quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je zit in de koffie SC. KOFFIE, Nick, KOFIE.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we zondag die rollen omdraaien? Zeg ik tegen jou dat ik al de hele dag weekend had.
gedaan, maar ik kan ze nog gewoon zienquote:
Stom dat ik het dan niet ziequote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
gedaan, maar ik kan ze nog gewoon zienzal wel iets met cache te maken hebben dan ofzo
Volgens mij hoort de 1.1.1.1/bmi/ niet in de URL thuisquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat raar bij mij wel.
naja, tis hier te lezen: http://theoatmeal.com/comics/coffee
En dat terwijl ik nu echt echt echt trek hebquote:
Ik ben ook al aan het kokenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dat terwijl ik nu echt echt echt trek heb
Einde vakantiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:02 schreef DaMart het volgende:
Zo, einde werkdag, einde werkweek, begin weekend.
Uit de kat, gok ik zoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:16 schreef Fha het volgende:
En ik ruik kattenpis maar ik kan maar niet vinden waar het vandaan komt
Nee jij komt er wel als schoonmaak talentquote:
Ik heb de E-learning module 'Reiniging & Desinfectie' anders voldoende afgerond hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee jij komt er wel als schoonmaak talent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:59 schreef MPG het volgende:
Ik heb de E-learning module 'Reiniging & Desinfectie' anders voldoende afgerond hoor.
Ja daar zat vast geen hoofdstuk kattenpis bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vergt echt bijzondere verrichtingen
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Met de juiste chemicaliën krijg je ook kattenpis weg hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja daar zat vast geen hoofdstuk kattenpis bijDat vergt echt bijzondere verrichtingen
Ja en je meubels. Duur huisdier heb jij danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Met de juiste chemicaliën krijg je ook kattenpis weg hoor.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja en je meubels. Duur huisdier heb jij dan
Nee ik merk hetquote:
Eten?quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Einde dobberen in het grote natuurzwembad, bedoel je?
Welk huisdier?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |