Kijk dat wist ik nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:22 schreef KleintjeKloon het volgende:
Dankje voor de positieve reacties!![]()
Wij zitten vlakbij Maastricht, dan lijkt over Antwerpen me niet logisch, dus dan zou ik geen last moeten hebben van wegwerkzaamheden. De bedoeling is via Charleroi te rijden. Van waaruit wij vertrekken zou het 500km zijn, iets minder dan 5 uur.
Daar kom je waarschijnlijk dan wel langsquote:E25/A602 Maastricht - Arlon
Tussen Cheratte en Luik, tot 9 juli (route veel gebruikt door caravanrijders). Vanaf 17 juli is er voor verkeer naar het zuiden maar 1 rijstrook open. Deze werkzaamheden duren tot zaterdag 28 augustus.
Als je de auto een beetje onder controle hebt is dat geen probleem. Ik heb toen ook door het centrum gereden en inderdaad smalle straten, helemaal met het winkelt publiek. Overigens kan je redelijk dichtbij de ijfeltoren parkeren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:21 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
De eiffeltoren staat midden in een park dus dat picknicken moet geen probleem zijn. Je struikelt er wel over de toeristen. Verder zou ik persoonlijk niet voor de lol met m'n auto het centrum van een stad als Parijs in rijden.
Haha, het valt wel mee, maar je moet gewoon met de stroom mee en als je een verkeerde afslag neemt gewoon even doorrijden en niet gaan keren en dat soort dingen. Dan schiet je stress zwaar omhoog!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:25 schreef KleintjeKloon het volgende:
Ik heb idd ook gehoord dat auto's in Parijs een Hell zijn....
Gelukkig heb ik achter een trekhaak, en ben ik wel een creatieve rijder, rijervaring in het buitenland heb ik ook wel, maar meer Scandinavië, Duitsland en België ... nog nooit in Frankrijk geweest.
Is het parkeren daar in de buurt van het park betaald, wie weet een goede parkeerplek?
Op Google Earth zie je iets van de Eiffeltoren af (ovaal in het park) wegen met parkeer plekken. Ongetwijfeld betaald parkeren met forse tarieven.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:25 schreef KleintjeKloon het volgende:
Ik heb idd ook gehoord dat auto's in Parijs een Hell zijn....
Gelukkig heb ik achter een trekhaak, en ben ik wel een creatieve rijder, rijervaring in het buitenland heb ik ook wel, maar meer Scandinavië, Duitsland en België ... nog nooit in Frankrijk geweest.
Is het parkeren daar in de buurt van het park betaald, wie weet een goede parkeerplek?
You gotta be shittin' mequote:Op donderdag 29 juli 2010 13:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kan je niet helpen daarbij , maar wil wel even zeggen wat een lief romantisch en origineel idee dit is voor een aanzoek.
Niet eens, ik zou het fantastisch vinden als mijn Lief me zou ontvoeren om in Parijs een aanzoek te doen, sowieso.... een aanzoek is gewoon al romantisch, ipv samen besluiten dat het wel eens tijd is om te trouwen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:39 schreef vosss het volgende:
Er is nul komma niets origineels aan iemand ten huwelijk vragen bij de Eifeltoren![]()
![]()
Doe eens linkje?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:39 schreef vosss het volgende:
Er was trouwens laatst een topic op fok over die Eifeltoren en een of ander zeikwijf die het aanzoek niet spontaan genoeg vond en daarom moest het overnieuw volgens haar
Dat was deze: Aanzoekquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:39 schreef vosss het volgende:
Eifeltoren![]()
![]()
Er was trouwens laatst een topic op fok over die Eifeltoren en een of ander zeikwijf die het aanzoek niet spontaan genoeg vond en daarom moest het overnieuw volgens haar
Wat een kuthoer was dat zeg!
De plek is misschien nogal cliche, maar de manier waarop de TS het invult is wel erg romantisch en liefquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:39 schreef vosss het volgende:
Er is nul komma niets origineels aan iemand ten huwelijk vragen bij de Eifeltoren![]()
![]()
Geniaal jaquote:
Nadeel daarvan is dat je niet precies weet of je auto veilig staat. Voor de gemoedsrust is het misschien prettiger om ergens te betalen voor een plek in een parking.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:49 schreef ron1970 het volgende:
Mischien een idee om de auto in een wijk aan de rand van Parijs te zetten en daarna de metro naar het centrum te nemen. Toen ik in Parijs was was het namelijk heel gewoon om bij het parkeren de auto voor en achter je een duwtje te geven. Als je dat niet gewend bent is je romantish humeur zo over.
Dit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:39 schreef vosss het volgende:
[..]
You gotta be shittin' me
![]()
Wat een kuthoer was dat zeg!
quote:
Dat is nou eenmaal de manier waarop er in Parijs geparkeerd wordt op straat, een auto van 4.50 m lang past daar gewoon in een parkeerplaats van 4.45 m lang.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:49 schreef ron1970 het volgende:
Mischien een idee om de auto in een wijk aan de rand van Parijs te zetten en daarna de metro naar het centrum te nemen. Toen ik in Parijs was was het namelijk heel gewoon om bij het parkeren de auto voor en achter je een duwtje te geven. Als je dat niet gewend bent is je romantish humeur zo over.
Ik betwijfel of dat parkeerruimte is, ziet er meer uit als 2 banen die voor het stoplicht staan/stonden te wachten en een automobilist die wat afstand houdt tot de scooter.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:58 schreef KleintjeKloon het volgende:
Bedankt voor alle reacties en tips!
Enig struikelpunt is nog, welk park en waar te parkeren ...
Deze was voor mij wel mogelijk kandidaat, aangezien ik daar ook parkeerruimte zie
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kan je niet helpen daarbij , maar wil wel even zeggen wat een lief romantisch en origineel idee dit is voor een aanzoek.
net wat Leandra zegt, het is geen parkeerplek langs de kant van de weg... het is verkeer dat op het stoplicht stond te wachten...als je iets verder doordraait naar links, zie je voor de caddy al een rode auto wegrijden van het kruispunt, en de caddy staat over de streep heen, dus is ook alweer vertrokken...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:58 schreef KleintjeKloon het volgende:
Bedankt voor alle reacties en tips!
Enig struikelpunt is nog, welk park en waar te parkeren ...
Deze was voor mij wel mogelijk kandidaat, aangezien ik daar ook parkeerruimte zie
Ja dat is ook wel een puntje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:47 schreef Twinky het volgende:
het leukste moment is als ze erachter komt dat jullie op weg zijn naar Parijs!
Wat ga je dan zeggen? Ja verrassing, we gaan picknicken?
Heeft ze uberhaupt enig idee dat je haar gaat vragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |