Wat?quote:Op maandag 13 september 2010 15:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
pardon?
bij de 2 jaar heet dat: de liefde bedrijven
echte liefde ouwequote:Op maandag 13 september 2010 15:52 schreef RoyalJester het volgende:
Hij vind het geen efficiente tijdsbesteding om zoiets te vieren, en ik heb nog niet heel erg praktische dingen gehoord, iets leuks voor die 3 uur. kom op
bedankt voor je reactie op swagger.jpg. ik graaf die shit.quote:
Zo ben ik dan ook wel wederquote:Op maandag 13 september 2010 15:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
bedankt voor je reactie op swagger.jpg. ik graaf die shit.
Een uitvoerbaar voorstel is bv samen uit eten gaan, maar dat is buiten de gegeven tijd, hè?quote:Op maandag 13 september 2010 16:00 schreef RoyalJester het volgende:
Nu heb ik nog geen goed advies. Anders heb ik dalik nog geen advies en dan ben ik vanen hij is dan
dus enig uitvoerbaar voorstel ?
ik vatte m eerst niet.quote:Op maandag 13 september 2010 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
vraag een vriendin van haar om haar even bezig te houden?
Ze moet voor 6en weg.quote:Op maandag 13 september 2010 16:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik vatte m eerst niet.
ga met mooi weer waterfietsen en ga daarna thuis een romantisch etentje maken ofzo
Je vriend is 12 en wat is dit?quote:Op maandag 13 september 2010 16:05 schreef RoyalJester het volgende:
Okee, besluit is genomen. Hij gaat samen met haar met lego hun droomhuis bouwenromantisch of niet ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |