zeg het is nog geen 12:00 hoorquote:
einde werkdag.quote:
Ik wel, dan zit er tenminste een einde aan.quote:
ik moet nog evenquote:
Mooi. Dan begin IK. WANT. Wit begint, en zwart wint!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:32 schreef Panda72 het volgende:
hallo hva er avl lille stille her. er jeg den eneste hardt på jobben, ikke noe sosialt liv
Jeg kan ikke sjakkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Dan begin IK. WANT. Wit begint, en zwart wint!
Zuipen en vreten op een boot. Goed geroggeldquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt BBQen op een rondvaartboot![]()
Ik kan alleen niet erg laag gaan omdat mn pa me zaterdag om 0800 komt ophalen voor een weekend WO1 Frontbezoek
quote:
Uitslaper meldt. Was wel ff lekker, na een aantal nachtjes van amper 4 tot 4,5 uur slaapquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:22 schreef BrandX het volgende:
ah kijk de uitslapers zijn ook binnengestroomd
goedemorgen nogmaals, maar nu wat vrolijker dan vanmorgen
Heb inmiddels de nodige koffie op, dat scheelt. En ik voel me wat beter dan gister! Even kijken als ik vanmiddag boodschappen doe, of ik dan ook wat fitter ben. Gisteren brak het zweet mij uit na 50 meter lopen
In ieder geval heb ik niet zo'n volle neus meer, en de hoestkriebel lijkt ook een pietje minder.
Demninger kan jeg få litt, og hva er GO igjen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Dammen? Werkt het ook mee. EN Go geloof ik
Ja jeg kan tenke meg at det er vanskelig å slappe av når du er ferdig hverquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:12 schreef MPG het volgende:
Uitslaper meldt. Was wel ff lekker, na een aantal nachtjes van amper 4 tot 4,5 uur slaap.
Ik heb weekend.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:32 schreef Panda72 het volgende:
hallo hva er avl lille stille her. er jeg den eneste hardt på jobben, ikke noe sosialt liv
Ik ook niet.quote:
Noorsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:15 schreef MPG het volgende:
Overigens, Panda, tik je nou Deens of Noors? HEt is allemaal een beetje weggezakt hier.
Checkquote:
oke nou ja het lijkt allemaal een beetje op elkaar hequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Check. Vandaar dat het me iets meer moeite kost. Zweeds en Deens kon ik redelijk lezen / verstaan, Noors heb ik nooit eerder geprobeerd
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |