We zullen doorpostenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:59 schreef gerbenp het volgende:
Ik had dit in gedachte: Stenders, nooit meer op die madiwodo!
Enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jezus, wat een onderwerp in die Headlines.
Ik miste het geloof ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.
Nou indd zal wel komkommertijd wezenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jezus, wat een onderwerp in die Headlines.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon werken
Oh, wacht...
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:06 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
bovendien is het 13:00. lunch/privesurftime.
dank veur die spoiler.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:06 schreef -Hans- het volgende:
Alors, spoiler please. Dat ding helemaal.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:06 schreef alors het volgende:
Okay dan ik ookDie is baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Insert signature here..
Ik wou net precies hetzelfde zeggenquote:
Nog niet bekendgemaakt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:26 schreef Remzz het volgende:
Maar niemand weet dus wat er voor Stenders in de plaatst komt van 12 tot 2?
Inderdaad. Jelmer voegt veel toe.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:29 schreef gerbenp het volgende:
Die jingles van jelmer zijn en blijven ook geniaal
Hej SCott ouwe reus !quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:33 schreef ScottTracy het volgende:
Middag
Laatste uitzending van mijn favoriete 3fm programma
Ook mijn favorietquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:33 schreef ScottTracy het volgende:
Middag
Laatste uitzending van mijn favoriete 3fm programma
Ach, beetje interessantdoenerij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:44 schreef Sirolf het volgende:
Men loopt wel hysterisch te doen op Twitter over die nieuwe programmering zeg.
En dat terwijl ze nog niet eens weten wat er in dat persbericht komt te staan.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:46 schreef Sersjee het volgende:
Toch leuk dat Rob die nieuwe plaat van Ilse heeft opgepakt. Zal haar goed doen!
quote:Ik heb net met hem een glaasje champagne gedronken. En z'n handtekening is gezet. #nieuwejock #3FM
Die is toch al Jockquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:51 schreef gerbenp het volgende:
@coen3fm: Ik heb net met hem een glaasje champagne gedronken. En z'n handtekening is gezet. #nieuwejock #3FM
Ramon zeker?
Had 'ie gisteren al aangegeven in 3voor12 toch?quote:
Ik dacht misschien Bert van Lent... vindik wel een BNN type...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:51 schreef gerbenp het volgende:
@coen3fm: Ik heb net met hem een glaasje champagne gedronken. En z'n handtekening is gezet. #nieuwejock #3FM
Ramon zeker?
Klopt !quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Had 'ie gisteren al aangegeven in 3voor12 toch?
Timur tussen 12-2 lijkt mij ook geweldigquote:
Ach, Coen moet ook weer ff aandachtquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:51 schreef gerbenp het volgende:
Ramon zeker?
Gaat niet gebeuren dat heeft Stenders al gezegdquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:54 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Timur tussen 12-2 lijkt mij ook geweldig
Is dat niet waar heel dat kut Twitter om draait?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, Coen moet ook weer ff aandacht.
Ja, super irritant idd. Kan je idd weinig mee met dat soort tweets.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:54 schreef Paul-89 het volgende:
Die geheimzinnige tweets wordt je altijd zo moe, zo van kijk eens wat ik allemaal weet en jullie niet en maar hopen op retweets van mensen die willen weten wie het is.Domien heeft daar ook altijd een handje van.
dat dus, alsof Coen de enige is met zulke vage berichtjesquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat niet waar heel dat kut Twitter om draait?
Nee.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zou toch geen Domien Verschuuren worden mag ik hopenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:54 schreef Paul-89 het volgende:
Die geheimzinnige tweets wordt je altijd zo moe, zo van kijk eens wat ik allemaal weet en jullie niet en maar hopen op retweets van mensen die willen weten wie het is.Domien heeft daar ook altijd een handje van.
Zou ik totaal geen vooruitgang vinden..quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het zou toch geen Domien Verschuuren worden mag ik hopen
Nee. Als er één zender is waar Robbie graag werkt, dan is het 3.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef henkde_j het volgende:
Kunnen we dit zien als een middelvinger naar 3fm?
1 voordeel je hoeft geen horloge meer om.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou ik totaal geen vooruitgang vinden..
Haha nou idd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
1 voordeel je hoeft geen horloge meer om.
Haha wel een stoere actiequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:01 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Het is even naar 2 uur geweest. Het iets late NOS headlines van 2 uur.
Ik ookquote:
oordopjes in, sluit de ramen en deuren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:08 schreef Paul-89 het volgende:
Lekker weekend voor de boeg, Miss Montreal komt optreden a.s. Zaterdag in de feesttent hier in het dorp.
Je hoeft er niet heen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:08 schreef Paul-89 het volgende:
Lekker weekend voor de boeg, Miss Montreal komt optreden a.s. Zaterdag in de feesttent hier in het dorp.
Het is de 50e editie dan denk je ze pakken goed uit kom ze met deze crap. Woensdag Van Velzen dat is dan niet mijn muzieksmaak maar de persoon Roel is wel tof.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je hoeft er niet heen.
Kleine hint: groenteboer.
VanVelzen is erg goed live vond ik, MissMontreal was vooral errug valsquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is de 50e editie dan denk je ze pakken goed uit kom ze met deze crap. Woensdag Van Velzen dat is dan niet mijn muzieksmaak maar de persoon Roel is wel tof.
Dankje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is de 50e editie dan denk je ze pakken goed uit kom ze met deze crap. Woensdag Van Velzen dat is dan niet mijn muzieksmaak maar de persoon Roel is wel tof.
Subtiele hint.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je hoeft er niet heen.
Kleine hint: groenteboer.
Nog een paar weekjes en dan is het Sail2010quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef borisz het volgende:
Komende zaterdag begint ook editie 251 van DE Feestweekhier in Santpoort.
Steekweek!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef borisz het volgende:
Komende zaterdag begint ook editie 251 van DE Feestweekhier in Santpoort.
Geen enkele omroep heeft een eigen zender. Ze krijgen een paar uurtjes op elk radiostation.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:12 schreef henkde_j het volgende:
Krijgt Powned trouwens een eigen zender, of zenden zij ook op 3fm?
Wat lukt bij Dennie Christian, lukt vast ook bij Miss Montreal.quote:
Ik heb vroeger ook meegedaan op de fietsquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Steekweek!
Een paar neven van me doen mee met ringsteken op een brommertje
Echte mannen doen dat te paardquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook meegedaan op de fiets.
Echte mannen doen het niet met ringenquote:
quote:Het Oktoberfest, dat dit jaar zijn 200e verjaardag viert, wordt zwaarder beveiligd dan ooit tevoren. Dit is donderdag tijdens een persconferentie in München bekendgemaakt.
Er komen drie beveiligingsringen rond het feestterrein, met betonnen obstakels en plantenbakken. Vorig jaar waren er al dreigementen van terreurnetwerk al-Qaeda. In 1980 vielen dertien doden en meer dan tweehonderd gewonden bij een rechtsextremistische bomaanslag tijdens het grootste volksfeest ter wereld.
Burgemeester Christian Ude (SPD) van München zal het bierfeest op 18 september openen met de klassieke kreet: ,,Ozapft is!'' (Beiers dialect voor: Er is getapt!), zodra hij het eerste biervat heeft geopend. Meestal draagt hij voor de gelegenheid een zogeheten Lederhose, een traditionele Zuid-Duitse leren broek.
Het Oktoberfest werd in 1810 voor het eerst gevierd ter ere van het huwelijk van prinses Theresia van Saksen-Hildburghausen met kroonprins Lodewijk van Beieren. Ter gelegenheid van het jubileum wordt het traditionele feestterrein, de Theresienwiese, dit jaar uitgebreid met een 'historische Wiesn' waar een tentoonstelling de geschiedenis van het Oktoberfest laat zien. Daardoor beslaat het volksfeest dit jaar in totaal maar liefst 35 hectare.
Ook de bierprijs bereikt dit jaar een historische hoogte: 8,30 à 8,90 euro per Mass (liter). Ook geldt in de traditionele biertenten voor het eerst een compleet rookverbod.
Lekker boeiend voor een radiomaker. Heb je al eens een knappe foto van Stenders gezien?quote:
Wel opvallend! Hij is nu namelijk de concurrent van C&S in de middag op 538 en wordt dus zelfs een collega bij dezelfde omroep.quote:
Verstandige zet dus van 3FMquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel opvallend! Hij is nu namelijk de concurrent van C&S in de middag op 538 en wordt dus zelfs een collega bij dezelfde omroep.
Nou dan kun je wel op je vingers natellen dat hij tussen 12 en 2 gaat zitten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel opvallend! Hij is nu namelijk de concurrent van C&S in de middag op 538 en wordt dus zelfs een collega bij dezelfde omroep.
Inval-concurrent om precies te zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doet mij altijd net iets te populair...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:38 schreef Impry het volgende:
[..]
Verstandige zet dus van 3FM
Beetje dezelfde stijl als Timur denk ik, ben benieuwd.
Hier een stukje om z'n stem wellicht te herkennen:
Ja, en Ekdom presenteert nog precies hetzelfde als op New Dance Radio...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Paul-89 het volgende:
Heej hallo leuk dat je luistert *pieuw* *pieuw* sms nu scooter naar 4x3 en win een te gekke nieuwe spiksplinter nieuwe scooter, nu eerst de nieuwe van Cascada de turbo kneiter van de week *pieuw* *pieuw*
Zo zal het wel gaan.
dit is eerder Gerard Ekdom in één van van imitatiesquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Paul-89 het volgende:
Heej hallo leuk dat je luistert *pieuw* *pieuw* sms nu scooter naar 4x3 en win een te gekke nieuwe spiksplinter nieuwe scooter, nu eerst de nieuwe van Cascada de turbo kneiter van de week *pieuw* *pieuw*
Zo zal het wel gaan.
Frank Dane zal wel tussen 12 en 2 komen, wel goed dat ze een grote naam halen naar 3FMquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inval-concurrent om precies te zijn.
Kan hem me niet voor de geest halen qua radio, maar dat heb ik eigenlijk met alle 538-dj's (buiten Evers dan). Dus ik ga niet met de wolven meehuilen en negatief lopen doen.
Heb hem niet veel gehoord, maar voor mij is het dezelfde stijl als Timurquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inval-concurrent om precies te zijn.
Kan hem me niet voor de geest halen qua radio, maar dat heb ik eigenlijk met alle 538-dj's (buiten Evers dan). Dus ik ga niet met de wolven meehuilen en negatief lopen doen.
Maar zo gaat het toch op 538 ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:42 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
dit is eerder Gerard Ekdom in één van van imitaties
Nou nou nouquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef hole1988 het volgende:
God gloeiende godverdomme je gaat toch niet die egoïstische gestichte arrogante klere leijer aannemen.
Ipv Domien of Annemieke?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:44 schreef themauster het volgende:
Ochtendshow weekend dus:
http://www.radiofreak.nl/(...)38-naar-ochtend-3FM/
WIN NU EEN REIS NAAR IBIZA!11!111 LUISTER HEEL DE WEEK NAAR VIJFFFFFFDRIEEEEEACHTTTTTT! EN WIN. !11!!111!1quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Paul-89 het volgende:
Zo zal het wel gaan.
Semi-educated guess: Domien.quote:
omdat?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Frank Dane zal wel tussen 12 en 2 komen, wel goed dat ze een grote naam halen naar 3FM
mooi, luister ik toch nooit. Maar dan gaat Domien zeker naar de middag...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:44 schreef themauster het volgende:
Ochtendshow weekend dus:
http://www.radiofreak.nl/(...)38-naar-ochtend-3FM/
Domien denk ik want was ook al bekend dat BNN die uren kreegquote:
Ipv Michiel wellicht, en dan Veenstra's Vreetvermaak?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:46 schreef Joesse het volgende:
[..]
Domien zal wel doordeweeks iets gaan doen denk ik dan.
Zo gaat het op 3FM ook al hoor. Wat te denken van die hele Di-rect Clubtour promotie die je al weken hoort.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:45 schreef gerbenp het volgende:
[..]
WIN NU EEN REIS NAAR IBIZA!11!111 LUISTER HEEL DE WEEK NAAR VIJFFFFFFDRIEEEEEACHTTTTTT! EN WIN. !11!!111!1_____
Goed mogelijk. Redelijk logisch ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ipv Michiel wellicht, en dan Veenstra's Vreetvermaak?
Met die fusie krijgen ze wel meer uren inderdaad, zou inderdaad nog logischer zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Goed mogelijk. Redelijk logisch ook.
zo gaat het wel een beetje op 538 ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar zo gaat het toch op 538 ?Nee ik ken die gast totaal niet, ik ben benieuwd.
Mr. Lee mag wat mij betreft meteen terugkomen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:
nostalgie modus ik weet nog goed dat stenders in de plaats kwam van magic friendsEn wat is er met het weeshuis van de hits gebeurt om maar te zwijgen over ronflonflon en mr lee mysterious washingmachine.
de teloorgang!
Hmja, zoveel geruchten en nieuwsquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Domien denk ik want was ook al bekend dat BNN die uren kreeg
Tja. Ik wacht rustig het officiële persbericht af. Speculeren vind ik redelijk zonde van m'n tijd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, zoveel geruchten en nieuws.
En Vara's Vuurwerkquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:
nostalgie modus ik weet nog goed dat stenders in de plaats kwam van magic friendsEn wat is er met het weeshuis van de hits gebeurt om maar te zwijgen over ronflonflon en mr lee mysterious washing machine.
de teloorgang!
quote:
Vooral alles serieus nemen wat de Muijs op twitter gooit...quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef Joesse het volgende:
RT @martijnmuijs Zeg @coen3fm, wordt het niet eens tijd om het laatste gedeelte van je twitternaam te veranderen?
even husselenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:02 schreef themauster het volgende:
Ik vind het trouwens wel diep treurig dat mensen op twitter denken dat Domien op 10 tot 12 komt en daar helemaal een drama over maken
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:02 schreef themauster het volgende:
Ik vind mensen op twitter trouwens wel diep treurig en helemaal een drama
quote:Wat een goed nieuws: Frank Dane komt naar #3FM. Al jarenlang 1 van de grootste creatieve geesten en nu mag hij ook muzikaal kleur bekennen.
Zou wel eens verfrissend zijn als Ekdom wat anders gaat doen dan de Arbeidsvitaminen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:02 schreef themauster het volgende:
Ik vind het trouwens wel diep treurig dat mensen op twitter denken dat Domien op 10 tot 12 komt en daar helemaal een drama over maken
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:06 schreef Sersjee het volgende:
Michiel is in ieder geval blij met de komst van Frank.
[..]
Niet lullig bedoeld, maar ik hecht meer waarde aan Michiel's mening dan aan die van jou. Of van zo'n beetje wie dan ook hier. Tenminste, als het over radio gaat.quote:
Want Michiel is natuurlijk Mr. Radioquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar ik hecht meer waarde aan Michiel's mening dan aan die van jou. Of van zo'n beetje wie dan ook hier. Tenminste, als het over radio gaat.
Hij krijg voordeel van twijfel, maar wel krap. Als 't maar geen popi-jopie vent is die denkt heel wat te zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:25 schreef themauster het volgende:
Vanaf 16 augustus trouwens tijdens de vakantie van Coen tijdelijk de Frank en Sander show![]()
Op de plek dus waar hij vandaag en morgen nog op 538 zit
Tuurlijk weet iemand dat wel, maar die personen mogen het nog niet openbaar maken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:26 schreef Remzz het volgende:
Maar niemand weet dus wat er voor Stenders in de plaatst komt van 12 tot 2?
Handige actie om luisteraars van 538 mee te nemenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:25 schreef themauster het volgende:
Vanaf 16 augustus trouwens tijdens de vakantie van Coen tijdelijk de Frank en Sander show![]()
Op de plek dus waar hij vandaag en morgen nog op 538 zit
Precies. Zie verschillende 538-tweeps al overstappen (tenminste, dat twitteren ze). Voordeel voor luistercijfersquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Handige actie om luisteraars van 538 mee te nemen
Dat denkt ie op 538 wel, denken dat ie leuk is dmv 'grappige' opmerkingen enz.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Hij krijg voordeel van twijfel, maar wel krap. Als 't maar geen popi-jopie vent is die denkt heel wat te zijn.
Ik gok nog altijd dat KX 'powered by Powned' wordt. Past wel bij ze, een internetstation.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:12 schreef henkde_j het volgende:
Krijgt Powned trouwens een eigen zender, of zenden zij ook op 3fm?
Ja na vanmiddag is hij daar weg bij 538 en neemt Niek vd Bruggen het programma overquote:
Bij 538 zijn er wel meer mensen sigaretten gaan halenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Die is wel heel erg snel weg daar!
En het zou voor de financiële situatie van KX ook een zegening zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ik gok nog altijd dat KX 'powered by Powned' wordt. Past wel bij ze, een internetstation.
Dan kunnen ze eens de telefoonrekening betalenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En het zou voor de financiële situatie van KX ook een zegening zijn.
Hoop het echt gerbenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Vrijdag verwacht ik wel weer een goede megahit, denk je ook niet?
Dan is het wel meteen exit voor alle djs die niet bij de PO werken dan .quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En het zou voor de financiële situatie van KX ook een zegening zijn.
Jan Prinsquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij 538 zijn er wel meer mensen sigaretten gaan halen
Iets beters/groters op 3 denk ik, want hij loopt al weken/maanden op twitter te spuien dat hij iets van de daken wil schreeuwen maar dat het nog niet mag.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:59 schreef borisz het volgende:
Dane dus tussen 07:00 en 10:00 in het weekend. Dan slaap ik toch. Wat gaat Domien doen is dan de vraag
.
Dat is 90%, lijkt me stug.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan is het wel meteen exit voor alle djs die niet bij de PO werken dan .
Middag !quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:06 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!!! Rick Ashley - Never gonna give you up op Radio 2
![]()
![]()
![]()
Nee Timur zit goed zo 2 keer in het weekend. 5 keer in de week gaat vervelend worden vrees ik.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:19 schreef Henkiepsv het volgende:
Ik denk dat op de plek van Stenders misschien wel Domien komt omdat Frank Dane de ochtendshow in het weekend gaat presenteren,
een andere optie is dat Timur tussen 12 en 2 komt omdat BNN meer zendtijd krijgt en Domien doorschuift naar 12 tot 3 in het weekend.
Is die gedraaid dan? Prachtig nummerquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat is dat the drugs dont work een depri nummer trouwens
\Vreselijk nummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |