stuk en het vet gedrukte slaat de spijker op zn kop
Dat kan je niet hard maken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:36 schreef Wombcat het volgende:
HIj heeft er vorig jaar zelf nog profijt van gehad. De gewijzigde strategie in Barcelona was natuurlijk gewoon een verkapte teamorder.
Dat is dus precies het probleem met 95% van de teamorders. Je kunt ze niet hard maken, dus ook niet verbieden.quote:
Iddquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:43 schreef Schunckelstar het volgende:
frank williams, wat een held![]()
mooi interview
En toch zal de snelheid wel in wat meer zitten, want die Red Bull is echt niet bij te houden op het moment.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:37 schreef Schunckelstar het volgende:
zo te zien beweegt de vleugel van ferrari net zo veel als die van red bull
Das vast een teamorder geweest naar Massaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:43 schreef ElmarO het volgende:
Button
Dat gat tussen Alonso en Massa is toch wel behoorlijk zeg.
"Felipe, Alonso is faster than you."quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Das vast een teamorder geweest naar Massa
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
"Felipe, make Alonso is faster than you."
Omdat hun racetrim toch een stukkie slechter is dan hun quali.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:57 schreef DeeBee het volgende:
Iedereen staat op een paar tienden van elkaar op deze baan, maar dan wel op een seconde achter de Red Bulls, jezus zeg, hoe kunnen die gasten niet aan de leiding staan van de WK's?!
Ja, dat is natuurlijk zo, racetrim is wel echt iets anders. Maar als je ziet hoe verschrikkelijk McLaren het om de oren krijgt telkens, dan is het bizar dat die toch zo goed meedoen in de klassementen nog.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Omdat hun racetrim toch een stukkie slechter is dan hun quali.
En niet te vergeten alle fouten die ze gemaakt hebben.
In de race zitten die qua snelheid ook veel dichter bij de RBR dan in de quali. En in de race worden de punten verdeeld.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk zo, racetrim is wel echt iets anders. Maar als je ziet hoe verschrikkelijk McLaren het om de oren krijgt telkens, dan is het bizar dat die toch zo goed meedoen in de klassementen nog.
Volgens mij heeft Vettel nog niet van pole gewonnen dit jaar.quote:Afgelopen 5 jaar maar 1 keer van pole gewonnen volgens Olav, denk dat het morgen wel weer raak gaat zijn.
Bij McLaren halen ze redelijk constant hun punten binnen en profiteerden goed van geklooi van Red Bull Racing en/of Ferrari.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk zo, racetrim is wel echt iets anders. Maar als je ziet hoe verschrikkelijk McLaren het om de oren krijgt telkens, dan is het bizar dat die toch zo goed meedoen in de klassementen nog.
Valencia toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:08 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij heeft Vettel nog niet van pole gewonnen dit jaar.
tot ziens button.....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:32 schreef vosss het volgende:
Ja dat was echt gaar ja.
Button heeft overigens van de week gezegd dat als teamorders weer toegelaten worden hij per direct de F1 de rug toe keert.
Ze gaan niet kapot en rijden elkaar niet van de baanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk zo, racetrim is wel echt iets anders. Maar als je ziet hoe verschrikkelijk McLaren het om de oren krijgt telkens, dan is het bizar dat die toch zo goed meedoen in de klassementen nog.
Laat de regen maar komenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef Googolplexian het volgende:
Hmmm ... Formula1.com laat regen en onweer als verwachting voor zondag zien.
Nooit fijnquote:BOEDAPEST - De Nederlands-Chinese autocoureur Ho-Pin Tung is zaterdag in Boedapest na een ernstig ongeluk tijdens een GP2-wedstrijd in het ziekenhuis beland.
Hij kon in de eerste bocht zijn Franse concurrent Jules Bianchi, die gespind was, niet meer ontwijken en knalde vol op de ART-bolide van Bianchi. Zowel Tung als Bianchi hadden medische verzorging nodig.
Tung zou het naar omstandigheden goed maken. Zondag wordt duidelijk wanneer hij het ziekenhuis mag verlaten.
Thnx voor de tip, wordt opgepakt op FOK!sportquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:29 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/sport/23(...)iekenhuis-crash.html
[..]
Nooit fijn
AUTOSPORT.COMquote:Four Formula 1 drivers have been given reprimands for failing to stay above the minimum lap time set by the FIA ECU during qualifying in Hungary.
The rules state that "drivers must stay below the maximum time set by the FIA between the safety car line after the pit exit and Safety Car line before the pit entry."
The rule was introduced earlier this year in order to avoid drivers going too slowly back to the pits.
Renault's Vitaly Petrov, HRT's Sakon Yamamoto, Virgin's Timo Glock and team-mate Luca di Grassi have been reprimanded for driving too slowly following the end of the qualifying segments.
The maximum time in Hungary was one minute and 26 seconds.
Schumacher was in de eerdere regenraces dit seizoen alles behalve overtuigend.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:38 schreef Googolplexian het volgende:
Idd ... da's iets waar de Red Bulls minder snel in zijn, die regen.
En hebben de nieuwe teams (en Schumacher?) ook een kansje om te stralen.
Dus ... REGEN! DOEN!
quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Schumacher was in de eerdere regenraces dit seizoen alles behalve overtuigend.
Dan zal het wel weer een saaie optocht worden. Stomme Hungaroringquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:10 schreef Wombcat het volgende:
Weeronline geeft trouwens zonnig en droog aan.
Edit: Formula1.com ook.
beelden:quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:29 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/sport/23(...)iekenhuis-crash.html
[..]
Nooit fijn
Het lijkt inderdaad een hele langzame crashquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:43 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
beelden:
het lijkt eigenlijk helemaal niet zo hard te gaan
Ja, maar in deze bocht zou het precies andersom moeten zijn. De buitenkant lijkt me dan verder te moeten zakkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
Het ligt denk ik aan het standpunt. Daarnaast lijkt het me dat de vleugel in de bochten wel wat scheef gaan hangen.
Ik heb ook meer t idee dat het de vering is die meer travel heeft bij RB waardoor de kant waarop hij leunt lager komt, en dan niet alleen de vleugel dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
Het ligt denk ik aan het standpunt. Daarnaast lijkt het me dat de vleugel in de bochten wel wat scheef gaan hangen.
Aan ze hoofd te zien gaat de volgende bocht naar links.. Gelukkig maar, anders wordt de fotograaf aangeredenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, maar in deze bocht zou het precies andersom moeten zijn. De buitenkant lijkt me dan verder te moeten zakken
Dat idee heb ik ook, je ziet de hele wagen ook meer overhellen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb ook meer t idee dat het de vering is die meer travel heeft bij RB waardoor de kant waarop hij leunt lager komt, en dan niet alleen de vleugel dusMaar daar zie je t wel t meeste aan dan natuurlijk. Maarja, wie ben ik.. heb er niet voor gestudeerd iig.
Maar anyway moet de voorvleugel (volgens mij) altijd een bepaalde minimumafstand boven het asfalt hebben. En als ze het asfalt raken is dat duidelijk niet het geval.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb ook meer t idee dat het de vering is die meer travel heeft bij RB waardoor de kant waarop hij leunt lager komt, en dan niet alleen de vleugel dusMaar daar zie je t wel t meeste aan dan natuurlijk. Maarja, wie ben ik.. heb er niet voor gestudeerd iig.
Haarscheurtje in zijn wervelkolom aldus twitter.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad een hele langzame crash
Maar toch heeft Bianchi een rugwervel gebroken en met Ho Ping Tung schijnt het goed te gaan.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:07 schreef THEFXR het volgende:
zo de bbc staat aan,let the games begin!
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:00 schreef roelofjan het volgende:
Er blijft er tegenwoordig ook nooit meer een staan op de grid.
Valt mij ook erg op.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:00 schreef roelofjan het volgende:
Er blijft er tegenwoordig ook nooit meer een staan op de grid.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:07 schreef D. het volgende:
Waarom heet Kubica bij Olaf ineens Kubitsa*?
*uitspraak
Die gaat 'm op 5, 6 ronden rijdenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:10 schreef Sinister-D- het volgende:
YamamotoMaar 7 seconden langzamer dan Vettel
Of kopiëren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:10 schreef roelofjan het volgende:
Vettel 9 tiende per ronde sneller...
Wanneer wordt die voorvleugel verboden?
Wat een held. Hieraan herken je de echte grote.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:10 schreef Sinister-D- het volgende:
YamamotoMaar 7 seconden langzamer dan Vettel
Snap Kolles z'n keuze wel om Klien niet in die wagen te stekenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat een held. Hieraan herken je de echte grote.
Volledig terecht. Als hij nu Piquet Jr. in die andere bak zet heeft hij echt een magisch duo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Snap Kolles z'n keuze wel om Klien niet in die wagen te steken
Hij had het al jaren door, maar om één of andere reden doet ie het nu goedquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
heeft ie het eindelijk door na al die jaren?
dat geldt toch alleen bij afsnijden van bochten?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:16 schreef Wombcat het volgende:
Bij de herhaling van de start vanuit Schumacher zijn wagen kon je duidelijk zien dat 'ie bij het uitkomen van de 1e bocht wijd ging, daar nog naast/achter Button zat, maar door het wijd gaan voor Button kwam. Dan heb je toch voordeel van het van de baan afgaan en dat mag toch niet?
Die zouden iedereen het snot voor de ogen rijden, dan ga je oeverloze saaie races krijgen, en daar kan zelfs RBR niets tegenin brengenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volledig terecht. Als hij nu Piquet Jr. in die andere bak zet heeft hij echt een magisch duo.
Dacht dat het gold bij voordeel hebben bij het afwijken van het circuit. En dat was hier duidelijk het geval.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:21 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
dat geldt toch alleen bij afsnijden van bochten?
Nee als je met vier wielen buiten het circuit komtquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:21 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
dat geldt toch alleen bij afsnijden van bochten?
Misschien wel. Het is momenteel nog niet eens "under investigation" dus zal het wel mogen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dacht dat het gold bij voordeel hebben bij het afwijken van het circuit. En dat was hier duidelijk het geval.
Lag iets op de baan zei Olav tochquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:28 schreef ouderejongere het volgende:
Het gaat nu pas beginnen! Maar waarom die SC?
Ik ga solliciteren. Dit moet mij ook wel lukken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:27 schreef Googolplexian het volgende:
tsjonge jonge jonge ... in één camera-shot nog wel
Dit zijn de pro's he, mensen.
Dat zou je denken, maar Hamilton heeft ´t dit jaar ook al eens gedaan en werd toen niet gestraft.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:28 schreef DenS het volgende:
Brokstukken op de baan..
Maar wat vettel deed mag toch helemaal niet?
Dat kan hem later opbreken, als hij nu snel nieuwe banden nodig heeft verliest hij veel plaatsen.quote:
Dat is de gok die hij neemt hè..quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:30 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dat kan hem later opbreken, als hij nu snel nieuwe banden nodig heeft verliest hij veel plaatsen.
Hun variant op de flexi wing.quote:
Daarom, dus we mogen blij zijn dat het nog niet zo ver is.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die zouden iedereen het snot voor de ogen rijden, dan ga je oeverloze saaie races krijgen, en daar kan zelfs RBR niets tegenin brengen
Lijkt me idd een bewuste gok. Hopelijk pakt het goed uit :Tquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is de gok die hij neemt hè..
Webber neemt helemaal geen gok, ze heb ben het gewoon verkloot bij Red Bull.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is de gok die hij neemt hè..
dat zou best eens kunnen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Schrok de lollipopman van Renault niet van dat stuiterende wiel? Misschien dook hij wel weg, waardoor Kubica dacht dat hij weg kon.
nee want die band was er een stuk achter op dat momentquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Schrok de lollipopman van Renault niet van dat stuiterende wiel? Misschien dook hij wel weg, waardoor Kubica dacht dat hij weg kon.
Dus die lollipopman zag het aankomen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:35 schreef franklop het volgende:
[..]
nee want die band was er een stuk achter op dat moment
Het is de schuld van het team, een rijder moet blindelings op de lollipopman kunnen vertrouwen. Vreemde beslissing.quote:
En zo'n stop&go is natuurlijk ook een straf voor het team.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:38 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Het is de schuld van het team, een rijder moet blindelings op de lollipopman kunnen vertrouwen. Vreemde beslissing.
Mee eensquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:38 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Het is de schuld van het team, een rijder moet blindelings op de lollipopman kunnen vertrouwen. Vreemde beslissing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |