quote:Ik heb net met hem een glaasje champagne gedronken. En z'n handtekening is gezet. #nieuwejock #3FM
Die is toch al Jockquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:51 schreef gerbenp het volgende:
@coen3fm: Ik heb net met hem een glaasje champagne gedronken. En z'n handtekening is gezet. #nieuwejock #3FM
Ramon zeker?
Had 'ie gisteren al aangegeven in 3voor12 toch?quote:
Ik dacht misschien Bert van Lent... vindik wel een BNN type...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:51 schreef gerbenp het volgende:
@coen3fm: Ik heb net met hem een glaasje champagne gedronken. En z'n handtekening is gezet. #nieuwejock #3FM
Ramon zeker?
Klopt !quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Had 'ie gisteren al aangegeven in 3voor12 toch?
Timur tussen 12-2 lijkt mij ook geweldigquote:
Ach, Coen moet ook weer ff aandachtquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:51 schreef gerbenp het volgende:
Ramon zeker?
Gaat niet gebeuren dat heeft Stenders al gezegdquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:54 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Timur tussen 12-2 lijkt mij ook geweldig
Is dat niet waar heel dat kut Twitter om draait?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, Coen moet ook weer ff aandacht.
Ja, super irritant idd. Kan je idd weinig mee met dat soort tweets.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:54 schreef Paul-89 het volgende:
Die geheimzinnige tweets wordt je altijd zo moe, zo van kijk eens wat ik allemaal weet en jullie niet en maar hopen op retweets van mensen die willen weten wie het is.Domien heeft daar ook altijd een handje van.
dat dus, alsof Coen de enige is met zulke vage berichtjesquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat niet waar heel dat kut Twitter om draait?
Nee.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |