"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”
Mahatma Gandhi
[..]
Oh deze?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:15 schreef Max_Dark het volgende:
Wist je dat die Raybans voor 99% uit zilverjodide bestaan?
als je een zonnebril hebt die met de zonsterkte mee kleurt is de kans vrij groot dat er heel veel ziverjodide in zit hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord. Volgens mij uit dezelfde bron die zei dat wanneer je dat ding tijdens volle maan draagt, dat je dan shapeshift in een reptilloid.
Goed punt. Je kan het wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
als je een zonnebril hebt die met de zonsterkte mee kleurt is de kans vrij groot dat er heel veel ziverjodide in zit hoor.
ik maak net zo veel goed onderbouwde posts als jij onterecht denigrerende opmerkingen. Wat geeft jou het recht met zulk dedain anderen te benaderen?quote:
Misschien omdat sommige figuren in staat van zware ontkenning het verdienen om denigrerend tegen te doen? De pro-nazi wijven in de grote steden brachten het er minder goed vanaf vroegah.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik maak net zo veel goed onderbouwde posts als jij onterecht denigrerende opmerkingen. Wat geeft jou het recht met zulk dedain anderen te benaderen?
wat ben je toch een misselijk mannetje, zodra je zaken niet meer kunt beargumenteren verval je in denigrerend gedrag, zodra iemand je daarop wijst is het een nazi.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Misschien omdat sommige figuren in staat van zware ontkenning het verdienen om denigrerend tegen te doen? De pro-nazi wijven in de grote steden brachten het er minder goed vanaf vroegah.
Hoezo niet beargumenteren?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
wat ben je toch een misselijk mannetje, zodra je zaken niet meer kunt beargumenteren verval je in denigrerend gedrag, zodra iemand je daarop wijst is het een nazi.
en dus besluit je voor jezelf dat het niet smakeloos is iemand een nazi te noemen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hoezo niet beargumenteren?
Als het harig is, ledematen heeft, van bananen houdt en "oeh oeh" zegt, is het gewoon een aap Jonge.
Hetzelfde geldt voor slavernij, fascisme en andere "denigrerende" labels. De manier waarop jij mij een misselijk mannetje vindt, is de manier waarop ik jou een obvious government troll vind.
Als iemand corporatieve belangen boven directe menselijke belangen stelt is diegene fascistisch bezig. Precies hetzelfde gedrag wat nazis destijds in Germanië tentoonspreidden. Kan je moeilijk en gevoelig gaan doen. Schiet niet op.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
en dus besluit je voor jezelf dat het niet smakeloos is iemand een nazi te noemen?
En dit alles omdat ik zeg dat er in zonlicht-meekleurende zonnebrillen ZilverJodide zit.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als iemand corporatieve belangen boven directe menselijke belangen stelt is diegene fascistisch bezig. Precies hetzelfde gedrag wat nazis destijds in Germanië tentoonspreidden. Kan je moeilijk en gevoelig gaan doen. Schiet niet op.
"Those who cannot remember the past are condemned to repeat it."
Denk je dat ik mij inbeeld enige vorm van macht te hebben tegenover de families met de harde kaas? Het enige wat ik nu doe is anderen informeren en figuren die dat tegenwerken bitchslappen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
En dit alles omdat ik zeg dat er in zonlicht-meekleurende zonnebrillen ZilverJodide zit.
Gelukkig zijn er inderdaad nog ruimdenkende sceptici zoals jij die ons kunnen behoeden tegen een nieuwe fascistische beweging
Het is een waanbeeld als je denkt dat ik waanbeelden heb.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:12 schreef Max_Dark het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen therapeut geworden ben zeg...pfff...de hele dag van die figuren met waanbeelden aanhoren en zodra je dan ze probeert de grote mensen wereld in te halen hoppa hoor je er ook bij en werk je de waarheid tegen.
de dokter is onderdeel van het complot...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:09 schreef Xa1pt het volgende:
Je recept kun je morgen bij de dokter halen.
Damn, dat dacht ik nu ook!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:14 schreef Jumparound het volgende:
volgens mij is salvador een troll
Kan niet anders!
ja dit is mijn mening, volledig gekleurt door allehande troep die ik dagelijk binnenkrijg waardoor ik WOLF roepers aanzie voor lunatics
Dat weet hij dan al flink wat jaren vol te houdenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:55 schreef .SP. het volgende:
[..]
Damn, dat dacht ik nu ook!
Iemand kan echt niet zo verknipt zijn als hij zich doet voorkomen, maar kudo's als het een troll is geweest, ben er 100% ingetrapt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |