Bij 538 zijn er wel meer mensen sigaretten gaan halenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Die is wel heel erg snel weg daar!
En het zou voor de financiële situatie van KX ook een zegening zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ik gok nog altijd dat KX 'powered by Powned' wordt. Past wel bij ze, een internetstation.
Dan kunnen ze eens de telefoonrekening betalenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En het zou voor de financiële situatie van KX ook een zegening zijn.
Hoop het echt gerbenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Vrijdag verwacht ik wel weer een goede megahit, denk je ook niet?
Dan is het wel meteen exit voor alle djs die niet bij de PO werken dan .quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En het zou voor de financiële situatie van KX ook een zegening zijn.
Jan Prinsquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij 538 zijn er wel meer mensen sigaretten gaan halen
Iets beters/groters op 3 denk ik, want hij loopt al weken/maanden op twitter te spuien dat hij iets van de daken wil schreeuwen maar dat het nog niet mag.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:59 schreef borisz het volgende:
Dane dus tussen 07:00 en 10:00 in het weekend. Dan slaap ik toch. Wat gaat Domien doen is dan de vraag
.
Dat is 90%, lijkt me stug.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan is het wel meteen exit voor alle djs die niet bij de PO werken dan .
Middag !quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:06 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!!! Rick Ashley - Never gonna give you up op Radio 2
![]()
![]()
![]()
Nee Timur zit goed zo 2 keer in het weekend. 5 keer in de week gaat vervelend worden vrees ik.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:19 schreef Henkiepsv het volgende:
Ik denk dat op de plek van Stenders misschien wel Domien komt omdat Frank Dane de ochtendshow in het weekend gaat presenteren,
een andere optie is dat Timur tussen 12 en 2 komt omdat BNN meer zendtijd krijgt en Domien doorschuift naar 12 tot 3 in het weekend.
Is die gedraaid dan? Prachtig nummerquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat is dat the drugs dont work een depri nummer trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |