Bij McLaren halen ze redelijk constant hun punten binnen en profiteerden goed van geklooi van Red Bull Racing en/of Ferrari.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk zo, racetrim is wel echt iets anders. Maar als je ziet hoe verschrikkelijk McLaren het om de oren krijgt telkens, dan is het bizar dat die toch zo goed meedoen in de klassementen nog.
Valencia toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:08 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij heeft Vettel nog niet van pole gewonnen dit jaar.
tot ziens button.....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:32 schreef vosss het volgende:
Ja dat was echt gaar ja.
Button heeft overigens van de week gezegd dat als teamorders weer toegelaten worden hij per direct de F1 de rug toe keert.
Ze gaan niet kapot en rijden elkaar niet van de baanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk zo, racetrim is wel echt iets anders. Maar als je ziet hoe verschrikkelijk McLaren het om de oren krijgt telkens, dan is het bizar dat die toch zo goed meedoen in de klassementen nog.
Laat de regen maar komenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef Googolplexian het volgende:
Hmmm ... Formula1.com laat regen en onweer als verwachting voor zondag zien.
Nooit fijnquote:BOEDAPEST - De Nederlands-Chinese autocoureur Ho-Pin Tung is zaterdag in Boedapest na een ernstig ongeluk tijdens een GP2-wedstrijd in het ziekenhuis beland.
Hij kon in de eerste bocht zijn Franse concurrent Jules Bianchi, die gespind was, niet meer ontwijken en knalde vol op de ART-bolide van Bianchi. Zowel Tung als Bianchi hadden medische verzorging nodig.
Tung zou het naar omstandigheden goed maken. Zondag wordt duidelijk wanneer hij het ziekenhuis mag verlaten.
Thnx voor de tip, wordt opgepakt op FOK!sportquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:29 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/sport/23(...)iekenhuis-crash.html
[..]
Nooit fijn
AUTOSPORT.COMquote:Four Formula 1 drivers have been given reprimands for failing to stay above the minimum lap time set by the FIA ECU during qualifying in Hungary.
The rules state that "drivers must stay below the maximum time set by the FIA between the safety car line after the pit exit and Safety Car line before the pit entry."
The rule was introduced earlier this year in order to avoid drivers going too slowly back to the pits.
Renault's Vitaly Petrov, HRT's Sakon Yamamoto, Virgin's Timo Glock and team-mate Luca di Grassi have been reprimanded for driving too slowly following the end of the qualifying segments.
The maximum time in Hungary was one minute and 26 seconds.
Schumacher was in de eerdere regenraces dit seizoen alles behalve overtuigend.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:38 schreef Googolplexian het volgende:
Idd ... da's iets waar de Red Bulls minder snel in zijn, die regen.
En hebben de nieuwe teams (en Schumacher?) ook een kansje om te stralen.
Dus ... REGEN! DOEN!
quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Schumacher was in de eerdere regenraces dit seizoen alles behalve overtuigend.
Dan zal het wel weer een saaie optocht worden. Stomme Hungaroringquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:10 schreef Wombcat het volgende:
Weeronline geeft trouwens zonnig en droog aan.
Edit: Formula1.com ook.
beelden:quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:29 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/sport/23(...)iekenhuis-crash.html
[..]
Nooit fijn
Het lijkt inderdaad een hele langzame crashquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:43 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
beelden:
het lijkt eigenlijk helemaal niet zo hard te gaan
Ja, maar in deze bocht zou het precies andersom moeten zijn. De buitenkant lijkt me dan verder te moeten zakkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
Het ligt denk ik aan het standpunt. Daarnaast lijkt het me dat de vleugel in de bochten wel wat scheef gaan hangen.
Ik heb ook meer t idee dat het de vering is die meer travel heeft bij RB waardoor de kant waarop hij leunt lager komt, en dan niet alleen de vleugel dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
Het ligt denk ik aan het standpunt. Daarnaast lijkt het me dat de vleugel in de bochten wel wat scheef gaan hangen.
Aan ze hoofd te zien gaat de volgende bocht naar links.. Gelukkig maar, anders wordt de fotograaf aangeredenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, maar in deze bocht zou het precies andersom moeten zijn. De buitenkant lijkt me dan verder te moeten zakken
Dat idee heb ik ook, je ziet de hele wagen ook meer overhellen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb ook meer t idee dat het de vering is die meer travel heeft bij RB waardoor de kant waarop hij leunt lager komt, en dan niet alleen de vleugel dusMaar daar zie je t wel t meeste aan dan natuurlijk. Maarja, wie ben ik.. heb er niet voor gestudeerd iig.
Maar anyway moet de voorvleugel (volgens mij) altijd een bepaalde minimumafstand boven het asfalt hebben. En als ze het asfalt raken is dat duidelijk niet het geval.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb ook meer t idee dat het de vering is die meer travel heeft bij RB waardoor de kant waarop hij leunt lager komt, en dan niet alleen de vleugel dusMaar daar zie je t wel t meeste aan dan natuurlijk. Maarja, wie ben ik.. heb er niet voor gestudeerd iig.
Haarscheurtje in zijn wervelkolom aldus twitter.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad een hele langzame crash
Maar toch heeft Bianchi een rugwervel gebroken en met Ho Ping Tung schijnt het goed te gaan.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:07 schreef THEFXR het volgende:
zo de bbc staat aan,let the games begin!
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:00 schreef roelofjan het volgende:
Er blijft er tegenwoordig ook nooit meer een staan op de grid.
Valt mij ook erg op.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:00 schreef roelofjan het volgende:
Er blijft er tegenwoordig ook nooit meer een staan op de grid.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:07 schreef D. het volgende:
Waarom heet Kubica bij Olaf ineens Kubitsa*?
*uitspraak
Die gaat 'm op 5, 6 ronden rijdenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:10 schreef Sinister-D- het volgende:
YamamotoMaar 7 seconden langzamer dan Vettel
Of kopiëren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:10 schreef roelofjan het volgende:
Vettel 9 tiende per ronde sneller...
Wanneer wordt die voorvleugel verboden?
Wat een held. Hieraan herken je de echte grote.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:10 schreef Sinister-D- het volgende:
YamamotoMaar 7 seconden langzamer dan Vettel
Snap Kolles z'n keuze wel om Klien niet in die wagen te stekenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat een held. Hieraan herken je de echte grote.
Volledig terecht. Als hij nu Piquet Jr. in die andere bak zet heeft hij echt een magisch duo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Snap Kolles z'n keuze wel om Klien niet in die wagen te steken
Hij had het al jaren door, maar om één of andere reden doet ie het nu goedquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
heeft ie het eindelijk door na al die jaren?
dat geldt toch alleen bij afsnijden van bochten?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:16 schreef Wombcat het volgende:
Bij de herhaling van de start vanuit Schumacher zijn wagen kon je duidelijk zien dat 'ie bij het uitkomen van de 1e bocht wijd ging, daar nog naast/achter Button zat, maar door het wijd gaan voor Button kwam. Dan heb je toch voordeel van het van de baan afgaan en dat mag toch niet?
Die zouden iedereen het snot voor de ogen rijden, dan ga je oeverloze saaie races krijgen, en daar kan zelfs RBR niets tegenin brengenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volledig terecht. Als hij nu Piquet Jr. in die andere bak zet heeft hij echt een magisch duo.
Dacht dat het gold bij voordeel hebben bij het afwijken van het circuit. En dat was hier duidelijk het geval.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:21 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
dat geldt toch alleen bij afsnijden van bochten?
Nee als je met vier wielen buiten het circuit komtquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:21 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
dat geldt toch alleen bij afsnijden van bochten?
Misschien wel. Het is momenteel nog niet eens "under investigation" dus zal het wel mogen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dacht dat het gold bij voordeel hebben bij het afwijken van het circuit. En dat was hier duidelijk het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |