ja ik wist niet dat dat kon, zal t voortaan doen. (geeft wel aan hoe weinig ik klaagquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:56 schreef ToT het volgende:
Het is handig als je de volgende keer gewoon naar de post zelf verwijst.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:46 schreef Johnny Blaze het volgende:
Als je nu ook nog even bewijs hiervoor geeft, ipv gewoon wat te roepen zonder onderbouwing. Overigens is er al een topic over 9/11.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:21 schreef Salvad0R het volgende:
Als je durft te beweren dat iets "Pullen" bij een detonatie/demolition geen sloopterm is, dan heb je geen flauw benul van de vaktermen in dat gebied.
Of juist wel, en zit je gewoon keihard te liegen zodat iedereen kan zien wat voor leugenachtige duivel je bent.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wees jij nou maar gewoon stil, je bakt er namelijk niets van met je falende desinformatie.
Vraagje: Vindt jij het nog wel leuk in BNW? Je bent zo aan het klagen bij de mods de hele tijd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:10 schreef VancouverFan het volgende:
Wijze appel en Jokkebrok kunnen weer niet tegen een kritische houding en menen weer te moeten gaan lopen zeiken op mij. Zodat ze later kunnen gaan mekkeren dat ik diegene ben die de discussie verpest.
Kun jij dan aanwijzen waar ik de discussie zou verpesten. Ik zie het nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:05 schreef ToT het volgende:
Wijze_Appel en J0kkebr0k hebben feitelijk gewoon gelijk, maar aan de andere kant heb jij ook weer gelijk: dat over dat NIST mag onderhand wel een keer afgelopen zijn, toch?
Beetje biased i.m.o.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:05 schreef ToT het volgende:
Wijze_Appel en J0kkebr0k hebben feitelijk gewoon gelijk, maar aan de andere kant heb jij ook weer gelijk: dat over dat NIST mag onderhand wel een keer afgelopen zijn, toch?
Je ziet het eigenlijk alleen als je aan onze of aan neutrale kant staat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:11 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Kun jij dan aanwijzen waar ik de discussie zou verpesten. Ik zie het niet
Het verwijt dat ik telkens hetzelfde zou zeggen, komt doordat telkens hetzelfde aangekaart wordt.
Je gaat er gewoon mee door. Hier bijvoorbeeld. Vrij irritante houding heb jij continu.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:11 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Kun jij dan aanwijzen waar ik de discussie zou verpesten. Ik zie het niet
Het verwijt dat ik telkens hetzelfde zou zeggen, komt doordat telkens hetzelfde aangekaart wordt.
Tja, ik kan van jou precies hetzelfde zeggen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je gaat er gewoon mee door. Hier bijvoorbeeld. Vrij irritante houding heb jij continu.
Ik stelde de vraag niet eens aan jou.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:18 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Tja, ik kan van jou precies hetzelfde zeggen.
Ene moment loop je te klagen dat je vanalles moet herhalen.
Maar vervolgens kom je weer met dezelfde vraag die al 198298 keer gesteld en beantwoord is. Vind je dat wel zinvol?
Pogingen gedaan, niet gelukt dus. Feit blijft dat jij telkens met hetzelfde op de proppen komt "kijk naar de video dat kan niet door brand komen" of "het is niet logisch dat het gebouw zo instort".quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik stelde de vraag niet eens aan jou.
Daarnaast heb ik diverse keren een poging gedaan om te verklaren waarom dat dan onlogisch zou zijn, omdat jij er tig keer naar gevraagd hebt.
Als jij het logisch vindt dat een gebouw met stalen constructie op een bijna symmetrische manier door toedoen van een brand in vrije val naar beneden dendert, dan prima. Daarnaast heb ik prima onderbouwd waarom ik dat niet logisch vindt. Dat jij je daar niet in kan vinden, ook prima. Maar kap a.j.b. met dat irritante ondertoontje van je.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:25 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Pogingen gedaan, niet gelukt dus. Feit blijft dat jij telkens met hetzelfde op de proppen komt "kijk naar de video dat kan niet door brand komen" of "het is niet logisch dat het gebouw zo instort".
En je stelt de vraag op een forum waar iedereen kan reageren. Als je dat niet wil, jammer dan voor jou.
Mij best, maar dat wil Jokkebrok niet zoals die duidelijk heeft laten blijken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:37 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, volgens mij zijn jullie er zo'n beetje uit?
Eventuele laatste dingetjes per pm uitpraten?
Misschien moeten we daar dan eens over ophouden. Jij hebt jouw mening, anderen hebben een andere mening.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als jij het logisch vindt dat een gebouw met stalen constructie op een bijna symmetrische manier door toedoen van een brand in vrije val naar beneden dendert, dan prima. Daarnaast heb ik prima onderbouwd waarom ik dat niet logisch vindt. Dat jij je daar niet in kan vinden, ook prima. Maar kap a.j.b. met dat irritante ondertoontje van je.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef Max_Dark het volgende:
Chemtrailing gebeurt. Punt II.
Weet niet wat deze bekrompen lucifer ineens in het topic doet maar ik wens niet voor kankergezwel uitgemaakt te worden door iemand die totaal m.i. geen bijdrage levert aan de discussie.
Oh, ik dacht dat jij en J0kkebr0k een getrouwd stel zijn, want zo komen jullie overquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:10 schreef VancouverFan het volgende:
Bij mij thuis zijn ze wel voor rede vatbaar.
Behalve de kat dan...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Misschien omdat sommige figuren in staat van zware ontkenning het verdienen om denigrerend tegen te doen? De pro-nazi wijven in de grote steden brachten het er minder goed vanaf vroegah.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij en J0kkebr0k een getrouwd stel zijn, want zo komen jullie over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Note van gemaakt, gaan we bespreken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:20 schreef oompaloompa het volgende:
In datzelfde topic ben ik trouwens door salvador voor nazi uitgemaakt, nu we toch bezig zijn
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Denk je dat ik mij inbeeld enige vorm van macht te hebben tegenover de families met de harde kaas? Het enige wat ik nu doe is anderen informeren en figuren die dat tegenwerken bitchslappen.
Je kan heel goed gelijk hebben, maar we kunnen hopen. Toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef VancouverFan het volgende:
Salvador geeft zelf aan dat die hier is om de 'niet gelovers' te treiteren. Dus ik denk dat dat ijdele hoop is Lavender.
[..]
Je zou een goede kinderjuf zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kan heel goed gelijk hebben, maar we kunnen hopen. Toch?
Treiteren is natuurlijk niet te tolereren, en dat geldt voor iedereen.
Shit, heb ik toch het verkeerde beroep gekozenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je zou een goede kinderjuf zijn
Maar goed, gaan we er nu een sport van maken om alle kleinigheidjes hier te melden?![]()
Mijn opa is opgepakt door de nazis en heeft extreme dingen moeten doen om ternauwernood te kunnen ontsnappen. Voor nazi uitgemaakt worden vind ik daarom extreem kwetsend.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je zou een goede kinderjuf zijn
Maar goed, gaan we er nu een sport van maken om alle kleinigheidjes hier te melden?![]()
Ik denk dat ik zeker weet... dat je overdrijft. Maar goed...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Mijn opa is opgepakt door de nazis en heeft extreme dingen moeten doen om ternauwernood te kunnen ontsnappen. Voor nazi uitgemaakt worden vind ik daarom extreem kwetsend.
dat mijn opa gepakt is en ontsnapt is? Zullen vast wel ergens documenten over zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zeker weet... dat je overdrijft. Maar goed...
Overigens schrijf je er nog netjes achter: "Nu we toch bezig zijn..", hetgeen mijn vermoeden alleen maar bevestigt.![]()
Ja, vast wel. Maar dat bedoelde ik dus niet. Ik bedoelde dat je waarschijnlijk overdrijft dat je "zwaar gekwetst" bent.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dat mijn opa gepakt is en ontsnapt is? Zullen vast wel ergens documenten over zijn
das waar ik ben niet zo snel gekwetst maar in de rangorde kwetsende zaken scoor nazi toch wel hoog. Ds relatief gezien vind ik het extreem kwetsendquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, vast wel. Maar dat bedoelde ik dus niet. Ik bedoelde dat je waarschijnlijk overdrijft dat je "zwaar gekwetst" bent.
Ik snap eerlijk gezegd ook echt niet hoe je uberhaupt het kan opnemen voor iemand als Salvador, of in elk geval zijn gedrag bagatelliseren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, vast wel. Maar dat bedoelde ik dus niet. Ik bedoelde dat je waarschijnlijk overdrijft dat je "zwaar gekwetst" bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |