Daarom. Ik kon er nog redelijk wat van makenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oke nou ja het lijkt allemaal een beetje op elkaar he
Waarom koop je het dan ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:35 schreef Panda72 het volgende:
ik heb een blikje Fernandez Kersen gekochtFernandez groen vind ik ook
ik dacht misschien is rood wel lekker. Toen ik het blikje openmaakte dacht ik ruikt niet verkeerd tot ik een slok namquote:
Inderdaad dat was dus eens maar nooit weer.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Die Fernandes troep is echt rotzooi. Puur kauwgomballensap. Glazuur knettert uit je bek waar je bij staat. Bah.
verse boontjes!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:57 schreef Panda72 het volgende:
Vanavond ga ik een heerlijke schouderkarbonade bakken maar ik weet nog niet wat ik daarbij moet eten, iemand enig idee?
gisteren al boontjes gegetenquote:
Hey, das lang geledenquote:
drink dat spul maar eens een volle week dan pis je ook roodquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:35 schreef Panda72 het volgende:
ik heb een blikje Fernandez Kersen gekochtFernandez groen vind ik ook
gaat het niet worden want ik zal deze shit nooit meer drinkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
drink dat spul maar eens een volle week dan pis je ook rood
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:57 schreef Panda72 het volgende:
Vanavond ga ik een heerlijke schouderkarbonade bakken maar ik weet nog niet wat ik daarbij moet eten, iemand enig idee?
[ afbeelding ]
Wat is er mis met een bot. Ik eet ook graag kippepoten er is niks met een bot. Echte bazen eten kip of vlees met bot.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een bot. Ik eet ook graag kippepoten er is niks met een bot. Echte bazen eten kip of vlees met bot.
Tbone steak
Lamskoteletten
schouderkarbonades
kippepoten
spareribs
ik eet een kippepoot alleen als ik in gezelschap ben met mes en vork. Als ik alleen over onder goede vrienden familie ben kluif ik/kluiven wijquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je mij een kippepoot voorzet ontmantel ik m met mes en vork. Daar raak je behoorlijk bedreven in op een goed moment
En geen last van het bot?quote:
Nee.quote:
quote:
ik kluif altijdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik eet een kippepoot alleen als ik in gezelschap ben met mes en vork. Als ik alleen over onder goede vrienden familie ben kluif ik/kluiven wij
Ik meestal ook maar als bijvoorbeeld HKH Beatrix bij mij aan zou schuiven zou ik mijn kippetje toch met mes en vork etenquote:
waarom heb je een panische bloedhekel aan kluiven?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nou eenmaal en panische bloedhekel aan kluivenMaar als iemand bij mij aan tafel wil kluiven tot ie tot aan zijn oksels in de glibber zit, mij prima hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |