Er van uitgaande dat treetje het verkleinwoord is, wat is dat het gewone woord? Trede vind ik ook niet bepaald lekker klinken eerlijk gezegd: een trede bier.quote:Op donderdag 9 september 2010 06:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik zie door de bomen het bos niet meer...
Mijns inziens is de eerste optie niet goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:56 schreef michiel- het volgende:
Kon zo snel geen ander topic vinden dus even hier:
Is het nou 'mijn insziens' of 'mijns inziens'?
Vroeger werd de eerste optie er ingehamerd maar kom nu op tal van plekken en Googlede tweede optie tegen. Welke moet het zijn?
Hè?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijns inziens is de eerste optie niet goed.
Ja, dat zeg ik toch ook: mijns inziens is goed, en die andere is nooit goed geweestquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:45 schreef Sosha het volgende:
[..]
Hè?
Het is mijns inziens, ik kan me niet voorstellen dat vroeger die andere optie er in werd geramd
Ik wilde net ninja-editen, ik begreep eindelijk je zinquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook: mijns inziens is goed, en die andere is nooit goed geweest.
Nou ja, 't is dat hij het zelf zegt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:43 schreef Fanta-stick het volgende:
Omdat,,conseveermiddelen.
Boeit niet als ik dat vetgedrukte woord fout heb geschreven..
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:15 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ligt eraan hoe intelligent je addergebroedje gaat worden, de een luisterd nooit, zoals jij ts.
Ik snap nooit dat mensen dan niet even googlen, als ze niet weten hoe ze een bepaald woord moeten schrijven...quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou ja, 't is dat hij het zelf zegt.
Ingenieurs op motor-gebied denk ik?quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:41 schreef Sessy het volgende:
Hoe is je wiskunde? Bouwkundigen, engineurs, ICT'ers, natuurkundigen etc blijft men structureel tekort hebben in NL.
Wat is er mis met het ouderwetse woordenboek?quote:Op zondag 12 september 2010 10:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen dan niet even googlen, als ze niet weten hoe ze een bepaald woord moeten schrijven...
Faalquote:Op zondag 12 september 2010 17:09 schreef hillbilly-bob het volgende:
Hallo,
Ik ben van plan om mijn burea opnieuw te maken. Het is in het verleden door een paar polen gedaan maar ze hebben het niet goed gedaan. Ik heb dus zegmaar in mijn kamer een soort nisje waar het raam zit. Er zit nu een buren houten blad in, wat rust op de vensterbank en aan één kant op een poot. Deze poot was dus niet de bedoeling. Deze hebben ze er in gezet omdat ze een te klein blad hadden gekocht die niet helemaal tot de muur komt aan de zijkant. Ik wil dus een groter blad die met van die haken aan de muur zit, zonder poot dus. wat voor hout kan ik hier het beste voor gebruiken? Hij moet 80 cm diep zijn en bij de gamma waren de diepste van deze bladen maar 60 cm. Ik ben naar een speciaalzaak geweest en die konden het leveren, maar dan wel voor 95 euro. Vind ik een beetje te duur. Hij is op het breedste punt 160 cm, en er zitten erg veel hoekjes in.
Mijn opa zei dat ik het beste gewoon een blad multiplex kan gebruiken. Heeft dit wel een beetje een hout patroon? De nerven moeten wel zichtbaar zijn. Ik wil hem gaan lakken/vernissen/beitsen zodat hij ongeveer dezelfde kleur is als mijn bed (walnoot). Wat kan ik hier het beste voor gebruiken?
Dank jullie wel.
Cen.
PS: Ik bedoel natuurlijk bureau, maar dat kan ik nu niet meer veranderen.
quote:Op maandag 13 september 2010 07:40 schreef Finland. het volgende:
TS haar oude iPod nano (2gen ()) was in grote staat van ontbintenis en zag met de release van de nieuwe iPods laatst een goede gelegenheid om een iPod touch te kopen. Dus TS naar Bol.com, die mij beloofde dat ze de 13e uit zouden komen. Maar nu zie ik opeens staan dat ze de 20e pas beschikbaar zijn
. En in de bestelstatus staat leveren op dag van release. Dus wat moet ik nu geloven?
KLACHT: Waarschijnlijk nog een week moeten op mijn nieuwe iPod
Verwachte reacties: Apple/iPod
Opschepper!quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:08 schreef haantje1234 het volgende:
Ja maar een vliegtuig vakantie doet iedereen al en ik vond bromfiets vakantie wel wat hebben. Maar zou je het met en poch maxi redden om naar zwitserland te rijden ?
Snel en gemakkelijk.quote:Op maandag 13 september 2010 14:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is dat voor jullie, nederlandse vrouwen, ook zo? Dat je op vrijdag je er met een leien dakje vanaf maakt en op maandag megagoed je best doet om er goed uit te zien?
quote:Op maandag 13 september 2010 16:00 schreef RoyalJester het volgende:
Nu heb ik nog geen goed advies. Anders heb ik dalik nog geen advies en dan ben ik vanen hij is dan
dus enig uitvoerbaar voorstel ?
quote:Op maandag 13 september 2010 16:49 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Niet zo delegerend over me zus aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |