einde werkdag.quote:
Ik wel, dan zit er tenminste een einde aan.quote:
ik moet nog evenquote:
Mooi. Dan begin IK. WANT. Wit begint, en zwart wint!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:32 schreef Panda72 het volgende:
hallo hva er avl lille stille her. er jeg den eneste hardt på jobben, ikke noe sosialt liv
Jeg kan ikke sjakkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Dan begin IK. WANT. Wit begint, en zwart wint!
Zuipen en vreten op een boot. Goed geroggeldquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt BBQen op een rondvaartboot![]()
Ik kan alleen niet erg laag gaan omdat mn pa me zaterdag om 0800 komt ophalen voor een weekend WO1 Frontbezoek
quote:
Uitslaper meldt. Was wel ff lekker, na een aantal nachtjes van amper 4 tot 4,5 uur slaapquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:22 schreef BrandX het volgende:
ah kijk de uitslapers zijn ook binnengestroomd
goedemorgen nogmaals, maar nu wat vrolijker dan vanmorgen
Heb inmiddels de nodige koffie op, dat scheelt. En ik voel me wat beter dan gister! Even kijken als ik vanmiddag boodschappen doe, of ik dan ook wat fitter ben. Gisteren brak het zweet mij uit na 50 meter lopen
In ieder geval heb ik niet zo'n volle neus meer, en de hoestkriebel lijkt ook een pietje minder.
Demninger kan jeg få litt, og hva er GO igjen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Dammen? Werkt het ook mee. EN Go geloof ik
Ja jeg kan tenke meg at det er vanskelig å slappe av når du er ferdig hverquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:12 schreef MPG het volgende:
Uitslaper meldt. Was wel ff lekker, na een aantal nachtjes van amper 4 tot 4,5 uur slaap.
Ik heb weekend.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:32 schreef Panda72 het volgende:
hallo hva er avl lille stille her. er jeg den eneste hardt på jobben, ikke noe sosialt liv
Ik ook niet.quote:
Noorsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:15 schreef MPG het volgende:
Overigens, Panda, tik je nou Deens of Noors? HEt is allemaal een beetje weggezakt hier.
Checkquote:
oke nou ja het lijkt allemaal een beetje op elkaar hequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Check. Vandaar dat het me iets meer moeite kost. Zweeds en Deens kon ik redelijk lezen / verstaan, Noors heb ik nooit eerder geprobeerd
.
Daarom. Ik kon er nog redelijk wat van makenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oke nou ja het lijkt allemaal een beetje op elkaar he
Waarom koop je het dan ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:35 schreef Panda72 het volgende:
ik heb een blikje Fernandez Kersen gekochtFernandez groen vind ik ook
ik dacht misschien is rood wel lekker. Toen ik het blikje openmaakte dacht ik ruikt niet verkeerd tot ik een slok namquote:
Inderdaad dat was dus eens maar nooit weer.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Die Fernandes troep is echt rotzooi. Puur kauwgomballensap. Glazuur knettert uit je bek waar je bij staat. Bah.
verse boontjes!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:57 schreef Panda72 het volgende:
Vanavond ga ik een heerlijke schouderkarbonade bakken maar ik weet nog niet wat ik daarbij moet eten, iemand enig idee?
gisteren al boontjes gegetenquote:
Hey, das lang geledenquote:
drink dat spul maar eens een volle week dan pis je ook roodquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:35 schreef Panda72 het volgende:
ik heb een blikje Fernandez Kersen gekochtFernandez groen vind ik ook
gaat het niet worden want ik zal deze shit nooit meer drinkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
drink dat spul maar eens een volle week dan pis je ook rood
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:57 schreef Panda72 het volgende:
Vanavond ga ik een heerlijke schouderkarbonade bakken maar ik weet nog niet wat ik daarbij moet eten, iemand enig idee?
[ afbeelding ]
Wat is er mis met een bot. Ik eet ook graag kippepoten er is niks met een bot. Echte bazen eten kip of vlees met bot.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een bot. Ik eet ook graag kippepoten er is niks met een bot. Echte bazen eten kip of vlees met bot.
Tbone steak
Lamskoteletten
schouderkarbonades
kippepoten
spareribs
ik eet een kippepoot alleen als ik in gezelschap ben met mes en vork. Als ik alleen over onder goede vrienden familie ben kluif ik/kluiven wijquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je mij een kippepoot voorzet ontmantel ik m met mes en vork. Daar raak je behoorlijk bedreven in op een goed moment
En geen last van het bot?quote:
Nee.quote:
quote:
ik kluif altijdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik eet een kippepoot alleen als ik in gezelschap ben met mes en vork. Als ik alleen over onder goede vrienden familie ben kluif ik/kluiven wij
Ik meestal ook maar als bijvoorbeeld HKH Beatrix bij mij aan zou schuiven zou ik mijn kippetje toch met mes en vork etenquote:
waarom heb je een panische bloedhekel aan kluiven?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nou eenmaal en panische bloedhekel aan kluivenMaar als iemand bij mij aan tafel wil kluiven tot ie tot aan zijn oksels in de glibber zit, mij prima hoor
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey, das lang geleden!
Er komt hier tegenwoordig ook een half-Duitse collega van je! Ene Salatmillionar.
Zo is dat!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een bot. Ik eet ook graag kippepoten er is niks met een bot. Echte bazen eten kip of vlees met bot.
Tbone steak
Lamskoteletten
schouderkarbonades
kippepoten
spareribs
Ik geloof dat de beste man momenteel in Zandvoort aan Zee verblijft. Iets met een kuil, heb ik begrepenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:34 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Wo ist der Salatmillionair?
Ik wil daar wel eens een goed gesprek mee voeren tijdens een of andere schimmig rijkeluisfeestje
* OAgaat vast schrijvenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geloof dat de beste man momenteel in Zandvoort aan Zee verblijft. Iets met een kuil, heb ik begrepen.
quote:Een ..-jarige Duitser is vanmiddag op het strand van Zandvoort aan z'n einde gekomen. De man had een kuil gegraven en was daarin gaan liggen. Hij had hierbij geen rekening gehouden met de getijden. Onze kuilengravende oostenbuur viel in slaap en verdronk toen het vloed werd.
Half Nederland stond erbij en stak geen poot uit.
quote:
Du had mich geroepen? Vielleicht kunnen wij einander ontmoeten auf de Prinselijke borrel in Monaco volgende Woche? Immer gut om mit gleichgezinden zu praten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:34 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Wo ist der Salatmillionair?
Ik wil daar wel eens een goed gesprek mee voeren tijdens een of andere schimmig rijkeluisfeestje
Zelfs volgens de officieële eet-etikette mag je kip gewoon met je handen kluiven, naar ik begrepen hebquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik meestal ook maar als bijvoorbeeld HKH Beatrix bij mij aan zou schuiven zou ik mijn kippetje toch met mes en vork eten
Zandvoort? Das ist toch waar mein Marijke ein ganz knus Haus kaufen wil? Mit veranda?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geloof dat de beste man momenteel in Zandvoort aan Zee verblijft. Iets met een kuil, heb ik begrepen.
Dat is waar dus Bea kan als ze langskomt niks te zeiken hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zelfs volgens de officieële eet-etikette mag je kip gewoon met je handen kluiven, naar ik begrepen heb
Monaco... nächste Woche. Ganz toll! Ich bin da!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:05 schreef Salatmillionar het volgende:
[..]
Du had mich geroepen? Vielleicht kunnen wij einander ontmoeten auf de Prinselijke borrel in Monaco volgende Woche? Immer gut om mit gleichgezinden zu praten.
Letzte Woche bin ich überigens begonnen mit einem cursus schriftelijk Niederländisch leren, so het is möglich dass mein Niederländisch nog ein beetje beigeschaafd moet werden. Mein excuses, aber ich hoop dass het ein beetje leesbahr ist.
Du bist jetzt in Venlo und du hasst ein Salatfabrik? Dann kennst du vielleicht der MPG!?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:09 schreef Salatmillionar het volgende:
[..]
Zandvoort? Das ist toch waar mein Marijke ein ganz knus Haus kaufen wil? Mit veranda?
Da bin Ich heute niet. Ich bin jetzt im Venlo, um zu kijken welke maatregelen genommen werden kunnen um dass proces von Salatproduktionen in meinem Salatfabrik zu optimaliseren.
Ich denke dat ik vijf extra Kaffeepauzes ga verplichten. Daarvan gehen mijn Arbeiter productiever werken!
Der MPG? Ja, dass ist doch der 'Meeste Pauzes Genieter' (dass hat seine Chef mich gesagt).quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:25 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Monaco... nächste Woche. Ganz toll! Ich bin da!
[..]
Du bist jetzt in Venlo und du hasst ein Salatfabrik? Dann kennst du vielleicht der MPG!?
5 extra Kaffeepauzes?Meine arbeiter dürfen ganz nichts trinken! Nur arbeiten!
Ik heb al de hele dag weekendquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:02 schreef DaMart het volgende:
Zo, einde werkdag, einde werkweek, begin weekend.
heey Dwquote:
Je plaatjes doen het niet schatquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:16 schreef BrandX het volgende:
Hey, stelletje goddenlozen, ik post net de geschiedenis van ons goddelijke drank in vijftien stappen en niemand die het leest
bier?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:16 schreef BrandX het volgende:
Hey, stelletje goddenlozen, ik post net de geschiedenis van ons goddelijke drank in vijftien stappen en niemand die het leest
Ram eens op ctrl+f5?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat raar bij mij wel.
naja, tis hier te lezen: http://theoatmeal.com/comics/coffee
je zit in de koffie SC. KOFFIE, Nick, KOFFIE.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je zit in de koffie SC. KOFFIE, Nick, KOFIE.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we zondag die rollen omdraaien? Zeg ik tegen jou dat ik al de hele dag weekend had.
gedaan, maar ik kan ze nog gewoon zienquote:
Stom dat ik het dan niet ziequote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
gedaan, maar ik kan ze nog gewoon zienzal wel iets met cache te maken hebben dan ofzo
Volgens mij hoort de 1.1.1.1/bmi/ niet in de URL thuisquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat raar bij mij wel.
naja, tis hier te lezen: http://theoatmeal.com/comics/coffee
En dat terwijl ik nu echt echt echt trek hebquote:
Ik ben ook al aan het kokenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dat terwijl ik nu echt echt echt trek heb
Einde vakantiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:02 schreef DaMart het volgende:
Zo, einde werkdag, einde werkweek, begin weekend.
Uit de kat, gok ik zoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:16 schreef Fha het volgende:
En ik ruik kattenpis maar ik kan maar niet vinden waar het vandaan komt
Nee jij komt er wel als schoonmaak talentquote:
Ik heb de E-learning module 'Reiniging & Desinfectie' anders voldoende afgerond hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee jij komt er wel als schoonmaak talent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:59 schreef MPG het volgende:
Ik heb de E-learning module 'Reiniging & Desinfectie' anders voldoende afgerond hoor.
Ja daar zat vast geen hoofdstuk kattenpis bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vergt echt bijzondere verrichtingen
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Met de juiste chemicaliën krijg je ook kattenpis weg hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja daar zat vast geen hoofdstuk kattenpis bijDat vergt echt bijzondere verrichtingen
Ja en je meubels. Duur huisdier heb jij danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Met de juiste chemicaliën krijg je ook kattenpis weg hoor.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja en je meubels. Duur huisdier heb jij dan
Nee ik merk hetquote:
Eten?quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Einde dobberen in het grote natuurzwembad, bedoel je?
Welk huisdier?quote:
Geen!!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |