quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey, das lang geleden!
Er komt hier tegenwoordig ook een half-Duitse collega van je! Ene Salatmillionar.
Zo is dat!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een bot. Ik eet ook graag kippepoten er is niks met een bot. Echte bazen eten kip of vlees met bot.
Tbone steak
Lamskoteletten
schouderkarbonades
kippepoten
spareribs
Ik geloof dat de beste man momenteel in Zandvoort aan Zee verblijft. Iets met een kuil, heb ik begrepenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:34 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Wo ist der Salatmillionair?
Ik wil daar wel eens een goed gesprek mee voeren tijdens een of andere schimmig rijkeluisfeestje
* OAgaat vast schrijvenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geloof dat de beste man momenteel in Zandvoort aan Zee verblijft. Iets met een kuil, heb ik begrepen.
quote:Een ..-jarige Duitser is vanmiddag op het strand van Zandvoort aan z'n einde gekomen. De man had een kuil gegraven en was daarin gaan liggen. Hij had hierbij geen rekening gehouden met de getijden. Onze kuilengravende oostenbuur viel in slaap en verdronk toen het vloed werd.
Half Nederland stond erbij en stak geen poot uit.
quote:
Du had mich geroepen? Vielleicht kunnen wij einander ontmoeten auf de Prinselijke borrel in Monaco volgende Woche? Immer gut om mit gleichgezinden zu praten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:34 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Wo ist der Salatmillionair?
Ik wil daar wel eens een goed gesprek mee voeren tijdens een of andere schimmig rijkeluisfeestje
Zelfs volgens de officieële eet-etikette mag je kip gewoon met je handen kluiven, naar ik begrepen hebquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik meestal ook maar als bijvoorbeeld HKH Beatrix bij mij aan zou schuiven zou ik mijn kippetje toch met mes en vork eten
Zandvoort? Das ist toch waar mein Marijke ein ganz knus Haus kaufen wil? Mit veranda?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geloof dat de beste man momenteel in Zandvoort aan Zee verblijft. Iets met een kuil, heb ik begrepen.
Dat is waar dus Bea kan als ze langskomt niks te zeiken hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zelfs volgens de officieële eet-etikette mag je kip gewoon met je handen kluiven, naar ik begrepen heb
Monaco... nächste Woche. Ganz toll! Ich bin da!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:05 schreef Salatmillionar het volgende:
[..]
Du had mich geroepen? Vielleicht kunnen wij einander ontmoeten auf de Prinselijke borrel in Monaco volgende Woche? Immer gut om mit gleichgezinden zu praten.
Letzte Woche bin ich überigens begonnen mit einem cursus schriftelijk Niederländisch leren, so het is möglich dass mein Niederländisch nog ein beetje beigeschaafd moet werden. Mein excuses, aber ich hoop dass het ein beetje leesbahr ist.
Du bist jetzt in Venlo und du hasst ein Salatfabrik? Dann kennst du vielleicht der MPG!?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:09 schreef Salatmillionar het volgende:
[..]
Zandvoort? Das ist toch waar mein Marijke ein ganz knus Haus kaufen wil? Mit veranda?
Da bin Ich heute niet. Ich bin jetzt im Venlo, um zu kijken welke maatregelen genommen werden kunnen um dass proces von Salatproduktionen in meinem Salatfabrik zu optimaliseren.
Ich denke dat ik vijf extra Kaffeepauzes ga verplichten. Daarvan gehen mijn Arbeiter productiever werken!
Der MPG? Ja, dass ist doch der 'Meeste Pauzes Genieter' (dass hat seine Chef mich gesagt).quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:25 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Monaco... nächste Woche. Ganz toll! Ich bin da!
[..]
Du bist jetzt in Venlo und du hasst ein Salatfabrik? Dann kennst du vielleicht der MPG!?
5 extra Kaffeepauzes?Meine arbeiter dürfen ganz nichts trinken! Nur arbeiten!
Ik heb al de hele dag weekendquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:02 schreef DaMart het volgende:
Zo, einde werkdag, einde werkweek, begin weekend.
heey Dwquote:
Je plaatjes doen het niet schatquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:16 schreef BrandX het volgende:
Hey, stelletje goddenlozen, ik post net de geschiedenis van ons goddelijke drank in vijftien stappen en niemand die het leest
bier?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:16 schreef BrandX het volgende:
Hey, stelletje goddenlozen, ik post net de geschiedenis van ons goddelijke drank in vijftien stappen en niemand die het leest
Ram eens op ctrl+f5?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat raar bij mij wel.
naja, tis hier te lezen: http://theoatmeal.com/comics/coffee
je zit in de koffie SC. KOFFIE, Nick, KOFFIE.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |