En Vara's Vuurwerkquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:
nostalgie modus ik weet nog goed dat stenders in de plaats kwam van magic friendsEn wat is er met het weeshuis van de hits gebeurt om maar te zwijgen over ronflonflon en mr lee mysterious washing machine.
de teloorgang!
quote:
Vooral alles serieus nemen wat de Muijs op twitter gooit...quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef Joesse het volgende:
RT @martijnmuijs Zeg @coen3fm, wordt het niet eens tijd om het laatste gedeelte van je twitternaam te veranderen?
even husselenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:02 schreef themauster het volgende:
Ik vind het trouwens wel diep treurig dat mensen op twitter denken dat Domien op 10 tot 12 komt en daar helemaal een drama over maken
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:02 schreef themauster het volgende:
Ik vind mensen op twitter trouwens wel diep treurig en helemaal een drama
quote:Wat een goed nieuws: Frank Dane komt naar #3FM. Al jarenlang 1 van de grootste creatieve geesten en nu mag hij ook muzikaal kleur bekennen.
Zou wel eens verfrissend zijn als Ekdom wat anders gaat doen dan de Arbeidsvitaminen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:02 schreef themauster het volgende:
Ik vind het trouwens wel diep treurig dat mensen op twitter denken dat Domien op 10 tot 12 komt en daar helemaal een drama over maken
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:06 schreef Sersjee het volgende:
Michiel is in ieder geval blij met de komst van Frank.
[..]
Niet lullig bedoeld, maar ik hecht meer waarde aan Michiel's mening dan aan die van jou. Of van zo'n beetje wie dan ook hier. Tenminste, als het over radio gaat.quote:
Want Michiel is natuurlijk Mr. Radioquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar ik hecht meer waarde aan Michiel's mening dan aan die van jou. Of van zo'n beetje wie dan ook hier. Tenminste, als het over radio gaat.
Hij krijg voordeel van twijfel, maar wel krap. Als 't maar geen popi-jopie vent is die denkt heel wat te zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:25 schreef themauster het volgende:
Vanaf 16 augustus trouwens tijdens de vakantie van Coen tijdelijk de Frank en Sander show![]()
Op de plek dus waar hij vandaag en morgen nog op 538 zit
Tuurlijk weet iemand dat wel, maar die personen mogen het nog niet openbaar maken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:26 schreef Remzz het volgende:
Maar niemand weet dus wat er voor Stenders in de plaatst komt van 12 tot 2?
Handige actie om luisteraars van 538 mee te nemenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:25 schreef themauster het volgende:
Vanaf 16 augustus trouwens tijdens de vakantie van Coen tijdelijk de Frank en Sander show![]()
Op de plek dus waar hij vandaag en morgen nog op 538 zit
Precies. Zie verschillende 538-tweeps al overstappen (tenminste, dat twitteren ze). Voordeel voor luistercijfersquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Handige actie om luisteraars van 538 mee te nemen
Dat denkt ie op 538 wel, denken dat ie leuk is dmv 'grappige' opmerkingen enz.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Hij krijg voordeel van twijfel, maar wel krap. Als 't maar geen popi-jopie vent is die denkt heel wat te zijn.
Ik gok nog altijd dat KX 'powered by Powned' wordt. Past wel bij ze, een internetstation.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:12 schreef henkde_j het volgende:
Krijgt Powned trouwens een eigen zender, of zenden zij ook op 3fm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |