Is dat voor jullie, nederlandse vrouwen, ook zo? Dat je op vrijdag je er met een leien dakje vanaf maakt en op maandag megagoed je best doet om er goed uit te zien?quote:----------------------- Weetje van de dag 2916 -----------------------
Op maandagochtend hebben Britse vrouwen gemiddeld 76 minuten nodig om
make-up, haar en kleding in orde te brengen. Op vrijdagochtend hebben
ze daarvoor nog slechts 19 minuten nodig.
Dat had ik nou ook vanmorgenquote:Op maandag 13 september 2010 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, net andersomMaandags ga ik altijd te laat uit bed en heb dus haast. Geen tijd voor getut.
Dan moet je wel heel erg vroeg opstaan inderdaad.quote:Op maandag 13 september 2010 14:47 schreef Copycat het volgende:
76 minuten voor haar, make-up en kleding? No way. Never.
Ik wil alles weten.quote:Op maandag 13 september 2010 15:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoezo wil je dat eigenlijk weten, Mv?
Degene die dit 'weetje' heeft geschreven deed er ongeveer één minuut over om het uit zijn duim te zuigen.quote:Op maandag 13 september 2010 15:12 schreef kingmob het volgende:
gemiddeld 76 min? Dat lijkt me heel sterk
Is dat een vraag mij of in het algemeen?quote:Op maandag 13 september 2010 16:34 schreef Maanvis het volgende:
Waarom ga je met make-up naar school?
eet jij niet?quote:Op maandag 13 september 2010 17:20 schreef MaLo het volgende:
Aankleden: 3 minuten
Deo + parfum: 30 seconden
Gezicht wassen + cremen: 1 minuut
Haar kammen: 1 minuut
Tanden poetsen: 2 minuten
Mascara / eyeliner / oogpotlood: 1 minuut
Hihi dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 13 september 2010 18:20 schreef Deliah het volgende:
Douchen, 10 - 15 minuten.
Tandenpoetsen 5 minuten.
Haren 2 minuten.
Kleden 10 - 15 minuten. Ik ben er zo één die combinaties uitprobeert 's morgens.
Nee, als ik kan kiezen tussen net wat langer slapen en me opmaken dan is de keuze snel gemaakt, in het voordeel van slapenquote:Op maandag 13 september 2010 14:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is dat voor jullie, nederlandse vrouwen, ook zo? Dat je op vrijdag je er met een leien dakje vanaf maakt en op maandag megagoed je best doet om er goed uit te zien?
Wat doe je dan in godsnaam allemaal?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:49 schreef Fructidor het volgende:
Als ik het hier zo'n beetje lees zijn jullie dames nog vrij snel zo vroeg op de ochtend,ik heb zelf toch wel een 50-60 minuten nodig in de badkamer om alles gedaan te krijgen.
Tjees zeg!quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:49 schreef Fructidor het volgende:
Als ik het hier zo'n beetje lees zijn jullie dames nog vrij snel zo vroeg op de ochtend,ik heb zelf toch wel een 50-60 minuten nodig in de badkamer om alles gedaan te krijgen.
Best veel eigenlijk ! Ik zal het eens opsommenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat doe je dan in godsnaam allemaal?
En je bent een manquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:43 schreef Fructidor het volgende:
[..]
Best veel eigenlijk ! Ik zal het eens opsommen![]()
-Douchen, dit duurt al wat langer omdat ik om de dag mijn lichaamshaar afscheer/trim of mezelf van top tot teen scrub.
-tanden poetsen , mondwater en tong schrapen.
- scheren ,eventueel wat aan de wenkbrauwen plukken.
- deo en bodylotion
-haar, dit duurt het langste door de stijltang, die mijn poedelpruik moet transformeren![]()
-gezicht en ogen in de crème zetten + een geurtje.
En ten slotte aankleden . Als ik het nu teruglees lijkt misschien wat overdreven, maar ach, ik voel me er prettig bij.
Nee, de eerlijkstequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:08 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik ben geloof ik de sloomste van heel het topic
Mijn visie? Nee, de visie die jij voor mij bedenkt.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:11 schreef Copycat het volgende:
Mwoah. Als jouw visie van mooi lagen pancake is, wel.
Vijf minuten voor de spiegel is voor mij voldoende om er goed uit te zien. Echt goed.
Sneu als je zoveel tijd nodig hebbt om een beetje toonbaar te worden, medelijden mee.
Ja hoor, je hebt alleen respect voor je lichaam en jezelf als je een opmaak poppetje bent, pffffffffffquote:Op woensdag 15 september 2010 09:19 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Mijn visie? Nee, de visie die jij voor mij bedenkt.
Het is pas vreemd als je denkt dat alle vrouwen die veel tijd aan zichzelf besteden rondlopen met een pancake en zo lelijk zijn dat het sneu is.
Ik vind deze reactie nogal sneu eigenlijk. Je weet dondersgoed dat er hordes mooie vrouwen rondlopen elke dag die gewoon erg veel tijd en zorg aan hun uiterlijk hebben besteed die morgen.
Die zijn niet sneu. Die hebben respect voor zichzelf en hun lichaam.
Best barmhartig dat je medelijden met ze hebt. Ik denk dat ze geen seconde aan jou denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |