Kijk dat wist ik nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:22 schreef KleintjeKloon het volgende:
Dankje voor de positieve reacties!![]()
Wij zitten vlakbij Maastricht, dan lijkt over Antwerpen me niet logisch, dus dan zou ik geen last moeten hebben van wegwerkzaamheden. De bedoeling is via Charleroi te rijden. Van waaruit wij vertrekken zou het 500km zijn, iets minder dan 5 uur.
Daar kom je waarschijnlijk dan wel langsquote:E25/A602 Maastricht - Arlon
Tussen Cheratte en Luik, tot 9 juli (route veel gebruikt door caravanrijders). Vanaf 17 juli is er voor verkeer naar het zuiden maar 1 rijstrook open. Deze werkzaamheden duren tot zaterdag 28 augustus.
Als je de auto een beetje onder controle hebt is dat geen probleem. Ik heb toen ook door het centrum gereden en inderdaad smalle straten, helemaal met het winkelt publiek. Overigens kan je redelijk dichtbij de ijfeltoren parkeren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:21 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
De eiffeltoren staat midden in een park dus dat picknicken moet geen probleem zijn. Je struikelt er wel over de toeristen. Verder zou ik persoonlijk niet voor de lol met m'n auto het centrum van een stad als Parijs in rijden.
Haha, het valt wel mee, maar je moet gewoon met de stroom mee en als je een verkeerde afslag neemt gewoon even doorrijden en niet gaan keren en dat soort dingen. Dan schiet je stress zwaar omhoog!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:25 schreef KleintjeKloon het volgende:
Ik heb idd ook gehoord dat auto's in Parijs een Hell zijn....
Gelukkig heb ik achter een trekhaak, en ben ik wel een creatieve rijder, rijervaring in het buitenland heb ik ook wel, maar meer Scandinavië, Duitsland en België ... nog nooit in Frankrijk geweest.
Is het parkeren daar in de buurt van het park betaald, wie weet een goede parkeerplek?
Op Google Earth zie je iets van de Eiffeltoren af (ovaal in het park) wegen met parkeer plekken. Ongetwijfeld betaald parkeren met forse tarieven.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:25 schreef KleintjeKloon het volgende:
Ik heb idd ook gehoord dat auto's in Parijs een Hell zijn....
Gelukkig heb ik achter een trekhaak, en ben ik wel een creatieve rijder, rijervaring in het buitenland heb ik ook wel, maar meer Scandinavië, Duitsland en België ... nog nooit in Frankrijk geweest.
Is het parkeren daar in de buurt van het park betaald, wie weet een goede parkeerplek?
You gotta be shittin' mequote:Op donderdag 29 juli 2010 13:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kan je niet helpen daarbij , maar wil wel even zeggen wat een lief romantisch en origineel idee dit is voor een aanzoek.
Niet eens, ik zou het fantastisch vinden als mijn Lief me zou ontvoeren om in Parijs een aanzoek te doen, sowieso.... een aanzoek is gewoon al romantisch, ipv samen besluiten dat het wel eens tijd is om te trouwen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:39 schreef vosss het volgende:
Er is nul komma niets origineels aan iemand ten huwelijk vragen bij de Eifeltoren![]()
![]()
Doe eens linkje?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:39 schreef vosss het volgende:
Er was trouwens laatst een topic op fok over die Eifeltoren en een of ander zeikwijf die het aanzoek niet spontaan genoeg vond en daarom moest het overnieuw volgens haar
Dat was deze: Aanzoekquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:39 schreef vosss het volgende:
Eifeltoren![]()
![]()
Er was trouwens laatst een topic op fok over die Eifeltoren en een of ander zeikwijf die het aanzoek niet spontaan genoeg vond en daarom moest het overnieuw volgens haar
Wat een kuthoer was dat zeg!
De plek is misschien nogal cliche, maar de manier waarop de TS het invult is wel erg romantisch en liefquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:39 schreef vosss het volgende:
Er is nul komma niets origineels aan iemand ten huwelijk vragen bij de Eifeltoren![]()
![]()
Geniaal jaquote:
Nadeel daarvan is dat je niet precies weet of je auto veilig staat. Voor de gemoedsrust is het misschien prettiger om ergens te betalen voor een plek in een parking.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:49 schreef ron1970 het volgende:
Mischien een idee om de auto in een wijk aan de rand van Parijs te zetten en daarna de metro naar het centrum te nemen. Toen ik in Parijs was was het namelijk heel gewoon om bij het parkeren de auto voor en achter je een duwtje te geven. Als je dat niet gewend bent is je romantish humeur zo over.
Dit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:39 schreef vosss het volgende:
[..]
You gotta be shittin' me
![]()
Wat een kuthoer was dat zeg!
quote:
Dat is nou eenmaal de manier waarop er in Parijs geparkeerd wordt op straat, een auto van 4.50 m lang past daar gewoon in een parkeerplaats van 4.45 m lang.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:49 schreef ron1970 het volgende:
Mischien een idee om de auto in een wijk aan de rand van Parijs te zetten en daarna de metro naar het centrum te nemen. Toen ik in Parijs was was het namelijk heel gewoon om bij het parkeren de auto voor en achter je een duwtje te geven. Als je dat niet gewend bent is je romantish humeur zo over.
Ik betwijfel of dat parkeerruimte is, ziet er meer uit als 2 banen die voor het stoplicht staan/stonden te wachten en een automobilist die wat afstand houdt tot de scooter.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:58 schreef KleintjeKloon het volgende:
Bedankt voor alle reacties en tips!
Enig struikelpunt is nog, welk park en waar te parkeren ...
Deze was voor mij wel mogelijk kandidaat, aangezien ik daar ook parkeerruimte zie
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kan je niet helpen daarbij , maar wil wel even zeggen wat een lief romantisch en origineel idee dit is voor een aanzoek.
net wat Leandra zegt, het is geen parkeerplek langs de kant van de weg... het is verkeer dat op het stoplicht stond te wachten...als je iets verder doordraait naar links, zie je voor de caddy al een rode auto wegrijden van het kruispunt, en de caddy staat over de streep heen, dus is ook alweer vertrokken...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:58 schreef KleintjeKloon het volgende:
Bedankt voor alle reacties en tips!
Enig struikelpunt is nog, welk park en waar te parkeren ...
Deze was voor mij wel mogelijk kandidaat, aangezien ik daar ook parkeerruimte zie
Ja dat is ook wel een puntje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:47 schreef Twinky het volgende:
het leukste moment is als ze erachter komt dat jullie op weg zijn naar Parijs!
Wat ga je dan zeggen? Ja verrassing, we gaan picknicken?
Heeft ze uberhaupt enig idee dat je haar gaat vragen?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:44 schreef mvdlubbe het volgende:
"Shit, Frits, had je dat niet gewoon in Volendam kunnen vragen?"
Vrouwen die eisen op dat vlak gaan stellen kunnen wat mij betreft opflikkeren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:53 schreef KleintjeKloon het volgende:
Haar enigste 'eis' mbt aanzoek is dat t niet in NL is
Dit droom ik.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:27 schreef Chinless het volgende:
Overigens kan je redelijk dichtbij de ijfeltoren parkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Een beetje slimme meid herkent zichzelf zo in de OP.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:16 schreef KleintjeKloon het volgende:
Ze weet van niks, en ze weet wel dat ik haar vragen wil (had een x eerder wat gepland maar daar kwam ze toen achter, ik had mijn mail open laten staan), dus ze zal t wel vermoeden zodra ze weet dat we niet naar huis rijden, maar ze zal nooit vermoeden waar we heen rijden.
Iedereen bedankt voor de steun en tips, ik hou jullie op de hoogte
Nouja, als ze nee zegt heeft TS eventuele opvolgsters in dit topic voor het uitkiezen. Best een slimme zet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 05:04 schreef Friek_ het volgende:
Je gaat in Parijs vlakbij de Eiffeltoren iemand ten huwelijk vragen? Sorry, maar wist je serieus niks beters?
Dat er ook echt vrouwen zijn die voor dit soort duffe romantiek vallen. Snap het serieus niet.
Hij vroeg haar niet echt ten huwelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 05:04 schreef Friek_ het volgende:
Je gaat in Parijs vlakbij de Eiffeltoren iemand ten huwelijk vragen? Sorry, maar wist je serieus niks beters?
Dat er ook echt vrouwen zijn die voor dit soort duffe romantiek vallen. Snap het serieus niet.
Je zit in het verkeerde topic te reagerenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij vroeg haar niet echt ten huwelijk.
Hij zei, "wat als ik je nu ten huwelijk zou vragen".![]()
Dus TS beter formuleren. Of je vraagt of je vraagt niet.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:35 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic te reagerenDie quote hoort in dat andere topic, dit huwelijksaanzoek is nog niet geweest
Kan gebeuren, tis nog vroegquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Whahahahaaaa De topictitel leek teveel op die andere![]()
![]()
Dat TSvraag maar lekker hoor
En wat als er dusdanig veel feiten net iets verdraaid zijn,quote:Op vrijdag 30 juli 2010 05:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een beetje slimme meid herkent zichzelf zo in de OP.![]()
Maar ik hoop voor je dat ze dommer is en dat je een geweldig aanzoek gaat doen.
En wat ga je dan zeggen als ze zegt "Frits, dit is de verkeerde kant op?"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:16 schreef KleintjeKloon het volgende:
Ze weet van niks, en ze weet wel dat ik haar vragen wil (had een x eerder wat gepland maar daar kwam ze toen achter, ik had mijn mail open laten staan), dus ze zal t wel vermoeden zodra ze weet dat we niet naar huis rijden, maar ze zal nooit vermoeden waar we heen rijden.
Iedereen bedankt voor de steun en tips, ik hou jullie op de hoogte
Ghehehe, doe het dan in Venetië aan boord van een gondeltje. Ofzo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 05:04 schreef Friek_ het volgende:
Credit card is sneller!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:10 schreef KleintjeKloon het volgende:
Ik ga gewoon op de gok, en zie wel waar in Parijs we picknicken, zodra we daar zijn mag ze mee denken, ze is er zelf wel enkele keren geweest, zij kan ook frans, ik geen woord
Ik kreeg nog de tip om genoeg cash mee te nemen voor de tolwegen![]()
is iets van 22 euro (als je over lille gaat, over charleroi zal het wel niet veel verschillen) heen, en terug evenveel natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:10 schreef KleintjeKloon het volgende:
Ik ga gewoon op de gok, en zie wel waar in Parijs we picknicken, zodra we daar zijn mag ze mee denken, ze is er zelf wel enkele keren geweest, zij kan ook frans, ik geen woord
Ik kreeg nog de tip om genoeg cash mee te nemen voor de tolwegen![]()
Heb geen credit cardquote:
oehquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:15 schreef KleintjeKloon het volgende:
[..]
En wat als er dusdanig veel feiten net iets verdraaid zijn,Dat staat ook in de OP
![]()
Heb iemand die mij wel kent het laten lezen, en herkende mijn vriendin totaal niet in het hele verhaal ... vanmorgen ff met mn baas geregeld dat ik de hele ochtend vrij krijg zonder dat ze het weet, moet namelijk wat ophalen bij de juwelier
Dan had je toch even de raad van -_Tommy_- moeten opvolgen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:10 schreef KleintjeKloon het volgende:
Kleine verrassing voor de volgers, 1 verdraaid feit is ... we gaan niet zondag, maar zaterdagVerwacht niet dat ze nu nog op Fok! komt
quote:Kijk voor de zekerheid even of er niet een evenement is.
Zwarte Zaterdag 31 juli 2010: Hoe vermijd je die?quote:File en France
Vooral Frankrijk is ieder jaar opnieuw de dupe als het om de drukte op de weg gaat. Logisch, want veel Nederlanders trekken bij het aanbreken van de vakantie naar het zuiden van Europa en kunnen daardoor letterlijk én figuurlijk niet om Frankrijk. (Het zou kúnnen natuurlijk, kost alleen behoorlijk wat tijd en benzine.) Hetzelfde geldt voor veel andere Europese vakantiegangers en de Franse bevolking zelf wil natuurlijk ook wel graag op pad tijdens de schoolvakantie. Vandaar de jaarlijks wederkerende topdrukte op en rondom de Franse autowegen. Met betrekking tot dit jaar, zegt ook de ANWB dat vrijwel alle belangrijke routes van en naar het zuiden vast zullen lopen in het aanstaande weekend
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:16 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dan had je toch even de raad van -_Tommy_- moeten opvolgen.
[..]
[..]
Zwarte Zaterdag 31 juli 2010: Hoe vermijd je die?
Ik hoop dat ie dat ook verdraaid heeft.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef mijsje het volgende:ik ben heel benieuwd naar het verhaal straks KleintjeKloon! Ik vind het super dat je dit voor je vriendin doet! ze heeft het al niet heel makkelijk met dat hele medische om zich heen...
ja, klopt... op zich wel...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie dat ook verdraaid heeft.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:44 schreef mvdlubbe het volgende:
"Shit, Frits, had je dat niet gewoon in Volendam kunnen vragen?"
Lekker mosterd na de maaltijd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:53 schreef aychelle het volgende:
waarom parijs? thats so 90's, omg!![]()
neem haar mee op een luxe jacht (kan ze niet wegrennen) of mee diep de bossen in, waar jullie gaan overnachten in een knus tentje...
dude, be original
Dat. Plus dat TS Parijs wel heel geschikt vond en daar zal hij wel een reden voor hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:59 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Lekker mosterd na de maaltijd.
Hilarisch!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:35 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic te reagerenDie quote hoort in dat andere topic, dit huwelijksaanzoek is nog niet geweest
Dat is alles behalve toevalligquote:Op maandag 2 augustus 2010 06:38 schreef mijsje het volgende:
hoezo toevallig? hieronder in het reclamevak is nu een reclame over goedkoop met de Thalys naar Parijs, met een afbeelding van de eifeltoren...
deze dus:
[ afbeelding ]
Die advertenties staan er op basis van trefwoorden uit het topic.quote:
hahaha, is me eigenlijk nooit eerder opgevallen...quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:31 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Die advertenties staan er op basis van trefwoorden uit het topic.
ze zijn naar Vegas vertrokken om te trouwen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:31 schreef Beregd het volgende:
Ofwel heeft TS een blauwtje opgelopen en durft hij hier niet meer reageren
Ofwel is het aanzoek zo goed ontvangen, dat ze nu alleen nog tijd hebben voor elkaar.
Is idd al minder afgezaagd.quote:
die dan wel allemaal naar je kijken als iemand op zijn knieen gaat en een aanzoek doet en dan applaudiserenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:35 schreef Maanvis het volgende:
ik vind de eiffeltoren ook niet zo romantisch, het is maar een groot metalen ding met een hele hoop mensen er onder
Gaat een trouwring wel af op een metaaldecector?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:50 schreef Biancavia het volgende:
En vergeet de ring niet op een strategische plaats te verbergen, want bij de metaaldetectorpoortjes moet je je zakken leeghalen.
Zoiets hadden wijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:46 schreef rubje het volgende:
[..]
die dan wel allemaal naar je kijken als iemand op zijn knieen gaat en een aanzoek doet en dan applaudiseren![]()
Deze tip komt misschien wat laat op de dinsdag na de zaterdag dat ze zouden vertrekkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:50 schreef Locusta het volgende:
Sorry hoor, maar iemand ten huwelijk vragen op/in/rond de Eiffeltoren is echt niet origineel (meer)![]()
Een goede vriend van ons heeft het al gedaan en ik heb het zelf ook al een keer gezien toen ik er bovenop stond.
Begrijp me niet verkeerd: ik ben pro trouwen en tof dat je haar vraagt![]()
Maar kies ajb een andere plek
Was ik al bang voorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:08 schreef mvdlubbe het volgende:
Deze tip komt misschien wat laat op de dinsdag na de zaterdag dat ze zouden vertrekken.
Vast niet. Maar wel het verhaal van de faalvriendin die het allemaal niet goed genoeg vond, zoals de vorige poster vroeg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, een topic van 3½ maand oud...
Daar lezen we vast de uitkomst van een aanzoek van afgelopen zaterdag in
Sacre cour, dat zegt ie tochquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:20 schreef Lienekien het volgende:
Dus toch bij de Eiffeltoren! Gefeliciteerd!
Je hebt gelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Whehehe toen ik die vraag in de OP zag over de begaanbaarheid van de wegen m.b.t. hobbels moest ik gelijk aan jouw topic over je verlaagde auto denken.Had je jezelf dus toch bijna verraden.
Klinkt als een leuk dagje zo. Gefeliciteerd!
Ja het was een hele ervaring, heb met de bodemplaat vast gezeten bij de Sacre Coeur, echt vast, maar had toen wel mooi uitzicht haha... we zijn zeg maar via de achterkant er heen gereden, ik was dus met de auto bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gelukkig kan mn auto wel wat hebben, en voor mn vriendin/verloofde heb ik alles over![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:48 schreef Intelligence het volgende:
Thnx allemaalOok iedereen bedankt voor de tips! Wij zijn echt blij en gelukkig, maar nog niets qua bruiloft aan het plannen, omdat het medische gebeuren eerst de volle aandacht krijgt
Daarna eerst een verlovingsfeest, en het plannen van een grote bruiloft
Zodra de datum bekend is, horen jullie het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |