Het zou toch geen Domien Verschuuren worden mag ik hopenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:54 schreef Paul-89 het volgende:
Die geheimzinnige tweets wordt je altijd zo moe, zo van kijk eens wat ik allemaal weet en jullie niet en maar hopen op retweets van mensen die willen weten wie het is.Domien heeft daar ook altijd een handje van.
Zou ik totaal geen vooruitgang vinden..quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het zou toch geen Domien Verschuuren worden mag ik hopen
Nee. Als er één zender is waar Robbie graag werkt, dan is het 3.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef henkde_j het volgende:
Kunnen we dit zien als een middelvinger naar 3fm?
1 voordeel je hoeft geen horloge meer om.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou ik totaal geen vooruitgang vinden..
Haha nou idd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
1 voordeel je hoeft geen horloge meer om.
Haha wel een stoere actiequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:01 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Het is even naar 2 uur geweest. Het iets late NOS headlines van 2 uur.
Ik ookquote:
oordopjes in, sluit de ramen en deuren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:08 schreef Paul-89 het volgende:
Lekker weekend voor de boeg, Miss Montreal komt optreden a.s. Zaterdag in de feesttent hier in het dorp.
Je hoeft er niet heen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:08 schreef Paul-89 het volgende:
Lekker weekend voor de boeg, Miss Montreal komt optreden a.s. Zaterdag in de feesttent hier in het dorp.
Het is de 50e editie dan denk je ze pakken goed uit kom ze met deze crap. Woensdag Van Velzen dat is dan niet mijn muzieksmaak maar de persoon Roel is wel tof.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je hoeft er niet heen.
Kleine hint: groenteboer.
VanVelzen is erg goed live vond ik, MissMontreal was vooral errug valsquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is de 50e editie dan denk je ze pakken goed uit kom ze met deze crap. Woensdag Van Velzen dat is dan niet mijn muzieksmaak maar de persoon Roel is wel tof.
Dankje.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is de 50e editie dan denk je ze pakken goed uit kom ze met deze crap. Woensdag Van Velzen dat is dan niet mijn muzieksmaak maar de persoon Roel is wel tof.
Subtiele hint.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je hoeft er niet heen.
Kleine hint: groenteboer.
Nog een paar weekjes en dan is het Sail2010quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef borisz het volgende:
Komende zaterdag begint ook editie 251 van DE Feestweekhier in Santpoort.
Steekweek!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef borisz het volgende:
Komende zaterdag begint ook editie 251 van DE Feestweekhier in Santpoort.
Geen enkele omroep heeft een eigen zender. Ze krijgen een paar uurtjes op elk radiostation.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:12 schreef henkde_j het volgende:
Krijgt Powned trouwens een eigen zender, of zenden zij ook op 3fm?
Wat lukt bij Dennie Christian, lukt vast ook bij Miss Montreal.quote:
Ik heb vroeger ook meegedaan op de fietsquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Steekweek!
Een paar neven van me doen mee met ringsteken op een brommertje
Echte mannen doen dat te paardquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook meegedaan op de fiets.
Echte mannen doen het niet met ringenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |