Lekker boeiend voor een radiomaker. Heb je al eens een knappe foto van Stenders gezien?quote:
Wel opvallend! Hij is nu namelijk de concurrent van C&S in de middag op 538 en wordt dus zelfs een collega bij dezelfde omroep.quote:
Verstandige zet dus van 3FMquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel opvallend! Hij is nu namelijk de concurrent van C&S in de middag op 538 en wordt dus zelfs een collega bij dezelfde omroep.
Nou dan kun je wel op je vingers natellen dat hij tussen 12 en 2 gaat zitten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel opvallend! Hij is nu namelijk de concurrent van C&S in de middag op 538 en wordt dus zelfs een collega bij dezelfde omroep.
Inval-concurrent om precies te zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doet mij altijd net iets te populair...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:38 schreef Impry het volgende:
[..]
Verstandige zet dus van 3FM
Beetje dezelfde stijl als Timur denk ik, ben benieuwd.
Hier een stukje om z'n stem wellicht te herkennen:
Ja, en Ekdom presenteert nog precies hetzelfde als op New Dance Radio...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Paul-89 het volgende:
Heej hallo leuk dat je luistert *pieuw* *pieuw* sms nu scooter naar 4x3 en win een te gekke nieuwe spiksplinter nieuwe scooter, nu eerst de nieuwe van Cascada de turbo kneiter van de week *pieuw* *pieuw*
Zo zal het wel gaan.
dit is eerder Gerard Ekdom in één van van imitatiesquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Paul-89 het volgende:
Heej hallo leuk dat je luistert *pieuw* *pieuw* sms nu scooter naar 4x3 en win een te gekke nieuwe spiksplinter nieuwe scooter, nu eerst de nieuwe van Cascada de turbo kneiter van de week *pieuw* *pieuw*
Zo zal het wel gaan.
Frank Dane zal wel tussen 12 en 2 komen, wel goed dat ze een grote naam halen naar 3FMquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inval-concurrent om precies te zijn.
Kan hem me niet voor de geest halen qua radio, maar dat heb ik eigenlijk met alle 538-dj's (buiten Evers dan). Dus ik ga niet met de wolven meehuilen en negatief lopen doen.
Heb hem niet veel gehoord, maar voor mij is het dezelfde stijl als Timurquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inval-concurrent om precies te zijn.
Kan hem me niet voor de geest halen qua radio, maar dat heb ik eigenlijk met alle 538-dj's (buiten Evers dan). Dus ik ga niet met de wolven meehuilen en negatief lopen doen.
Maar zo gaat het toch op 538 ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:42 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
dit is eerder Gerard Ekdom in één van van imitaties
Nou nou nouquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef hole1988 het volgende:
God gloeiende godverdomme je gaat toch niet die egoïstische gestichte arrogante klere leijer aannemen.
Ipv Domien of Annemieke?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:44 schreef themauster het volgende:
Ochtendshow weekend dus:
http://www.radiofreak.nl/(...)38-naar-ochtend-3FM/
WIN NU EEN REIS NAAR IBIZA!11!111 LUISTER HEEL DE WEEK NAAR VIJFFFFFFDRIEEEEEACHTTTTTT! EN WIN. !11!!111!1quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Paul-89 het volgende:
Zo zal het wel gaan.
Semi-educated guess: Domien.quote:
omdat?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Frank Dane zal wel tussen 12 en 2 komen, wel goed dat ze een grote naam halen naar 3FM
mooi, luister ik toch nooit. Maar dan gaat Domien zeker naar de middag...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:44 schreef themauster het volgende:
Ochtendshow weekend dus:
http://www.radiofreak.nl/(...)38-naar-ochtend-3FM/
Domien denk ik want was ook al bekend dat BNN die uren kreegquote:
Ipv Michiel wellicht, en dan Veenstra's Vreetvermaak?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:46 schreef Joesse het volgende:
[..]
Domien zal wel doordeweeks iets gaan doen denk ik dan.
Zo gaat het op 3FM ook al hoor. Wat te denken van die hele Di-rect Clubtour promotie die je al weken hoort.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:45 schreef gerbenp het volgende:
[..]
WIN NU EEN REIS NAAR IBIZA!11!111 LUISTER HEEL DE WEEK NAAR VIJFFFFFFDRIEEEEEACHTTTTTT! EN WIN. !11!!111!1_____
Goed mogelijk. Redelijk logisch ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ipv Michiel wellicht, en dan Veenstra's Vreetvermaak?
Met die fusie krijgen ze wel meer uren inderdaad, zou inderdaad nog logischer zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Goed mogelijk. Redelijk logisch ook.
zo gaat het wel een beetje op 538 ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar zo gaat het toch op 538 ?Nee ik ken die gast totaal niet, ik ben benieuwd.
Mr. Lee mag wat mij betreft meteen terugkomen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:
nostalgie modus ik weet nog goed dat stenders in de plaats kwam van magic friendsEn wat is er met het weeshuis van de hits gebeurt om maar te zwijgen over ronflonflon en mr lee mysterious washingmachine.
de teloorgang!
Hmja, zoveel geruchten en nieuwsquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Domien denk ik want was ook al bekend dat BNN die uren kreeg
Tja. Ik wacht rustig het officiële persbericht af. Speculeren vind ik redelijk zonde van m'n tijd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, zoveel geruchten en nieuws.
En Vara's Vuurwerkquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:
nostalgie modus ik weet nog goed dat stenders in de plaats kwam van magic friendsEn wat is er met het weeshuis van de hits gebeurt om maar te zwijgen over ronflonflon en mr lee mysterious washing machine.
de teloorgang!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |