Zolang jij hier rond blijft hangen, heeft dat geen enkele zin. Jij zult er voor zorgen dat de aandacht van essentiële punten wordt afgeleid. Been there, done that en ben daar wel klaar mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:33 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik dat zou moeten doen.
Jij bent diegene die zegt dat het NIST het helemaal fout heeft, dus jij moet maar eens een keer met duidelijke bewijzen komen waaruit dat blijkt.
Nou vertel, wat zijn de essentiële punten dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[gezeur] Jij zult er voor zorgen dat de aandacht van essentiële punten wordt afgeleid. Been there, done that en ben daar wel klaar mee eigenlijk.
Ik blijf niet alles opnieuw bij elkaar zoeken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:41 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nou vertel, wat zijn de essentiële punten dan?
Ik ben niet diegene die bepaald wat besproken wordt. Ik reageer alleen op de stellingen die jij en Salvador hier neerplempen.
Dat is de bekende tactiek van vankoever. Telkens opnieuw zeuren om zaken die al gegeven zijn en als je het beu wordt ligt het weer aan jou dat je er niet mee kunt komen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik blijf niet alles opnieuw bij elkaar zoeken.
Zo gaat het wel ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dat is de bekende tactiek van vankoever. Telkens opnieuw zeuren om zaken die al gegeven zijn en als je het beu wordt ligt het weer aan jou dat je er niet mee kunt komen.
Maar dat verwacht je wel van mij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik blijf niet alles opnieuw bij elkaar zoeken.
Geen idee. Niet in verdiept. Maar de reden dat jij die vraag stelt zou het nut kunnen zijn. Snap je wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:09 schreef VancouverFan het volgende:
Maar goed, laten we dan met wat nieuws komen.
WA en Jokkebrok.
Als het instorten van de WTC torens geregeld is door de overheid, wat was dan het nut van vlucht 93?
Ja ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen idee. Niet in verdiept. Maar de reden dat jij die vraag stelt zou het nut kunnen zijn. Snap je wat ik bedoel?
David Chandler zijn berekeningen kwamen ook op 5.4 seconden neerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Eens. Toch wel knap dan dat NIST precies weet waar de branden woedden en op welke tijdstippen. Ook mooi om te zien dat zij dan in staat zijn om te zeggen dat het precies 5.4 seconden duurt voor het gebouw volledig is ingestort.
Jij postte een linkje naar een forum waar iemand zich Davidschandler48 noemde. Dat wil toch niet zeggen dat dat David Chandler is. Of ben jij echt Oompaloompa?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
David Chandler zijn berekeningen kwamen ook op 5.4 seconden neer
jfyi
Voor de zoveelste keer dan maar,quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij postte een linkje naar een forum waar iemand zich Davidschandler48 noemde. Dat wil toch niet zeggen dat dat David Chandler is. Of ben jij echt Oompaloompa?![]()
Maar goed.. Als ik er niet naast zit, dan komt het volgens David Chandler uit onder de 5 seconden, maar dat maakt ook niet uit, want beiden zeggen nu dat er spraken is geweest van vrije val.
Hier Chandler zijn video analyse van de collapse:
Aangezien natuurkunde duidelijk niet je ding is, en aan je retoriek nog het een en ander kan verbeteren een stukje literatuurquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:27 schreef Salvad0R het volgende:
Care. Zwijgende meerderheid is allang onzerzijds.
volg de link en je kunt lezen dat hij dat is :Squote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij postte een linkje naar een forum waar iemand zich Davidschandler48 noemde. Dat wil toch niet zeggen dat dat David Chandler is. Of ben jij echt Oompaloompa?![]()
Maar goed.. Als ik er niet naast zit, dan komt het volgens David Chandler uit onder de 5 seconden, maar dat maakt ook niet uit, want beiden zeggen nu dat er spraken is geweest van vrije val.
Hier Chandler zijn video analyse van de collapse:
Dat leg ik net een paar posts terug uit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:36 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer dan maar,
waarom kan een gebouw alleen met explosieven een (bijna) vrije val maken? Waarom valt het anders als er sprake is van instorting door brand?
Nog zo'n gat in jouw verhaal dat je niet kunt dichten.
ik dacht dat je het met me eens was dat het vrije val verhaal onzin was omdat de man ook claimt "baksteen verhaal" of heb ik een ander paper gemist?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat leg ik net een paar posts terug uit.
In andere woorden dan maar:
Als staal buigt doordat het zachter wordt, dan zal het nog steeds weerstand bieden. Wanneer er 0,0 weerstand is, kan er pas sprake zijn van vrije val. Daarnaast moeten alle draagkolommen op precies hetzelfde moment verzwakt zijn en dat over vele verdiepingen tegelijk (en zelfs dan zou er echt nog wel weerstand zijn). Anders zou je te maken krijgen met weerstand en dus geen vrije val.
Kijk anders het filmpje even. Daar wordt het haarfijn uitgelegd.
Het vrije val verhaal aangaande WTC 7 is geen onzin. Het is een feit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik dacht dat je het met me eens was dat het vrije val verhaal onzin was omdat de man ook claimt "baksteen verhaal" of heb ik een ander paper gemist?
Ik claim dat niet. Het is wel iets om over na te denken ja. Zijn de explosieven die ze bij CD gebruiken allemaal gevoelig voor hitte, of zijn er explosieven die daar tegen kunnen? Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:48 schreef oompaloompa het volgende:
claim je overigens dat er explosieven aan zijn gebracht in wt7 die om de een of andere reden niet af gegaan zijn door de brand en handmatig tot explosie gebracht net nadat het gebouw met instorten begon?
Dus voortbordurend op jouw explosieven theorie zou dat betekenen dat alle explosieven op het zelfde moment ontploft moeten zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat leg ik net een paar posts terug uit.
In andere woorden dan maar:
Als staal buigt doordat het zachter wordt, dan zal het nog steeds weerstand bieden. Wanneer er 0,0 weerstand is, kan er pas sprake zijn van vrije val. Daarnaast moeten alle draagkolommen op precies hetzelfde moment verzwakt zijn en dat over vele verdiepingen tegelijk (en zelfs dan zou er echt nog wel weerstand zijn). Anders zou je te maken krijgen met weerstand en dus geen vrije val.
Kijk anders het filmpje even. Daar wordt het haarfijn uitgelegd.
Ik viel zelf voornamelijk over het tijdens het instorten op de seconde precies tot ontbranding brengenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik claim dat niet. Het is wel iets om over na te denken ja. Zijn de explosieven die ze bij CD gebruiken allemaal gevoelig voor hitte, of zijn er explosieven die daar tegen kunnen? Geen idee eigenlijk.
Bij WTC 7 hoeft er toch niet perse sprake te zijn geweest van enige natuurlijke instorting. Waarom niet gewoon op de knop drukken als het uitkomt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:54 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik viel zelf voornamelijk over het tijdens het instorten op de seconde precies tot ontbranding brengen
Nee. Geef eens een linkje naar dat verhaal.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bij WTC 7 hoeft er toch niet perse sprake te zijn geweest van enige natuurlijke instorting. Waarom niet gewoon op de knop drukken als het uitkomt.
@VancouverFan: Ken jij het verhaal niet van die agent die altijd in de torens ging lunchen en daar op een dag dus ook wilde gaan lunchen? Toen hij daar aan kwam was het het WTC vergeven van agenten met honden die de boel afsloten. Hij vroeg toen wat er aan de hand was en kreeg toen als antwoord dat er een nieuw beveiligingsbedrijf bezig was om de boel opnieuw te bedraden.
Nou het stortte eerst langzaam in, als er toen geen weerstand was geweest was het allemaal met vrijevalsnelheid naar beneden gekomen toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bij WTC 7 hoeft er toch niet perse sprake te zijn geweest van enige natuurlijke instorting. Waarom niet gewoon op de knop drukken als het uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |