abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84825446
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:16 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Waar dan? Nu kom je ook met een voorbeeld ook, -edit-
[..]

-edit-

[ Bericht 13% gewijzigd door Lavenderr op 03-08-2010 21:22:08 ]
pi_84825480
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:06 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Lijkt me goed idee.

Chemtrail topic is voor "Die strepen achter het vliegtuig dat zijn chemicaliën". Jij maakt er vervolgens met wat stappen van "Internationaal wordt er weer gemodificeerd" en dat is niet wat we hier bespreken.
Dat het sproeien van giftige zware metalen en chemicaliën ook strepen achter vliegtuigen veroorzaakt maakt het voor jou niet logischer dat die bezigheid als "chemtrailen" aangeduid wordt?
pi_84825492
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:05 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat het een mogelijkheid is, betekent niet dat ik beweer dat er meer gebeurt dan weermodificatie alleen.
zucht, je suggereert het wel. Of gaan je weer definities naar eigen believen verzinnen?
pi_84825556
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:06 schreef .SP. het volgende:

[..]

ontzettende huillie, je weet niet eens meer wat je zegt....
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:07 schreef .SP. het volgende:

[..]

zucht, je suggereert het wel. Of gaan je weer definities naar eigen believen verzinnen?
Wat doe je nu geagiteerd?

Een feit is een feit. Ik heb de feiten juist. Er worden giftige zware metalen en chemicalien gesproeid uit vliegtuigen.

Dus jij vindt het een goed concept dat overheden giftige chemicaliën sproeien in het kader van weermodificatie?

Jij denkt dat het weghalen van een stormwolk links niets te maken heeft met het ontstaan van twee nieuwe stormwolken rechts?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:14:55 #205
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84825765
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:07 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat het sproeien van giftige zware metalen en chemicaliën ook strepen achter vliegtuigen veroorzaakt maakt het voor jou niet logischer dat die bezigheid als "chemtrailen" aangeduid wordt?
Laat mij hier de feiten van zien.
pi_84825924
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:09 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

[..]

Wat doe je nu geagiteerd?

Een feit is een feit. Ik heb de feiten juist. Er worden giftige zware metalen en chemicalien gesproeid uit vliegtuigen.

Dus jij vindt het een goed concept dat overheden giftige chemicaliën sproeien in het kader van weermodificatie?

Jij denkt dat het weghalen van een stormwolk links niets te maken heeft met het ontstaan van twee nieuwe stormwolken rechts?
Geaggiteerd? valt wel mee, niet zo erg dat ik met modjes ga dreigen.

Het beinvloeden van lokale neerslag (dat is het enige wat kan) heeft zijn voor en nadelen, waarbij de voordelen (betere oogst?) tegen de nadelen (giftig?) moet worden afgewogen. Persoonlijk zou ik er niet aan beginnen en het lijkt er op dat alleen megalomane samenlevingen (China, Rusland, VS) zich met dit bezighouden. En niemand die je tegenspreekt dat het manipuleren van neerslag gebeurt.

Maaaaaaaaaar om nu aan te nemen dat het in de hele wereld gebeurt om "het klimaat te veranderen" is mij een stap te ver. Daar is geen bewijs voor en heeft ook helemaal geen zin (moet het overal op hetzelfde moment gaan regenen?).
pi_84826033
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:19 schreef .SP. het volgende:

[..]

Geaggiteerd? valt wel mee, niet zo erg dat ik met modjes ga dreigen.

Het beinvloeden van lokale neerslag (dat is het enige wat kan) heeft zijn voor en nadelen, waarbij de voordelen (betere oogst?) tegen de nadelen (giftig?) moet worden afgewogen. Persoonlijk zou ik er niet aan beginnen en het lijkt er op dat alleen megalomane samenlevingen (China, Rusland, VS) zich met dit bezighouden. En niemand die je tegenspreekt dat het manipuleren van neerslag gebeurt.

Maaaaaaaaaar om nu aan te nemen dat het in de hele wereld gebeurt om "het klimaat te veranderen" is mij een stap te ver. Daar is geen bewijs voor en heeft ook helemaal geen zin (moet het overal op hetzelfde moment gaan regenen?).
Jij beschouwt de EU niet als een megalomane samenleving?

Ik wel, en ik sluit geen mogelijkheden uit op grond van de gradatie van megalomanie van een samenleving.
pi_84826256
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jij beschouwt de EU niet als een megalomane samenleving?

Ik wel, en ik sluit geen mogelijkheden uit op grond van de gradatie van megalomanie van een samenleving.
mmm, niet zo erg als de drie al genoemden.

Maar is er ergens bewijs dat er b.v. in NL weersmodificaties plaatsvinden?
pi_84826390
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:25 schreef .SP. het volgende:

[..]

mmm, niet zo erg als de drie al genoemden.

Maar is er ergens bewijs dat er b.v. in NL weersmodificaties plaatsvinden?
Behalve common sense?

Vast wel, ergens. Geen idee waar. Er komt dit najaar een nieuwe truth-film uit betreffende chemtrailing, daar zal wel het één en ander uitgelegd worden hoe dat geregeld wordt op internationaal niveau.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:53:52 #210
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84827362
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dus nu ga je beweren dat "chemtrails" hetzelfde zijn als "contrails"?
Nee. Probeer het nog eens goed te lezen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_84827633
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee. Probeer het nog eens goed te lezen.
Als je eens niet zulke wazige uitlatingen doet en gewoon begrijpelijke zinnen produceert, dan hoef ik ook geen moeite doen dat -nee-taaltje van je te ontcijferen.

quote:
Die term wordt hier (en op andere plekken op internet) al jaren lang gebruikt in de context van contrails. Dat contrails meer zijn dan onschuldige condenssporen, dat (passagiers) vliegtuigen betrokken zijn bij het in het geheim sproeien van enge chemicalien etc. Dat soort dingen. Als jij er dan met heel veel moeite andere onderwerpen bij de haren bijtrekt... Gek he dat men je dan niet zo serieus neemt.
Wat valt daar nou uit op te maken, behalve Niets?

[ Bericht 18% gewijzigd door Lavenderr op 03-08-2010 21:23:43 ]
pi_84827706
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:29 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Behalve common sense?

Vast wel, ergens. Geen idee waar. Er komt dit najaar een nieuwe truth-film uit betreffende chemtrailing, daar zal wel het één en ander uitgelegd worden hoe dat geregeld wordt op internationaal niveau.
Mijn common sense zegt dat het niet gebeurt in NL, is er meer dan dat of verwordt het tot een religie?
pi_84827743
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:59 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als je eens niet zulke wazige uitlatingen doet en gewoon begrijpelijke zinnen produceert, dan hoef ik ook geen moeite doen dat taaltje van je te ontcijferen.
[..]

Dan moet je toch eens goed lezen, want mij is het duidelijk als ik dat zo lees hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 03-08-2010 21:24:12 ]
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:12:47 #214
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84828241
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:59 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als je eens niet zulke wazige uitlatingen doet en gewoon begrijpelijke zinnen produceert, dan hoef ik ook geen moeite doen dat taaltje van je te ontcijferen.
[..]

Je vind jezelf toch zo intelligent? Zo moeilijk is het echt niet geschreven hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 03-08-2010 21:24:38 ]
Onikaan ni ov dovah
pi_84828250
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:02 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Dan moet je toch eens goed lezen, want mij is het duidelijk als ik dat zo lees hoor.
Leg eens uit dan.
pi_84828342
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je vind jezelf toch zo intelligent? Zo moeilijk is het echt niet geschreven hoor.
Het is "je vindt" .
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:19:15 #217
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84828604
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:14 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het is "je vindt" .
Bravo _O_
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:25:46 #218
249559 crew  Lavenderr
pi_84828970
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:14 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het is "je vindt" .
Nee, want er staat een vraagteken achter, dus dan is het: je vind?
pi_84829199
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, want er staat een vraagteken achter, dus dan is het: je vind?
Het is Vind je ? en Je vindt ?
pi_84829218
Goed topic btw.

Chemical Polution is Real !
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:30:18 #221
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84829232
Over dingen die niets met de discussie te maken maar niets te zeggen....
pi_84829241
Oeh, dictee spelletjes. Ik verlies die altijd :Y
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:33:13 #223
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84829376
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:30 schreef Max_Dark het volgende:
Over dingen die niets met de discussie te maken maar niets te zeggen....
Idd :')
Onikaan ni ov dovah
pi_84829889
In plaats van het topic te laten ontsporen in een irrelevant verhaal over de definities van chem- en contrails en het verschil tussen het "weer" en "het klimaat", kunnen we het beter hebben over het feit dat overheden giftige zware metalen en chemicaliën in de lucht sproeien met vliegtuigen, en wat we daar aan gaan doen.
pi_84829938
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef Salvad0R het volgende:
In plaats van het topic te laten ontsporen in een irrelevant verhaal over de definities van chem- en contrails en het verschil tussen het "weer" en "het klimaat", kunnen we het beter hebben over het feit dat overheden giftige zware metalen en chemicaliën in de lucht sproeien met vliegtuigen, en wat we daar aan gaan doen.
Ik stel voor dat we een pittige brief gaan schrijven. Dat zal ze leren.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:49:04 #226
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84830169
quote:
Open daar dan een nieuw topic over. Iets met de smerige streken van weersmodificatie ofzo. Kan het hier weer over chemtrails gaan.
Onikaan ni ov dovah
pi_84830298
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Open daar dan een nieuw topic over. Iets met de smerige streken van weersmodificatie ofzo. Kan het hier weer over chemtrails gaan.
Dat de definitie van chemtrails bij mensen in staat van ontkenning verschilt van die van de rest van de wereld, maakt het nog geen reden om daar een compleet nieuw topic om te openen.
pi_84830401
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:43 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Ik stel voor dat we een pittige brief gaan schrijven. Dat zal ze leren.
Belichting van het feit dat dit soort zaken plaats vinden is al een stap in de goede richting. Hoe meer algemene kennis deze informatie wordt, hoe terughoudender overheden (of fracties daarvan) zich moeten opstellen tegenover het vergiftigen van de atmosfeer met zware metalen en chemicaliën, ongeacht de motieven.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:02:01 #229
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84830799
http://astrobiology.nasa.(...)st/question/?id=9889

NASA, .gov bron, geleerde, die zegt dat er geen chemtrails gesproeid worden. FEIT.
---

http://www-pm.larc.nasa.gov/newcontrail.html

"2002: Under certain conditions contrails persist for long periods of time and can extend over great distances as seen in this August 13 (1056 UTC) NOAA-16 4-km AVHRR image over the Pacific. "

Wederom .gov site. FEIT. Wanneer gaan deze gekken nou eens hun oogkleppen afzetten en een frisse neus halen!?! DIT ZIJN DE FEITEN MENSEN.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:06:04 #230
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84830998
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:51 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat de definitie van chemtrails bij mensen in staat van ontkenning verschilt van die van de rest van de wereld, maakt het nog geen reden om daar een compleet nieuw topic om te openen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Chemtrail_conspiracy_theory

Misschien snap je linkjes wel?
Onikaan ni ov dovah
pi_84831041
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:02 schreef Max_Dark het volgende:

NASA, .gov bron, geleerde, die zegt dat er geen chemtrails gesproeid worden. FEIT.
---

"2002: Under certain conditions contrails persist for long periods of time and can extend over great distances as seen in this August 13 (1056 UTC) NOAA-16 4-km AVHRR image over the Pacific. "

Wederom .gov site. FEIT. Wanneer gaan deze gekken nou eens hun oogkleppen afzetten en een frisse neus halen!?! DIT ZIJN DE FEITEN MENSEN.
Ochja, dus als het van zon gov sitetje komt moet het wel een feit zijn zeker.
Als daar staat dat je van neuken blind en doof wordt, stop je er dan ook mee?
pi_84831087
quote:
Dat doen ze niet in NL, kom maar op met je bewijzen die het tegendeel laten zien.
pi_84831201
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:02 schreef Max_Dark het volgende:

---

Die eerste link legt een beetje de associatie tussen chemtrailing en "Niburu". Dat hele Niburu verhaal geloof ik geen ene moer van, pics or it didn't happen, luitjes die zich met dat soort informatie bezig houden zijn gewoon bang voor wat er echt gebeurt, de werkelijke feiten betreffende occulte religies en denkbeelden van de werkelijke machthebbers, oorlog als offerritueel, etc.

Die NASA man heeft gelijk. De overheden sproeien niet in het geheim, ze geven overal gewoon toe dat ze giftige zware metalen en chemicaliën in de atmosfeer sproeien, zoals vaker in dit topic naar voren is gekomen.

Die 2e link gaat over een foto in Infra-Rood spectrum, iets wat onzichtbaar is met het blote oog. Derhalve heeft het niets te maken met zichtbare uitstoot van giftige zware metalen en chemicaliën.
pi_84831308
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:08 schreef .SP. het volgende:

[..]

Dat doen ze niet in NL, kom maar op met je bewijzen die het tegendeel laten zien.
Als je nu nog steeds nationalistische denkbeelden er op nahoudt, leef je in het verleden. Nederland als staat bestaat niet meer, behalve in de fantasie van mensen. We leven in de E.U. onder het Verdrag van Lissabon, waar de wouten je neer mogen schieten als je verdachte bent van whatever.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:14:33 #235
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84831396
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:06 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Ochja, dus als het van zon gov sitetje komt moet het wel een feit zijn zeker.
Als daar staat dat je van neuken blind en doof wordt, stop je er dan ook mee?
Dunno andersom lijkt het ineens wel goud te wezen.
pi_84831861
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:12 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als je nu nog steeds nationalistische denkbeelden er op nahoudt, leef je in het verleden. Nederland als staat bestaat niet meer, behalve in de fantasie van mensen. We leven in de E.U. onder het Verdrag van Lissabon, waar de wouten je neer mogen schieten als je verdachte bent van whatever.
Goed,wat jij wilt, heb je bewijzen dat ze in de EU grote hoeveelheden chemicalien verspreiden met vliegtuigen?
pi_84832160
quote:
nogmaals, niemand ontkent dat het gebeurt, maar heb je bewijzen dat het globaal en op grote schaal gebeurt?
(heb je trouwens die rare buizen op de vleugels gezien, nog nooit op een lijnvliegtuig gezien...)
pi_84832312
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:24 schreef .SP. het volgende:

[..]

Goed,wat jij wilt, heb je bewijzen dat ze in de EU grote hoeveelheden chemicalien verspreiden met vliegtuigen?
http://journals.ametsoc.o(...)ATPOPWM%3E2.0.CO%3B2

Pagina 3/11

Leuk plaatje erbij, bijschrift: "Nations in which weather modification projects have occured since 1945"

Voor de luiaards onder ons:

Aldus de American Meteorological Society
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:35:11 #240
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84832353
Geniaal, gewoon over een berg gaan vliegen in de winter en dan zeggen dat de regenbui van jou afkomt! En nou betalen :')
pi_84832473
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:30 schreef .SP. het volgende:

[..]

nogmaals, niemand ontkent dat het gebeurt, maar heb je bewijzen dat het globaal en op grote schaal gebeurt?
(heb je trouwens die rare buizen op de vleugels gezien, nog nooit op een lijnvliegtuig gezien...)
En zo gaat dat telkens verder.

Waar een jaar geleden men nog riep dat het allemaal onzin was, is het nu bewezen en stellen ze ineens dit soort vragen.
pi_84832678
Ja, het is gewoon sneu.

Lui in staat-van-ontkenning hier doen ook niet vermoeden dat ze enigszins geïnteresseerd zijn in de materie, ze houden net zolang vast aan een bepaalde leugen tot het niet meer vol te houden is, en wanneer die leugen niet meer werkt, stappen ze over op de volgende leugen.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:43:04 #243
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84832766
Ik meen mij te herinneren dat jij een paar pagina's geleden nog fervent met een mooie foto zat te zwaaien maar die is ook ineens verdwenen niet?
pi_84832773
...Of ze gaan de gene die feiten post ridiculiseren, en als dat niet werkt trachten ze de discussie te ontsporen in irrelevante discussies over de definitie van nutteloze begrippen.

Then you win.
pi_84832875
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:43 schreef Max_Dark het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat jij een paar pagina's geleden nog fervent met een mooie foto zat te zwaaien maar die is ook ineens verdwenen niet?
Welke?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:45:10 #246
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84832889
Als er hier iemand met modder zit te smijten en mensen op de persoon aanvalt ben jij het wel moet ik zeggen.

But thanks, I win!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:45:45 #247
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84832923
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Welke?
DÉ Koninginnenacht foto van 2007 natuurlijk! Waar general aviation kisten ineens elk kwartier voorbij komen en op 35.000ft vliegen.
pi_84833940
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:41 schreef Salvad0R het volgende:
Ja, het is gewoon sneu.

Lui in staat-van-ontkenning hier doen ook niet vermoeden dat ze enigszins geïnteresseerd zijn in de materie, ze houden net zolang vast aan een bepaalde leugen tot het niet meer vol te houden is, en wanneer die leugen niet meer werkt, stappen ze over op de volgende leugen.
Je hebt gewoon geen antwoord op een paar simpele vragen, vandaar dat je nu aggressief van je afbijt. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Maar goed, houd jezelf maar voor dat jij echt je best gedaan hebt maar die ontkenners er gewoon niets van snappen.
Het is jammer dat je het niet bij een fatsoenlijke, op feiten gebasseerde, discussie hebt kunnen houden.
pi_84834136
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef Max_Dark het volgende:
Als er hier iemand met modder zit te smijten en mensen op de persoon aanvalt ben jij het wel moet ik zeggen.

But thanks, I win!
“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Mahatma Gandhi
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

DÉ Koninginnenacht foto van 2007 natuurlijk! Waar general aviation kisten ineens elk kwartier voorbij komen en op 35.000ft vliegen.
Oh deze?
pi_84834192
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:02 schreef .SP. het volgende:

[..]

Je hebt gewoon geen antwoord op een paar simpele vragen, vandaar dat je nu aggressief van je afbijt. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Maar goed, houd jezelf maar voor dat jij echt je best gedaan hebt maar die ontkenners er gewoon niets van snappen.
Het is jammer dat je het niet bij een fatsoenlijke, op feiten gebasseerde, discussie hebt kunnen houden.
Ik weet niet waar jij precies agressie ziet in mijn post, maar ik ben momenteel net een Nepalese monnik zo chill en rustig en kalm en compleet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')