Wat?quote:Op maandag 13 september 2010 15:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
pardon?
bij de 2 jaar heet dat: de liefde bedrijven
echte liefde ouwequote:Op maandag 13 september 2010 15:52 schreef RoyalJester het volgende:
Hij vind het geen efficiente tijdsbesteding om zoiets te vieren, en ik heb nog niet heel erg praktische dingen gehoord, iets leuks voor die 3 uur. kom op
bedankt voor je reactie op swagger.jpg. ik graaf die shit.quote:
Zo ben ik dan ook wel wederquote:Op maandag 13 september 2010 15:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
bedankt voor je reactie op swagger.jpg. ik graaf die shit.
Een uitvoerbaar voorstel is bv samen uit eten gaan, maar dat is buiten de gegeven tijd, hè?quote:Op maandag 13 september 2010 16:00 schreef RoyalJester het volgende:
Nu heb ik nog geen goed advies. Anders heb ik dalik nog geen advies en dan ben ik vanen hij is dan
dus enig uitvoerbaar voorstel ?
ik vatte m eerst niet.quote:Op maandag 13 september 2010 15:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
vraag een vriendin van haar om haar even bezig te houden?
Ze moet voor 6en weg.quote:Op maandag 13 september 2010 16:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik vatte m eerst niet.
ga met mooi weer waterfietsen en ga daarna thuis een romantisch etentje maken ofzo
Je vriend is 12 en wat is dit?quote:Op maandag 13 september 2010 16:05 schreef RoyalJester het volgende:
Okee, besluit is genomen. Hij gaat samen met haar met lego hun droomhuis bouwenromantisch of niet ?
Dus wij hebben allemaal dingen zitten verzinnen voor de katzekut?quote:Op maandag 13 september 2010 16:05 schreef RoyalJester het volgende:
Okee, besluit is genomen. Hij gaat samen met haar met lego hun droomhuis bouwenromantisch of niet ?
Trouwens... je vriend begrijpt dat bij het bouwen van een huis beslissingen genomen moeten worden, en hij wil dat met een vrouw doen? In max. tweeenhalfuur?quote:Op maandag 13 september 2010 16:05 schreef RoyalJester het volgende:
Wordt nachtwerkquote:Op maandag 13 september 2010 16:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Trouwens... je vriend begrijpt dat bij het bouwen van een huis beslissingen genomen moeten worden, en hij wil dat met een vrouw doen? In max. tweeenhalfuur?.
quote:Op maandag 13 september 2010 16:12 schreef HaJee het volgende:
Laat 'ie de technisch lego pakken en een werkende vibrator voor haar bouwen. Daar heeft ze die avond meer aan.
mmm goed punt, bij nader inzien is het nu verandert in een ijsje eten bij de dichtsbijzijnde snackbar, blokje verderop .quote:Op maandag 13 september 2010 16:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Trouwens... je vriend begrijpt dat bij het bouwen van een huis beslissingen genomen moeten worden, en hij wil dat met een vrouw doen? In max. tweeenhalfuur?.
Romantischquote:Op maandag 13 september 2010 16:15 schreef RoyalJester het volgende:
[..]
mmm goed punt, bij nader inzien is het nu verandert in een ijsje eten bij de dichtsbijzijnde snackbar, blokje verderop .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Lego Duplo?quote:Op maandag 13 september 2010 16:05 schreef RoyalJester het volgende:
Zit dat helemaal in de lijn der verwachtingen? Kijk even naar die relatie.. droomkasteel bouwen, ijsje eten bij de snackbar.quote:Op maandag 13 september 2010 22:37 schreef VersusPascal het volgende:
Avondje naar een schoonheidssalon sturen met een vriendin ! of Sauna of je kijkt maar wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 september 2010 20:22 schreef dralion13 het volgende:
Succes met je vriendin donderdag![]()
Ze zal het waarderen dat je haar voor 6 uur het huis uit wil hebbenDat vraag ik mij eigenlijk ook even af....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 september 2010 06:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij eigenlijk ook even af....ja... misschien is zijn vriendin even kansloos dan TS (zijn vriend)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 september 2010 06:55 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
ja... misschien is zijn vriendin even kansloos dan TS (zijn vriend)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |