abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84574020
Leeft Max B Grand nog en Super Marco May ?
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:39:48 #277
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_84574175
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:59 schreef warezguy05 het volgende:

[..]

wat verschrikkelijk. blijkbaar zijn ze de "heee-hoooo" die we in NL tussen 2000 - 2000 hadden in belgie nog niet afgeleerd. die sit-down is zelfs nog erger omdat je bijna voor lul staat als je niet meedoet. wat een dom kuddegedrag
En toch ziet het er gewoon vet uit om zoveel man dat te zien doen.. hoewel dat 'heen en weer-dansje' toffer is..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_84574290
quote:
Op zondag 25 juli 2010 13:37 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

wel tof nummertje
[..]

Freshtival was inderdaad tof Spana, Dualdriven, B-Front, Psyko Punkz, Ran-D en Alpha Twins The Prophet leek aardig af te zijn gevallen Wildstylez draaide nog wel paar kneiters en DBSTF hadden hun cd weer meegenomen maar ze draaiden dan wel weer DJ Revolution

beloofde foto's van het AVIO-shirt:
[ afbeelding ] ReMcOrE + haakon
[ afbeelding ]
Vet shirt
pi_84574527
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 00:43 schreef versteegrob het volgende:
Vet shirt
Te bestellen bij onze eigen Boy_Snakeye Even een pm'etje sturen en dan wordt het zo gefixt

Nieuwe AVIO-Podcast ramt lekker door trouwens
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:21:33 #280
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_84586050
Bohh gebeurt laatste tijd weinig hier qua hardstyle . Zou eerst morgen naar Nature one campingparty gaan maar met kapotte auto kom je niet ver :{ Behoorlijk balen want leek me echt vet. Misschien nu dit weekend na het werk naar freqs en jones in een plaatselijke disco maar ben eigenlijk wel toe aan een groot feest.. Volgend weekend zou daarvoor ideaal zijn aangezien ik dan niet hoef te werken maar juist dat weekend is er echt geen flikker te doen behalve dance valley :X Hard knock life :|W

ondergewaardeerde plaat van de dag:

:s)
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:49:28 #281
95095 Pizzaman
16:00 Cup-a-soup.
pi_84589735
Attentie, hardstyle-beginner komt het topic binnen! ^O^

Goed, ik ga lekker op vakantie, alleen om daar te komen moet ik wel ff veertien uur planken dwars door Frankrijk. -O-

Nu heb ik net even die podcast van AVIO geluisterd, maar dat is wel muziek om lekker door te rijden. Nu wil ik voor de reis nog een paar lekkere nummertjes/sets of whatever hebben om mij iig een paar uur te kunnen vermaken. *O*

Wat zijn de must haves? De nummers die je dus ook zonder koffie over de snelweg slepen? *)
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:56:23 #282
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_84590041
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:49 schreef Pizzaman het volgende:

Goed, ik ga lekker op vakantie, alleen om daar te komen moet ik wel ff veertien uur planken dwars door Frankrijk. -O-

Nu heb ik net even die podcast van AVIO geluisterd, maar dat is wel muziek om lekker door te rijden. Nu wil ik voor de reis nog een paar lekkere nummertjes/sets of whatever hebben om mij iig een paar uur te kunnen vermaken. *O*

Wat zijn de must haves? De nummers die je dus ook zonder koffie over de snelweg slepen? *)
Avio Podcasts
Titan setjes
Fausto's Crossover guestmix (Vanwege minder gelul door de mix/liveset dan Qdance setjes) van bijvoorbeeld B-Front of Pavelow..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_84590749
quote:

Welkom :W
Goed dat je meteen aan AVIO-dingen begint, hun zijn helden :D Ze hebben nu dus 7 podcasts en die zijn allemaal heel fraai ^O^
Verder voor het wat minder melodieuze werk (soms richting Hardtrance, Early Hardstyle & Hardcore) kun je setjes van de Theracords Radio-Show downloaden :)
De livesets van Noisecontrollers @ Emporium 2008 en @ Qlimax 2009 zijn te downloaden in HQ!
De setjes van The Magic Show zijn ook meestal wel vet.

Alle setjes zijn natuurlijk te downloaden op lsdb.nl ;)

Veel plezier op vakantie!
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:20:46 #284
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_84590964
quote:

Ik wil me zelf niet verkopen ofzo maar als ik een teringeind moet reizen dan doen mijn eigen jaarmixxen (voor mij persoonlijk iig) het ook altijd wel erg goed :) Dat is in totaal 6 uur lang megamix-stijl de 150 dikste tracks van 2007,2008 & 2009 :Y) Te vinden op lsdb of pm :s)
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_84591051
En de Fear.FM Top 50 van 2007 en de Top 100's van 2008 & 2009, ook weer een uurtje of 20 aan muziek :)
pi_84594518
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:20 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Ik wil me zelf niet verkopen ofzo maar als ik een teringeind moet reizen dan doen mijn eigen jaarmixxen (voor mij persoonlijk iig) het ook altijd wel erg goed :) Dat is in totaal 6 uur lang megamix-stijl de 150 dikste tracks van 2007,2008 & 2009 :Y) Te vinden op lsdb of pm :s)
Boh! ik wist niet eens dat jij aan megamixen deed. Ben nu die van 2007 aan het luisteren! Wat een goed Hardstyle-jaar :o Zowat ieder nummer is heerlijk
pi_84597653
Klopt :) 2007 was een superjaar.
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:39:59 #288
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_84597668
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:56 schreef Koepert het volgende:

[..]

Avio Podcasts
Titan setjes
Fausto's Crossover guestmix (Vanwege minder gelul door de mix/liveset dan Qdance setjes) van bijvoorbeeld B-Front of Pavelow..
Endymion @ Defqon.1 2009 is wel wat harder, maar ook zeer fraai :)
The Outside Agency
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:48:49 #289
95095 Pizzaman
pi_84597941
^O^

Top, de downloadmachine draait op volle toeren. Als ik alles heb gedownload kan ik denk ik wel drie keer op en neer naar de vakantiebestemming zonder ook maar iets dubbel te hebben gehoord. _O_

Wat is dat lsdb.nl een topsite zeg.

Ander vraagje, nu heb ik op Emporium mijzelf helemaal de vernieling in staan dansen op verschillende DJ's (waarvan ik de namen dus niet meer weet. :@ ), maar dat leek een stuk minder hard dan de sets die ik net heb gedownload. Ligt dit aan mij, of zit er naast. Ik vond dat namelijk ook wel lekker voor de afwisseling. :P

http://www.emporiumfestiv(...)2010/the_dark_castle --> Daar staat iedereen die toen gedraaid hebben.

[ Bericht 25% gewijzigd door Pizzaman op 28-07-2010 18:57:30 ]
  woensdag 28 juli 2010 @ 19:00:40 #290
95095 Pizzaman
pi_84598314
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:20 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Ik ben nu de 2009 mix aan het luisteren, heerlijk! *O*
  woensdag 28 juli 2010 @ 19:05:31 #291
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_84598461
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:48 schreef Pizzaman het volgende:
^O^

Top, de downloadmachine draait op volle toeren. Als ik alles heb gedownload kan ik denk ik wel drie keer op en neer naar de vakantiebestemming zonder ook maar iets dubbel te hebben gehoord. _O_

Wat is dat lsdb.nl een topsite zeg.

Ander vraagje, nu heb ik op Emporium mijzelf helemaal de vernieling in staan dansen op verschillende DJ's (waarvan ik de namen dus niet meer weet. :@ ), maar dat leek een stuk minder hard dan de sets die ik net heb gedownload. Ligt dit aan mij, of zit er naast. Ik vond dat namelijk ook wel lekker voor de afwisseling. :P

http://www.emporiumfestiv(...)2010/the_dark_castle --> Daar staat iedereen die toen gedraaid hebben.
Zit wel wat andere sound tussen zoals 2nd identity ( scope dj & a-lusion ) van die djs apart kun je genoeg setjes vinden :) vind het zelf ook een relaxte stijl.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_84600803
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:48 schreef Pizzaman het volgende:
Wat Sethje zegt: Scope & A-Lusion doen aan wat softere muziek
Als je van veel melodie en lange breaks houdt dan zijn setjes van D-Block & S-Te-Fan, Showtek, Headhunterz en The Prophet wel wat voor jou :) Wij op FOK! zijn die namen een beetje beu (althans de meeste dan) omdat we ze op bijna ieder feest geboekt staan, maar ik kan zelf nog prima genieten van een setje vol met breaks en opbouw enzo :D

Second Identity Emporium Aftermovie, volgens mij is dit soort muziek de muziek die jij zocht ;)
Ga je trouwens binnenkort nog naar feesten ofzo? Op Decibel zou je heel de FOK!-gang (nouja, een groot gedeelte dan) kunnen meeten :)
pi_84602539
Misschien nog een tip voor Pizzaman, zie het net staan op LSDB
Trwicker @ Loooooooooooooooooooooong Vacation Mix
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede opbouw, goede songkeuze, mixen weet ik zo niet. Wel precies wat je bedoelt volgens mij ;)
pi_84602756
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef T-Force het volgende:Ga je trouwens binnenkort nog naar feesten ofzo? Op Decibel zou je heel de FOK!-gang (nouja, een groot gedeelte dan) kunnen meeten :)
Ik ben present @ Decibel, met AVIO/Dikke bleek shirt! Nog nooit iemand van FOK! IRL gemeet!
pi_84609419
Als je niemand kent zijn meets heel lastig. Je kan niemand vinden. Bij de feestfabriek had ik ook niemand gevonden of iets wat ook maar op een meet leek :)
pi_84609702
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:12 schreef StM het volgende:
Als je niemand kent zijn meets heel lastig. Je kan niemand vinden. Bij de feestfabriek had ik ook niemand gevonden of iets wat ook maar op een meet leek :)
Als je jezelf beschrijft kom je er aardig hoor ;). De vorige keer vroeg met mensen op Qountdown gemeet. Ik was daar alleen en ik heb een topavond gehad! Zorg gewoon dat je weet waar te zoeken (Linksvoor) en daar gewoon rossende mensen aanspreken. Mijn persoonlijke "gids om iemand te vinden" was de klep van onze moderator Da Ripper ;).

* ElDani denkt terug aan die ge-ni-a-le avond! Wat een feest was dat zeg!
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:32:24 #297
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_84610275
Een meet @ [21.08.2010] Decibel gaat er echt wel komen, zo te lezen zijn ze die nu aan het plannen. Belangrijkste is dat je de dag ervoor even omschrijft hoe je eruit ziet/aan hebt, zodat jij ook gevonden kunt worden ... en wie weet, misschien doek de klep weer ff op tijdens de meet :9

[ Bericht 3% gewijzigd door Da_Ripper op 28-07-2010 23:48:32 ]
Wat je vindt, ...
pi_84612563
Voor de liefhebbers, een kleine goedmaker ten opzichte van de vorige set met te weinig oud spul ;)

1) Brennan Heart - I Like Your Style
2) Josh en Wesz - I got you 2007
3) G-Town & The Viper - Here It Comes (D-Block & S-Te-Fan remix)
4) Headhunterz vs Wildstylez - Blame it on the music
5) Noisecontrollers - Shreek
6) Nagoom - 4x4
7) Tuneboy - Wackyjackie (Technoboy remix)
8) Tatanka - Mess Up
9) Tat & Zat - Gold medley with Strange
10) Gentalica - Thunderstyle
11) Marlon S Meets Digital Punk - Bringing the Funk
12) Southstylers - Pwoap (live mix)
13) Tuneboy - Ombrello Maledetto
14) Dj Act - The sound of the Bass (Deepack Remix)
15) The Prophet - Sexx Druxx (Sensation 2005)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84615149
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:38 schreef RiKe het volgende:
Voor de liefhebbers, een kleine goedmaker ten opzichte van de vorige set met te weinig oud spul ;)

1) Brennan Heart - I Like Your Style
2) Josh en Wesz - I got you 2007
3) G-Town & The Viper - Here It Comes (D-Block & S-Te-Fan remix)
4) Headhunterz vs Wildstylez - Blame it on the music
5) Noisecontrollers - Shreek
6) Nagoom - 4x4
7) Tuneboy - Wackyjackie (Technoboy remix)
8) Tatanka - Mess Up
9) Tat & Zat - Gold medley with Strange
10) Gentalica - Thunderstyle
11) Marlon S Meets Digital Punk - Bringing the Funk
12) Southstylers - Pwoap (live mix)
13) Tuneboy - Ombrello Maledetto
14) Dj Act - The sound of the Bass (Deepack Remix)
15) The Prophet - Sexx Druxx (Sensation 2005)

SPOILER
dat = oud spul..?

:)
pi_84615560
Zin in Decibelllll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')