Omdat lololyrics?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:56 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk nooit wat toegevoegd aan gebruikte teksten in de OP?
Feeeeeestjeeeeequote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:48 schreef nattermann het volgende:
Ik heb al te lang geen hardstyle meer geluisterd/gedraaid. Wordt weer eens tijd voor een feestje
ja kutzooi, m'n kameraden haakten opeens afquote:Op zondag 1 augustus 2010 04:25 schreef Koepert het volgende:
Weliswaar te vroeg terug (vermoeide bob) maar Italian Night @ Zak was.... Vrij veel bekenden... fok!kers..not so much..
Ik ben op mijn vakantie ook ongemerkt wat over m'n budget heengegaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:28 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik wil Decibel![]()
![]()
Mijn bankrekening wilt niet
Q-Dance vind hem helemaal geweldig geworden. Ik vind hem niet meer dan matig. Sinds de aftermovies van SummerFestival en Free Festival zijn de aftermovies van Q maarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Eenschquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:35 schreef Levitas het volgende:
[..]
Q-Dance vind hem helemaal geweldig geworden. Ik vind hem niet meer dan matig. Sinds de aftermovies van SummerFestival en Free Festival zijn de aftermovies van Q maar
Haha.. In Turkije zijn ze nog niet zo ver met de muziek neequote:Op zondag 1 augustus 2010 21:25 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Net terug na 12 dagen Marmaris, echt top daar
Echter wel iedere dag Tomatenplukkers (![]()
), Nothing Else Matters en Crap Attack gehoord
1e keer dat ik hem hoor, maar wat een kut plaat zeg. van zo'n "decade"-song verwacht je toch dat ze een iets tijdlozer plaatje maken dan dit schrale eindresultaat.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat een kutnummer blijft het toch ook hè.
Ik krijg een "The URL contained a malformed video ID." melding op Youtube. Zoeken op de v=... werkt ook nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9N6GKtHUsu
Best ok
Maar iets te melodieus voor hun doen....
Aangepastquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:44 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik krijg een "The URL contained a malformed video ID." melding op Youtube. Zoeken op de v=... werkt ook niet
*spam* http://top100djs.net *spam*quote:You are voting for:
1. Zatox
2. Deepack
3. Psyko Punkz
4. Wildstylez
5. Josh & Wesz
Ja hoor, fijn melodietje, works for mequote:Op maandag 2 augustus 2010 13:07 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
ik vind faster 'n further echt een chille plaat. jullie dan?
quote:You are voting for:
Alphaverb
Thera
Zatox
Crypsis
Slim Shore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |