quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:44 schreef mvdlubbe het volgende:
"Shit, Frits, had je dat niet gewoon in Volendam kunnen vragen?"
Vrouwen die eisen op dat vlak gaan stellen kunnen wat mij betreft opflikkeren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:53 schreef KleintjeKloon het volgende:
Haar enigste 'eis' mbt aanzoek is dat t niet in NL is
Dit droom ik.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:27 schreef Chinless het volgende:
Overigens kan je redelijk dichtbij de ijfeltoren parkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Een beetje slimme meid herkent zichzelf zo in de OP.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:16 schreef KleintjeKloon het volgende:
Ze weet van niks, en ze weet wel dat ik haar vragen wil (had een x eerder wat gepland maar daar kwam ze toen achter, ik had mijn mail open laten staan), dus ze zal t wel vermoeden zodra ze weet dat we niet naar huis rijden, maar ze zal nooit vermoeden waar we heen rijden.
Iedereen bedankt voor de steun en tips, ik hou jullie op de hoogte
Nouja, als ze nee zegt heeft TS eventuele opvolgsters in dit topic voor het uitkiezen. Best een slimme zet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 05:04 schreef Friek_ het volgende:
Je gaat in Parijs vlakbij de Eiffeltoren iemand ten huwelijk vragen? Sorry, maar wist je serieus niks beters?
Dat er ook echt vrouwen zijn die voor dit soort duffe romantiek vallen. Snap het serieus niet.
Hij vroeg haar niet echt ten huwelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 05:04 schreef Friek_ het volgende:
Je gaat in Parijs vlakbij de Eiffeltoren iemand ten huwelijk vragen? Sorry, maar wist je serieus niks beters?
Dat er ook echt vrouwen zijn die voor dit soort duffe romantiek vallen. Snap het serieus niet.
Je zit in het verkeerde topic te reagerenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij vroeg haar niet echt ten huwelijk.
Hij zei, "wat als ik je nu ten huwelijk zou vragen".![]()
Dus TS beter formuleren. Of je vraagt of je vraagt niet.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:35 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic te reagerenDie quote hoort in dat andere topic, dit huwelijksaanzoek is nog niet geweest
Kan gebeuren, tis nog vroegquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Whahahahaaaa De topictitel leek teveel op die andere![]()
![]()
Dat TSvraag maar lekker hoor
En wat als er dusdanig veel feiten net iets verdraaid zijn,quote:Op vrijdag 30 juli 2010 05:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een beetje slimme meid herkent zichzelf zo in de OP.![]()
Maar ik hoop voor je dat ze dommer is en dat je een geweldig aanzoek gaat doen.
En wat ga je dan zeggen als ze zegt "Frits, dit is de verkeerde kant op?"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:16 schreef KleintjeKloon het volgende:
Ze weet van niks, en ze weet wel dat ik haar vragen wil (had een x eerder wat gepland maar daar kwam ze toen achter, ik had mijn mail open laten staan), dus ze zal t wel vermoeden zodra ze weet dat we niet naar huis rijden, maar ze zal nooit vermoeden waar we heen rijden.
Iedereen bedankt voor de steun en tips, ik hou jullie op de hoogte
Ghehehe, doe het dan in Venetië aan boord van een gondeltje. Ofzo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 05:04 schreef Friek_ het volgende:
Credit card is sneller!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:10 schreef KleintjeKloon het volgende:
Ik ga gewoon op de gok, en zie wel waar in Parijs we picknicken, zodra we daar zijn mag ze mee denken, ze is er zelf wel enkele keren geweest, zij kan ook frans, ik geen woord
Ik kreeg nog de tip om genoeg cash mee te nemen voor de tolwegen![]()
is iets van 22 euro (als je over lille gaat, over charleroi zal het wel niet veel verschillen) heen, en terug evenveel natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:10 schreef KleintjeKloon het volgende:
Ik ga gewoon op de gok, en zie wel waar in Parijs we picknicken, zodra we daar zijn mag ze mee denken, ze is er zelf wel enkele keren geweest, zij kan ook frans, ik geen woord
Ik kreeg nog de tip om genoeg cash mee te nemen voor de tolwegen![]()
Heb geen credit cardquote:
oehquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:15 schreef KleintjeKloon het volgende:
[..]
En wat als er dusdanig veel feiten net iets verdraaid zijn,Dat staat ook in de OP
![]()
Heb iemand die mij wel kent het laten lezen, en herkende mijn vriendin totaal niet in het hele verhaal ... vanmorgen ff met mn baas geregeld dat ik de hele ochtend vrij krijg zonder dat ze het weet, moet namelijk wat ophalen bij de juwelier
Dan had je toch even de raad van -_Tommy_- moeten opvolgen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:10 schreef KleintjeKloon het volgende:
Kleine verrassing voor de volgers, 1 verdraaid feit is ... we gaan niet zondag, maar zaterdagVerwacht niet dat ze nu nog op Fok! komt
quote:Kijk voor de zekerheid even of er niet een evenement is.
Zwarte Zaterdag 31 juli 2010: Hoe vermijd je die?quote:File en France
Vooral Frankrijk is ieder jaar opnieuw de dupe als het om de drukte op de weg gaat. Logisch, want veel Nederlanders trekken bij het aanbreken van de vakantie naar het zuiden van Europa en kunnen daardoor letterlijk én figuurlijk niet om Frankrijk. (Het zou kúnnen natuurlijk, kost alleen behoorlijk wat tijd en benzine.) Hetzelfde geldt voor veel andere Europese vakantiegangers en de Franse bevolking zelf wil natuurlijk ook wel graag op pad tijdens de schoolvakantie. Vandaar de jaarlijks wederkerende topdrukte op en rondom de Franse autowegen. Met betrekking tot dit jaar, zegt ook de ANWB dat vrijwel alle belangrijke routes van en naar het zuiden vast zullen lopen in het aanstaande weekend
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:16 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dan had je toch even de raad van -_Tommy_- moeten opvolgen.
[..]
[..]
Zwarte Zaterdag 31 juli 2010: Hoe vermijd je die?
Ik hoop dat ie dat ook verdraaid heeft.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef mijsje het volgende:ik ben heel benieuwd naar het verhaal straks KleintjeKloon! Ik vind het super dat je dit voor je vriendin doet! ze heeft het al niet heel makkelijk met dat hele medische om zich heen...
ja, klopt... op zich wel...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie dat ook verdraaid heeft.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:44 schreef mvdlubbe het volgende:
"Shit, Frits, had je dat niet gewoon in Volendam kunnen vragen?"
Lekker mosterd na de maaltijd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:53 schreef aychelle het volgende:
waarom parijs? thats so 90's, omg!![]()
neem haar mee op een luxe jacht (kan ze niet wegrennen) of mee diep de bossen in, waar jullie gaan overnachten in een knus tentje...
dude, be original
Dat. Plus dat TS Parijs wel heel geschikt vond en daar zal hij wel een reden voor hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:59 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Lekker mosterd na de maaltijd.
Hilarisch!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:35 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic te reagerenDie quote hoort in dat andere topic, dit huwelijksaanzoek is nog niet geweest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |