Jij hier.quote:
Gelukkig heb je daar mobiele telefoons voorquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:00 schreef Levitas het volgende:
Btw, komt er een FOK!-meeting? Lijkt me wel leuk om wat FOK!ers in 't echt te ontmoeten. Hoewel het wel weer kut is om m`n eigen groep daarna terug te vinden op zo`n terrein, whaha
Naja, als het bereik een beetje goed is, dan is 't niet zo erg. 2 jaar geleden was ik samen met 1 andere maat op Decibel, en zijn elkaar kwijtgeraakt (doordat het drinken halen een half uur duurde!!). Heb hem 600 keer gebeld, en hij mij ook, maar geen bereik zorgde ervoor dat ik het laatste uurtje alleen af stond te sluiten. Opsich niet zo heel erg, heb echt gruwelijk staan stampen bij Neophyte All-star records (geloof ik, toen waren ze nog vetquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar mobiele telefoons voor![]()
Ja.. Da's een lastige!quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:26 schreef Koepert het volgende:Mm.... zaterdag verjaardag + Italian Night @ Zak .. Keuze maken.. Op de fiets, drinken, en geen Zak... Met de auto, uiteindelijk als enige naar Zak willen en alsnog niet gaan...
Maar wie welquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:38 schreef T-Force het volgende:
Oeps...Volgens mij vind Stanley D-Mind niet zo'n goede producer![]()
Balen van je vervoer man! .... Zuur is dat altijd..quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:44 schreef T-Force het volgende:
MehIk kan geen vervoer geregeld krijgen voor The Qontinent want opeens haken alle vrienden af en ik heb geen auto en mag de auto van ons thuis niet lenen
KAK
Deze zaterdag trouwens naar de kermis in EHV voor pure kermis-Hardstyle....Brennan Heart komt![]()
Fuck man.. Klinkt ook voor geen meter ook niet!quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:38 schreef T-Force het volgende:
Oeps...Volgens mij vind Stanley D-Mind niet zo'n goede producer![]()
quote:DJ Practice @ Proper dark/raw style = real modern hardstyle
DJ Thera - In Between
DJ N3ck & Decepticon - Fear Anthem 2006
Chris One - The Joker
Alpha2 - The Darkside (Darker remix)
Max enforcer feat the Rush - Fade 2 Black
2 Sidez - Fuck It
Matt Restless - And It Goes...
Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
Chris One - Recruit
Zany meets the Beholder - Annihilating
DBSTF feat High Voltage - Shiverz
Alpha2 meets Seizure - Drop the Beats Out
Zany meets the Beholder - Do You Want Heavy
Kayem & Likquid - Thugz on Dub
Sasha F & Chris One - Drop 2 Your Knees
Mindcontroller - Stand Your Ground
Donkey Rollers - Voice of Conscience
Zany meets the Beholder - Who Wants This
The R3bels - Pattern 1
The Beholder meets Zany - To Protect & Serve
Delete - Sequence
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:54 schreef Grrommit het volgende:
Maar wie welHij hoort zelf ook toch wel dat 't gewoon niet lekker klinkt? 't Is een of andere ruis bass met misschien wel de lelijkste synth die ik ooit gehoord heb
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:55 schreef Koepert het volgende:
Oh en @ die D-Mind mix... Als mn boxen zo'n geluid maken ga ik me zorgen maken of mn geluidskaart danwel boxen niet naar de tering zijn..
Maar euhm jongens....dit is niet door D-Mind gemaakt. Waarschijnlijk door Stanley zelf om hem te "dissen" ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:56 schreef Levitas het volgende:
Fuck man.. Klinkt ook voor geen meter ook niet!
1. Song: Smf - Hahahaquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:10 schreef versteegrob het volgende:
Nadat ik er een paar jaar ben uitgeweest, lees geen feesten bezocht heb ik het weer ontdekt
Afgelopen maand 3 feesten geweest en ga naar decibel/qbase heb ik wat vragen over de huidige hardstyle
Je leest dat er veel verschil is over de huidige hardstyle en de hardstyle van 5 jaar geleden, wie heeft wat nummers wat het verschil goed laat horen.
!
Hoe heet het eerste nummer met het gelach ? Klinkt vet
Vind verder het nummer gangster van tatanka echt super vet nu
Nee hoor, ben ik niet vergeten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:38 schreef T-Force het volgende:
RiKe, je bent vergeten een filmpje van We don't care in de OP te zetten![]()
Luister naarquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:10 schreef versteegrob het volgende:
Je leest dat er veel verschil is over de huidige hardstyle en de hardstyle van 5 jaar geleden, wie heeft wat nummers wat het verschil goed laat horen.
Dat smsen is zo kut en echt belachelijk anno 2010quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Netwerk bij festivals is idd vaak overbelast, maar wat wil je als ineens +30.000 man op dezelfde palen willen. Kreeg laatst als tip wanneer je toch een sms wilt sturen, zet de tijd erbij hoelaat je hem verstuurd![]()
Ben 'm nog aan binnenhalen maar zag weer iets leuks op lsdb langskomen:
[..]
Oke Rob, omdat het vakantie is wordt dit mijn goede daad van vandaag. Ik zeg niet dat ik het perfect uitleg en heb ook geen professionele muziekachtergrond maar er zijn genoeg mensen hier die mij verbeteren/aanvullen waar nodig.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:10 schreef versteegrob het volgende:
Nadat ik er een paar jaar ben uitgeweest, lees geen feesten bezocht heb ik het weer ontdekt
Afgelopen maand 3 feesten geweest en ga naar decibel/qbase heb ik wat vragen over de huidige hardstyle
!
Hoe heet het eerste nummer met het gelach ? Klinkt vet
Vind verder het nummer gangster van tatanka echt super vet nu
regel ook die HC mix van gister dr f bij, vond m wel chillquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:57 schreef NLS04 het volgende:
Oke hier komt zo de lap tekst waar alle linkjes wel normaal doen..
hoop ik
Check je pm.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:05 schreef T_Killer het volgende:
[..]
regel ook die HC mix van gister dr f bij, vond m wel chill
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:57 schreef NLS04 het volgende:
Oke Rob, omdat het vakantie is wordt dit ......
hehe, hardstyle professorquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
- tekst, uitleg & voorbeelden
Quit your dayjob en wordt full-time analist/professor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Premixedquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:52 schreef Levitas het volgende:
Daar hebben we Dov toch al voor? Die flanst wel effe een goede Top-25 allertijden in elkaar! =)
Beelden van B-frontquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:11 schreef Grrommit het volgende:
Free festival aftermovie ziet er leuk uit
En nog gruwelijk slecht ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:03 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ja PremixedAlthans, zo leek het.
wel lekkerquote:
Ginger gaat wel, Back is wel lekker, Roots Of Evil gaat fijn en Harde Rag is topquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
Leuk plaatje, lekker oldskool lead in een nieuw jasje, fijne kicks...kortom: does the job for me![]()
GODVERRRRDOMME!! Hoe hard is deze vinyl (behalve Back dan, maar die is ook gewoon vet dus)
Vooral Roots Of Evil snoeit 'm zoooo hard op deze druilerige nacht![]()
Wederom: AVIO
heerlijke drive!!quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik ben present @ Decibel, misschien met AVIO/Dikke bleek shirt! Nog nooit iemand van FOK! IRL gemeet!
alle 3 van 2005quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:33 schreef StM het volgende:
Dat nr heet Smf - Hahaha
En het verschil tussen 2005 en nu? Luister maar ik heb een paar nr's voor je opgezocht:
2005
Zag 'm net ook ja. Heeft toch wel wat gelijkenissen met de aftermovies van SummerFestival en Bassleader. Eerst dacht ik dat onze Belgische vrienden van Bass Events erachter zaten, maar zal toch Art of Dance erachter zitten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:11 schreef Grrommit het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:11 schreef Grrommit het volgende:
helemaal mee eens Boyquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Beelden van B-front
Geluid dat mee gaat met de knopjes van de dj
Lekkere chicks![]()
En vind altijd de beelden bij het HC gedeelte vetter
Op summerfestival sprak ik die gasten die aan het filmen waren en dat is gewoon een bepaald bedrijf zeg maar, je kunt ze dus inhuren als organisatie zijnde. Blijkbaar waren er her en der wel gesprekken geweest met nederlandse organisatoren maar hij wilde niet zeggen hoe of wat preciesquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zag 'm net ook ja. Heeft toch wel wat gelijkenissen met de aftermovies van SummerFestival en Bassleader. Eerst dacht ik dat onze Belgische vrienden van Bass Events erachter zaten, maar zal toch Art of Dance erachter zitten?
Wat ze ook doen, doen ze donders goed!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
Op summerfestival sprak ik die gasten die aan het filmen waren en dat is gewoon een bepaald bedrijf zeg maar, je kunt ze dus inhuren als organisatie zijnde. Blijkbaar waren er her en der wel gesprekken geweest met nederlandse organisatoren maar hij wilde niet zeggen hoe of wat precies
quote:The Qontinent belooft het ultieme party-weekend voor de harder styles te worden, en Hardtraxx is daar bij. Op 13 augustus, de vooravond van het festival, hosten wij een Hardtraxx Future Stage op de camping. Vandaag presenteren wij jullie de line-up hiervan.
Hardtraxx werd gevraagd door Q-dance en Bass Events om een Hardtraxx Future Stage te hosten. Dit aanbod namen wij natuurlijk met open armen aan. Nu de voorbereidingen inmiddels in volle gang zijn presenteren wij de line-up van deze stage:
Hardtraxx Future Stage:
In-Phase (NL/BE)
Heatzone (NL/DK)
Jones (NL)
Waverider (NL)
San Miquel (NL)
Mind.Illusion (NL)
Outlander (BE)
Unloaders (BE)
De camping
De Hardtraxx Future Stage bevindt zich op de naastgelegen festival camping. Deze camping opent vanaf vrijdag 13 augustus om 17.00 haar deuren. Van 18.00 tot 00.00 zal de Hardtraxx Future Stage een nieuwe editie van The Qontinent inluiden met opkomende talenten. Deze stage is dus gewoon toegankelijk als je vrijdag al op de camping bent.
Wil je dit niet missen? Zorg dan dat je een kaartje weet te bemachtigen met toegang tot de camping.
Meer informatie over The Qontinent en de festival camping is te vinden op TheQontinent.be.
We gaan knallen!
Hou Hardtraxx in de gaten voor meer info over onze Hardtraxx Future Stage.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:00 schreef Baronpilsener het volgende:
OP de camping? Jezus wat vet![]()
Dit word nog dikker dan vorig jaar, zo veel zin in
![]()
![]()
over 2 weekjes hoop ik eindelijk van dat nare afstuderen af te zijn dus dan is er weer tijd voor n setje. de laatste set die ik opgenomen heb dateert van november 2009. dat was ook direct de laatste keer dat ik mn draaitafels/cdspelers heb aangeraakt (behalve dan tussendoor om ff af te stoffenquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Jij hier.![]()
Wanneer komt er weer een nieuw hardtrance setje van Ernestoow?
wat een heerlijk tempo'tje heeft die set tochquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:32 schreef mstx het volgende:
[..]
Luister naar
Daniele Mondello - Qlimax 2003
Vet feest jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:11 schreef Grrommit het volgende:
Wat een wijvenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:11 schreef Grrommit het volgende:
Wut? Waarom is dat dan? Het is gewoon een legale download link.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Alle download linkjes worden verwijderd ... and you know this, man!
Mijn huidige dayjob is zowat nog beter dan hardstyleprofessor wordenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:07 schreef Da_Ripper het volgende:
Quit your dayjob en wordt full-time analist/professor
Al die bierhouders door de lucht!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:08 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Mijn huidige dayjob is zowat nog beter dan hardstyleprofessor wordenEn aangezien ik alleen nog maar bij de Scantraxx University (raaddeplaat
) terecht kan prefeer ik het behoud van mijn onafhankelijke observeringspositie ten aanzien van hardstyle.
![]()
Leuke aftermovie van tuneboy @ tomorrowland:
quote:
Om FOK! een discussie-forum te houden en omdat het onbegonnen werk is om alle linkjes te controleren op "legaliteit" is er besloten om pertinent geen DL-linkjes toe te staan in MUZ.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:01 schreef HeLLuM het volgende:
Wut? Waarom is dat dan? Het is gewoon een legale download link.
Die 'stuiterkoppies' van Ivan & Tune ook aan t begin vh optreden.. samen in de maatquote:
Eensquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:30 schreef Sethje het volgende:
vind er niks aan ( het origineel ook niet overigens )
dan toch liever de Amnesys remixquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:08 schreef NLS04 het volgende:
mooi filmpjequote:
wel grappelijke melodie, verder niet super...quote:
Altijd vet om B-Front bezig te zienquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:11 schreef Grrommit het volgende:
18 september naar Prospects in Oldenzaalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:45 schreef WalkingDisaster het volgende:
Iemand hier nog naar www.fuze-outdoor.nl ?
Zelfde probleem.. K heb n verjaardag, 15min fietsen of 10 min met de auto (Fietsroute = stukken afsnijden, jeweetz) en dan drinken en dus geen zak, of niet drinken en 'alleen naar zak moeten' en dus niet gaan...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:34 schreef haakon het volgende:
iemand nog naar Italian Night morgen ?
ik twijfel, maar denk dat mn maten niet mee willen
quote:Q-dance presents Fusion - Mix Dozer
fusioncampagne
In de aanloop naar Q-dance presents Fusion – The Next Level, komt het hele oeuvre van Fusion nog eens beschikbaar in podcasts. De eerste podcast is gemixed door Zany en omvat alle tracks van Fusion 001 tot en met Fusion 010.
De tweede podcast is gemixed door Dozer en bevat alle tracks van Fusion 011 tot en met Fusion 020.
Je kan de podcasts hier nu downloaden. De podcasts zijn binnenkort ook te beluisteren via de Q-dance iTunes podcast.
Download in de komende weken alle podcasts via iTunes en maak dit je ultieme Fusion naslagwerk.
De kaartverkoop voor Q-dance presents Fusion – The Next Level is gestart. Tickets zijn te verkrijgen via Q-dance.nl op deze link: http://fusion.tickets.q-dance.nl/
Dat is nou nog eens een lekkere set. Italiaanse hardstyle.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:08 schreef NLS04 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:34 schreef haakon het volgende:
iemand nog naar Italian Night morgen ?
ik twijfel, maar denk dat mn maten niet mee willen
Wat een kutnummer blijft het toch ook hè.quote:
Echt een verschrikking inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat een kutnummer blijft het toch ook hè.
Omdat lololyrics?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:56 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk nooit wat toegevoegd aan gebruikte teksten in de OP?
Feeeeeestjeeeeequote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:48 schreef nattermann het volgende:
Ik heb al te lang geen hardstyle meer geluisterd/gedraaid. Wordt weer eens tijd voor een feestje
ja kutzooi, m'n kameraden haakten opeens afquote:Op zondag 1 augustus 2010 04:25 schreef Koepert het volgende:
Weliswaar te vroeg terug (vermoeide bob) maar Italian Night @ Zak was.... Vrij veel bekenden... fok!kers..not so much..
Ik ben op mijn vakantie ook ongemerkt wat over m'n budget heengegaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:28 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik wil Decibel![]()
![]()
Mijn bankrekening wilt niet
Q-Dance vind hem helemaal geweldig geworden. Ik vind hem niet meer dan matig. Sinds de aftermovies van SummerFestival en Free Festival zijn de aftermovies van Q maarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Eenschquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:35 schreef Levitas het volgende:
[..]
Q-Dance vind hem helemaal geweldig geworden. Ik vind hem niet meer dan matig. Sinds de aftermovies van SummerFestival en Free Festival zijn de aftermovies van Q maar
Haha.. In Turkije zijn ze nog niet zo ver met de muziek neequote:Op zondag 1 augustus 2010 21:25 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Net terug na 12 dagen Marmaris, echt top daar
Echter wel iedere dag Tomatenplukkers (![]()
), Nothing Else Matters en Crap Attack gehoord
1e keer dat ik hem hoor, maar wat een kut plaat zeg. van zo'n "decade"-song verwacht je toch dat ze een iets tijdlozer plaatje maken dan dit schrale eindresultaat.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat een kutnummer blijft het toch ook hè.
Ik krijg een "The URL contained a malformed video ID." melding op Youtube. Zoeken op de v=... werkt ook nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9N6GKtHUsu
Best ok
Maar iets te melodieus voor hun doen....
Aangepastquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:44 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik krijg een "The URL contained a malformed video ID." melding op Youtube. Zoeken op de v=... werkt ook niet
*spam* http://top100djs.net *spam*quote:You are voting for:
1. Zatox
2. Deepack
3. Psyko Punkz
4. Wildstylez
5. Josh & Wesz
Ja hoor, fijn melodietje, works for mequote:Op maandag 2 augustus 2010 13:07 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
ik vind faster 'n further echt een chille plaat. jullie dan?
quote:You are voting for:
Alphaverb
Thera
Zatox
Crypsis
Slim Shore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |