En toch ziet het er gewoon vet uit om zoveel man dat te zien doen.. hoewel dat 'heen en weer-dansje' toffer is..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:59 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
wat verschrikkelijk. blijkbaar zijn ze de "heee-hoooo" die we in NL tussen 2000 - 2000 hadden in belgie nog niet afgeleerd. die sit-down is zelfs nog erger omdat je bijna voor lul staat als je niet meedoet. wat een dom kuddegedrag
Vet shirtquote:Op zondag 25 juli 2010 13:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel tof nummertje
[..]
Freshtival was inderdaad tofSpana, Dualdriven, B-Front, Psyko Punkz, Ran-D en Alpha Twins
![]()
The Prophet leek aardig af te zijn gevallen
Wildstylez draaide nog wel paar kneiters en DBSTF hadden hun cd weer meegenomen
maar ze draaiden dan wel weer DJ Revolution
![]()
beloofde foto's van het AVIO-shirt:
[ afbeelding ] ReMcOrE + haakon
[ afbeelding ]
Te bestellen bij onze eigen Boy_Snakeyequote:
Avio Podcastsquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:49 schreef Pizzaman het volgende:
Attentie, hardstyle-beginner komt het topic binnen!![]()
Goed, ik ga lekker op vakantie, alleen om daar te komen moet ik wel ff veertien uur planken dwars door Frankrijk.![]()
Nu heb ik net even die podcast van AVIO geluisterd, maar dat is wel muziek om lekker door te rijden. Nu wil ik voor de reis nog een paar lekkere nummertjes/sets of whatever hebben om mij iig een paar uur te kunnen vermaken.![]()
Wat zijn de must haves? De nummers die je dus ook zonder koffie over de snelweg slepen?
Welkomquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:49 schreef Pizzaman het volgende:
Goed, ik ga lekker op vakantie, alleen om daar te komen moet ik wel ff veertien uur planken dwars door Frankrijk.![]()
Nu heb ik net even die podcast van AVIO geluisterd, maar dat is wel muziek om lekker door te rijden. Nu wil ik voor de reis nog een paar lekkere nummertjes/sets of whatever hebben om mij iig een paar uur te kunnen vermaken.![]()
Wat zijn de must haves? De nummers die je dus ook zonder koffie over de snelweg slepen?
Ik wil me zelf niet verkopen ofzo maar als ik een teringeind moet reizen dan doen mijn eigen jaarmixxen (voor mij persoonlijk iig) het ook altijd wel erg goedquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:49 schreef Pizzaman het volgende:
Boh! ik wist niet eens dat jij aan megamixen deed. Ben nu die van 2007 aan het luisteren! Wat een goed Hardstyle-jaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:20 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik wil me zelf niet verkopen ofzo maar als ik een teringeind moet reizen dan doen mijn eigen jaarmixxen (voor mij persoonlijk iig) het ook altijd wel erg goedDat is in totaal 6 uur lang megamix-stijl de 150 dikste tracks van 2007,2008 & 2009
Te vinden op lsdb of pm
Endymion @ Defqon.1 2009 is wel wat harder, maar ook zeer fraaiquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Avio Podcasts
Titan setjes
Fausto's Crossover guestmix (Vanwege minder gelul door de mix/liveset dan Qdance setjes) van bijvoorbeeld B-Front of Pavelow..
Ik ben nu de 2009 mix aan het luisteren, heerlijk!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:20 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik wil me zelf niet verkopen ofzo maar als ik een teringeind moet reizen dan doen mijn eigen jaarmixxen (voor mij persoonlijk iig) het ook altijd wel erg goedDat is in totaal 6 uur lang megamix-stijl de 150 dikste tracks van 2007,2008 & 2009
Te vinden op lsdb of pm
Zit wel wat andere sound tussen zoals 2nd identity ( scope dj & a-lusion ) van die djs apart kun je genoeg setjes vindenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:48 schreef Pizzaman het volgende:
![]()
Top, de downloadmachine draait op volle toeren. Als ik alles heb gedownload kan ik denk ik wel drie keer op en neer naar de vakantiebestemming zonder ook maar iets dubbel te hebben gehoord.
Wat is dat lsdb.nl een topsite zeg.
Ander vraagje, nu heb ik op Emporium mijzelf helemaal de vernieling in staan dansen op verschillende DJ's (waarvan ik de namen dus niet meer weet.), maar dat leek een stuk minder hard dan de sets die ik net heb gedownload. Ligt dit aan mij, of zit er naast. Ik vond dat namelijk ook wel lekker voor de afwisseling.
http://www.emporiumfestiv(...)2010/the_dark_castle --> Daar staat iedereen die toen gedraaid hebben.
Wat Sethje zegt: Scope & A-Lusion doen aan wat softere muziekquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:48 schreef Pizzaman het volgende:
Ander vraagje, nu heb ik op Emporium mijzelf helemaal de vernieling in staan dansen op verschillende DJ's (waarvan ik de namen dus niet meer weet.), maar dat leek een stuk minder hard dan de sets die ik net heb gedownload. Ligt dit aan mij, of zit er naast. Ik vond dat namelijk ook wel lekker voor de afwisseling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede opbouw, goede songkeuze, mixen weet ik zo niet. Wel precies wat je bedoelt volgens mij![]()
Ik ben present @ Decibel, met AVIO/Dikke bleek shirt! Nog nooit iemand van FOK! IRL gemeet!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef T-Force het volgende:Ga je trouwens binnenkort nog naar feesten ofzo? Op Decibel zou je heel de FOK!-gang (nouja, een groot gedeelte dan) kunnen meeten![]()
Als je jezelf beschrijft kom je er aardig hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:12 schreef StM het volgende:
Als je niemand kent zijn meets heel lastig. Je kan niemand vinden. Bij de feestfabriek had ik ook niemand gevonden of iets wat ook maar op een meet leek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:38 schreef RiKe het volgende:
Voor de liefhebbers, een kleine goedmaker ten opzichte van de vorige set met te weinig oud spul
1) Brennan Heart - I Like Your Style
2) Josh en Wesz - I got you 2007
3) G-Town & The Viper - Here It Comes (D-Block & S-Te-Fan remix)
4) Headhunterz vs Wildstylez - Blame it on the music
5) Noisecontrollers - Shreek
6) Nagoom - 4x4
7) Tuneboy - Wackyjackie (Technoboy remix)
8) Tatanka - Mess Up
9) Tat & Zat - Gold medley with Strange
10) Gentalica - Thunderstyle
11) Marlon S Meets Digital Punk - Bringing the Funk
12) Southstylers - Pwoap (live mix)
13) Tuneboy - Ombrello Maledetto
14) Dj Act - The sound of the Bass (Deepack Remix)
15) The Prophet - Sexx Druxx (Sensation 2005)dat = oud spul..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |