-edit-quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waar dan? Nu kom je ook met een voorbeeld ook, -edit-
[..]
Dat het sproeien van giftige zware metalen en chemicaliën ook strepen achter vliegtuigen veroorzaakt maakt het voor jou niet logischer dat die bezigheid als "chemtrailen" aangeduid wordt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:06 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Lijkt me goed idee.
Chemtrail topic is voor "Die strepen achter het vliegtuig dat zijn chemicaliën". Jij maakt er vervolgens met wat stappen van "Internationaal wordt er weer gemodificeerd" en dat is niet wat we hier bespreken.
zucht, je suggereert het wel. Of gaan je weer definities naar eigen believen verzinnen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat het een mogelijkheid is, betekent niet dat ik beweer dat er meer gebeurt dan weermodificatie alleen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:06 schreef .SP. het volgende:
[..]
ontzettende huillie, je weet niet eens meer wat je zegt....
Wat doe je nu geagiteerd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:07 schreef .SP. het volgende:
[..]
zucht, je suggereert het wel. Of gaan je weer definities naar eigen believen verzinnen?
Laat mij hier de feiten van zien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat het sproeien van giftige zware metalen en chemicaliën ook strepen achter vliegtuigen veroorzaakt maakt het voor jou niet logischer dat die bezigheid als "chemtrailen" aangeduid wordt?
Geaggiteerd? valt wel mee, niet zo erg dat ik met modjes ga dreigen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
[..]
Wat doe je nu geagiteerd?
Een feit is een feit. Ik heb de feiten juist. Er worden giftige zware metalen en chemicalien gesproeid uit vliegtuigen.
Dus jij vindt het een goed concept dat overheden giftige chemicaliën sproeien in het kader van weermodificatie?
Jij denkt dat het weghalen van een stormwolk links niets te maken heeft met het ontstaan van twee nieuwe stormwolken rechts?
Jij beschouwt de EU niet als een megalomane samenleving?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:19 schreef .SP. het volgende:
[..]
Geaggiteerd? valt wel mee, niet zo erg dat ik met modjes ga dreigen.
Het beinvloeden van lokale neerslag (dat is het enige wat kan) heeft zijn voor en nadelen, waarbij de voordelen (betere oogst?) tegen de nadelen (giftig?) moet worden afgewogen. Persoonlijk zou ik er niet aan beginnen en het lijkt er op dat alleen megalomane samenlevingen (China, Rusland, VS) zich met dit bezighouden. En niemand die je tegenspreekt dat het manipuleren van neerslag gebeurt.
Maaaaaaaaaar om nu aan te nemen dat het in de hele wereld gebeurt om "het klimaat te veranderen" is mij een stap te ver. Daar is geen bewijs voor en heeft ook helemaal geen zin (moet het overal op hetzelfde moment gaan regenen?).
mmm, niet zo erg als de drie al genoemden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij beschouwt de EU niet als een megalomane samenleving?
Ik wel, en ik sluit geen mogelijkheden uit op grond van de gradatie van megalomanie van een samenleving.
Behalve common sense?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:25 schreef .SP. het volgende:
[..]
mmm, niet zo erg als de drie al genoemden.
Maar is er ergens bewijs dat er b.v. in NL weersmodificaties plaatsvinden?
Nee. Probeer het nog eens goed te lezen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus nu ga je beweren dat "chemtrails" hetzelfde zijn als "contrails"?
Als je eens niet zulke wazige uitlatingen doet en gewoon begrijpelijke zinnen produceert, dan hoef ik ook geen moeite doen dat -nee-taaltje van je te ontcijferen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee. Probeer het nog eens goed te lezen.
Wat valt daar nou uit op te maken, behalve Niets?quote:Die term wordt hier (en op andere plekken op internet) al jaren lang gebruikt in de context van contrails. Dat contrails meer zijn dan onschuldige condenssporen, dat (passagiers) vliegtuigen betrokken zijn bij het in het geheim sproeien van enge chemicalien etc. Dat soort dingen. Als jij er dan met heel veel moeite andere onderwerpen bij de haren bijtrekt... Gek he dat men je dan niet zo serieus neemt.
Mijn common sense zegt dat het niet gebeurt in NL, is er meer dan dat of verwordt het tot een religie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Behalve common sense?
Vast wel, ergens. Geen idee waar. Er komt dit najaar een nieuwe truth-film uit betreffende chemtrailing, daar zal wel het één en ander uitgelegd worden hoe dat geregeld wordt op internationaal niveau.
Dan moet je toch eens goed lezen, want mij is het duidelijk als ik dat zo lees hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je eens niet zulke wazige uitlatingen doet en gewoon begrijpelijke zinnen produceert, dan hoef ik ook geen moeite doen dat taaltje van je te ontcijferen.
[..]
Wat valt daar nou uit op te maken, behalve Niets?
Je vind jezelf toch zo intelligent? Zo moeilijk is het echt niet geschreven hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je eens niet zulke wazige uitlatingen doet en gewoon begrijpelijke zinnen produceert, dan hoef ik ook geen moeite doen dat taaltje van je te ontcijferen.
[..]
Wat valt daar nou uit op te maken, behalve Niets?
Leg eens uit dan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:02 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens goed lezen, want mij is het duidelijk als ik dat zo lees hoor.
Het is "je vindt" .quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je vind jezelf toch zo intelligent? Zo moeilijk is het echt niet geschreven hoor.
Het is Vind je ? en Je vindt ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, want er staat een vraagteken achter, dus dan is het: je vind?
Iddquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:30 schreef Max_Dark het volgende:
Over dingen die niets met de discussie te maken maar niets te zeggen....
Ik stel voor dat we een pittige brief gaan schrijven. Dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef Salvad0R het volgende:
In plaats van het topic te laten ontsporen in een irrelevant verhaal over de definities van chem- en contrails en het verschil tussen het "weer" en "het klimaat", kunnen we het beter hebben over het feit dat overheden giftige zware metalen en chemicaliën in de lucht sproeien met vliegtuigen, en wat we daar aan gaan doen.
Open daar dan een nieuw topic over. Iets met de smerige streken van weersmodificatie ofzo. Kan het hier weer over chemtrails gaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef Salvad0R het volgende:
In plaats van het topic te laten ontsporen in een irrelevant verhaal over de definities van chem- en contrails en het verschil tussen het "weer" en "het klimaat", kunnen we het beter hebben over het feit dat overheden giftige zware metalen en chemicaliën in de lucht sproeien met vliegtuigen, en wat we daar aan gaan doen.
Dat de definitie van chemtrails bij mensen in staat van ontkenning verschilt van die van de rest van de wereld, maakt het nog geen reden om daar een compleet nieuw topic om te openen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Open daar dan een nieuw topic over. Iets met de smerige streken van weersmodificatie ofzo. Kan het hier weer over chemtrails gaan.
Belichting van het feit dat dit soort zaken plaats vinden is al een stap in de goede richting. Hoe meer algemene kennis deze informatie wordt, hoe terughoudender overheden (of fracties daarvan) zich moeten opstellen tegenover het vergiftigen van de atmosfeer met zware metalen en chemicaliën, ongeacht de motieven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:43 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een pittige brief gaan schrijven. Dat zal ze leren.
http://en.wikipedia.org/wiki/Chemtrail_conspiracy_theoryquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat de definitie van chemtrails bij mensen in staat van ontkenning verschilt van die van de rest van de wereld, maakt het nog geen reden om daar een compleet nieuw topic om te openen.
Ochja, dus als het van zon gov sitetje komt moet het wel een feit zijn zeker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:02 schreef Max_Dark het volgende:
http://astrobiology.nasa.(...)st/question/?id=9889
NASA, .gov bron, geleerde, die zegt dat er geen chemtrails gesproeid worden. FEIT.
---
http://www-pm.larc.nasa.gov/newcontrail.html
"2002: Under certain conditions contrails persist for long periods of time and can extend over great distances as seen in this August 13 (1056 UTC) NOAA-16 4-km AVHRR image over the Pacific. "
Wederom .gov site. FEIT. Wanneer gaan deze gekken nou eens hun oogkleppen afzetten en een frisse neus halen!?! DIT ZIJN DE FEITEN MENSEN.
Dat doen ze niet in NL, kom maar op met je bewijzen die het tegendeel laten zien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef Salvad0R het volgende:
Die eerste link legt een beetje de associatie tussen chemtrailing en "Niburu". Dat hele Niburu verhaal geloof ik geen ene moer van, pics or it didn't happen, luitjes die zich met dat soort informatie bezig houden zijn gewoon bang voor wat er echt gebeurt, de werkelijke feiten betreffende occulte religies en denkbeelden van de werkelijke machthebbers, oorlog als offerritueel, etc.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:02 schreef Max_Dark het volgende:
http://astrobiology.nasa.(...)st/question/?id=9889
NASA, .gov bron, geleerde, die zegt dat er geen chemtrails gesproeid worden. FEIT.
---
http://www-pm.larc.nasa.gov/newcontrail.html
"2002: Under certain conditions contrails persist for long periods of time and can extend over great distances as seen in this August 13 (1056 UTC) NOAA-16 4-km AVHRR image over the Pacific. "
Wederom .gov site. FEIT. Wanneer gaan deze gekken nou eens hun oogkleppen afzetten en een frisse neus halen!?! DIT ZIJN DE FEITEN MENSEN.
Als je nu nog steeds nationalistische denkbeelden er op nahoudt, leef je in het verleden. Nederland als staat bestaat niet meer, behalve in de fantasie van mensen. We leven in de E.U. onder het Verdrag van Lissabon, waar de wouten je neer mogen schieten als je verdachte bent van whatever.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:08 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dat doen ze niet in NL, kom maar op met je bewijzen die het tegendeel laten zien.
Dunno andersom lijkt het ineens wel goud te wezen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:06 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ochja, dus als het van zon gov sitetje komt moet het wel een feit zijn zeker.
Als daar staat dat je van neuken blind en doof wordt, stop je er dan ook mee?
Goed,wat jij wilt, heb je bewijzen dat ze in de EU grote hoeveelheden chemicalien verspreiden met vliegtuigen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:12 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je nu nog steeds nationalistische denkbeelden er op nahoudt, leef je in het verleden. Nederland als staat bestaat niet meer, behalve in de fantasie van mensen. We leven in de E.U. onder het Verdrag van Lissabon, waar de wouten je neer mogen schieten als je verdachte bent van whatever.
nogmaals, niemand ontkent dat het gebeurt, maar heb je bewijzen dat het globaal en op grote schaal gebeurt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:24 schreef Salvad0R het volgende:
http://journals.ametsoc.o(...)ATPOPWM%3E2.0.CO%3B2quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:24 schreef .SP. het volgende:
[..]
Goed,wat jij wilt, heb je bewijzen dat ze in de EU grote hoeveelheden chemicalien verspreiden met vliegtuigen?
En zo gaat dat telkens verder.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:30 schreef .SP. het volgende:
[..]
nogmaals, niemand ontkent dat het gebeurt, maar heb je bewijzen dat het globaal en op grote schaal gebeurt?
(heb je trouwens die rare buizen op de vleugels gezien, nog nooit op een lijnvliegtuig gezien...)
Welke?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:43 schreef Max_Dark het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat jij een paar pagina's geleden nog fervent met een mooie foto zat te zwaaien maar die is ook ineens verdwenen niet?
DÉ Koninginnenacht foto van 2007 natuurlijk! Waar general aviation kisten ineens elk kwartier voorbij komen en op 35.000ft vliegen.quote:
Je hebt gewoon geen antwoord op een paar simpele vragen, vandaar dat je nu aggressief van je afbijt. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:41 schreef Salvad0R het volgende:
Ja, het is gewoon sneu.
Lui in staat-van-ontkenning hier doen ook niet vermoeden dat ze enigszins geïnteresseerd zijn in de materie, ze houden net zolang vast aan een bepaalde leugen tot het niet meer vol te houden is, en wanneer die leugen niet meer werkt, stappen ze over op de volgende leugen.
“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef Max_Dark het volgende:
Als er hier iemand met modder zit te smijten en mensen op de persoon aanvalt ben jij het wel moet ik zeggen.
But thanks, I win!
Oh deze?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
DÉ Koninginnenacht foto van 2007 natuurlijk! Waar general aviation kisten ineens elk kwartier voorbij komen en op 35.000ft vliegen.
Ik weet niet waar jij precies agressie ziet in mijn post, maar ik ben momenteel net een Nepalese monnik zo chill en rustig en kalm en compleet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:02 schreef .SP. het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen antwoord op een paar simpele vragen, vandaar dat je nu aggressief van je afbijt. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Maar goed, houd jezelf maar voor dat jij echt je best gedaan hebt maar die ontkenners er gewoon niets van snappen.
Het is jammer dat je het niet bij een fatsoenlijke, op feiten gebasseerde, discussie hebt kunnen houden.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”
Mahatma Gandhi
[..]
Oh deze?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:15 schreef Max_Dark het volgende:
Wist je dat die Raybans voor 99% uit zilverjodide bestaan?
als je een zonnebril hebt die met de zonsterkte mee kleurt is de kans vrij groot dat er heel veel ziverjodide in zit hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord. Volgens mij uit dezelfde bron die zei dat wanneer je dat ding tijdens volle maan draagt, dat je dan shapeshift in een reptilloid.
Goed punt. Je kan het wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
als je een zonnebril hebt die met de zonsterkte mee kleurt is de kans vrij groot dat er heel veel ziverjodide in zit hoor.
ik maak net zo veel goed onderbouwde posts als jij onterecht denigrerende opmerkingen. Wat geeft jou het recht met zulk dedain anderen te benaderen?quote:
Misschien omdat sommige figuren in staat van zware ontkenning het verdienen om denigrerend tegen te doen? De pro-nazi wijven in de grote steden brachten het er minder goed vanaf vroegah.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik maak net zo veel goed onderbouwde posts als jij onterecht denigrerende opmerkingen. Wat geeft jou het recht met zulk dedain anderen te benaderen?
wat ben je toch een misselijk mannetje, zodra je zaken niet meer kunt beargumenteren verval je in denigrerend gedrag, zodra iemand je daarop wijst is het een nazi.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Misschien omdat sommige figuren in staat van zware ontkenning het verdienen om denigrerend tegen te doen? De pro-nazi wijven in de grote steden brachten het er minder goed vanaf vroegah.
Hoezo niet beargumenteren?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
wat ben je toch een misselijk mannetje, zodra je zaken niet meer kunt beargumenteren verval je in denigrerend gedrag, zodra iemand je daarop wijst is het een nazi.
en dus besluit je voor jezelf dat het niet smakeloos is iemand een nazi te noemen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hoezo niet beargumenteren?
Als het harig is, ledematen heeft, van bananen houdt en "oeh oeh" zegt, is het gewoon een aap Jonge.
Hetzelfde geldt voor slavernij, fascisme en andere "denigrerende" labels. De manier waarop jij mij een misselijk mannetje vindt, is de manier waarop ik jou een obvious government troll vind.
Als iemand corporatieve belangen boven directe menselijke belangen stelt is diegene fascistisch bezig. Precies hetzelfde gedrag wat nazis destijds in Germanië tentoonspreidden. Kan je moeilijk en gevoelig gaan doen. Schiet niet op.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
en dus besluit je voor jezelf dat het niet smakeloos is iemand een nazi te noemen?
En dit alles omdat ik zeg dat er in zonlicht-meekleurende zonnebrillen ZilverJodide zit.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als iemand corporatieve belangen boven directe menselijke belangen stelt is diegene fascistisch bezig. Precies hetzelfde gedrag wat nazis destijds in Germanië tentoonspreidden. Kan je moeilijk en gevoelig gaan doen. Schiet niet op.
"Those who cannot remember the past are condemned to repeat it."
Denk je dat ik mij inbeeld enige vorm van macht te hebben tegenover de families met de harde kaas? Het enige wat ik nu doe is anderen informeren en figuren die dat tegenwerken bitchslappen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
En dit alles omdat ik zeg dat er in zonlicht-meekleurende zonnebrillen ZilverJodide zit.
Gelukkig zijn er inderdaad nog ruimdenkende sceptici zoals jij die ons kunnen behoeden tegen een nieuwe fascistische beweging
Het is een waanbeeld als je denkt dat ik waanbeelden heb.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:12 schreef Max_Dark het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen therapeut geworden ben zeg...pfff...de hele dag van die figuren met waanbeelden aanhoren en zodra je dan ze probeert de grote mensen wereld in te halen hoppa hoor je er ook bij en werk je de waarheid tegen.
de dokter is onderdeel van het complot...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:09 schreef Xa1pt het volgende:
Je recept kun je morgen bij de dokter halen.
Damn, dat dacht ik nu ook!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:14 schreef Jumparound het volgende:
volgens mij is salvador een troll
Kan niet anders!
ja dit is mijn mening, volledig gekleurt door allehande troep die ik dagelijk binnenkrijg waardoor ik WOLF roepers aanzie voor lunatics
Dat weet hij dan al flink wat jaren vol te houdenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:55 schreef .SP. het volgende:
[..]
Damn, dat dacht ik nu ook!
Iemand kan echt niet zo verknipt zijn als hij zich doet voorkomen, maar kudo's als het een troll is geweest, ben er 100% ingetrapt!
Bescherm je jezelf daar trouwens nog op de een of andere manier tegen, of is er voor jou ook geen ontkomen meer aan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:19 schreef Salvad0R het volgende:
Every body a Slave
Only some are aware
That our governments releasin' Poison in the Air
Ik ga echt niet met mondkapjes rondlopen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bescherm je jezelf daar trouwens nog op de een of andere manier tegen, of is er voor jou ook geen ontkomen meer aan?
En wat doen die gasten in Aerdenhout er tegen, lopen zij met mondkapjes?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met mondkapjes rondlopen.
Als ik ziektes oploop ga ik die figuren gewoon in Aerdenhout opzoeken. Met een zwaard.
Wie weet sproeien ze niet boven dat soort gebieden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:49 schreef .SP. het volgende:
[..]
En wat doen die gasten in Aerdenhout er tegen, lopen zij met mondkapjes?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wie weet sproeien ze niet boven dat soort gebieden.
Oh?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef Salvad0R het volgende:
quote:Villa in Aerdenhout verwoest door brand
AERDENHOUT - Een grote brand heeft een villawoning aan de Zandvoorterweg in Aerdenhout geheel verwoest. Het vuur onstond in het rieten dak van de woning waarna de vlammen snel om zich heen sloegen.
Bron.
Ah, fijn dat je het op grote schaal chemtrailen om het klimaat te beïnvloeden inmiddels ook als hypothetisch ziet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:04 schreef Salvad0R het volgende:
kiek m goan, voortborduren op iets hypothetisch.
mentaal instablielequote:
Behalve dan dat op mijn foto niet één, maar 33 trails te zien zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, fijn dat je het op grote schaal chemtrailen om het klimaat te beïnvloeden inmiddels ook als hypothetisch ziet.
Het is inderdaad gewoon een contrail, net als die jij hebt gefotografeerd.
Ja, dus? Op die oude foto's die in dit topic staan, staan ook meer dan één contrail.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:40 schreef Salvad0R het volgende:
Behalve dan dat op mijn foto niet één, maar 33 trails te zien zijn.
Laat Aerdenhout met rust hoor!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met mondkapjes rondlopen.
Als ik ziektes oploop ga ik die figuren gewoon in Aerdenhout opzoeken. Met een zwaard.
je vergat de "quote:
Die zijn iig nu gewaarschuwd dat er iemand met een zwaard aankomtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:49 schreef .SP. het volgende:
[..]
En wat doen die gasten in Aerdenhout er tegen, lopen zij met mondkapjes?
en hun werkplek? en onderweg van en naar werk? op vakantie? Op bezoek bij schoonmoeder?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die zijn iig nu gewaarschuwd dat er iemand met een zwaard aankomt
precisiesproeien van groote hoogte ook, om Aerdenhout (quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:47 schreef .SP. het volgende:
[..]
en hun werkplek? en onderweg van en naar werk? op vakantie? Op bezoek bij schoonmoeder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |