abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84767005
Het is handig als je de volgende keer gewoon naar de post zelf verwijst. :)
pi_84767121
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:56 schreef ToT het volgende:
Het is handig als je de volgende keer gewoon naar de post zelf verwijst. :)
ja ik wist niet dat dat kon, zal t voortaan doen. (geeft wel aan hoe weinig ik klaag :D )
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_84768227
De post van Johnny slaat dan ook nergens meer op. Dat was een reactie op Polderturk.

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 08:46 schreef Johnny Blaze het volgende:
Als je nu ook nog even bewijs hiervoor geeft, ipv gewoon wat te roepen zonder onderbouwing. Overigens is er al een topic over 9/11.
Leaf
pi_84770393
mijn dank is groot :)
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 18:19:17 #56
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84821545
Kan iemand Salvad0r een ruk aan zijn ketting geven? Hij blijft offtopic gaan in het chemtrail topic, legt anderen woorden in de mond en verziekt het in het algemeen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_84822653
Niet alleen in het chemtrail topic.
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:21 schreef Salvad0R het volgende:
Als je durft te beweren dat iets "Pullen" bij een detonatie/demolition geen sloopterm is, dan heb je geen flauw benul van de vaktermen in dat gebied.
Of juist wel, en zit je gewoon keihard te liegen zodat iedereen kan zien wat voor leugenachtige duivel je bent.
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:51 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wees jij nou maar gewoon stil, je bakt er namelijk niets van met je falende desinformatie.
Leaf
pi_84828346
Ja, ga even lezen.
pi_84834348
Wijze appel en Jokkebrok kunnen weer niet tegen een kritische houding en menen weer te moeten gaan lopen zeiken op mij. Zodat ze later kunnen gaan mekkeren dat ik diegene ben die de discussie verpest.
Leaf
pi_84834570
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:10 schreef VancouverFan het volgende:
Wijze appel en Jokkebrok kunnen weer niet tegen een kritische houding en menen weer te moeten gaan lopen zeiken op mij. Zodat ze later kunnen gaan mekkeren dat ik diegene ben die de discussie verpest.
Vraagje: Vindt jij het nog wel leuk in BNW? Je bent zo aan het klagen bij de mods de hele tijd.
Je moet ook wel ergens tegen kunnen hier hoor. Maar goed.. van mij heb je geen last meer hoor. Ik laat je wel met rust verder.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2010 23:15:08 ]
pi_84836562
Wijze_Appel en J0kkebr0k hebben feitelijk gewoon gelijk, maar aan de andere kant heb jij ook weer gelijk: dat over dat NIST mag onderhand wel een keer afgelopen zijn, toch? :)
pi_84836767
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:05 schreef ToT het volgende:
Wijze_Appel en J0kkebr0k hebben feitelijk gewoon gelijk, maar aan de andere kant heb jij ook weer gelijk: dat over dat NIST mag onderhand wel een keer afgelopen zijn, toch? :)
Kun jij dan aanwijzen waar ik de discussie zou verpesten. Ik zie het niet :)

Het verwijt dat ik telkens hetzelfde zou zeggen, komt doordat telkens hetzelfde aangekaart wordt.
Leaf
pi_84837007
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:05 schreef ToT het volgende:
Beetje biased i.m.o.
pi_84837246
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:11 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Het verwijt dat ik telkens hetzelfde zou zeggen, komt doordat telkens hetzelfde aangekaart wordt.
Je ziet het eigenlijk alleen als je aan onze of aan neutrale kant staat. ;)
pi_84839139
Kom op luitjes, een pittige discussie is soms wel eens fijn, maar soms moet je ook los kunnen laten, toch? :)
pi_84843494
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:11 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Je gaat er gewoon mee door. Hier bijvoorbeeld. Vrij irritante houding heb jij continu. :{
pi_84843764
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je gaat er gewoon mee door. Hier bijvoorbeeld. Vrij irritante houding heb jij continu. :{
Tja, ik kan van jou precies hetzelfde zeggen.
Ene moment loop je te klagen dat je vanalles moet herhalen.

Maar vervolgens kom je weer met dezelfde vraag die al 198298 keer gesteld en beantwoord is. Vind je dat wel zinvol?
Leaf
pi_84843907
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:18 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Tja, ik kan van jou precies hetzelfde zeggen.
Ene moment loop je te klagen dat je vanalles moet herhalen.

Maar vervolgens kom je weer met dezelfde vraag die al 198298 keer gesteld en beantwoord is. Vind je dat wel zinvol?
Ik stelde de vraag niet eens aan jou.

Daarnaast heb ik diverse keren een poging gedaan om te verklaren waarom dat dan onlogisch zou zijn, omdat jij er tig keer naar gevraagd hebt.
pi_84843962
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik stelde de vraag niet eens aan jou.

Daarnaast heb ik diverse keren een poging gedaan om te verklaren waarom dat dan onlogisch zou zijn, omdat jij er tig keer naar gevraagd hebt.
Pogingen gedaan, niet gelukt dus. Feit blijft dat jij telkens met hetzelfde op de proppen komt "kijk naar de video dat kan niet door brand komen" of "het is niet logisch dat het gebouw zo instort".

En je stelt de vraag op een forum waar iedereen kan reageren. Als je dat niet wil, jammer dan voor jou.
Leaf
pi_84844018
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:25 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Pogingen gedaan, niet gelukt dus. Feit blijft dat jij telkens met hetzelfde op de proppen komt "kijk naar de video dat kan niet door brand komen" of "het is niet logisch dat het gebouw zo instort".

En je stelt de vraag op een forum waar iedereen kan reageren. Als je dat niet wil, jammer dan voor jou.
Als jij het logisch vindt dat een gebouw met stalen constructie op een bijna symmetrische manier door toedoen van een brand in vrije val naar beneden dendert, dan prima. Daarnaast heb ik prima onderbouwd waarom ik dat niet logisch vindt. Dat jij je daar niet in kan vinden, ook prima. Maar kap a.j.b. met dat irritante ondertoontje van je. :{
pi_84844238
Zo, volgens mij zijn jullie er zo'n beetje uit? ^O^

Eventuele laatste dingetjes per pm uitpraten? :)
pi_84844573
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:37 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, volgens mij zijn jullie er zo'n beetje uit? ^O^

Eventuele laatste dingetjes per pm uitpraten? :)
Mij best, maar dat wil Jokkebrok niet zoals die duidelijk heeft laten blijken.
Leaf
pi_84844613
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als jij het logisch vindt dat een gebouw met stalen constructie op een bijna symmetrische manier door toedoen van een brand in vrije val naar beneden dendert, dan prima. Daarnaast heb ik prima onderbouwd waarom ik dat niet logisch vindt. Dat jij je daar niet in kan vinden, ook prima. Maar kap a.j.b. met dat irritante ondertoontje van je. :{
Misschien moeten we daar dan eens over ophouden. Jij hebt jouw mening, anderen hebben een andere mening.
Kun je nog wel 97812397816823 keer gaan roepen waarom jij het niet logisch vind, dat gaat echt niet opschieten als "kijk naar die video" je beste bewijs is.
Leaf
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:35:10 #74
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_84852883
Eeeh VancouverFan en J0kkebr0k, maken jullie ook altijd ruzie over wie van jullie moet stofzuigen?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_84861174
Bij mij thuis zijn ze wel voor rede vatbaar.

Behalve de kat dan...
Leaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')